Jennin mystinen rahkamiljonääri

Cderk

Jenni vartiasisella on seiskan mukaan uus poikaystävä jota nimitetään rahkamiljonääriksi. Onko kellään lisätietoa?

25

4746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poiht

      Vituttais jos olisin tehny töitä vuosikausia ja tienannut miljoonia ja sit löytäisin itseni seiskasta tittelillä rahkamiljonääri...

    • Lhrjo

      Pakko senkin on olla jonkun sortin julkkis, seiska kirjoitti aiemmin näin:
      "Rahkabisneksen lisäksi miehellä on vaikuttava ansioluettelo. Sosiaalisen median guruksi tituleerattu rakas on muun muassa kirjoittanut useita palkittuja tietokirjoja. Lisäksi hän on ollut kehittämässä kännykkäpeliä sekä ansioitunut valokuvaajana ja elokuvaohjaajana."

    • Pokkhgfv

      Parin minuutin googletuksella selvisi. Todennäköisesti täälläkin moni syönyt kyseistä rahkaa.

    • TaistoJumula

      Arvatenkin Skyr rahkaa :o

    • Y.S.L

      Pitihän sen tämänkin julkkis naisen saada oma miljonääri.Kumma kun kaikilla pitää olla varakas ja tavallinen ei kelpaa eikä tavisten kanssa suhteet kestäisikään.

    • niinse.menee

      kun joku akka eroaa ukostaan. uusi on aina valmiiksi katsottuna. vähän aikaa ovat hissunkissun jokaisella sama kaava.

    • raha.on.kovaa.valuuttaa

      kukas sitä köyhää ottas.

      • köäyhäeikelpaa

        Niinpä, kun on vara mistä valita.


      • Näin.onnäreet

        Ne on maksullisia naisia mitä rahalla ostetaan, on niillä toinenkin nimi.


    • Y.S.L

      Kohta alkaa ilmestyä Jenninkin käteen merkkilaukkuja ja nyt jo lomaillaan tämän tästä.Kohta muutetaan Helsingin arvoalueelle luksus kämppään ja autot vaihtuu parempaan. Toivottavasti ei aloita samanlaista leveilyä siippansa rahoilla ja omaisuudella kun Martina.Nyt vaan äkkiä vauva alulle ettei saalis pääse enää karkuun.Niin Martinakin teki.Kannattaa pelata nyt kortit oikein.

      • kuntoisillaon

        Joko kateus heräsi näin niin kuin etukäteen?


      • Y.S.L

        En minä kateellinen ole.Kyllästyttää vaan tämä ainainen sama stoori,kaunis julkkis nainen kyttää tarpeeksi rikasta elättäjää ja tällaisen satimeen saatuaan kaikki menee joka suhteessa samaa rataa.


      • Hgfgkk

        Jennillä on kyllä omaa rahaa ja ansioita sen verran ettei sen rahan takia tarvi rahkaa syödä. Mun mielestä ei oikein kannata verrata Martinaa ja Jenniä...


      • A-ruptsi

        Aika heikkoa verrata Vartiaiskaa ja Martinaa toisiinsa millään mittapuuulla! Mara on mennyt reittä pitkin koko elämänsä, ei ole menestynyt oikein missään eikä todellakaan ole hoitanut asioitaan fiksusti. Jenni on Suomen suosituin naisartisti, jolla on varaa ostaa ihan itse mersut ja merkkilaukut.


      • Polvetruvella

        Ja Jenni ei ole pahoinpidellyt ketään tai ajanut kännissä,eikä ole pettänyt tiettävästi.Sivistyneesti lopettaa ensin vanhan suhteen ennen kun siirtyy uuteen.Puhdas maineeltaan.


      • Rahaeiratkaise

        Olisiko parasta olla hiljaa kun et näköjään tajua etkä tiedä mistään mitään?? Jenni Vartiainen on Suomen eniten tienaavia naislaulajia, 15v uransa aikana kerännyt aikamoisen omaisuuden ja verotettavat vuositulot edelleen 250 000e. Aivan itse on asuntonsa ja autonsa sekä matkansa maksanut. Rahaa Jennillä on vähintään yhtä paljon kuin Samilla, joten ei tosiaankaan käytä miehen rahoja eikä loisi toisen lompakolla kuten näm mainitsemasi Martinat, Chafakit, Belörfit ym. Olet oksettava typerine kommentteinesi!


    • Siishoro

      Ny loppu Skyr rahkan syöminen!

      • ollaanvaikuttajia

        Joo kyllä nyt on boikotoitava tätä rahkaa, ettei mies enempää rikastu.


      • Y.S.L

        Ei kukaan enää osteta kyseistä rahkaa,En oo kyllä ostanutkaan että ei sillä.


    • Khhjk

      Miksi mies asuu Amerikassa?

      • Miks ei asus, ku miljönääri kerta on? Sehä se kuitekii paras paikka maailmassa o!


    • Mainons

      Vartiainen syö Valion rahkaa! Lusikoi sinäkin 😂🤣😄

    • NoHohHuh

      Eiku skyrriää se syö

    • Oliko sen lesbous mallia "T.a.T.u"?

    • RahkaTruutta

      Truuttaako rahkat Jennin kasvoille?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe