Minulla on ongelmana se, että kaikkien henkilöiden, joiden puhelinnumerot minulla on puhelimessani, puhelinnumerot eivät siirry Google-tililleni. Siellä näkyy vain neljän henkilön numerot, vaikka niitä pitäisi olla n. 150. Puhelimeni on Honor 7. Polku jota kautta olen kopioinut numerot Google-tililleni, on seuraava: Yhteystiedot > Valikko > Järjestä yhteystiedot > Kopioi yhteystietoja > Kopioi yhteystietoja kohteesta > Puhelin > Valitse kaikki > Kopioi > Kopioi yhteystiedot kohteeseen > Google. Onko tässä polussa jokin virhe, vai eikö Google vain yksinkertaisesti tajua kopioida kaikkia yhteystietoja?
Yhteystiedot eivät siirry Google-tilille
23
250
Vastaukset
- synkki
Missä ne muut numerot ovat tällä hetkellä?
Oletko tarkastanut selaimella, ettei ne ole Google-tilillä?
- ÄrsyttäväGoogle
Kyllä. Selaimella katsoessani näkyy, että Google-tilini yhteystiedoissa on vain neljä numeroa.
- synkki
Kannattaa tietysti käydä asetuksista katsomassa tilien synkronoinnista että yhteystiedot ovat myös synkronoitu jossain vaiheessa.
- ÄrsyttäväGoogle
Yhteystiedot on synkronoitu viimeksi eilen.
- synkki
ÄrsyttäväGoogle kirjoitti:
Yhteystiedot on synkronoitu viimeksi eilen.
Missä ne loput yhteystiedot ovat?
- ÄrsyttäväGoogle
Puhelimessa on kaikki yhteystiedot, mutta Google-tilillä ei ole jostain syystä kuin neljä.
- Feksu.Nemma
Puhelimessa on kaikki yhteystiedot, mutta Google-tilillä ei ole jostain syystä kuin neljä.
Mistä synkronoit ne loput yhteystiedot? Uudet näyttäisivät menevän Google-tilille?
- ÄrsyttäväGoogle
Puhelimesta synkronoin. Numerot, jotka näkyvät Google-tilillä, eivät todellakaan ole uusia. Tuntuu, että ne menevät sinne vähän sattumanvaraisesti...
- Vikaa.Synkronoinnissa
Puhelimesta synkronoin. Numerot, jotka näkyvät Google-tilillä, eivät todellakaan ole uusia. Tuntuu, että ne menevät sinne vähän sattumanvaraisesti...
Miten sait numerot synkronoitua puhelimeen?
- ÄrsyttäväGoogle
Siis ne on alun perin tallennettu puhelimeen.
- Symbiaani
Siis ne on alun perin tallennettu puhelimeen.
Ei niitä sitten voi siirtää, jos ne on siellä jo alun perin olleet. Ainoa tapa on kirjoitella esim. tietokoneella suoraan Gmailiin. Uudet numerot menee kyllä sitten automaattisesti Googleen.
- ÄrsyttäväGoogle
Kuten kerron tuolla alempana, sain jotain vCardia käyttämällä tallennettua 80 numeroa pilveen. Sitä en tiedä, mihin ne loput 70 menivt ja mitä ne lopulta olivat; kaikki 80 numeroa kun näyttävät olevan pilvessä ja puhelimessa
- aslakkialatölviöstä
Minulla niitä numeroita on puhelimessa ja sim-kortilla.
- mullaainakin
sinne häviävät sitten, kun puhelin varastetaan, häviää, hajoaa yms, tilillä olisivat turvassa
- aslakkialatölviöstä
mullaainakin kirjoitti:
sinne häviävät sitten, kun puhelin varastetaan, häviää, hajoaa yms, tilillä olisivat turvassa
Ei nykykakarat noin vanhaa puhelinta edes osaa käyttää. LOL
- dadsadsadsdsads
mullaainakin kirjoitti:
Pitäisi varmaan puhelimen runko olla 24 karaatin kultaa timanttikoristeluin että varastaa kannattaisi.
- ÄrsyttäväGoogle
Kokeilin äsken synkronointia. Jostain syystä Google-tililtä synkronoitiin kaikki muut paitsi nämä yhteystiedot... Sitä ei myöskään pysty synkronoimaan yksin. Missäköhän vika siis lopulta on?
- ÄrsyttäväGoogle
Kokeilin yhteystietojen siirtämistä toiselle Google-tililleni. Eivät siirtyneet sinnekään. Jännä, että puhelinnumerot eivät siirry Google-tilille, mutta sähköpostiosoitteet ovat aikoinaan siirtyneet ongelmitta...
- kon.takti
Android? Oletko antanut Google-sovellukselle luvan käyttää kontakteja?
- ÄrsyttäväGoogle
Mielestäni olen.
- ÄrsyttäväGoogle
Kokeilin tallentamista jonkin vCardin avulla. Sitä käyttäen pilvipalvelussa ja puhelimessa näkyy nyt 81 numeroa. En tiedä, mitä lopuille on tapahtunut. Katsoin äsken puhelinnumerot läpi, mutta mitään ei tunnu puuttuvan. En sitten tiedä, mitä ne loput 70 olivat, kun kerran kaikki numerot ovat tallella...
Hain vanhoista ketjuista ja tässäpä on juuri sama pulma kuin minulla! Ainoa vaan etten saa ongelmaa pois edes tuolla, millä aloittaja on saanut. Android-puhelimeni näyttää, että on juuri synkronoinut yhteystietoni, lupa on annettu ja tilille kirjauduttu. Mutta kun katson läppärin selaimella tiliäni, niin yhteystiedoissa on vain vanhimmat. Epäilen, että vain ne yhteystiedot, jotka olivat minulla ennen tämän puhelimen hankintaa eli siis tästä puhelimesta ei ole synkannut oikeasti kertaakaan Google-tililleni, siis puoleentoista vuoteen. Mitä voisin vielä yrittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262163Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101147Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041