Miksi homot ovat niin pinnallisia?

homo

Miksi (valehtelematta) homot ovat niin pinnallisia, ettei suhteet kestä "viikkoa" pitempään?

Jos tukassa ei ole purkki geeliä, kulmakarvat nypitty ja lähestulkoon karvaton iho, niin kuulutaan siihen vähemmistöön, joita ei teinihomoissa ainakaan näe.

Klubivaatteet pitää olla arkenakin ja trendikästä lemuta stockmannin hajuvesiosastolle.

Poikkeuksen tekevät kotona laahustavat sohvan kuluttaja, joita ei bordelli elämä kiinnosta. Näin tuntuu olevan vain murto-osa, mikä on todellinen harmi. Klubi, bailaaminen ym. kuuluu näyttää kuuluvan monen homon elämään - sääli.

Samaan aikaan valitetaan siitä, kun "ei löydä ketään eikä ole ketään", mutta pari päivää sitten sanottiin "me ei ehkä tulla toimeen keskenämme, pitäisikö etsiä jotain muuta?"

Mikä ajaa ihmisen itsetuhoiseen käyttäytymiseen eikä pystytä sitoutumaan, ellei nenäkarvatkin ole tiukassa järjestyksessä (mieluummin nekin pois ajettuna 8-o) ?

21

2849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsetuhoista

on nenäkarvojen nyppimisessä?

• ile

Jonninjoutavaa ruikutusta.
      Olkoon jokainen sitä mitä on, suuntautumisesta huolimatta. Ellei tunnu löytävän näitten 'pinnallisten' homojen keskeltä vastakaikua, vaihtoehtoja tälle on pilvin pimein.
      Suurin osa homoista on tavallisia, kivoja ihmisiä, joihin tutustuminen onnistuu parhaiten rehellisellä ja arvostavalla asenteella. Tuolla ruikutusasenteella ei kukaan kiinnostu, oli kulmakarvat nypitty tai ei.
      Ugh!

• yksvaan

Todentotta! Totta joka sana tässä viestissä ja aloitusviestissä.

Ruikuttamista kuulee jatkuvasti ja aloitusviesti osui nappiin! Etsitään "herra täydellistä" ulkoisesti sisäinen ihminen unohdetaan täysin.

Eivät kaikki voi ola kiiltokuvapoikia ja mutta sisäisesti voivat olla paljon parempaa seuraa kuin trendipellet.

• ----
        yksvaan kirjoitti:

Todentotta! Totta joka sana tässä viestissä ja aloitusviestissä.

Ruikuttamista kuulee jatkuvasti ja aloitusviesti osui nappiin! Etsitään "herra täydellistä" ulkoisesti sisäinen ihminen unohdetaan täysin.

Eivät kaikki voi ola kiiltokuvapoikia ja mutta sisäisesti voivat olla paljon parempaa seuraa kuin trendipellet.

Ei täydellisiä ole olemassakaan vaikka kuinka tahtoisi sellaisen löytää.

• siksi

että homous on luonnon vastaista...ei jätkien kuulu toisten peppuja kaivaa

• minä

No, pidä näppis erossa perseestä! On sitä paljon muutakin kuin PERSE!

Yhtä vähän se patukka sinne suuhunkaan kuuluu!

• gay-82

Ihan ensin tuosta Xaran ns "luonnottomuudesta" ja "kaivamisesta". Mistä ihmeestä sinä hyvä lapsi edes tempaisit tuohon asiayhteyteen sanan kaivaa? En halua tietää...
      Jos haluat luonnottomuudesta puhua, niin minun mielestäni luonnotonta on tuon asteinen idiotismi mikä sinun kohdallasi on kyseessä. Jos aivokapasiteettisi olisi miinus viittä suurempi niin olisit ehkä saattanut jostain informaation virrasta kuulla että luonnossa lähes kaikilla eläinlajeilla esiintyy homoseksuaalisuutta. Apinoista strutseihin, delfiineihin ja kolibreihin.
      kerro toki siis miten pystyt yhdistämään asian luonnottomuuteen jollakin järjellisellä tavalla?
      Pelkkä "vitun homot" tai "kun mä nyt vaan aattelen niin ja se nyt vaan on niin" ei käy vastaukseksi. Tai jokin muu epämääräinen heikkolahjaisen mumina.

Ja sitten,tuo ulkonäkö kysymys...

Olisi mielenkiintoista tietää mistä olet nämä ensikäden tietosi oikein hankkinut? Sosiaalinen verkostosi homomiesten kanssa lienee varsin laaja ja kattava kun voit noin kaiken kattavan päätelmän tehdä.
      Kokemuksesi homoista kattavat tietenkin luonnollisesti eri yhteiskuntaluokkia, ikäjakaumia, ja maantieteellisiä eroja?
      Kuknka ikä ja asuinpaiikakunta korrelooi pinnallisuuden kanssa?
      Tai koulutus?
      Ovatko nuoret vanhempia pinnallisempia? Kaupunkilaiset maalaisia kusipäisempiä?
      Entä vaikuttaako akateemisuus asiaan? Onko duunari sitten mukavampaa seuraa?

Luulen että sinulla on muutama hatara kokemus ja perustat koko käsityksesi niiden varaan.
      Homojen kirjo on yhtä laaja ja värikäs kuin koko muunkin kansan. Meitä on juntteja, pinnallisia, verkkareihin pukeutuvia, ja pukupellejä. Ja jokainen haluaa elämältä erilaisa asioita, emme voi yleistää ja kuvitella tietävämme ihmisitä pelkästään sen perusteella että lyödään otsaan leima jossa lukee "olen homo, olen pinnallinen".

Ettet vain olisi saanut pakkeja joltakulta hyvännäköiseltä kundilta ja siitä tuo katkeruuden häivä?
      Kylähän ulkonäöllä toisaalta on nykymaailmassa väliä, se vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin.
      Itsestään olisi hyväö pitää huolta, sitä tulee itseluottamusta ja hyvä mieli itselleenkin.
      MUtta ei snkään tarvitse liallisuuksiin mennä.
      Tietenkin nenäkarvojen poisto on varmaan ihan suotavaa jos niitä työtyy nenästä niin ettei namaa näy...;)
      Ja jos ei satu olemaan mikään prinssi, niin se pitää vain hyväksyä ja oppia pitämään itsestään sellaisena, ja hakea seuraa "oman tasoisista" miehistä.
      Kyllä sitä varmaan nenilleen saa jos yrittää saada ne jokapaikan parhaimmannäköiset eivätkä ne vilkaisekkaan sinua päin.. Pitää vain olla realistinen ja pysyä omassa "sarjassaan."

Itse olen seurustellut vakavasti nyt jo neljättä vuotta. Ei meistä kumpikaan ole koskaan ollut mitenkään pinnallinen. Molemmat vaatii tietenkin tiettyjä asiota mieheltään, kuten nyt yleistä hygieniaa ja ei nyt ihan suohirviönä hiippailla..

• xara

Ihminen vaan on luotu parisuhteeseen.Eläinmaailmassa homoutta toki on mutta eläimille jotka ei elä saman kumppanin kans koko elämäänsä.Uskon jälkeen vahvin tunne mitä jhminen voi kokea on omat lapset.On kokemusta kahden lapsen isänä.Ja ihan anatomiaa tuntevana voin sanoa että mies ja nainen kuuluu yhteen.Homo miehet tekee muuten itsemurhia suhteettoman paljon että ei se oikeen onnellinen olo tila ole.Mutta kaikkea tänne sopii.

• alkuperäinen kirjoittaja

>Olisi mielenkiintoista tietää mistä olet nämä
        >ensikäden tietosi oikein hankkinut?

Elämä opettaa ;)

>Sosiaalinen verkostosi homomiesten kanssa lienee
        >varsin laaja ja kattava kun voit noin kaiken
        >kattavan päätelmän tehdä.

Riittävän kattava. Palstat, chatit, yleinen olemus , raflaseurueet... Monen vuoden aikana kohdatut eri-ikäiset hippiäiset ym.

Elämä opettaa ;)

>Kokemuksesi homoista kattavat tietenkin
        >luonnollisesti eri yhteiskuntaluokkia,
        >ikäjakaumia, ja maantieteellisiä eroja?
        >Kuknka ikä ja asuinpaiikakunta korrelooi >pinnallisuuden kanssa?

Hei, en ole tekemässä tohtorin tutkintoa homoista - keksin paremmankin aiheen. Mutta lyhyesti "kyllä" kysymykseesi. Valitettavasti joko ajaudun juuri siihen seurueeseen, jossa on näitä pinnallisia sitten. Aika epätodennäköistä tosin, että vuosi toisensa jälkeen ei juuri näitä "tavallisia ihmisiä" tapaa.

On toki niitäkin - en kai muuten kirjoittaisi ;) Mutta enemmän tapaa noita hippisiäisiä.

>Luulen että sinulla on muutama hatara kokemus ja
        >perustat koko käsityksesi niiden varaan.

Kokemuksia riittävästi, eikä mieleni tee hankkia lisää. Kokemukseni lisäksi perustuu kavereiden ja heidän _lukuisiin_ partnereihin.

>Homojen kirjo on yhtä laaja ja värikäs kuin koko

Nimen omaan! Värikäs se ainakin on jos ei muuta!

>Ettet vain olisi saanut pakkeja joltakulta
        >hyvännäköiseltä kundilta ja siitä tuo katkeruuden
        >häivä?

Hmm... Enpä muista tuollaista tapahtuneen. Tapoihini kun ei kuulu iskeä ketään tuolta rafloista ym. lihatiskeistä etenkään ulkonäön perusteella.

>Kylähän ulkonäöllä toisaalta on nykymaailmassa
        >väliä, se vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin.

Höpön höpön! Siisti asiallinen olemus on täysin eriasia kuin "mallina" oleminen. Siisti ja asiallinen voi olla vaikka olisi seinästä repäisty.

>Kyllä sitä varmaan nenilleen saa jos yrittää
        >saada ne jokapaikan parhaimmannäköiset eivätkä ne
        >vilkaisekkaan sinua päin.. Pitää vain olla
        >realistinen ja pysyä omassa "sarjassaan."

Tämä on juuri se mitä hain. "Pysyä omassa sarjassaan". Tämä on sitä pinnallisuutta ja ihmisten jakamista kategorioihin.

>Itse olen seurustellut vakavasti nyt jo neljättä >vuotta. Ei meistä kumpikaan ole koskaan ollut >mitenkään pinnallinen. Molemmat vaatii tietenkin

Onneksi olkoon! Minä (tai me) kahdeksan vuotta eikä mieleni muita tee.

• Viltsumies
        xara kirjoitti:

Ihminen vaan on luotu parisuhteeseen.Eläinmaailmassa homoutta toki on mutta eläimille jotka ei elä saman kumppanin kans koko elämäänsä.Uskon jälkeen vahvin tunne mitä jhminen voi kokea on omat lapset.On kokemusta kahden lapsen isänä.Ja ihan anatomiaa tuntevana voin sanoa että mies ja nainen kuuluu yhteen.Homo miehet tekee muuten itsemurhia suhteettoman paljon että ei se oikeen onnellinen olo tila ole.Mutta kaikkea tänne sopii.

Tää on tätä iän ikuista jauhamista, ihminen on luotu siihen ja siihen, tai joku on tarkoitettu näin ja noin. Voisit ihan vaan suoraan todeta, että homous on sun uskosi/uskontosi vastaista, niin ei tarvis kiistellä. Eri uskonkäsityksen omaaville ihmisille eivät uskonnosta johdetut argumentit paljoa merkitse. Eipä sillä en minä sinun uskonnollista näkemystäsi tuomitse. Jokaisella on vapaus ajatella ihan niin kuin haluaa.

Se minkä takia homoudesta on vallalla tällainen pinnallinen kuva ja minkä takia homot tekevät enemmän (jos nyt sitten todella tekevät) itsemurhia on enemmän yhteiskunnallinen juttu kuin suoraan homoseksuaalisuutteen liittyvä. Mun mielipiteeni on, että tällainen mielikuva vahvistaa itseään. Kun julkisuudessa ei ole juurikaan esillä muunlaisia malleja joihin samaistua (ainakaan silloin kun minä olin nuorempi ja etsin olemustani ja seksuaalista identiteettiäni), niin helposti ajautuu omaksumaan tämän yhden mallin mukaiset arvot ja käyttäytymisen, varsinkin jos ei saa ympäristöltään tarpeeksi tukea kehittyä omana yksilöllisenä persoonallisuutenaan. Suomi on muutenkin varsin yksikulttuurinen yhteiskunta, ja jos ei koe kuuluvansa "suomalaiseen heteroenemmistöön" eikä toisaalta koe myöskään tätä normihomoseksuaalisuutta omakseen, niin seurauksena voi olla melkoinen ahdistus.

Ei minulla mitään valmiita vastauksia ole, mutta olenpahan vaan onnellinen siitä, että viime aikoina julkisuudessa on alkanut esiintyä positiivisessa valossa vähän monipuolisempi kuva (homo)seksuaalisuudesta.

• hah!

Eli mielestäsi homot jakautuvat kahteen kategoriaan: pinnallisiin ja sohvankuluttajiin.

No, onhan homoissa niitäkin, mutta kyllä kirjo on ihan yhtä laaja kuin heteroissakin. Ihan yhtälailla heterot ovat pinnallisia "suhteesta" toiseen liitelijöitä ja sohvaperunoita.

Niin että ei yleistetä - puolin eikä toisin.

• oikeassa

Olet oikeassa, kuvailemasi käytös on tuttua minullekin. Usein on juuri näin, että homopiirien tiukat laatuvaatimukset ja standardit muokkaavat kundista kuin kundista tietyn mallin mukaisen ”nuken”, käytöstä ja pukeutumista myöten – puhutaan klooneista (amerikkalainen termi). Ne, jotka eivät muottiin sovi, antavat periksi, eikä heitä juurikaan näy homopiireissä.

• damien

Siis jos kyseisen keskustelun aloittaja on 8 vuotta seurustelusuhteessa, en tajua miksi sua edes koskettaa se kuinka pinnallisia muut homot on.

Onko kaikkien aina pakko elää ihan samalla tavalla ja olla juuri sellaisia niin kuin sinä haluat? Ikäviä uutisia, mut sä tuskin päätät muiden puolesta millaisia he haluavat olla tai ovat.

Mene Studio 51 tai Highligtiin katsomaan niitä heteroita. Joo, siis meininkin on niiin syvällistä että pyörryttää. Puheenaiheet koskettavat VAIN Nobel- voittajia, viimeisimmän oopperan tasoa ja päivän politiikkaa. Just joo.
        Huomaan kyllä ettet väittänyt heteroiden olevan parempia, mut ei juurikaan muuta vertailukohtaa ole, jos kerran homot ovat "kaikki samanlaisia pintaliitäjiä".

Ja sitten ne ei- pintaliitäjät: no niitä tuskin näkee hirveästi missään. Ehkä sit jossain heterobaari luolissa.

Siis mun mielestäni kaikki on sitä mitä on. Parempi et kaikki on erilaisia. Jos pintaliitäjät ovat tyytyväisiä pintaliitämiseen, mitä pahaa siinä sitten on? Kukin tyylillään.

Sit yllättäen, tänne on eksynyt taas homovastaisia saarnaajia. On se kyllä niin outoa, että ne jaksavat tulla jauhamaan samaa sontaansa joka foorumille, vaikka kuvittelisi ettei heitä hirveästi huvita homoista puhuminen.

Homojen "korkeammat" itsemurhaluvut johtuvat yhteiskunnallisista asenteista ja juuri sellaisista ihmisistä, joita xara ja se toinen raamatullalyöjä on (siis todennäköisesti yksi ja sama henkilö). Suomessa muutenkin tehdään itsemurhia sen verran paljon, että tuskin ne heterotkaan sen verran onnellisimpia suhteessa on.

Itse kyllä varmaan tappaisin itteni jos olisin hetero.

• gay-82
        damien kirjoitti:

Siis jos kyseisen keskustelun aloittaja on 8 vuotta seurustelusuhteessa, en tajua miksi sua edes koskettaa se kuinka pinnallisia muut homot on.

Onko kaikkien aina pakko elää ihan samalla tavalla ja olla juuri sellaisia niin kuin sinä haluat? Ikäviä uutisia, mut sä tuskin päätät muiden puolesta millaisia he haluavat olla tai ovat.

Mene Studio 51 tai Highligtiin katsomaan niitä heteroita. Joo, siis meininkin on niiin syvällistä että pyörryttää. Puheenaiheet koskettavat VAIN Nobel- voittajia, viimeisimmän oopperan tasoa ja päivän politiikkaa. Just joo.
        Huomaan kyllä ettet väittänyt heteroiden olevan parempia, mut ei juurikaan muuta vertailukohtaa ole, jos kerran homot ovat "kaikki samanlaisia pintaliitäjiä".

Ja sitten ne ei- pintaliitäjät: no niitä tuskin näkee hirveästi missään. Ehkä sit jossain heterobaari luolissa.

Siis mun mielestäni kaikki on sitä mitä on. Parempi et kaikki on erilaisia. Jos pintaliitäjät ovat tyytyväisiä pintaliitämiseen, mitä pahaa siinä sitten on? Kukin tyylillään.

Sit yllättäen, tänne on eksynyt taas homovastaisia saarnaajia. On se kyllä niin outoa, että ne jaksavat tulla jauhamaan samaa sontaansa joka foorumille, vaikka kuvittelisi ettei heitä hirveästi huvita homoista puhuminen.

Homojen "korkeammat" itsemurhaluvut johtuvat yhteiskunnallisista asenteista ja juuri sellaisista ihmisistä, joita xara ja se toinen raamatullalyöjä on (siis todennäköisesti yksi ja sama henkilö). Suomessa muutenkin tehdään itsemurhia sen verran paljon, että tuskin ne heterotkaan sen verran onnellisimpia suhteessa on.

Itse kyllä varmaan tappaisin itteni jos olisin hetero.

Siinäpä oli harvinaisen hyvin kirjoitettu Damien!

On se kyllä mahtavaa kun homot ovat niin pinnallisia, mitään muuta ei tehdäkkään kuin shoppaillaan uusia hienoja vaatteita, vahataan hiuksia ja puunataan naamaa....
        Eikö ihmiset muuten enää erota median syöttämää informaatiovirtaa normaalista elämästä?

Kyllähän nuo median esittämät homot on aika yksipuolisesti tarjottua tavaraa.
        Kaikki ovat järestään hyvännäköisiä, hyvävartaloisia, menestyviä,valkaistuine hampaineen ja solariumrusketuksineen.
        Tuskinpa tavis duunarihomot katsojia kiinnostaisikaan.
        Ja kuitenkin valtaosa meistä on juuri niitä taviksia jotka hengailee kotona suomiverkkareissa..

Toisaalta yhteiskunta ja sen tarjoamat arvot ovat muuttuneet jatkuvalla kehityksellä yhä ulkonäkö keskeisemmiksi.
        Joka tuutista työnnetään vain kauniita ja trimmattuja ihmisiä, ja meille uskotellaan että menestyäkseen ja ollakseen onnellinen ihmisen pitää olla kiiltokuva.

Mutta toisaalta, mikä siinä on sitten niin kertakaikkisen kamalaa jos ihmiset kiinittävät huomiotaan ulkonäkööönsä?
        Missä menee pinnallisuuden raja? Meneekö se pintaa syvemmälle?

Jollekkin jo hiusten harjaaminen voi olla melkoista pinnallisuuta, toiselle ei...
        Ja miten te des määrittelette pinnallisuuden?
        Sanotte pinnallisiksi ihmisiä, joita ette tunne. Teette päätöksen pelkän ulkonäön perusteella, ja tuumaatte että heidän täytyy olla huonoja ihmisiä.
        Toisin kuin te, he eivät näe sisäistä kauneutta ja ihmisen todellista minää? Niinkö?

Luulenpa että valtaosa näistä pinnallisiksi haukkujista on vain yksinkertaisesti itse rumia, ja siitä katkeria muille ja maailmalle.
        Tai heidän itsetuntonsa ei vain ole erityisen terve.
        Jos sinulla on terve itsetunto, tarvitseeko sinun kieriä muiden pinnallisuuden sinulle aiheuttamassa tuskassa?

Itse elin joskus yhteiskunnan ulkonäkö kritereiden ulkopuolella, muut olivat pinnalisia kun eivät huolineet seuraansa muotoseikkojen vuoksi.
        Ja olihan se oikeasti hirveää tuntea itsensä hyljeksityksi ja rumaksi.
        Mutta ruikuttamalla ei saa mitään aikaiseksi, itse päätät jäätkö "vähemmän viehettäväksi", vaiko teetkö asialle jotain. (ja samalla tulet pinnalliseksi)
        Kuntosali, painonpudotus, piilolinssit, kunnollisesti leikatut ja värjätyt hiukset, terve iho ja inhimillset vaatteet saavat kuule ihmeitä aikaan.
        Siitä voidaan tietysti käydä keskustelua pitääkö ja tarvitseeko muuttua, ja onko nämä ulkonäkä seikat vain yhteiskunnan luettelemia vaatimuksia.

Toisaalta ihmisille on aina ollut ominaista kauneuden tavoittelu, ja mieltymys estetiikkaan.
        Eli kauneus on kaunista.
        Itse olen sisältä vieläkin tismalleen sama ihminen kuin se ruma ankanpoikanen joka aikonani olin.
        En ole varmastikkaan sen pinnallisempi, vaikka ulkonäöstäni huolehdinkin.
        Ja miksi kaikki tuo työ? Ihan irtseni takia, nykyään on paljon mukavampi olla itsensä kanssa kun ei ole epävarma ja häpeä itseään, voinkin sanoa olevani nykyään huomattvasti onnellisempi.
        Voi katsoa itsevarmana ihmisiä silmiin ja tietää, että he pitävät näkemästään.

• jebu
        gay-82 kirjoitti:

Siinäpä oli harvinaisen hyvin kirjoitettu Damien!

On se kyllä mahtavaa kun homot ovat niin pinnallisia, mitään muuta ei tehdäkkään kuin shoppaillaan uusia hienoja vaatteita, vahataan hiuksia ja puunataan naamaa....
        Eikö ihmiset muuten enää erota median syöttämää informaatiovirtaa normaalista elämästä?

Kyllähän nuo median esittämät homot on aika yksipuolisesti tarjottua tavaraa.
        Kaikki ovat järestään hyvännäköisiä, hyvävartaloisia, menestyviä,valkaistuine hampaineen ja solariumrusketuksineen.
        Tuskinpa tavis duunarihomot katsojia kiinnostaisikaan.
        Ja kuitenkin valtaosa meistä on juuri niitä taviksia jotka hengailee kotona suomiverkkareissa..

Toisaalta yhteiskunta ja sen tarjoamat arvot ovat muuttuneet jatkuvalla kehityksellä yhä ulkonäkö keskeisemmiksi.
        Joka tuutista työnnetään vain kauniita ja trimmattuja ihmisiä, ja meille uskotellaan että menestyäkseen ja ollakseen onnellinen ihmisen pitää olla kiiltokuva.

Mutta toisaalta, mikä siinä on sitten niin kertakaikkisen kamalaa jos ihmiset kiinittävät huomiotaan ulkonäkööönsä?
        Missä menee pinnallisuuden raja? Meneekö se pintaa syvemmälle?

Jollekkin jo hiusten harjaaminen voi olla melkoista pinnallisuuta, toiselle ei...
        Ja miten te des määrittelette pinnallisuuden?
        Sanotte pinnallisiksi ihmisiä, joita ette tunne. Teette päätöksen pelkän ulkonäön perusteella, ja tuumaatte että heidän täytyy olla huonoja ihmisiä.
        Toisin kuin te, he eivät näe sisäistä kauneutta ja ihmisen todellista minää? Niinkö?

Luulenpa että valtaosa näistä pinnallisiksi haukkujista on vain yksinkertaisesti itse rumia, ja siitä katkeria muille ja maailmalle.
        Tai heidän itsetuntonsa ei vain ole erityisen terve.
        Jos sinulla on terve itsetunto, tarvitseeko sinun kieriä muiden pinnallisuuden sinulle aiheuttamassa tuskassa?

Itse elin joskus yhteiskunnan ulkonäkö kritereiden ulkopuolella, muut olivat pinnalisia kun eivät huolineet seuraansa muotoseikkojen vuoksi.
        Ja olihan se oikeasti hirveää tuntea itsensä hyljeksityksi ja rumaksi.
        Mutta ruikuttamalla ei saa mitään aikaiseksi, itse päätät jäätkö "vähemmän viehettäväksi", vaiko teetkö asialle jotain. (ja samalla tulet pinnalliseksi)
        Kuntosali, painonpudotus, piilolinssit, kunnollisesti leikatut ja värjätyt hiukset, terve iho ja inhimillset vaatteet saavat kuule ihmeitä aikaan.
        Siitä voidaan tietysti käydä keskustelua pitääkö ja tarvitseeko muuttua, ja onko nämä ulkonäkä seikat vain yhteiskunnan luettelemia vaatimuksia.

Toisaalta ihmisille on aina ollut ominaista kauneuden tavoittelu, ja mieltymys estetiikkaan.
        Eli kauneus on kaunista.
        Itse olen sisältä vieläkin tismalleen sama ihminen kuin se ruma ankanpoikanen joka aikonani olin.
        En ole varmastikkaan sen pinnallisempi, vaikka ulkonäöstäni huolehdinkin.
        Ja miksi kaikki tuo työ? Ihan irtseni takia, nykyään on paljon mukavampi olla itsensä kanssa kun ei ole epävarma ja häpeä itseään, voinkin sanoa olevani nykyään huomattvasti onnellisempi.
        Voi katsoa itsevarmana ihmisiä silmiin ja tietää, että he pitävät näkemästään.

Hetskut ei oo varmaan telkkarista huomannu sitäkään ilmiötä joka on rinnastettavissa ihan samaan kuin tässä "kiiltokuvapoju" ilmiössä. Eli että kaikki naisetkin telkussa on viimitten päälle timmejä ja trimmattuja ja ruskettuneita. Ihan eri luokkaa kuin se oma silmälasipäinen, finninaamanen akka siinä sohvalla vieressä köllötellen...

Totuus on siis tarua ihmeellisempää. Enpä ole törmännyt elämäni aikana vielä yhteenkään nk. "prototyyppihomoon". Eli siis käsilaukun kanssa kulkevaan, pikkurilliä heiluttelevaan perseenkeikuttelijaan :/ Noh kaippa sitä sitten jokus näkee muuallakin kuin televisiossa moisen ilmetyksen...

• Jape

Entä jos suurin osa homoista onkin niitä sohvankuluttajia? Ehkä et vain näe heitä missään, kun kuluttavat kotisohvaansa... Ja eiköhän se pinnallisuus ole pop baarissa juoksevien heteroidenkin kodalla?

• pipo

On sulla kyllä mielenkiintoiset lauseet.. "bordelli elämä ja itsetuhoisuus".
        Kovin vaikuttaisi mediosta tempaistulta tuo kuva homokansasta sinulla...
        Bordellielämää? Anna mun kaikki kestää..
        Samalla tavallahan ne heterotkin sitten viettävät "itsetuhoista klubielämää".
        Ja itse olen kyllä ihan täysi sohvaperuna, puolison kanssa löhöilen kotona verkkarit jalassa ja syön makkaraa.
        Mutta ei toisaalta minullakaan nenäkarvat käräsästä rehota, jokin raja se olla pitää..

Joskus harvoin kun lähdetään viihteelle, muutaman kerran vuodessa, niin tietenkin molemmat laittavat itsensä kuntoon ja ykköset päälle, eli on meissä toisaalta sekin puoli.
        Silloin voi huoletta laittaa hiukset hyvin ja sipaista peitepuikoa silmien alle, eli ollanko me sitten silloin "pinnallisia ja syntisiä"?

Vaikka 99% ajasta ollaan harmaa naamaisia taviksia muiden joukossa?
        Kyllä minä ainakin haluan kuitenkin näyttää hyvältä ja tuntea oloni myös sitä kautta hyväksi kun ihmisten ilmoille lähden..

• Anonyymi

Se johtuu homojen heikosta itsetunnosta ja homot on luotu kulutustavaroiksi. Minusta monet homot ovat täysin pihalla ja rumia, naisellisia, seksi on tärkein, olen samaa mieltä sinun kanssab

• Anonyymi

hetero kyllä arvostaa homon taitoa elättää itse itsenä että kun on pakko mennä töihin ansaitakseen rahaa, niin homo vissiin menee, niin kuin naiset ovat työpaikan orjat

siitä se pinnallisuus tulee, että täyttää elämän asettamat ehdot

kyllä yhteiskunnan ehdot ovat yksi elämän ehto, vaikka ihmisen keksimiä

heteron kannalta juuri ihmisen keksimä, ylläpitämä on aika huonoa, kyseenalaista

kolmanneksi taito tunnustaa asiat miten ne ovat tarkoittaa älykkyyttä ja asioiden vastustaminen ei ole älykkyyttä

neljänneksi kummiskin moraali kaikessa, että kun ei tiedä, mikä on oikein ja väärin, silloin ei ole älykäs enää mutta tyhmä

kysytään kuinka luonto suvaitsee näinkin toden mutta väärän kuin homous

homo häviää heti paikalla kun sotkeutuu alaikäiseen poikaan tai raiskaa sellaisen

heteron asennoitumisessa, että "kun olen riittämätön, niin olen vain sellainen puolella teholla siis" ja hetero on työtön sohvalla makaaja tai hetero on vihainen oluen kuluttaja, niin siinä asennoitumisessa on kuitenkin negatiivinen sävy, että olisi voinut elämä mennä paremminkin kuin työttömänä

mutta kun hetero aktivoituisi, niin hänen olisi aika paljon juuri homon kaltainen, joka pätee jos tahtoo olla in

siksi pelottaa koko urbanisoiva pullokaula joka jättää elää pelkkiä homoja että kolmas maailman sota olisi parempi

• Anonyymi

mies väsyy syviin totuuksiin ja pinnallistuu äärimmilleen, mikä yhtä hyvä asia kuin esimerkiksi neuvostoliiton ateismi, koska muuten venäjä on ollut tunnollisen uskonnollinen ja 69 vuotta ateismia ovat vain parantaneet venäjän

niin homo pitkän mies machoilun jälkeen muuttuu hintti homoksi
        miten pitkään vain se kestää ja loppuuko koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mies väsyy syviin totuuksiin ja pinnallistuu äärimmilleen, mikä yhtä hyvä asia kuin esimerkiksi neuvostoliiton ateismi, koska muuten venäjä on ollut tunnollisen uskonnollinen ja 69 vuotta ateismia ovat vain parantaneet venäjän

niin homo pitkän mies machoilun jälkeen muuttuu hintti homoksi
        miten pitkään vain se kestää ja loppuuko koskaan

saksalainen tiede 1800 luvulla sukelsi syvälle ihmisen mieleen
        niin olisiko se voinut suoraan olla syy sille, että 2025 vuonna käännytään homouteen?

kaikki maksaa syy seuraus suhteissa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3921
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      152
      2357
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1977
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      21
      1674
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1406
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      111
      1364
    7. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      68
      1283
    8. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1280
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1201
    10. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      64