22+ miitti helsingissä taas..

tiedän, on viikko vielä aikaa mutta nyt immiset&oliot..onko porukalla jo tietoa minne meinaavat mennä la 19.2 n. klo.19->??
kallio tais kuitenkin olla se paikka, halpa kalja vetää puoleensa ja onhan kalliossa muutenkin rento meininki;).tosin paikkoja siellä ympäristössä on lähemmäs 300kpl eli kysymys kuuluukin minne,minne,minne..aika suositut ovat monet paikat ja voi olla aika täysiä, ihan sama minne sit meneekään joten nyt vaan ehdotuksia, missä porukka haluaa istuskella..
Maskotissahan on ainakin tilaa..ala-, ja yläkerta, bilikseenkin voi haastaa jengiä jos tekee mieli..;)

5

1636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taigis

........eipä taida tulla lähdettyä kallioon... vaikka onhan bilis ihan jees... mutta taas se syömäpuoli jne. sitäpaitsi kalliossa on pelottavaa .......... *kurkkii pöydän takaa*

• Neeritin

Minä kovin mieluusti ehdottelisin paikkoja jos jonkinmoisia, mutten Kalliosta tiedä yhtikäs mittään.

Harvinaisen joustavana ja mukautuvaisena ihmisenä(haha) olen mukana paikassa kuin paikassa ;o). Senkus sanotta vaan niin mie saavun. Maskottia (ikinä kuullukaan paikasta) kannatetaan -ihan niinku kaikkia aiempiakin ideoita. Eli, Kalliota enemmän kahlanneet, nyt puolesta/vastaan kommentit pöytään perusteluineen jotta voi alkaa karttasivuilta vähitellen etsimään tietä Kallioon (?!). PISTE.

• joo, eli minen pääse miittiin, rahapoliittinen tilanne sanoo että ei minnee...
      eli näin tällä kertaa
      mut onneks kukaa ei minuu sinne halunnukka :D

• ´Sapa

Hitto, alkaa olla kiirus päättää mesta. Mulle se on aivan sama mut aika moni lienee jo käsityksessä et se ois se iltakoulu. Taisin se minäkin olla siinä uskos et siellä nähtäis mut mut...

• Zed78

Miten näin yksinkertaisesta asiasta voi tehdä näin vaikean? Sinne iltakouluun vaan ja jos siltä näyttää, että sinne ei mahduta niin mikä estää vaihtamasta paikkaa?

Ihmettelenpä vain, että eikö kukaan Kalliolainen olisi voinut varata jotain...

-Kyllä kaikki oli paremmin ennen -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe