Olen syntynyt voittajaksi

Aina-miljoonas

Todennäköisesti sadannennen kerran minulle ilmestyi näky, hyppyikkuna, joka kertoo, että se ei valehtele, että olen miljoonas asiakas joka on klikkauksen päässä päävoitosta...

Sata kertaa olla miljoonas asiakas. Sellaiseen pystyy vain harva.

Mutta kaikki on mahdollista suoli24 mainosmaailmassa.

En muuten tiedä vioeläkään, mitä olen voittanut? Puulusikan vai miljoona euroa?

15

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_mahdu_enempää

      Minä kyllästyin voittamaan ja asensin selaimeen AdBlock laajennuksen.

      • Heikunkeikku

        "ei_mahdu_enempää"
        Sama juttu minulla. Ei tule "olet miljoonas..."-juttuja.
        Kun vaan keksis, miten pääsen eroon muutamista askeleistani postilaatikosta roskikseen.
        Valitut Palat on "mukava", kun jaksaa lähettää nimelläni kivoja kirjekuoria, joiden päällä lukee, että olen mahdollisesti voittanut "sitä ja tätä". Voitot ovat HurRRrrjan kalliita voittoja.
        Sinnikkäitä kirjeiden lähettäjiä ovat. Ei kyllä voi muuta sanoa.


      • tällälähtee
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "ei_mahdu_enempää"
        Sama juttu minulla. Ei tule "olet miljoonas..."-juttuja.
        Kun vaan keksis, miten pääsen eroon muutamista askeleistani postilaatikosta roskikseen.
        Valitut Palat on "mukava", kun jaksaa lähettää nimelläni kivoja kirjekuoria, joiden päällä lukee, että olen mahdollisesti voittanut "sitä ja tätä". Voitot ovat HurRRrrjan kalliita voittoja.
        Sinnikkäitä kirjeiden lähettäjiä ovat. Ei kyllä voi muuta sanoa.

        Googleta ym. nimellä rekisteriseloste ja toimi kohdan 5 ohjeiden mukaan, sposti saattaa kelvata myös, mutta ei välttämättä.


      • olen-jo-voittanut

        Et ole ainoa voittaja, mikäli kirjoitat s-postiin tulevista viesteistä.

        Minä en tosin ole ollut se miljoonas asiakas (no, en kaikkia edes lue), mutta "ilmaisia" asiakas etuuksia on tullut, milloin saan tankillisen bensaa (mistä ne tietää, että minulla olisi edes autoa?), joskus taas useat kaupat "antavat" lahjakortteja?:D

        Kaikkein eniten tulee näitä "lainasi on hyväksytty" viestejä ja tietääkseni en ole koskaan hakenut lainaa, koska en sitä tarvitse ja noista bitconeista en ymmärrä hölökkäsen pöläystä ja niitäkin olisi tulvimassa tililleni. Arpoja (voittopyöräytyksiä) on myös runsaasti tarjolla ja mikä parasta, kun huomaan, että on tarjolla joku "erektion" hoitava juttu!D Saisimpa vain sen kikkelin!D

        Aikani yritin laitella estoja, mutta aina oli uusi lähettäjä, joten ne ei toiminut, kunnes keksin, että laitan estot s-postiini omalle nikilleni ja nyt ne menee kaikki spämmiin. Sieltä vain vilkaisen, että onko tuttuja lähettäjiä ja sitten vain "napinpainallus" tyhjennä! Wau, ja siellä on bittiavaruudessa kaikki ihanat tarjoukset!D

        Olihan tuolla ohje jostain "AdBlock laajennuksen" asentamisesta, mutta minulla on huonoja kokemuksia, jos olen mennyt tekemään mitään ylimääräistä, joten tulkoon vain nuo postit.

        Mieluumin käyn hakemassa kauppojen ilmaista ruokaa, kunnes sorrun lainaamaan rahaa, tai mahdollista peliriippuvuuttani herättelemään.


      • tällälähtee
        olen-jo-voittanut kirjoitti:

        Et ole ainoa voittaja, mikäli kirjoitat s-postiin tulevista viesteistä.

        Minä en tosin ole ollut se miljoonas asiakas (no, en kaikkia edes lue), mutta "ilmaisia" asiakas etuuksia on tullut, milloin saan tankillisen bensaa (mistä ne tietää, että minulla olisi edes autoa?), joskus taas useat kaupat "antavat" lahjakortteja?:D

        Kaikkein eniten tulee näitä "lainasi on hyväksytty" viestejä ja tietääkseni en ole koskaan hakenut lainaa, koska en sitä tarvitse ja noista bitconeista en ymmärrä hölökkäsen pöläystä ja niitäkin olisi tulvimassa tililleni. Arpoja (voittopyöräytyksiä) on myös runsaasti tarjolla ja mikä parasta, kun huomaan, että on tarjolla joku "erektion" hoitava juttu!D Saisimpa vain sen kikkelin!D

        Aikani yritin laitella estoja, mutta aina oli uusi lähettäjä, joten ne ei toiminut, kunnes keksin, että laitan estot s-postiini omalle nikilleni ja nyt ne menee kaikki spämmiin. Sieltä vain vilkaisen, että onko tuttuja lähettäjiä ja sitten vain "napinpainallus" tyhjennä! Wau, ja siellä on bittiavaruudessa kaikki ihanat tarjoukset!D

        Olihan tuolla ohje jostain "AdBlock laajennuksen" asentamisesta, mutta minulla on huonoja kokemuksia, jos olen mennyt tekemään mitään ylimääräistä, joten tulkoon vain nuo postit.

        Mieluumin käyn hakemassa kauppojen ilmaista ruokaa, kunnes sorrun lainaamaan rahaa, tai mahdollista peliriippuvuuttani herättelemään.

        Tarkasti ottaen AdBlock estää mainosten näkymisen selaimessa, siis esimerkiksi kun lueskelet näitä sivuja, niin ne silmille hyppivät reunapalkit katoavat, mutta sähköpostiin tulevan roskapostin estämiseksi tarvitaan tyystin eri konstit.


      • tällälähtee kirjoitti:

        Tarkasti ottaen AdBlock estää mainosten näkymisen selaimessa, siis esimerkiksi kun lueskelet näitä sivuja, niin ne silmille hyppivät reunapalkit katoavat, mutta sähköpostiin tulevan roskapostin estämiseksi tarvitaan tyystin eri konstit.

        Mulla on tuo mainosten esto, se toimii.
        Sähköpostiinkaan ei tule koskaan mitään tuollaista mistä ´´olen jo voittanut´´ kertoi.
        Voi olla, että pojanpoika on sinnekin laittanut jonkun eston, hän kun aika ajoin tarkistaa tän koneen.
        Minä kun en tän päälle paljon ymmärrä, muuta kun kirjoitan vaan.


      • eppu2 kirjoitti:

        Mulla on tuo mainosten esto, se toimii.
        Sähköpostiinkaan ei tule koskaan mitään tuollaista mistä ´´olen jo voittanut´´ kertoi.
        Voi olla, että pojanpoika on sinnekin laittanut jonkun eston, hän kun aika ajoin tarkistaa tän koneen.
        Minä kun en tän päälle paljon ymmärrä, muuta kun kirjoitan vaan.

        mainosten esto minullakin päällä. s-postiin saattaa joskus tulla joku vastaava, mutta nehän on helppo deletoida katsomatta.


    • mimmimum-..mi

      En tiedä sitten mitä jään paitsi ....mutta pidän tuosta mainosten estosta....tältäkin sivulta on pois 26 mainosta ....
      Aika hieno nimi tuolla Ugandalaisella miehellä ...toimittajalla joka oli pidätettynä...
      Etukuri...sopisi hyvin suomalaisellekin....

      • taimuutasellaista

        Joka Etukuritta kasvaa se takakuritta kuolee.


      • mimmimum-..mi
        taimuutasellaista kirjoitti:

        Joka Etukuritta kasvaa se takakuritta kuolee.

        Se Etukuri ....oli vaan niin mielikuvitusrikas......


    • kyläkelpaa

      Voitto veikkauksen pelistä 5euroo, haloo hurraa!!!!!!

    • erielämä

      Miljoona euroa on liian pieni 100 miljoonaa olisi sopiva aloitus summa erilaiselle elämälle.

    • Käykökevennyksestä

      Mutta kyllä me joka ikinen voittajia olemme. Kun munasolu on kohdannut tuhansien siittiösolujen joukosta yhden ja tästä yhdistelmästä on syntynyt just me, siinä on voittajaa kerrakseen.

    • RepaRambo

      Voittajia ollaan kun mitään ei puutu.

      Naurattaa vain.

      • salluttt

        En usko! Mitä omistat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe