Ajattelin järjestää ystävänpäivän kutsut. Nyt mietin tarjottavaa ja ohjelmaa.
Auttaisitteko kertomalla omia ideoitanne?
Luulen, että muutkin voisivat iloita ideoistanne.
Vinkkejä ystävänpäivän kutsuille?
11
3898
Vastaukset
- Joitakin.tässä
Yhdet tuttavat pelaavat korttia syöminkien lisäksi. Ei alkoholia lainkaan, kun kaikilla jokin lääke tai sairaus ja tulevat autolla.
Toiset pukeutuvat roolihahmoiksi, esim. Putouksen. Tai jokin laulaja/filmitähti, olin kasaamassa yhdelle punahilkan asua. Se on tietenkin aika työlästä ja vaatii suunnittelua.
Toiset pitävät yhteislauluhetken. Olin karaokebileissä, se oli mukavaa, isäntäväellä oli laitteet. Lauloimme sydämen kyllyydestä.
Erilaiset leikit, mm. laiva on lastattu... Niitä on uudempiakin. - Kaksikärpästäjne
Ehdottomasti kutsut kaikki ystäväsi ravintolaan. Osallistumismaksu 80 euroa paleltunut nenä. Rahalla tarjoat 30 euron aterian kullekin. Loppuosa kuuluu sinulle.
Mieti mistä ystäväsi pitävät, varmaan tunnet heidät hyvin, mikäli he ovat ystäviäsi.
Itselleni olisi kauhistus joutua menemään johonkin roolileikkipippaloihin ja pukeutua ties mihin asuun.
Parasta huvia olisi ystävien kanssa jutustelu ja yhdessäolo, saunan voisi lämmittää ja makkarat paistaa. Ei saunaankaan ketään pakotettaisi menemään.- Kauhistus
Peukkumestarin paluu!!!!!!!!!
- Psykoterapeutitar
Kiva ajatus, mutta helppo vastata, kun ei ole ystäviäkään!
- Hot-man
Taidat olla aikas kylmä erakko?
pidä nyyttikestit, jokainen tuo jotakin hyvää syötävää, ei tule liikaa kustannuksia eikä vaivaa pelkästään sinun osalle.
- Pylykerö
Ystävät asuvat ympäri Suomea ja kauempanakin. Ei tarvitse kutsuja järjestää käytännössä.
Mitäs hömpöttiä tuolle Hunkkelille keksitään kun hän muistaa meitä usein ? (vähäs piruillen tosin)- Jotaki.kivvaa
Meinaatko ystävänpäivän yllätystä 😉
- juhlat.pystyyn
Viinaa varaat runsaasti niin muuta ei tarvitakkaan.
Riippuu siitä, ovatko ne ystäväsi miehiä vai naisia. Jos miehiä, niin burleskia, jos naisia, kunnon miesstrippari, ja jaat naisille nipun vanhoja markan seteleitä, joita voivat työntää stripparin housuihin. Noin olen nähnyt elokuvissa tehtävän. Omaa kokemusta ei ole asiasta.
Kuohuviiniä monta pullollista. Eiköhän siitä bileet synny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674