Mitä mieltä kansa on ??
facebookiin voi kommentoida ( onko lottovoitto asua Suomessa) löytyy tolla.
Olisi kiva kuulla mitä kansa on nykyään mieltä .
onko lottovoitto asua Suomessa
6
321
Vastaukset
- Voitoton
On, neljä ja lisänumero oikein.
- preciis
tämä siis kerran viidessä vuodessa vakinumeroilla veikaten 10 vuotta.
- amadeusraiskari
paareempi ola paaperiiton ja peelaata KELA pingo voito olla aina varma
- Tellu921
Hmmm, jos katsoo maailmaa noin laajemmin, niin voi sanoa että Suomi on hyvä maa ja syntyminen tänne on jonkinlainen lottovoitto. No eihän se meille useimmille mikään päävoitto ole mutta voitto kuitenkin.
- gjhlf
Riippuu mistä roikkuu. Jos on sairas ja asiat huonosti ja elelee köyhyysrajalla niin ei todellakaan. Jos on terve ja järkeä päässä niin joo.
Tässä maassa on helkkarin paljon vikaa. Terveydenhuolto mm. kaikilla aloilla. Ihmisiä kohdellaan kun paskaa vain siksi että olet sairas ja kuluerä joka ei enää tienaa mitään.
Kaikilla ei myöskään ole mahdollisuus koulutukseen ylä-asteen jälkeen. Perheille saattaa olla liian kallista maksella mitään.
Mitä toki oli itsellekin siksi tein töitä ja otin opintolainan. Meidän perheessä ei koskaan aikuisen lapsen kustannuksia maksettu. Mutta kaikki eivät saa lainaa tai pysty käymään töissä samaan aikaan kun koulussa. Varsinkin jos vielä harjoittelu samaan aikaan menossa. Ihan kun olisi melkeen 20 töissä per päivä. Samaa mieltä yo vastanneiden kanssa - lähtökohdat elämään varmasti paremmat kun syntyy Suomeen vs. muualle. Jos katotaan kysymykseen vastausta statistiikan kautta :P Lyhyellä matikalla:
Suomeen syntyy 60 000 lasta vuosittain (Väestöliitto, 2015) ja koko maailmaan 131 400 000 lasta (lähde egology.com) -> tässä 0.0456621% mahdollisuus syntyä suomeen. Syntyvyysluvut ei ole samoilta vuosilta mutta kuitenkin antaa suuntaa. Tuo koko maailman luku on vanhempi ja Suomeen ilmeisesti syntyy vähemmän ja vähemmän lapsia joten nykyään varmaan huonommat saumat syntyä suomeen.
Todennäköisyydellä tämä on siis esimerkiksi Lauantai Loton 3. ja 4. voittoluokan väliin (lähde https://www.lottoarvonta.com/#lotto-todennakoisyydet-prosentteina ) eli joko 5 tai 6 oikein rivillä :P Ei ihan päävoitto vielä syntyä suomeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435