kyllä täytyy sanoa ett en ymmärrä miksi se on niin katsottu ohjelma, tuotahan ei jaksa katsoa millään jos ei ole pakko, niin tyhjänpäiväistä ja kamalaa.
Tuli tuossa hetkisen katottua Putousta
38
599
Vastaukset
- enkä.avaa
Minäkin laitoin heti telkun kiinni.
- kylonvaikeeta
Etkö sä osaa vaihtaa kanavaa siinä toosassasi. Vai eikö kukaan ole kertonut että on muitakin kanavia kun kolmonen.
- eiminunjuttu
kylonvaikeeta kirjoitti:
Etkö sä osaa vaihtaa kanavaa siinä toosassasi. Vai eikö kukaan ole kertonut että on muitakin kanavia kun kolmonen.
Olin kyläpaikassa ja siellä katsoivat ko. ohjelmaa, joten näin samalla.
- enkä.avaa
kylonvaikeeta kirjoitti:
Onko? Ihanko totta, häh? Kiva kun kerroit.
se on hyvä ettei sinulla ole tuon suurempia murheenaiheita, ole onnellinen siitä..................
- tulatuulantulatula
ei sunkaan tuo mikään huoli ole, se vaan on keskustelua palstoilla, täällä moniakin aiheita ollut.
Minä olen katsonut. Saa nauraa ja pistää aivot narikkaan.
- Julma.ölkky
Verkossa kiertää video pudonneesta lentokoneesta venäjällä.
- Bengalitikku
Pikakelauksella. Sellisti paras oli osallistuja.
- HETI_LOPETETTAVA_
huh huh
ompa typeryys taaaaaaaaaassss päästetty valloileen,
meikälle riitti mainokset,
se naaman vääntely
ja sekoilu oli liikaa
harmitti sekin hetki TV:ssä meni hukkaan
äkkiä käänsin muualle,
TÖRKEÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, kuinka tommosta sallitaan TV:hen katsojien kiusaksi,
sekin aika olisi paljon paljon paljon paremmille ohjelmille hyvää aikaa,
noin tyhmä m u k a huumori
ON
katojien kiusaamista,- Vonkapallo
Minä aivan putosin tuolilta, sitten rapuilta ja putosin kuin pohjalle. Sitten pompin.
- sdgrgtrtgrt
Kartsittais pois kaikki aikaa vievät mainokset ja yleisön epätahtiset taputtelumöykät ja vinkumiset niin sleviäis katselu-urakasta varmaan hyvinkin alle tunnissa, mutta tuon ylimääräisen roskan takia ei jaksa virittää töllöä toimintakuntoon. Youtubesta vilkuilen jälkeenpäin parhaat palaset
- vipuve
ei minuuakaan naurata eikä jaksa katsoa noin typerää ohjelmaa
- dfsgbdf
Näyttelijävalikoima naisettuu ja sitä mukaa meno tylsistyy. Kaikkiaanha tuossa on v:ta 2010 läht. ollu messissä 17 nais- ja 14 miesnäyttelijää. Lisäksi 3 miesjuontajaa. 2 Kertaa nainen voittanu, mies kuuesti. Eli kyllä huumori on mieslaji enemmän. Riku minusta parhaimmat ahhmot keksiny. Akulla hyviä sivuhahmoja, niiku Touko Puuppane, Arja Laine ja Väiski
- PieniMunaIsoSielu
dfsgbdf kirjoitti:
Näyttelijävalikoima naisettuu ja sitä mukaa meno tylsistyy. Kaikkiaanha tuossa on v:ta 2010 läht. ollu messissä 17 nais- ja 14 miesnäyttelijää. Lisäksi 3 miesjuontajaa. 2 Kertaa nainen voittanu, mies kuuesti. Eli kyllä huumori on mieslaji enemmän. Riku minusta parhaimmat ahhmot keksiny. Akulla hyviä sivuhahmoja, niiku Touko Puuppane, Arja Laine ja Väiski
Tai sit naiset vaan äänestää enemmän ... niitä naurettavia mieshahmoja missä on niin paljon totuutta :D
- Jatkuvaa.naurua
Kyl on hauska nauraa mukana mut jälkeenpäin ihmettelen mille oikeesti nauroin.
- Kiti-voittoon
Tanhupallo on syy katsoa putousta, hahmo on mainio, Kiti osaa niiiin hyvin olla lapsi :)
- ennin
Olympia kisoja nyt katsellaan.
- ö-Öö
Vaihtelua
Kai kaikki muistaa, kun Spede oli ainoa, joka teki huumoriohjelmia telkkariin? Ja niissäkin useimiten pääosassa Loiri, aika ykstoikkoista. Oli aika hankala saada telkkariduuneja, samat heebot vuosikymmenet. Oli juu Petelius, Kalliala, Kinnunen, muutama muu. Kuitenkin, aika vähän oli uusia juttuja
Putous tuonut uusia tekijöitä esiin, se ok. Muutamia vuosia sitten suomessa ei muuten ollut stand uppia ollenkaan, nyt tekijöitä paljon. Se vaan ilmaantui kuvioihin. Kierto nopeutuu, aivan, kuin kaikenmaailman musiikkilpailutkin tuo uusia naamareita julkisuuteen. Naamoilla tapana kulua.
Toi siis kuluttajan näkökulma. Tekijöillä ehkä liiankin tiukkaa kilpailua duuneista. Suomi pieni kielialue, pieni maa. erittäin vähän just komiikkaa saadaan myytyä ulkomaille. Vaikka suomen telkkarista tulee ties mitä ulkomaalaista. Oikeastaan ei tule mielleen kuin Leikola, joka suomalaisten mielestä on menestystuote jenkeissä. Pahasti on alijäämäistä suomen huumoriviihdeteollisuuden ulkomaankauppa. Hyvää tavaraa on, se vaan ei mene kaupaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=P516NVyzb0U
=DW= - Pylykerö
Eipäs tule enää katsotuksi Putousta. Jotkut vain jää.
Sunnuntai-iltaisin katsin tuon Jäljet päättyvät Berliiniin. Kerrankin ei ole murhajuttu.- Bengalitikku
Mä kaipaisin tietokilpailua: en sellaista, mistä arvaa, että osallistujat tietävät jotain etukäteen, käsikirjoituksen mukaan.
Suomalainen versio "Vem vet mest" -ohjelmasta.
- Kuin-tummaa-tyhjyyttä
Minulle on tullut taipumus katsoa, onko telkkari päällä?
Useammin kuin kerran kaksi se ei ole päällä.
Pölyä siitä ainakin tulee kun rätillä pyyhkäisee silloin tällöin.
Varon pudottamasta sitä senkkinsä päältä. - lacucaracha
Noh, kaikkea tässä maailmasa ei tarvitse eikä pidä väkisin yrittää ymmärtää. Tämän ikäiset eivät ole luultavasti Putouksen pääkohderyhmää lainkaan, joten sen huumoria ei ole meille sovitettu vaan paljon nuoremmille.
En muista Speden huumorinkaan silloin ennen ja varsinkaan nyt naurattaneen kaikkia tai edes suurinta osaa, huumori yleensäkin on vaikea laji. Onneksi television voi kääntää muulle kanavalle, kun nyt niitä on monia tai katsoa jonkun tallenteen tai mennä Filmnetin puolelle tai ottaa kirjan luettavakseen tai....
Silti joskus on hyödyllistä katsella ohjelmatarjontaa, joka on tarkoitettu nuoremmille, jotta vanhakin pysyy jotenkin kuvioissa mukana ja tietää, mistä nuoremmat puhuvat. Kun tämä Putous on useinkin keskustelunaiheena ja varsinkin sen hahmot ja niiden hokemat. Oppia ikä kaikki, niin maailma pysyy tuoreempana. Olipahan tv kolmosella kun avasin, putoushan siellä meni, katsoin hetken. Ei ole kyllä minun ohjelmani.
Sen sijaan äsken tuli Alfalta tutkijan haasstattelu, vihapuheesta ja sananvapaudesta.
Tuli suoraa tekstiä.
Jos jotain kiinnostaa niin alkaa klo 20 ohjelma pääkaupunkiseudun yksinäisyydestä.- Dillehuumoria
Palvelutalon pieni ja voimaton mummo huusi lujaa "apua" kun ekan (?) Putouksen alkukuvat näkyivät töllöstä. Kun menin paikalle, hän kysyi menikö tuo tv rikki kun kuva on tuommoinen? Ei ollut rikki, mutta katsoja ei ymmärtänyt nopeasti vaihtuvia ja pyöriviä kuvia.
- eiuppooei
Yhtään jaksoa en ole katsonut, mainospätkät on riittäneet ja olen todennut että ei ole mun ohjelma, kuten ei myöskään Posset ym hömppäohjelmat........Lapin kauppias ym realityohjelmatkin on viihdyttävämpiä kuin nämä väkisin väännetyt hömpät........onneksi muilta kanavilta tulee katsottavan arvoisia ohjelmia eikä mun tarvii maksaa YLE-veroakaan pienestä eläkkeestäni.
- 918273645
Katson jälkikäteen vain Tanhupallon. Kieltämättä aika hauska. Muu ohjelmassa pelkkää kuraa.
- KatsonKyllä
Tanhupallo on hauska, mutta opettaja on tosi tylsä. Mallu-Jasmiina putosi ihan syystä, koska hänen talenttinsa oli huaaaano.
- Elämänvalttikortit
Ei ole sinulle sitten auennut koko hahmojen idea... Mallu-Jasmiinakin oli aika mainio parodia vai oliko sittenkään... Harmi, että putosi jo tässä vaiheessa. Opettaja on todella mainio hahmo, menee pitkälle tässä ohjelmassa. Kikka-Vaara ehkä vähiten kiinnostava, mutta hyvä parodia hänkin eräänlaisista marttyyri-äideistä.
- Elämänvalttikortit
Minun mielestäni Putous on aivan huikea ohjelma! En juuri katso kaupallisilta tv-kanavilta ohjelmia, kun ne on sellaisia "aivot narikkaan", mutta kaksi tv-ohjelmaa näiltä kanavilta on mielestäni katsottavia, toinen on Pitääkö olla huolissaan ja toinen on Putous.
Olen aika valikoiva tv:n katsoja, katson Teema/YleFem kanavaa, sekä TV1 ja TV2 kanavia. - Viihdeviihdyttää
Iän myötä monelle muodostuu ongelmaksi katsoa ohjelmia missä tapahtuu paljon ja nopeasti. Enää ei pysy mukana, ei huomaa vivahteita eikä ymmärrä vitsejä, niin tottahan toki ne tuntuvat silloin huonoilta. Aika eri sykkeellä toimii onko 60 v. tai 69v. Tottakai myös terveys vaikuttaa, ja jotkuthan eivät koskaan ymmärrä vitsejä.
- Elämänvalttikortit
Itse olen aina pitänyt esim. Jacques Tatin elokuvista, joissa tapahtuu niin monella tasolla kaikkea. Putos on myös omalla laillaan, että pitää olla tarkkana, kun tapahtuu paljon ja näyttelijöillä on aika hyvät yleistiedot. Hahmojen ideoijilla on kyllä mahtavat ideat!
Olen nyt koettanut pysyä kelkassa mukana seuraamalla aikaani!
kivaa, nyt alkaa taas Putous. saapa nähdä mitä Tanhupallo on tällä kertaa keksinyt!
Harmitonta hauskaa kivaa hömppää. Ehottomasti katson :). Tanhupallero on tänä vuonna paras.
- pirremiinapas
Tanhupallo on kyllä mainio, miten joku osaakin näytellä lasta, tulee meidän vanhempi tyttö kun hän kehui että hän osaa lukea ja tavata että te le vi si o - hän tavasi näin: t e te m o - mo =>televisio ja gröö ön gröön, tavasi sukunimeä Ghrön, oi niitä aikoja..
- pirremiinapas
pirremiinapas kirjoitti:
Tanhupallo on kyllä mainio, miten joku osaakin näytellä lasta, tulee meidän vanhempi tyttö kun hän kehui että hän osaa lukea ja tavata että te le vi si o - hän tavasi näin: t e te m o - mo =>televisio ja gröö ön gröön, tavasi sukunimeä Ghrön, oi niitä aikoja..
..siis mieleen..vanhempi tyttömme mieleen kun jne..
- Bengalitikku
Pikakelauksella taas. Pääsin yli kiusaantuneisuuden: uutiset oli mainio. Ehkä nyt näyttelijälahjat alkavat erottua, joten "opettaja" ja "pallo" pitänevät parhaiten linjansa, mutta hahmoihin tulee jotain uuttakin. Nuo kaksi ovat minusta parhaat näyttelijät tällä kertaa. Tarvitaan niitä silmiäkin eli niidenkin pitää pelata jotenkin roolihahmolla.
- Onthelocks
Maikkarin varjo-ohjelma kuvastaa yhteiskuntien(elitismin)päättämättömyys-shouta vähän ennen kun tipahtaa. Melkein naurattaa, jos tietää milloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104