En saanut Lainaa tänään

Hot-man

Mutta ei se mitään.

Onnittelut Lainalle ja Lainoille nimipäivän johdosta.

8

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan tässä vielä vuorokautta jäljellä.................

• mimmimum-..mi

Olen tuntenut elämäni aikana vain yhden ainoan Lainan....opettajani... Ei kovinkaan montaa Lainaa taida olla tavoiteltavissa.

• bitcoinguru

Jos et saa lainaa niin ota pikavippiä. Sehän on kovin trendikästä tänä päivänä.

• mimmimum-..mi

Tuli mieleen laulu...lainaa vain.. lainaa vain...kaikki on lainaa vain...
      Minua alkoi " närästämään" yksi pieni asia .... onko muille sattunut... Eläke nousi sen 0.55 eli minulle noin kympin verran....ja nyt tänään kun katsoin mikä summa oli tilille tullut ...oli kymppiä pienempi kuin ennen...et ihan kivaa... ja vuokra nousi 20euroa kk....kustannusten nousun vuoksi ...vaikka ei pitänyt... nou hätä...mutta olishan sillä kolmellakympillä avannut kaupan oven kahdesti kk....

• lainanantoakorotta

tuttavallani oli laina niminen tyokaveri,joka oli hiukan liian 'helppo' ottamaan housuja pois..kaveri kysyi lainalta,,etta saisiko sita 'lainata''....ja oli kuulemma laina antanut lainaksi..kukin tyylillaan..

• Kannattaa miettiä ottaako lainan vai Lainalta. Lainalle voi myös antaa monenlaista hyvää.
      Oletko sinä antanut jotain? Entä, oletko saanut.

Minua ketuttaa, kun lainatarjouksia vyöryy sähköpostiin ja tarjoavat välillä puhelimitsekin. Hieman piilotettu sisältö: ”Kelpaisiko kulutusluotto? Korko on kaikkine kuluineen alle 20 prosenttia!” En ole eläessäni moistaa lainaa käyttänyt, enkä aio käyttää tulevaisuudessakaan. Toivottavasti en höperehdy moiseen, vaikka saisin elää todella vanhaksi.

PS: pankit lainaavat rahaa jopa alle yhden prosentin vuotuisella korolla!

• Luonnollisestikin

Lainaa voisi käyttää sijoitusmielessä: miljoonia sisään. Syöksykierre tosin on meneillään, mutta kuten ekonomistit neuvovat, käyrä voi kääntyä kuukausien päästä taas ja kas, tuleeko kaksoset vai kolmoset vai neloset?
        Hyi mua.

• TuottaakoLaatuajaIloa

Mitä sinä tekisit sillä rahalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5087
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      23
      3441
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      30
      2761
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1311
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      935
    Aihe