Yön pitkinä tunteina tulet kierroksella käymään hoitolaitoksessamme. Poyilaat nukkuvat ja on tylsää, ajatukset harhailee. Viivyt hetken, juttelet ja kahvittelet ja sit lähdet pois. Kunpa tietäisit...
Vastaukset 3
- Vaartija
Kyllä tiedän,
pitäisi jaksaa kaikkien kanssa,
karhulla asiat paremmin
Karhulla siitinluu
minulla ei
tiedän että se on
vitun vale että
kyrvässä on luita menoa (fantasioita) hoitoalalla! Onkos myös hyvät yölisät? Jos on niin täytyy vaihtaa alaa, mutta mummojen paskasia vaippoja en kyllä rupea vaihtelemaan... eikä kyllä jaksa innostaa yöajelut ympäri kaupunkia Falckin Corollallakaan... niin että se siitä.
- jykä
Aikas mielenkiintoista. Että tuolaista mielessä.
Kumma etä ei ole tullut enemmän asiallisia vastauksia teille. Itse olen 38v ukkomies joten en voi sen kummemmin lähteä tuohon mukaan vaikka kiinnostaisikin ja mielikuvitus suorastaan lentää. Kokeilkaa uudestaan vaan. Varmaan löytyy joku jonka saatte toteuttamaan fantasianne tai sitten on maailman kirjat sekaisin. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053079Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72983- 42849
- 70785
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k26486Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475- 43473