Koneessani on bluray levyasema ja koneen mukana tuli cyperlinkin katseluohjelma,mutta ,kun jouduin asentamaan windows 10 uudelleen niin microsoftin juutas poisti cyberlinkin ja monta muutakin omaa ohjelmaa,kysynkin,että pystyykö uudella 3.0 VLC blayerillä katsomaan bluray elokuvia,kun ei ole siihen cyperlinkin ohjelmaan lisessiavainta?tai olisiko mitään muuta ilmaista playeriä mikä näyttäisi bluray elokuvat.
UUSI VLC PLAYER 3.0 toistaako bluray DVD?
hitonwintoosa
1
147
Vastaukset
http://bot.fi/2dm3
3.0 Kohokohdat
VLC 3.0 "Vetinari" on uusi merkittävä päivitys VLC: stä.
VLC 3.0 aktivoi laitteiston dekoodauksen oletusarvoisesti saadakseen 4K ja 8K toiston!
Se tukee 10 bittiä ja HDR: tä
VLC tukee 360 video- ja 3D-ääntä , aina Ambisonicsin kolmannen kertaluvun mukaan
Sallii äänen läpäisykyvyn HD-audiokoodekkeihin
Voidaan streamata Chromecast- laitteille, vaikka ne eivät olisikaan tuettuja
Voit toistaa Blu-Ray Java -valikoita : BD-J
VLC tukee paikallisten verkkoasemien ja NAS: n selailua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395228- 853732
- 483135
- 623035
- 113015
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451818Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91810- 181741