Hotellisuosituksia

mietinnässä

Suositelkaas Etelä Goalta hyvää hotellia :) Lähellä rantaa ja olisi kiva jos lähistöllä olisi jotain ravintolaa jne... Ja toki mieluisaa olisi sopuhinta ! Olen kyllä selaillut eri sivustoja mutta paljon on vaihtoehtoja ja olisi kiva saada teiltä apuja :)

7

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heritagea uskallan suositella ihan kelle vaan. Ei nyt mikään budjetti hotelli, mutta jos nyt haluaa helpolla päästä lomallaan niin tässäpä oiva vaihtoehto. KAikki toimiii mainiosti, ruokaa kokoajan saatavilla samoin juomaa. Henkilökunta ystövöllistä ja sitä on oikeasti paljon. Rantaan pari sataa metriä ja ranta mielestäni Goan paras. Väkeä todella vähän, aallot matalia, jten voi uida aina kun haluaa. Rannassa yksi shakki josata juomaa ja ruokaa sopu hintaa sekä matkamuistoja jos sellaisille on tarvetta. Cansaulimin kylään kävely matka jossa kaupat, posti, apteekki ja pankki automaatti. Kylän kirkot, kolme kpl lähekkäin, kannattaa käytdä katsomassa.
      Kolmeen kertaan käyty ja todella tykätty, nyt oltu viimeksi pohjoisessa, mutta jotenkintuo Heritage olis se "meidän" hotelli.

      https://www.tripadvisor.fi/Hotel_Review-g312681-d477582-Reviews-Heritage_Village_Resort_Spa_Goa-Cansaulim_South_Goa_District_Goa.html

      • Ai niin huoneet on siistejä. ja jos nyt jotain negatiivistä niin vanhoja brittejä tosi paljon ja altaan aurinkotuolit varataan etukäteen...


    • yksiylitsemuid

      Sea Breeze Beach hotellia on tällä palstalla kehuttu moneen kertaan, varsinkin aamiaiset...

      • No niin on yli kaiken, mut se on pohjoises ja tässähän kysellään wtwlä Goan hotellei


    • kasikertaa

      Colonia Santa Maria Baga Beach

    • Reissulikka

      Baga Yotel, Agodan kautta varasin, vaatimaton mutta siisti pikkuhotelli, sijainti loistava, aivan rannalla, minulla parveke suoraan merelle päin, huone numero 102. Ravintolat ja kaikki aivan vieressä, bussipysäkki päätepysäkki aivan vieressä, sillä pääsee tosi kätevästi esim. markkinoille Mapusaan, 45 mim matka ja 20 rupiaa, Galanguen keskustaan kävellen rantaviivaa 30 min, bussi 5 min 10 rupiaa.
      Baga joki virtaa vieressä, todella huippu paikka, monet reissut Goassa ja onia hotelleja kokeilut, Aurinkomatkat, Tjäreborg, tämä ehdottomasti paras minulle ja huomattavasti reissu paljon paljon halvempi, lennot suorat Finnair ja vietän 1 kk samalla hnnalla kun seuramatkoilla 2 viikkoa,Jos ei vaadi majoitukselta liikoja, puhtaus, näköala ja sijainti riittää niin suosittelen, aamiainen kuuluu hintaa samoin sain pyynnöstä j kaapin ilman veloitusta, wifi loistava, ilmastointi ja fan, oma genereettori jos ja kun on sähkökatkoksia.Henilökunta avuliasta ja mukavia.
      Kohta aamu uinnille ja katsomaan kalastajien saaliita,

      • No tuo ketjun aloittaja kyseli etelän hotelleja kun sinä taas olet pohjois Goalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe