Olihan ne melekoset olymppialaiset.

Mitaleillepäästiin

Suomi pärjäsi hyvin.

20

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipahanmitenoli

      Ennen pärjättiin vielä paremmin, oli lisäksi mäkihyppy, josta tuli mitaleita.

      • Eteenpäin mentiin kuitenkin verrattuna Sotsin kisoihin.


    • NOR_-

      Norja.14 kultaa.14 hopeaa.11 pronssia.
      Taas parhaat astma-piiput ja huulirasvat.

      • Joo,,,,sairaita ovat norjalaiset ja silti pärjäsivät hyvin. Nostampa pipoa.


      • entinenpenkkiurheilija
        LumperinA kirjoitti:

        Joo,,,,sairaita ovat norjalaiset ja silti pärjäsivät hyvin. Nostampa pipoa.

        Ja vitut, Suomi ei pärjännyt hyvin. Suomen urheilijaraukat ovat niin tyhmiä, että eivät osaa käyttää oikeita aineita. Ennen olin innokas penkkiurheilija, mutta sen jälkeen, kun doopinkiaineet ja raha tulivat kuvioihin mukaan lopahti minun kiinnostus huippu-urheiluun täysin. Nykyään ei kiinnosta pätkääkään koko urheilu, on se niin likaista peliä, että! Ihan huvitti, kun satuin vilkasemaan 50 km:n hiihtoa, niin selostajat eivät osanneet puhua, kuin milloin on viisasta vaihtaa sukset!! Ennen ei suksia vaihdeltu ja se voitti, joka oli parhaimmassa kunnossa. Ne olivat aikoja parempia, silloin miehet oli miehiä ja naiset naisia urheilussakin! Ja tämä tarina on tosi!


      • pirunitkuiikat

        On se vaan kumma, että eivät pala doopingin käytöstä! Ottaisivat suomalaisetkin astmapiiput käyttöön, jos ne tuo mitaleita, eivätkä itkisi maalissa, kun ei pärjätty!! Turhaa narinaa, kyllä Norja on Suomea edellä 30 vuotta talviurheilussa, niin kuin Mika Kojonkoski kommentoi! Ilmeisesti valmennuksesta kiinni huono menestys!


      • Lumperinmuori
        entinenpenkkiurheilija kirjoitti:

        Ja vitut, Suomi ei pärjännyt hyvin. Suomen urheilijaraukat ovat niin tyhmiä, että eivät osaa käyttää oikeita aineita. Ennen olin innokas penkkiurheilija, mutta sen jälkeen, kun doopinkiaineet ja raha tulivat kuvioihin mukaan lopahti minun kiinnostus huippu-urheiluun täysin. Nykyään ei kiinnosta pätkääkään koko urheilu, on se niin likaista peliä, että! Ihan huvitti, kun satuin vilkasemaan 50 km:n hiihtoa, niin selostajat eivät osanneet puhua, kuin milloin on viisasta vaihtaa sukset!! Ennen ei suksia vaihdeltu ja se voitti, joka oli parhaimmassa kunnossa. Ne olivat aikoja parempia, silloin miehet oli miehiä ja naiset naisia urheilussakin! Ja tämä tarina on tosi!

        Lääkäri sano, että urheilu ja työnteko on meleko vaarallisie lajie!


      • entinenpenkkiurheilija kirjoitti:

        Ja vitut, Suomi ei pärjännyt hyvin. Suomen urheilijaraukat ovat niin tyhmiä, että eivät osaa käyttää oikeita aineita. Ennen olin innokas penkkiurheilija, mutta sen jälkeen, kun doopinkiaineet ja raha tulivat kuvioihin mukaan lopahti minun kiinnostus huippu-urheiluun täysin. Nykyään ei kiinnosta pätkääkään koko urheilu, on se niin likaista peliä, että! Ihan huvitti, kun satuin vilkasemaan 50 km:n hiihtoa, niin selostajat eivät osanneet puhua, kuin milloin on viisasta vaihtaa sukset!! Ennen ei suksia vaihdeltu ja se voitti, joka oli parhaimmassa kunnossa. Ne olivat aikoja parempia, silloin miehet oli miehiä ja naiset naisia urheilussakin! Ja tämä tarina on tosi!

        Ja silti seurasit innolla kisoja vaikka et välitä pätkääkään !


      • olipahanmitenoli
        pirunitkuiikat kirjoitti:

        On se vaan kumma, että eivät pala doopingin käytöstä! Ottaisivat suomalaisetkin astmapiiput käyttöön, jos ne tuo mitaleita, eivätkä itkisi maalissa, kun ei pärjätty!! Turhaa narinaa, kyllä Norja on Suomea edellä 30 vuotta talviurheilussa, niin kuin Mika Kojonkoski kommentoi! Ilmeisesti valmennuksesta kiinni huono menestys!

        Mietippä mikä maa on Norja? Norja on rikas valtio jolla ei ole yhtään velkaa. Norja satsaa urheiluun paljon enemmän kuin Suomi, on varaa laittaa rahaa urheiluun ja pitää urheilijoista parasta mahdollista huolta.https://yle.fi/urheilu/3-10067664
        olisko suomella ollu varaa?


      • entinenpenkkiurheilija
        LumperiA kirjoitti:

        Ja silti seurasit innolla kisoja vaikka et välitä pätkääkään !

        En todellakaan seurannut! Sanoin, että "vilkaisin" (ehkä 5 min ja se riitti minulle noista kisoista). Sain jo siinä ajassa tarpeeksi selostajien höpinöistä, puhuivat täyttä paskaa verrattuna 60-70-luvun selostajiin!


      • entinenpenkkiurheilija kirjoitti:

        En todellakaan seurannut! Sanoin, että "vilkaisin" (ehkä 5 min ja se riitti minulle noista kisoista). Sain jo siinä ajassa tarpeeksi selostajien höpinöistä, puhuivat täyttä paskaa verrattuna 60-70-luvun selostajiin!

        Eihän ennen ollu ees suksiakaan vaan ne oli puulautoja. Esim. Kollenin 50km hiihetään samlla suksiparilla koko matkan. Mielestäni nykyselostajat ovat asiantuntijatasolla verrattuna entisiin selostajiin. Eihän Noponen puhunu muusta kuin taivaan loistosta ja lumen kimalluksesta ja Pekka miten raot venyvät.


      • urheilijaa
        LumperiA kirjoitti:

        Ja silti seurasit innolla kisoja vaikka et välitä pätkääkään !

        Tykkääkö Lumperi taiteesta vai urheilusta enempi?


      • urheilijaa kirjoitti:

        Tykkääkö Lumperi taiteesta vai urheilusta enempi?

        Urheilu on taijetta. Tykkään.


      • Urheilijaa
        LumperiA kirjoitti:

        Urheilu on taijetta. Tykkään.

        Ei kaikki urheilu ole taidetta. Tykkäätkö esim teatterista? Musiikista?


      • Urheilijaa kirjoitti:

        Ei kaikki urheilu ole taidetta. Tykkäätkö esim teatterista? Musiikista?

        Joo..kaikki on taijetta nykyään mielestäni. Pittää jopa taituroijja jotta rahoja jääpi muuhunni kun syömiseen.


      • eivoevähempääkiinnostaa
        entinenpenkkiurheilija kirjoitti:

        En todellakaan seurannut! Sanoin, että "vilkaisin" (ehkä 5 min ja se riitti minulle noista kisoista). Sain jo siinä ajassa tarpeeksi selostajien höpinöistä, puhuivat täyttä paskaa verrattuna 60-70-luvun selostajiin!

        Vielä p..kele Hornetit niitä doping-vouhkia vastaaottamaan! Jo on aikoihin eletty! Voe h...vetti mitä miehenkuvia! Voe taevahan jumala!


      • Elmoenoo
        eivoevähempääkiinnostaa kirjoitti:

        Vielä p..kele Hornetit niitä doping-vouhkia vastaaottamaan! Jo on aikoihin eletty! Voe h...vetti mitä miehenkuvia! Voe taevahan jumala!

        Täysin samaa mieltä! Jo osovaa olla joutavaa touhua. Voi jummi jammi.


    • kultaajakunniaa

      Olimpiakomitean herrat aikoivat tehdä Suomesta parhaan talviurheilumaan, mutta taitaa olla herrojen puheita. No, heillä on ainakin hyvät palkat. Norjaan ja Ruotsiin riittää kurotttavaa.

      • Kun vertaa urheiluputjetteja Ruotsin ja Norjan välillä niin onhan niissä erot. uomessa kulttuuri vie urheilulta rahat.


    • oiniitäaikojaennen

      Ennen vanhaa Tikka Peelikaisen aikaan ensimmäinen kultamitali tuli Suomelle avajaismarssissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe