Windows 10 hidastelee...

HalluKaisa

Mulla tietokone alkoi toimia erittäin hitaasti, kun Windows 10 latasi itse itsensä jossain vaiheessa yllättäen !
Palautin oletusasetukset säilytä tiedostot erään ohjeen mukaisesti ja tuloksena oli se, että kaikki entiset kuvakkeet (esim. Google Chrome, Epson Scan, HP, Adoce Acrobat Reader, Tomtom Drive connect. Norton ym, ) katosivat. Miten saan ne takaisin ? Huom ! En ole mikään tietokonetaitaja, joten jos saisin mahd. selkeät vinkit, mitä tehdä ? Sain sen tään Microsoft Edgen kautta esim, pankin nettisivut ja sähköpostini toimimaan. Missä kohtaa tein virheen ?

10

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orja_vain

      Siinä kohtaa tuli virhe kun koneen hommasit moisella käyttöjärjestelmällä.

      • WinDoShit

        Et sinä ole tehnyt luultavasti mitää virhettä!

        Mutta windows 10 se nyt vaan sattuu oleen oikee sekoilun mestari!
        Joudut asentaan ne uudestaan!


    • Saat ne takaisin asentamalla uudelleen. Listallasi on myös tarpeettomia ohjelmia, kuten Norton.

      Mitään virhettä et ole tehnyt.

    • kokenut_windowisti

      Minullakin oli joskus tuo ongelma windowsin kanssa että tahmaili ja hidasteli ja käynnisteli konetta kesken käytön. Sitten vaihdoin windowsin Ubuntuun niin pääsin siitäkin riesasta.

    • Virheitä on tehty siinä kun asenneltu tarpeettomat Google Chrome, Adoce Acrobat Reader, Norton ja sitten tehty jotain palautuksia vielä tarpeettomasti.

      • Huru-Ukko-Ongelma

        Paskat! Toi nyt on paskainta jakkara huru paatosta, mitä on kuultu!


    • rfvrfvrfv

      Voit nopeuttaa konetta laittamalla visuaaliset tehosteet pienemmälle.

      Voit asentaa google chromen Edgellä.

      Älä asenna Nortonia tai muita antivirus/tietoturva -ohjelmia. Windows 10 on riittävä suoja, voit laittaa UAC:n päälle myös. Nuo ohjelmat mainostaa, pelottelee ja valehtelee. Vie resursseja, hyödyttömiä.

      Ihan hyvä päätös tehdä palautus. Mahdollisestit poisti kaiken haitan koneelta.

    • Anonyymi

      W10 on tosi haidas eli raskas.

    • Anonyymi

      w10 kaamee latenssi,,, iiik

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe