Kadonneen jäljillä -ohjelmaa, miltähän tuntuisi jos yksi päivä tulisi joku täysin tuntematon ihminen ja kerrottaisiin mahdottoman haloon- ja kyseisen ohjelman saattelemana, että olen siskosi tai veljesi - miltä Sinusta tuntuisi?
Vai, onko Teille kenellekään löytynyt, uutta tuntematonta sukua?
Katselin tuossa
3
94
Vastaukset
- kylläky
veljen lapsi
ei taatusti tarvitse kuvauslupaa antaa, joten asian voi pitää ihan omana tietonaankin. minusta olisi hyvin kiusallista jos ko. asia pitäisi ottaa julkisuudessa vastaan vaikka saattaisi iloinen asia ollakin, tuskin suostuisin. täytyy ihmetellä miksi ihmiset eivät aikaisemmin etsi, vaan vasta sitten kun etsiminen onnistuu tv-ohjelman kautta ilmaiseksi.
tuntemattomia sukulaisia ei ole ilmaantunut, vaikka eihän se takaa sitä ettei niitä olisi.- staka
Minusta olisi hirmu jännää ja mukavaa, jos "uusia" sukulaisia tulla tupsahtaisi, toivottavasti kuitenkin ilman tv-toimittajia ja -kuvaajia. Tuskin noita nyt enää ilmaantuu. Tai kukas sen tietää.
DNA-testin tekemistä olen puolitosissani miettinyt. Sukututkimuksissahan on paljon menty harhaan vain siksi, että harha-askeleita on ollut iät ja ajat. Sukulaisena pidetty ei olekaan sukulainen, ja toisaalta oikeita sukulaisia saattaa löytyä lisää. Kuitenkin ehkä kiinnostavinta olisi tietää, mistä päin oma suku on lähtenyt vaeltamaan Suomen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416