Mutta ei se mitään.
Onnittelut Lainalle ja Lainoille nimipäivän johdosta.
En saanut Lainaa tänään
8
433
Vastaukset
onhan tässä vielä vuorokautta jäljellä.................
- mimmimum-..mi
Olen tuntenut elämäni aikana vain yhden ainoan Lainan....opettajani... Ei kovinkaan montaa Lainaa taida olla tavoiteltavissa.
- bitcoinguru
Jos et saa lainaa niin ota pikavippiä. Sehän on kovin trendikästä tänä päivänä.
- mimmimum-..mi
Tuli mieleen laulu...lainaa vain.. lainaa vain...kaikki on lainaa vain...
Minua alkoi " närästämään" yksi pieni asia .... onko muille sattunut... Eläke nousi sen 0.55 eli minulle noin kympin verran....ja nyt tänään kun katsoin mikä summa oli tilille tullut ...oli kymppiä pienempi kuin ennen...et ihan kivaa... ja vuokra nousi 20euroa kk....kustannusten nousun vuoksi ...vaikka ei pitänyt... nou hätä...mutta olishan sillä kolmellakympillä avannut kaupan oven kahdesti kk.... - lainanantoakorotta
tuttavallani oli laina niminen tyokaveri,joka oli hiukan liian 'helppo' ottamaan housuja pois..kaveri kysyi lainalta,,etta saisiko sita 'lainata''....ja oli kuulemma laina antanut lainaksi..kukin tyylillaan..
Kannattaa miettiä ottaako lainan vai Lainalta. Lainalle voi myös antaa monenlaista hyvää.
Oletko sinä antanut jotain? Entä, oletko saanut.
Minua ketuttaa, kun lainatarjouksia vyöryy sähköpostiin ja tarjoavat välillä puhelimitsekin. Hieman piilotettu sisältö: ”Kelpaisiko kulutusluotto? Korko on kaikkine kuluineen alle 20 prosenttia!” En ole eläessäni moistaa lainaa käyttänyt, enkä aio käyttää tulevaisuudessakaan. Toivottavasti en höperehdy moiseen, vaikka saisin elää todella vanhaksi.
PS: pankit lainaavat rahaa jopa alle yhden prosentin vuotuisella korolla!- Luonnollisestikin
Lainaa voisi käyttää sijoitusmielessä: miljoonia sisään. Syöksykierre tosin on meneillään, mutta kuten ekonomistit neuvovat, käyrä voi kääntyä kuukausien päästä taas ja kas, tuleeko kaksoset vai kolmoset vai neloset?
Hyi mua. - TuottaakoLaatuajaIloa
Mitä sinä tekisit sillä rahalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154