Minun tuli tilattua omaan kokooni liian pienet rinnat. Koko: n. 12 cm halkaisijaltaan (pyöreä "pohjan" muoto), 5 cm korkeat, 800 g paino yhteensä. Täysin uutta vastaavat. Laadultaan selvästi loistavat, hyvin pehmeät. Vaalea väri, punertavat nännipihat ja pehmeät vähän kohottuvat nännit. Toisistaan irralliset (joskus näitä myydään liivimäisenä settinä) joten nä pitää pistää omiin liiveihin. Tai sitten vaan stressileluksi :) Tai rannetueksi tietokoneelle :D
Haluaisin lähettää ne anonyymisti, mitään tietoa miten onnistuis? Itse maksoin näistä 55eur postit, olis kiva saada ees osa rahoista takas.. Olisko vaikka 40eur postit hyvä? Ps. jos ostatte itse irtorintoja netistä niin kannattaa olla tarkkana pienien pränttien kanssa.. Pikkupräntissä luki "1-2cm tarkkuus" (englanniksi kylläkin) joten tilaamani 7 cm korkeat olikin tällaiset 5 cm korkeat.. Sen siitä saa.. Luotettavasta suomalaisesta kaupasta vastaavat olis varmasti yli satasen.
Myydään ihanat tekorinnat
11
936
Vastaukset
- kiinnostaajoo
kiinnostaa kyllä, mutta mites suhun saa yhteyden tietojen vaihtoa varten :)
edelleen myynnissä
kaikk3a kirjoitti:
Laitapa kuvaa s-postilla :)
at suomi24.fi toimiiPistin viestiä pari viikkoa sitten, ei kuulunut mitään. Edelleen myynnissä siis!
Hei! Saako kuvan s-postille?
- näinsemeneeee
Nämäkin voivat olla hyvät en tiedä kun en oo kuvia nähny. tilasin super busen tekorinnat aikoinaan ja no pieni pettymys itselleni. Sitten huomasin että aikalailla samaan hintaan ebaysta saa silikonisia tekorintoja ja isompina kokoina :D
Ne näyttääkin paljon paremmilta ja ovat silikonisia ja niitä on semmoisia mitkä laitetaan rintaliivien alle mutta sitten on myös sellaisia joidenka pitäisi pysyä kiinni ihossa ilman mitään rintaliivejä niin sellaiset tilaan itselleni koska ei ole varaa satojen eurojen proteeseihin.
tuntuu et meni rahat hukkan super buseneihin kun samalla hintaa saa 100 kertaa aidomman oloiset ebaysta. Toki en voi syyttää kuin itseäni koska en sitä asiaa ebaysta ennen buseneitten ostoa tutkinut. Edelleen myynnissä! Heitän pois jos ei ottajaa ole :f
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679