Laukaan harrastusmahdollisuudet

Löylis

Työntäkää löylykauha perseeseen!

23

1060

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumppariukkonaapurista

Löylyjumppaa lauantai-illan ratoksi. Sitten saunan jälkeen uudistettuun Laukaanhoviin syömään!
      Kyllä Laukaassa kelpaa!

• Satunnainenruokailija

Poikkesin ohimennen Laukaanhovissa, tosi hyvää ruokaa ja palvelua edulliseen hintaan. Kannattaa tulla kauempaakin, ei ne Sukulan opit ihan hukkaan ole menneet.

• Entodellakaanmene

Ethän sinä hönö kunnon ruuan päälle mitään ymmärrä niin aivan sama mitä skeidaa tuossa puljussa syöttävät.

• namnamnam

Nykyajan kakarat ovat sitten saamattomia vässyleitä ja nirppanokkia! Olisivat nähneet pula-ajan ja ruokakuponkien ajan. Kaikki ruoka kelpasi, prlk... voikukan juuretkin ja puun kuoretkin jatkeeksi.

Nyt sitä vingutaan ettei ole hyvää ruokaa ravintolassa mitä ei ennen nähnyt edes unissaankaan!

Koomista kuitenkin että vedetään naamariin täyttä paskaa kuten läppäripizzoja, hamppareita ja muuta sipsisontaa!

Tässäkö on isänmaamme tulevaisuus?

Pelottaa!

• Mikäidiootti

Sinähän sen tiedät kun olet niitä äpäriä vääntänyt

• Toivossaisänmaan

Lipitetellää energiajuomia niin että jo kolmekymppisenä on tekarit suussa ja kuntokin on menny heikoksi YouTube seuratessa että rollaattorin tarvii

• namnamnam

Hyvä kommentti edellä isänmaan toivoista. Armeijastakin lopetettiin Cooperin testi kun ylipainoiset mammanpojat ei jaksa enää juosta. Melkein puolet keskeyttää koko intin.
      Tytötkin pesee tänä päivänä nykyajan pojat lajissa kuin lajissa, kunnossa ja älykkyydessä - näkyy pojat pääsevän korkeintaan amikseen. Tytöt pääsee armeijassa jo RUK:iin ja Sotakorkekeaankin! Amispojat syö sontapitsa ja ryyppää batteryä päälle ja varmaankin ovat hinureita kun se on muotia ja tytöt ei tuollaisista vässyköistä välitäkään.

• namnamnam

Oli muuta - sinä peräkammarin poika se taisitkin itsesi löytää!
      Palauta edes se Savion alkuperäinen Suomineito!

• kaisa44

työttömille suunnattuja palveluja on lisättävä, jotta työttömienn hyvinvointi lisääntyy

• SuomenKeskusta

Äänestäkää Juha Sipilän Puoluetta ja tukekaa häntä kaikessa niin saatte elää!!

• frfrfrfrre

nyt on tulossa aktiivimalli 2

• Vierailija

Vieraissa käynti

• excocet

hiihto, lenkkeily, kuulantyöntö, korkeushyppy ....

• Nojohannyt

Löylykauhan veistäminen hattivatti pajalla

• Laukaalla.on.nastaa

Laukaalla voi juoda kaljaa ja sitten ajaa rallia.

• höhöhöhöhöö

Niinhän ne amis juntit tekee

• yoda

sauvakävelyä voi harrastaa esim

• sirpaxyz

harrastan sauvakävelyä

• utelias22

minkälainen ”sauva”?

• Kljggjnm

Impata ja vetää budii

• Anonyymi

Nosto

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      3215
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2279
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      441
      1476
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1386
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1351
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      535
      1276
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      109
      1238
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      112