Löysin elämäni sulostuttajan

Yksileskenmmm

Olen 63 vee ja voin kokemuksesta kertoa, että tässäkin iässä voi löytää uuden uljaan uroksen. Ensin se tulee hakemaan kotoa ja on iloinen ja kova liikkumaan. Puhetta ei tule, mutta kehon kieli ja silmien välke kertoo tuhat sanaa enemmän. Letkeä kävely ja rauhallisuus tekevät uroksesta hurmaavan. Ja mikä ulkomuoto. Pitkät lenkit, hyvä ruoka, raikas vesi ja lepo. Siinä tärkeimmät hurmurille. Olen löytänyt ystävän, kaverin jolle kelpaan sellaisena kun olen. Olen löytänyt melkein berhanttilaisen hoitokoiran. Pitkästä aikaan parasta, mitä minulle on sattunut. Miehet ovat olleet viimeksi suuria pettymyksiä, kuka mistäkin syystä, mutta onneksi koira pesee tullen mennen säälittävät ukonrääpäleet.

30

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainiainen

Miehet yleensäkin ovat suuria tai pieniä pettymyksiä, koira rakastaa ehdoitta eikä pidä muita rakastettuja.

• Aini
        Tämän saman asian olen tullut huomaamaan. Ei koskaan ole karvaturri huonolla tuulella ja on vähään tyytyväinen. Samaa ei voi sanoa kaikenmailman säälittävistä ukonrutjakeista.

• Ammut-taivaalle
        yksileskenn kirjoitti:

Aini
        Tämän saman asian olen tullut huomaamaan. Ei koskaan ole karvaturri huonolla tuulella ja on vähään tyytyväinen. Samaa ei voi sanoa kaikenmailman säälittävistä ukonrutjakeista.

"koira pesee tullen mennen säälittävät ukonrääpäleet."

Joko entisenä alkoholistina tai muuten vaan hoivaviettisenä läheisriippuvaisena moni nainen ei osaa etsiäkään muita kun niitä säälittäviä ukonrääpäleitä. No lie heissäkin joillakin m u n a a ja ihmisiä omassa sarjassaan.
        Mutta kyllä valtaosa meistä miehistä on aivan normaaleita miehen oloisia ja mittaisia eläjiä, kuka yksin kuka parisuhteessa.

• Ainiainen
        Ammut-taivaalle kirjoitti:

Joko entisenä alkoholistina tai muuten vaan hoivaviettisenä läheisriippuvaisena moni nainen ei osaa etsiäkään muita kun niitä säälittäviä ukonrääpäleitä. No lie heissäkin joillakin m u n a a ja ihmisiä omassa sarjassaan.
        Mutta kyllä valtaosa meistä miehistä on aivan normaaleita miehen oloisia ja mittaisia eläjiä, kuka yksin kuka parisuhteessa.

Normaalimittainen ja -oloinen mies on vain pieni pettymys ;)

• 1leski
        Ammut-taivaalle kirjoitti:

Ammut
        Olen raitistunut alkoholisti. Ei mitään entisiä. On käynyt vissiin äijänräkien kanssa huono flaksi. Paitsi tietty elämäni miehen kohdalla. Viimeisin yritys miesrutjakkeen kanssa meni kuvaannollisesti reisille. Ja ukko oli itseään täynnä, kuin höllä tröijy. Kehuskeli ja leveili kaikenmaailman olemattomilla systeemeillä. Ei tullut kesää. Hän soitteli diipaa daapa -puheluita ja pistin tekstarin. "Mitä minä paskalla teen kun ei ole peltoakaan" Se oli sen lorun loppu. Hakee kuulemma Thaikuista jonkun nöyrän orjan itselleen. Suominaiset ovat liian itsellisiä ja kiukkuisia. Voi kiesus.
        Yksileskenn

• Minusta vanhat miehet, nuorista ei kokemusta 50 vuoteen, ovat ihania.
      Ensimmäinen ei osannut pissiä istualtaan.

• hitaastimuttaonnistui

No saitko oppimaan?
        Minä inhosin sitä kauheeta lorinaa, ja loput kun vielä tahtoi tippua renkaalle!
        Aika hyväksi oppi mutta 'neuvoa' piti.

• säp
        Haloo. Onko siinä jotain ihanaa, kun mies ei pysty kusemaan istualtaan?

• hitaastimuttaonnistui kirjoitti:

No saitko oppimaan?
        Minä inhosin sitä kauheeta lorinaa, ja loput kun vielä tahtoi tippua renkaalle!
        Aika hyväksi oppi mutta 'neuvoa' piti.

hitaasti
        Mitä! Etkö saanut opetettua, että rengas pitää olla ehdottomasti ylhäällä toimituksessa.

• Elämän-ehtootunti
        yksileskenn kirjoitti:

hitaasti
        Mitä! Etkö saanut opetettua, että rengas pitää olla ehdottomasti ylhäällä toimituksessa.

Kun nainen on rengastettu, renkaista viis, kusta voi vaikka seinille, nainenhan siivoaa mielellään kun vaan on saanut uuden kusetetun.

• Elämän-ehtootunti kirjoitti:

Kun nainen on rengastettu, renkaista viis, kusta voi vaikka seinille, nainenhan siivoaa mielellään kun vaan on saanut uuden kusetetun.

Elämän
        Tämä oli päivän paras. Hohotin oikein sydämestäni.

• Lemmenkäinen
    • Onneksi.näin

Minä en kyllä korvaisi miestä koiralla. Koirakaan ei haluaisi minua, mutta mies haluaa.

• Onneksi
        Mies voi haluta, mutta ei pysty kykenemään. Siniset enkelit voivat vähän jeesiä, kun kello kädessä kyttäätte oikeaa ajoitusta koska nappaa. Kiirettä pitää.

• Miehekes
        yksileskenn kirjoitti:

Onneksi
        Mies voi haluta, mutta ei pysty kykenemään. Siniset enkelit voivat vähän jeesiä, kun kello kädessä kyttäätte oikeaa ajoitusta koska nappaa. Kiirettä pitää.

Onko koira kykenevämpi?

• Miehekes kirjoitti:

Onko koira kykenevämpi?

Miehe
        Tietääkseni koirauroot ja -naaraat tekevät pentuja.

• mies-on-paras-

hah hah haaa alotuksentekijälle,
      en vaan ottaisi koiraa rakastajakseni, hah hah haa, eläimiin sekaantuminen on kai rikos vai onko ?????
      -
      kyllä mies on aina mies paikallaan,
      ihminen on silloin vain täydellinen kokonaisuus
      jos on oma kumppani rinnalla,
      -
      ihminen on aina puolikas jos puuttuu kumppani rinnalta, ihminen yksin on vajaa,
      --
      olen puolikas, polisoni nukkui pois ijäiseen uneen,
      suru ja muistot jäi jäljelle,

• 1yksilesken

mies-on
        Koira on hyvä lenkkikaveri ja ilo silmälle. Sairaat puheesi jätän omaan arvoon. On kokemusta siitä, että hyvä mies on paikallaan. Mutta sitä ennen ja senjälkeen taso on laskenut. Olen kait törmännyt luurereihin. Leskenelämää olen viettänyt muutaman vuoden ja huomannut kuinka vapauttavaa on elää yksin. Ei toisesta tarvitse enää huolta ja murhetta kantaa, ei jatkuvaa hälytilaa. Saan levätä rauhassa ja suunnitella vain omia menojaan. Koko ukkokaarti on historiaa. Pitäkää naiset hyvänänne miehet, jolle akan pitäisi näyttää vähintäin miss Suomelta. Itse ukko muistuttaa riihen seinästä reväistyä pirua, kaljamahoineen ja avolavamallisine hiuskuontaloineen.
        Yksileskenn

• On se hyvä, kun on tormakoita naisia.
      Ollaanhan me säälittäviä rääpäleitä, mitä tuota kieltämään.
      Ei lenkille tällaisella pakkasella, hyvä kun saa linnut ruokittua..
      Tulis kesä ja kärpäset, enää muuta kaipaa.

• 1yksileskenn

k-kot
        Mihinkäkö koira tekee tarpeensa, kun on opetettu, että omalle reviirille ei tehdä. Oli pakkasta tai ei. Tämä hurja vei ainakin paikalle, missä koira on tottunut käymään.
        Yksileskenn

• Kukin.tavallaan

Vieraan koiran kusettaminen tulee halvemmaksi, ja samalla saa tyydytettyä mieltymyksensä koiraan, en kuitenkaan vertaisi ihmistä ja koiraa toisiinsa.

• Kukin
        Ehkä eivät ole verannollisia, mutta oli niin tai näin, paremmin tulen koiran kanssa toimeen, kun koiran isännän. Ei ole koiralla mälli huulessa, eikä kirkkaita pulloja vyön alla.

• S-tanansurullista

Iäkäs äitini jonain männävuonna ihmetteli aihetta ääneen: ihmiset pitävät, hoitavat, ihannoivat ja paapovat lemmikkejään paljon paremmin kuin ihmisiään.

• Miksi mollaat miehiä, noin ihan nippuna?

• Samahan tuo, eikö se ole tämän hetken maan tapa.
        Jos ei me odotuksia täytetä, niin minkäs sille mahtaa.

• 1lesken

pirre
        Johtunee omasta luonteestani ja tapaamistani ukkoloista. Aikoinaanhan viina oli vahvasti kuvassa mukana ja kuppilasta tarttui käteen sekundaa. Kahta aviomiestäni en tähän sarjaan laita. Toinen oli liian nuorena solmittu, olin 18-vee ja toisen tuoni vei. Sivumennen sanoen näitä miehiä en tavannut kapakassa. Olen kokenut raskasta väkivaltaa, nöyryytyksiä, vieraita naisia, alistamista. Nämä ovat vaikuttaneet vahvasti alitajuntaani. Kun minusta tuli raitistunut alkoholisti ja olen leski, tuntosarvet ovat herkässä. En siedä mitään, mikä vähänkin muistuttaa vanhoista painajaisista. Kun haen hoitokoiran lenkille ja kuljemme pitkin metsiä, syvä rauha vallitsee sielussani. Ei ole mitään häiriötekijää. Vien lenkin jälkeen koiran isännälleen ja kotona rentoudun suihkun ja kahvikupposen ääressä. Mikä mahtava fiilis. Ei ole ketään vaatimassa yhtikäs mitään.
        Yksileskenn

• Ei.minusta.neuvojaksi

Seura etsii kaltaisiaan, tyylin muututtua onkin sitten ymmällään.
        Olisi pitänyt jo nuorena vitsa vääntää.
        Vanha koirakin oppii joskus vaieamman kautta.

• miteneroon

Samat sanat, kyllä elämä on ihanaa ilman vaativaa miestä. Miten muuten tämän tyyppisestä miehestä pääsee eroon, oka luulee itsestään liikoja?
      Olen sanonut monta kertaa mutta ei vaan usko, soittelee, viestii, tule oven taa, vaikka en ole pyytänyt.
      Olisiko jo dementia, ja tullut nuoruus mieleen, silloin sai miehet tehdä näin ja kukaan ei ihmetellyt häiritsevää käytöstä.

• Taisit kerran jo sivunmennen siitä berhanttilaisesta jotain mainitakin.

• lämmin_suihku

No mutta vanhastaan tuttua on se, että joka kuseen kurkottaa, saa melko varmasti 'kultaisen' suihkun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe