Yön pitkinä tunteina tulet kierroksella käymään hoitolaitoksessamme. Poyilaat nukkuvat ja on tylsää, ajatukset harhailee. Viivyt hetken, juttelet ja kahvittelet ja sit lähdet pois. Kunpa tietäisit...
Vartijafantasiaa
3
1114
Vastaukset
- Vaartija
Kyllä tiedän,
pitäisi jaksaa kaikkien kanssa,
karhulla asiat paremmin
Karhulla siitinluu
minulla ei
tiedän että se on
vitun vale että
kyrvässä on luita menoa (fantasioita) hoitoalalla! Onkos myös hyvät yölisät? Jos on niin täytyy vaihtaa alaa, mutta mummojen paskasia vaippoja en kyllä rupea vaihtelemaan... eikä kyllä jaksa innostaa yöajelut ympäri kaupunkia Falckin Corollallakaan... niin että se siitä.
- jykä
Aikas mielenkiintoista. Että tuolaista mielessä.
Kumma etä ei ole tullut enemmän asiallisia vastauksia teille. Itse olen 38v ukkomies joten en voi sen kummemmin lähteä tuohon mukaan vaikka kiinnostaisikin ja mielikuvitus suorastaan lentää. Kokeilkaa uudestaan vaan. Varmaan löytyy joku jonka saatte toteuttamaan fantasianne tai sitten on maailman kirjat sekaisin. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763924Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188753530Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1572532- 572297
- 1541912
- 341727
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331275
- 481189
- 251168