Onko pollarit siirtyneet jo kaikki

Köppäukot

Eläkkeelle viimeinkin...
Nipoja eikä virka intosie kaeveta ämmässä

27

6038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urjksri7659

      Ei teitä juntteja kehtaa edes pollarit kyyliä, sielläpä elelette omissa oloissanne korpien kätköissä kiljua keitellen ja tiluksia mittaillen.

    • änätinajattelija

      Mikä teitä juntteja vaivaa?? Ei sitä kiljua keitetä! Johan siitä hiivakin kuolee keittämällä.

    • tislaaja

      Minä olen antanut kiljun ensin käydä silleen sopivasti ja sitten keittänyt.....siitä tulee pontikkaa ;)

      • Ryyppääjä

        Niin minäkin, mutta mä en ole malttanut tiputtaa, vaan ryypin naamaan heti käymisen jälkeen :D


    • Kilju laitetaan ainaki kesäsin muurahaispessään käymään. Siellä on poijjalla lämmin ja tullee justiin passelit rosentit.

    • Maalaisten.mossotuksia

      Lisää vaan poliiseja ja oikein virkaintoisia.
      Sama laki pitää olla maalla teilla junespuplukoillakin, ja kun ette muuten osaa niin valvonta sen mukaan.

      • Tänne korpeen kukaan lähe...täällä on hyvä oleskella rauhassa ja turvassa.


      • korppiville

        Tännehän tuloo ne, jotka ei pääse muualle töehin.


      • Tyhmyysittää

        Ei tarvita tänne. Kannatan vankasti, että poliisitoimi lakkautetaan kokonaan tai Kuhmon rajalle yksi ehkä. Taijan Sipilälle kirjoittaa.
        Täällä ei perukassa haittaa, vaikka ajelis kännissä. Ikinä en käräyttäisi ratista ketään. Kotiin veisin ja päätä silittäisin. Polliiisi on pölijä olento.


    • kriminaalinaali

      Kuka se nyt pääsi eläkkeelle?

    • tavankansalainen

      Vittu kun nuo jepet on virkaintoisen näköisiä. Kädet levällään kävellään revolit kainalossa niin kuin lännenmiehet konsanaan... heh heh

      • sellaistakinonollut

        Parempi kait se on, että ase on poliisilla ja esillä kuin jollain kulkijalla ryysyissä piilossa!!

        On vähän niin kuin turvallisempaa näin.


      • vempaemia

        Ossaakohan ne käötteä kaikkia vempaemijaan mitä mukana killuu.


      • eivempaimie
        vempaemia kirjoitti:

        Ossaakohan ne käötteä kaikkia vempaemijaan mitä mukana killuu.

        Elä epäile! Kyllä osaavat.


      • semmoistatäällä
        eivempaimie kirjoitti:

        Elä epäile! Kyllä osaavat.

        Varmasti osaavat. Taidot täytyy pitää yllä tietysti toivoen, ettei niitä tarvittaisi.

        Sen sijaan kyseenalaista on sukulaisen toimesta varustaa aseella henkilö, joka on täysin arvaamaton ja saattaa räiskiä ihan minne sattuu. Siitä voi jo kysyä, onko taustalla isompikin kätketty rikos.

        Niin - ei ikä järkeä anna. Todellakaan.


      • kysymyksiäkinkö
        semmoistatäällä kirjoitti:

        Varmasti osaavat. Taidot täytyy pitää yllä tietysti toivoen, ettei niitä tarvittaisi.

        Sen sijaan kyseenalaista on sukulaisen toimesta varustaa aseella henkilö, joka on täysin arvaamaton ja saattaa räiskiä ihan minne sattuu. Siitä voi jo kysyä, onko taustalla isompikin kätketty rikos.

        Niin - ei ikä järkeä anna. Todellakaan.

        Kukapa se lypsylehmäänsä antaisi tappaa?? Pitäähän sitä varustautua, kun näki, miten naapurille kävi.


      • kylläosataan
        eivempaimie kirjoitti:

        Elä epäile! Kyllä osaavat.

        Kyllähän nuo saevat asseen toemimaan tuolla Putasjärvellä kun ampuvat toesijaan ja sieltähän on tullu ne viisaemmat tännekki.


      • Koskapakkare
        eivempaimie kirjoitti:

        Elä epäile! Kyllä osaavat.

        Vitut osaa, muuta kun kävellä niin kuin oisi lämmin paska housussa.


    • Tennacentrumi

      Joutaat kiinteistöhoito puolelle paskahuussin tyhjennyksie tekemään..

      • Renkiveikko

        Ei kait kukaan sinun reviirillesi tule pijä huussisi tae muuta huussin alle asummaa ni voit paremmin perserätinkiä pittee.


    • Öppäukkok

      Nin pystyyköhän suprasrlkäisenä tuleen kadulla vastaan miten virkaura mennyt...
      Tiukkapipona

      • Ugfhj

        Mikä se oikein jurppii? Hyvä kun on päässyt joku eläkkeelle ja varmaanni uutta hakkoovat tilalle. Jos oot niin katkera ja kateellinen niin haeppas itte sinne töihun niin jo muuttuu ääni kellossa.


      • eiedessuomussalmella
        Ugfhj kirjoitti:

        Mikä se oikein jurppii? Hyvä kun on päässyt joku eläkkeelle ja varmaanni uutta hakkoovat tilalle. Jos oot niin katkera ja kateellinen niin haeppas itte sinne töihun niin jo muuttuu ääni kellossa.

        Antaahan poliisien hoijella omat työnsä - ei niihin hommiin monestakaan olisi kuitenkaan. Ei tämä pitäjä liene niitä kaikkein pahimpia poliisin työn kannalta, mutta omat vaatimuksensa ne on täälläkin.Ja kaupungeistahan ne pahan tekoon tänne tulevat: Kajaanista ja Kuopiosta jne.


    • Ämmälankavätys

      No se että nämä urpo istu aena vänkärinpaekalla...vätys

      • Toemenkuva

        Sehän kuuluu toemenkuvaan että istuu vänkärinpaekalla ja sieltä vitthuiloo kyläläesille.


      • tiedonsain

        Käsittääkseni partion johtaja on se, joka istuu vänkärin paikalla.


    • KuolluMesta

      Vieläkö on esso ämmässä? Rupusta kahvia ja kärpäsillä höystettyä munkkia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe