Sunnuntai-ilta, suvaitsevaisten

Shokki-tulossa

Nimittäin shokkipommi, ensi-ilta.
Kyllä. Napakymppi.
Mutta millainen?
Kyllä. Homonapakymppi.
Myöhemmin lesbonapakymppi.

Kuka odottaa, sateenkaari auki?

23

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satanen-vetoa

Palstan suvakit saivat kooma shokin, suolapatsaiksi jämmentyivät.

• Hyvästi.napakymppi

Meillä päätettiin nyt yhteistuumin jättää katsomatta ja jatkossa jätetään muutkin osat katsomatta. Meni arvostus ko. ohjelman juontajaan ja ohjelmaan. Valitettavasti näin.

• mimmimum-..mi

En ole napakymppiä katsellut ...sitten Kari Salmelaisen.... Tänään perjantai ohjelmassa puhutaan eläinten oikeuksista...juupa....siellä on oikein eläinoikeuden asiantuntija...en vähättele eläinten kaltoin kohtelua... mutta tuntuu että tämäkin aihe taas menee ihmisten kohtelun edelle....jossakin määrin... pitää katsoa

• väinä104v

voiherranjestasentäänkyllätälläisestätäytyysaadajonnekkinvalittaaeihäntämäkäyollenkaankunminäentykkää

• rahat-meni-hukkaan

EIPÄ HOMO JUTUT KIINOSTA
      JÄTETÄÄMPÄ KATSOMATTA;
      HARMI SEKI OHJELMA- AIKA MENI TURHUUTEEN, TÄYSIN TURHAAN,

• kaikmänsinne

Kuten kiertokoulukin....

• Katsokoon ketä kiinnostaa. En katsonut heteroidenkaan jaksoja.

• Pari jaksoa olen katsonut, ei siitä enää sellaista fiilistä tule, kun Salmelaisen aikaan.
        Ihan turha se naisarvostelijan lässytyskin on.
        Kyllä jää nyt katsomatta, ei kiinnosta.
        Saa nähdä millainen on tämä onnenpyörä, täytyy kai ekajakso katsoa.

• eppu2 kirjoitti:

Pari jaksoa olen katsonut, ei siitä enää sellaista fiilistä tule, kun Salmelaisen aikaan.
        Ihan turha se naisarvostelijan lässytyskin on.
        Kyllä jää nyt katsomatta, ei kiinnosta.
        Saa nähdä millainen on tämä onnenpyörä, täytyy kai ekajakso katsoa.

Olin kerran onnenpyörässä. Voitin timanttikorvikset ja kanarian matkan. En lähtisi uudelleen, etukäteen ei uskoisi kuinka kovasti jännittää tosi tilanteessa.

• mielikki.mummo kirjoitti:

Olin kerran onnenpyörässä. Voitin timanttikorvikset ja kanarian matkan. En lähtisi uudelleen, etukäteen ei uskoisi kuinka kovasti jännittää tosi tilanteessa.

Varmaan ollutkin jännää. Minä en vissiin uskaltaisi mennä ollenkaan.
        Onko Sinulla vielä ne korvikset?

• Nyt-tipahtaa-luvut

Katsojaluvut olivat nousujohdannaisia, aina sen verran löytyy tirkistelykulttuuria suomalaisista. Mutta. Sunnuntaina tullee pohjalukemat ja gud bai moiselle yöksille.

• eppu2 kirjoitti:

Varmaan ollutkin jännää. Minä en vissiin uskaltaisi mennä ollenkaan.
        Onko Sinulla vielä ne korvikset?

Valitettavasti on viety. Asunnossa oli remontti ja ovet auki, uskoisin että silloin katosi kaikki korut. Tarkkaa aikaa en tiedä koska katosivat kun itse olin paossa mökillä. Silloin oli ovet auki jatkuvasti, en keksi muutakaan syytä korujen häviämiseen, siinä meni samalla paljon muitakin koruja. Vieläkin elättelen toiveita että löytyisivät jostain vaikka olin varma missä korurasia oli.

• tuu.tuut

Suomi apina elää huumeissa TE kaikki!

• jejess

Huumeissa eletään kaikki

• Aivan-höyryissä
        jejess kirjoitti:

Huumeissa eletään kaikki

Jees jees olen ihan sienissä itsekin. Eilen vetäisin karvarouskua ja sammalkääpää. Tänään kanttarillumarelliä ja tiiä mitä kaikkea. Kiipesin puuhun ja matkin apinaa.

• fi.fin
        jejess kirjoitti:

Huumeissa eletään kaikki

Maan johto elää myös huumeissa ja korkein koikeus.

• Heijjaa-svärje
        fi.fin kirjoitti:

Maan johto elää myös huumeissa ja korkein koikeus.

Paavikin on pallit solmussa ja pöllyssä joka päivä. Hät hätää jaksaa koukistaa kättään kuin tervehtiäkseen. Piippahiippalakki meinaa tippua otsalle.

• jejess
        Heijjaa-svärje kirjoitti:

Paavikin on pallit solmussa ja pöllyssä joka päivä. Hät hätää jaksaa koukistaa kättään kuin tervehtiäkseen. Piippahiippalakki meinaa tippua otsalle.

Nunnan nännitkin aivan paavin palleissa kiinni ja huumeissa .

• ihan sama, homoja tai heteroja, ohjelma ei kiinnosta pätkän vertaa on siellä ketä tahansa. tuo homofobia tuntuu olevan tällä palstalla kumma sairaus kun sitä niin moni sairastaa, mahtaakohan se jotenkin tarttua palstan kautta. onneksi minä en ole sitä vielä saanut, sietämätön tauti.............taitaa olla yhtä paha kuin aids.

• fi.fi

Suomen johto elää huumeissa, tarkoitan oikeutta! Kuinka monta miljoonaa metsäyhtiön piti maksaa hänen vaimolle. Tänään apina finni on hiljaa????

Suomi on tänään pahempi kuin Venäjä oikeudessa.

• pilallemenisekin

Ruskean reijän ritarit on päässeet napakymppiin. Voisihan koko ohjelman tehdä lesboille ja homoille.
      Ja ne saakin olla sitä sitten silmä tarkkana tuijottamassa.
      Hyi hitto, meni piloille sekin ohjelma, Nyt loppu senkin ohjelman katsominen. Pitäköön homot ohjelmansa homoille. Ei sitä enää heteroitten tarvitse katsoa.
      Joskus muinoin oli ohjelma, jota halusi katsoa. Ei silloin ohjelmassa kuhissut ryskeen reijän ritareita. Yök Yök.

• lacucaracha

Ohjelma on elänyt aikansa eikä se johdu siitä, että mukana ovat miestykkääjät. Konsepti on vain vanhentunut eikä ohjelma ole hauska. Alunperin se tehtiin aikana, jolloin facebookia eikä muuta sosiaalista mediaa ollut eli pääosin oli vain kapakka, jossa tutustua. Kuten näkyy, "puhemiehiä" tai "-naisia" ei enää tarvita.

Olivat muuten todella hyvännäköisiä nämä miehet. Kyllä monelle nasiellekin olisivat kelvanneet, jos asiat olisivat toisin. Ihmettelin, miksi he eivät muka seuraa muuten saa, koska kaikki vakuuttivat olevansa supliikkimiehiä. Sinänsä minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ohjelmassa on kaikenlaisia tyyppejä, kun kerran homous ei ole sairaus. Elämme nyt toisenlaista aikaa kuin parikymmentä vuotta sitten. On jotenkin aina järkyttävää, kun aikuiset ihmiset ottavat noin kamalan mustavalkoisen kannan homouteen. He nyt ovat olemassa, ihmisiä siiinä kuin muutkin, parasta vain hyväksyä asia. Ajattelen tätä niin, että jos joku läheisistäni olisi homo tai lesbo, mitä sitten, yhtä rakas hän olisi minulle.

• Bengalitikku

En katsonut, mutta mitä kirjoitit, ajattelen aika samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      5006
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2279
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2169
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2153
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1363
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1218
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      966
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      943
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      869
    Aihe