Todennäköisesti sadannennen kerran minulle ilmestyi näky, hyppyikkuna, joka kertoo, että se ei valehtele, että olen miljoonas asiakas joka on klikkauksen päässä päävoitosta...
Sata kertaa olla miljoonas asiakas. Sellaiseen pystyy vain harva.
Mutta kaikki on mahdollista suoli24 mainosmaailmassa.
En muuten tiedä vioeläkään, mitä olen voittanut? Puulusikan vai miljoona euroa?
Olen syntynyt voittajaksi
15
453
Vastaukset
- ei_mahdu_enempää
Minä kyllästyin voittamaan ja asensin selaimeen AdBlock laajennuksen.
- Heikunkeikku
"ei_mahdu_enempää"
Sama juttu minulla. Ei tule "olet miljoonas..."-juttuja.
Kun vaan keksis, miten pääsen eroon muutamista askeleistani postilaatikosta roskikseen.
Valitut Palat on "mukava", kun jaksaa lähettää nimelläni kivoja kirjekuoria, joiden päällä lukee, että olen mahdollisesti voittanut "sitä ja tätä". Voitot ovat HurRRrrjan kalliita voittoja.
Sinnikkäitä kirjeiden lähettäjiä ovat. Ei kyllä voi muuta sanoa. - tällälähtee
Heikunkeikku kirjoitti:
"ei_mahdu_enempää"
Sama juttu minulla. Ei tule "olet miljoonas..."-juttuja.
Kun vaan keksis, miten pääsen eroon muutamista askeleistani postilaatikosta roskikseen.
Valitut Palat on "mukava", kun jaksaa lähettää nimelläni kivoja kirjekuoria, joiden päällä lukee, että olen mahdollisesti voittanut "sitä ja tätä". Voitot ovat HurRRrrjan kalliita voittoja.
Sinnikkäitä kirjeiden lähettäjiä ovat. Ei kyllä voi muuta sanoa.Googleta ym. nimellä rekisteriseloste ja toimi kohdan 5 ohjeiden mukaan, sposti saattaa kelvata myös, mutta ei välttämättä.
- olen-jo-voittanut
Et ole ainoa voittaja, mikäli kirjoitat s-postiin tulevista viesteistä.
Minä en tosin ole ollut se miljoonas asiakas (no, en kaikkia edes lue), mutta "ilmaisia" asiakas etuuksia on tullut, milloin saan tankillisen bensaa (mistä ne tietää, että minulla olisi edes autoa?), joskus taas useat kaupat "antavat" lahjakortteja?:D
Kaikkein eniten tulee näitä "lainasi on hyväksytty" viestejä ja tietääkseni en ole koskaan hakenut lainaa, koska en sitä tarvitse ja noista bitconeista en ymmärrä hölökkäsen pöläystä ja niitäkin olisi tulvimassa tililleni. Arpoja (voittopyöräytyksiä) on myös runsaasti tarjolla ja mikä parasta, kun huomaan, että on tarjolla joku "erektion" hoitava juttu!D Saisimpa vain sen kikkelin!D
Aikani yritin laitella estoja, mutta aina oli uusi lähettäjä, joten ne ei toiminut, kunnes keksin, että laitan estot s-postiini omalle nikilleni ja nyt ne menee kaikki spämmiin. Sieltä vain vilkaisen, että onko tuttuja lähettäjiä ja sitten vain "napinpainallus" tyhjennä! Wau, ja siellä on bittiavaruudessa kaikki ihanat tarjoukset!D
Olihan tuolla ohje jostain "AdBlock laajennuksen" asentamisesta, mutta minulla on huonoja kokemuksia, jos olen mennyt tekemään mitään ylimääräistä, joten tulkoon vain nuo postit.
Mieluumin käyn hakemassa kauppojen ilmaista ruokaa, kunnes sorrun lainaamaan rahaa, tai mahdollista peliriippuvuuttani herättelemään. - tällälähtee
olen-jo-voittanut kirjoitti:
Et ole ainoa voittaja, mikäli kirjoitat s-postiin tulevista viesteistä.
Minä en tosin ole ollut se miljoonas asiakas (no, en kaikkia edes lue), mutta "ilmaisia" asiakas etuuksia on tullut, milloin saan tankillisen bensaa (mistä ne tietää, että minulla olisi edes autoa?), joskus taas useat kaupat "antavat" lahjakortteja?:D
Kaikkein eniten tulee näitä "lainasi on hyväksytty" viestejä ja tietääkseni en ole koskaan hakenut lainaa, koska en sitä tarvitse ja noista bitconeista en ymmärrä hölökkäsen pöläystä ja niitäkin olisi tulvimassa tililleni. Arpoja (voittopyöräytyksiä) on myös runsaasti tarjolla ja mikä parasta, kun huomaan, että on tarjolla joku "erektion" hoitava juttu!D Saisimpa vain sen kikkelin!D
Aikani yritin laitella estoja, mutta aina oli uusi lähettäjä, joten ne ei toiminut, kunnes keksin, että laitan estot s-postiini omalle nikilleni ja nyt ne menee kaikki spämmiin. Sieltä vain vilkaisen, että onko tuttuja lähettäjiä ja sitten vain "napinpainallus" tyhjennä! Wau, ja siellä on bittiavaruudessa kaikki ihanat tarjoukset!D
Olihan tuolla ohje jostain "AdBlock laajennuksen" asentamisesta, mutta minulla on huonoja kokemuksia, jos olen mennyt tekemään mitään ylimääräistä, joten tulkoon vain nuo postit.
Mieluumin käyn hakemassa kauppojen ilmaista ruokaa, kunnes sorrun lainaamaan rahaa, tai mahdollista peliriippuvuuttani herättelemään.Tarkasti ottaen AdBlock estää mainosten näkymisen selaimessa, siis esimerkiksi kun lueskelet näitä sivuja, niin ne silmille hyppivät reunapalkit katoavat, mutta sähköpostiin tulevan roskapostin estämiseksi tarvitaan tyystin eri konstit.
tällälähtee kirjoitti:
Tarkasti ottaen AdBlock estää mainosten näkymisen selaimessa, siis esimerkiksi kun lueskelet näitä sivuja, niin ne silmille hyppivät reunapalkit katoavat, mutta sähköpostiin tulevan roskapostin estämiseksi tarvitaan tyystin eri konstit.
Mulla on tuo mainosten esto, se toimii.
Sähköpostiinkaan ei tule koskaan mitään tuollaista mistä ´´olen jo voittanut´´ kertoi.
Voi olla, että pojanpoika on sinnekin laittanut jonkun eston, hän kun aika ajoin tarkistaa tän koneen.
Minä kun en tän päälle paljon ymmärrä, muuta kun kirjoitan vaan.eppu2 kirjoitti:
Mulla on tuo mainosten esto, se toimii.
Sähköpostiinkaan ei tule koskaan mitään tuollaista mistä ´´olen jo voittanut´´ kertoi.
Voi olla, että pojanpoika on sinnekin laittanut jonkun eston, hän kun aika ajoin tarkistaa tän koneen.
Minä kun en tän päälle paljon ymmärrä, muuta kun kirjoitan vaan.mainosten esto minullakin päällä. s-postiin saattaa joskus tulla joku vastaava, mutta nehän on helppo deletoida katsomatta.
- mimmimum-..mi
En tiedä sitten mitä jään paitsi ....mutta pidän tuosta mainosten estosta....tältäkin sivulta on pois 26 mainosta ....
Aika hieno nimi tuolla Ugandalaisella miehellä ...toimittajalla joka oli pidätettynä...
Etukuri...sopisi hyvin suomalaisellekin....- taimuutasellaista
Joka Etukuritta kasvaa se takakuritta kuolee.
- mimmimum-..mi
taimuutasellaista kirjoitti:
Joka Etukuritta kasvaa se takakuritta kuolee.
Se Etukuri ....oli vaan niin mielikuvitusrikas......
- kyläkelpaa
Voitto veikkauksen pelistä 5euroo, haloo hurraa!!!!!!
- erielämä
Miljoona euroa on liian pieni 100 miljoonaa olisi sopiva aloitus summa erilaiselle elämälle.
- Käykökevennyksestä
Mutta kyllä me joka ikinen voittajia olemme. Kun munasolu on kohdannut tuhansien siittiösolujen joukosta yhden ja tästä yhdistelmästä on syntynyt just me, siinä on voittajaa kerrakseen.
- RepaRambo
Voittajia ollaan kun mitään ei puutu.
Naurattaa vain.- salluttt
En usko! Mitä omistat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592