Olen muutaman kesän kierrellyt suomea minä ja hän lasta kanssa asuntoautolla (tutun) Olen katsellut että kaikilla asuntovaunun vetäjillä on ollut Citroen 2 litranen. Onko minun 1.8 16v 97v mitään järkeä lähteen vetään asuntovaunua? Mikä on kulutus ja mitä pitää huomioida kun vetää (xanttialla) Kysyn tätä siksi että tilanne saattaa tulla viikon varoitus ajalla mutta tilanne uusi.
Citroen xantia 1.8 16v
5
816
Vastaukset
- Allu
Sehän on ihan vaunun painosta kiinni.Puolalainen POKSI tulee perässä ettet edes huomaa. Kyllä 1.8 Sitikka vetää alle tonnin painoista vaunua ihan hyvin.Kun käyttää järkeä siinä vaunun koossa eikä laita max. painoa mitä sillä saisi vetää.
Itsellä 2.0 16-v.Mutta koneissa ei periaatteessa ole teknisiä eroja.En usko,että mitään lämpö ongelmia tulee.Vetää pitää tietysti max.nelos vaihteella.Muuten hyvä veto autto,lyhyt takaylitys ja jousituksen vakio korkeus.Eikä taka oven saumat elä.
- prisman mies
Volvoja ja Saappeja on ollut myös vetoautoina.
- Isin poika
Edellinen Xantiani oli 1.8-16V -koneella, mielestäni varsin hyvä moottori ja oikein sopivan kokoinen luukkuperämalliin. Perässä oli parhaimmillaan 1200 kg:n lasti trailerilla, ei toki ohjus enää ollut mutta jaksoi kyllä viedä myös kohtuulliset ylämäet sallittua kahdeksaakymppiä.
- J.K.L
Isin poika kirjoitti:
Edellinen Xantiani oli 1.8-16V -koneella, mielestäni varsin hyvä moottori ja oikein sopivan kokoinen luukkuperämalliin. Perässä oli parhaimmillaan 1200 kg:n lasti trailerilla, ei toki ohjus enää ollut mutta jaksoi kyllä viedä myös kohtuulliset ylämäet sallittua kahdeksaakymppiä.
Kyllä vaihdekeppi sai kyytiä siinä vaiheessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2074416- 1862471
- 651465
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961171- 1241098
- 711036
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?951006Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a131967- 106948
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54865