Todennäköisesti sadannennen kerran minulle ilmestyi näky, hyppyikkuna, joka kertoo, että se ei valehtele, että olen miljoonas asiakas joka on klikkauksen päässä päävoitosta...
Sata kertaa olla miljoonas asiakas. Sellaiseen pystyy vain harva.
Mutta kaikki on mahdollista suoli24 mainosmaailmassa.
En muuten tiedä vioeläkään, mitä olen voittanut? Puulusikan vai miljoona euroa?
Olen syntynyt voittajaksi
15
427
Vastaukset
- ei_mahdu_enempää
Minä kyllästyin voittamaan ja asensin selaimeen AdBlock laajennuksen.
- Heikunkeikku
"ei_mahdu_enempää"
Sama juttu minulla. Ei tule "olet miljoonas..."-juttuja.
Kun vaan keksis, miten pääsen eroon muutamista askeleistani postilaatikosta roskikseen.
Valitut Palat on "mukava", kun jaksaa lähettää nimelläni kivoja kirjekuoria, joiden päällä lukee, että olen mahdollisesti voittanut "sitä ja tätä". Voitot ovat HurRRrrjan kalliita voittoja.
Sinnikkäitä kirjeiden lähettäjiä ovat. Ei kyllä voi muuta sanoa. - tällälähtee
Heikunkeikku kirjoitti:
"ei_mahdu_enempää"
Sama juttu minulla. Ei tule "olet miljoonas..."-juttuja.
Kun vaan keksis, miten pääsen eroon muutamista askeleistani postilaatikosta roskikseen.
Valitut Palat on "mukava", kun jaksaa lähettää nimelläni kivoja kirjekuoria, joiden päällä lukee, että olen mahdollisesti voittanut "sitä ja tätä". Voitot ovat HurRRrrjan kalliita voittoja.
Sinnikkäitä kirjeiden lähettäjiä ovat. Ei kyllä voi muuta sanoa.Googleta ym. nimellä rekisteriseloste ja toimi kohdan 5 ohjeiden mukaan, sposti saattaa kelvata myös, mutta ei välttämättä.
- olen-jo-voittanut
Et ole ainoa voittaja, mikäli kirjoitat s-postiin tulevista viesteistä.
Minä en tosin ole ollut se miljoonas asiakas (no, en kaikkia edes lue), mutta "ilmaisia" asiakas etuuksia on tullut, milloin saan tankillisen bensaa (mistä ne tietää, että minulla olisi edes autoa?), joskus taas useat kaupat "antavat" lahjakortteja?:D
Kaikkein eniten tulee näitä "lainasi on hyväksytty" viestejä ja tietääkseni en ole koskaan hakenut lainaa, koska en sitä tarvitse ja noista bitconeista en ymmärrä hölökkäsen pöläystä ja niitäkin olisi tulvimassa tililleni. Arpoja (voittopyöräytyksiä) on myös runsaasti tarjolla ja mikä parasta, kun huomaan, että on tarjolla joku "erektion" hoitava juttu!D Saisimpa vain sen kikkelin!D
Aikani yritin laitella estoja, mutta aina oli uusi lähettäjä, joten ne ei toiminut, kunnes keksin, että laitan estot s-postiini omalle nikilleni ja nyt ne menee kaikki spämmiin. Sieltä vain vilkaisen, että onko tuttuja lähettäjiä ja sitten vain "napinpainallus" tyhjennä! Wau, ja siellä on bittiavaruudessa kaikki ihanat tarjoukset!D
Olihan tuolla ohje jostain "AdBlock laajennuksen" asentamisesta, mutta minulla on huonoja kokemuksia, jos olen mennyt tekemään mitään ylimääräistä, joten tulkoon vain nuo postit.
Mieluumin käyn hakemassa kauppojen ilmaista ruokaa, kunnes sorrun lainaamaan rahaa, tai mahdollista peliriippuvuuttani herättelemään. - tällälähtee
olen-jo-voittanut kirjoitti:
Et ole ainoa voittaja, mikäli kirjoitat s-postiin tulevista viesteistä.
Minä en tosin ole ollut se miljoonas asiakas (no, en kaikkia edes lue), mutta "ilmaisia" asiakas etuuksia on tullut, milloin saan tankillisen bensaa (mistä ne tietää, että minulla olisi edes autoa?), joskus taas useat kaupat "antavat" lahjakortteja?:D
Kaikkein eniten tulee näitä "lainasi on hyväksytty" viestejä ja tietääkseni en ole koskaan hakenut lainaa, koska en sitä tarvitse ja noista bitconeista en ymmärrä hölökkäsen pöläystä ja niitäkin olisi tulvimassa tililleni. Arpoja (voittopyöräytyksiä) on myös runsaasti tarjolla ja mikä parasta, kun huomaan, että on tarjolla joku "erektion" hoitava juttu!D Saisimpa vain sen kikkelin!D
Aikani yritin laitella estoja, mutta aina oli uusi lähettäjä, joten ne ei toiminut, kunnes keksin, että laitan estot s-postiini omalle nikilleni ja nyt ne menee kaikki spämmiin. Sieltä vain vilkaisen, että onko tuttuja lähettäjiä ja sitten vain "napinpainallus" tyhjennä! Wau, ja siellä on bittiavaruudessa kaikki ihanat tarjoukset!D
Olihan tuolla ohje jostain "AdBlock laajennuksen" asentamisesta, mutta minulla on huonoja kokemuksia, jos olen mennyt tekemään mitään ylimääräistä, joten tulkoon vain nuo postit.
Mieluumin käyn hakemassa kauppojen ilmaista ruokaa, kunnes sorrun lainaamaan rahaa, tai mahdollista peliriippuvuuttani herättelemään.Tarkasti ottaen AdBlock estää mainosten näkymisen selaimessa, siis esimerkiksi kun lueskelet näitä sivuja, niin ne silmille hyppivät reunapalkit katoavat, mutta sähköpostiin tulevan roskapostin estämiseksi tarvitaan tyystin eri konstit.
tällälähtee kirjoitti:
Tarkasti ottaen AdBlock estää mainosten näkymisen selaimessa, siis esimerkiksi kun lueskelet näitä sivuja, niin ne silmille hyppivät reunapalkit katoavat, mutta sähköpostiin tulevan roskapostin estämiseksi tarvitaan tyystin eri konstit.
Mulla on tuo mainosten esto, se toimii.
Sähköpostiinkaan ei tule koskaan mitään tuollaista mistä ´´olen jo voittanut´´ kertoi.
Voi olla, että pojanpoika on sinnekin laittanut jonkun eston, hän kun aika ajoin tarkistaa tän koneen.
Minä kun en tän päälle paljon ymmärrä, muuta kun kirjoitan vaan.eppu2 kirjoitti:
Mulla on tuo mainosten esto, se toimii.
Sähköpostiinkaan ei tule koskaan mitään tuollaista mistä ´´olen jo voittanut´´ kertoi.
Voi olla, että pojanpoika on sinnekin laittanut jonkun eston, hän kun aika ajoin tarkistaa tän koneen.
Minä kun en tän päälle paljon ymmärrä, muuta kun kirjoitan vaan.mainosten esto minullakin päällä. s-postiin saattaa joskus tulla joku vastaava, mutta nehän on helppo deletoida katsomatta.
- mimmimum-..mi
En tiedä sitten mitä jään paitsi ....mutta pidän tuosta mainosten estosta....tältäkin sivulta on pois 26 mainosta ....
Aika hieno nimi tuolla Ugandalaisella miehellä ...toimittajalla joka oli pidätettynä...
Etukuri...sopisi hyvin suomalaisellekin....- taimuutasellaista
Joka Etukuritta kasvaa se takakuritta kuolee.
- mimmimum-..mi
taimuutasellaista kirjoitti:
Joka Etukuritta kasvaa se takakuritta kuolee.
Se Etukuri ....oli vaan niin mielikuvitusrikas......
- kyläkelpaa
Voitto veikkauksen pelistä 5euroo, haloo hurraa!!!!!!
- erielämä
Miljoona euroa on liian pieni 100 miljoonaa olisi sopiva aloitus summa erilaiselle elämälle.
- Käykökevennyksestä
Mutta kyllä me joka ikinen voittajia olemme. Kun munasolu on kohdannut tuhansien siittiösolujen joukosta yhden ja tästä yhdistelmästä on syntynyt just me, siinä on voittajaa kerrakseen.
- RepaRambo
Voittajia ollaan kun mitään ei puutu.
Naurattaa vain.- salluttt
En usko! Mitä omistat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604856Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581949- 1981928
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1701580Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2951502Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881199
- 2071182
- 651154