KUPARIMATTOJA

säteilyä

mistä saa, meillä on maasäteilyä, eli vesisuonia, laitatimme sängynpohjaan kuparilevyn ja huomasin jonkinajan päästä, että särkyni katosivat, lähinnä oli nivelsärkyjä. Tilat ratkaisevat, että emme voi vaihdella sängynpaikkoja, Miehelläni myös todettiin syöpä hiljattain. Lasten huoneessa ei vesisuonia, mutta haluaisin heille silti näitä kuparimattoja suojaksi, mistä näitä voi tilata?

58

17543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristiina

      Olen perehtynyt tähän maasäteilyyn. Suosittelisin muuttamista pois asunnosta. Jos laitat kuparilevyn niin ajan kanssa myös se varautuu, pitäisi sitten vaihtaa uuteen. Lisäksi kuparilevy pitäisi maadoittaa ulos tai patteriin. Toinen vaihtoehto olisi laittaa harjaterästä maahan sillepuolelle maata ulos mistä vesi virtaa. Se olisi "helpompi" ratkaisu. Ilmeisesti nukutte usean vesisuonen risteyskohdassa ja syöpä on luonnollinen seuraus.

      kristiina

      • säteilyä

        on harjaterästä ja mistä sitä saa ja miten laitetaan, voiko sen itse kaivamalla laittaa?


      • Nimetön
        säteilyä kirjoitti:

        on harjaterästä ja mistä sitä saa ja miten laitetaan, voiko sen itse kaivamalla laittaa?

        Ostat kaupasta. Ja kaivat maahan. Täytyy etsiä tarkemmat muistiinpanot. Laitetaan pystyy paahan vesisuonenkohdalle lähelle taloa. Sille puolelle mistä vesi virtaa talon alle. Muistaakseni vesisuonen kohdalle piti laittaa. Säteily loppuu. Jonkin vuoden kuluttua pitää vaihtaa. Metalli varautuu, eikä enää hyödytä. Jos on useampia vesisuonia niin joka kohtaan vaan harjaterästä.

        kristiina


      • säteilyä
        Nimetön kirjoitti:

        Ostat kaupasta. Ja kaivat maahan. Täytyy etsiä tarkemmat muistiinpanot. Laitetaan pystyy paahan vesisuonenkohdalle lähelle taloa. Sille puolelle mistä vesi virtaa talon alle. Muistaakseni vesisuonen kohdalle piti laittaa. Säteily loppuu. Jonkin vuoden kuluttua pitää vaihtaa. Metalli varautuu, eikä enää hyödytä. Jos on useampia vesisuonia niin joka kohtaan vaan harjaterästä.

        kristiina

        löydät hyvät ohjeet laita viesti. Kun tää on oma talo, niin ei viitsisi muuttaa pois täältä, eri asia, jos asuisi vuokralla, niin olisi helpompi lähteä.Mistä sen esim: näkee mistä suunnasta se vesi virtaa ja kuinka paksua harja terästä sen täytyy olla ja mistä se katsotaan missä se vesisuoni kulkee, kuka voisi sen esim laittaa, joka osaisi, onko sellaisia?


      • säteilyä
        säteilyä kirjoitti:

        löydät hyvät ohjeet laita viesti. Kun tää on oma talo, niin ei viitsisi muuttaa pois täältä, eri asia, jos asuisi vuokralla, niin olisi helpompi lähteä.Mistä sen esim: näkee mistä suunnasta se vesi virtaa ja kuinka paksua harja terästä sen täytyy olla ja mistä se katsotaan missä se vesisuoni kulkee, kuka voisi sen esim laittaa, joka osaisi, onko sellaisia?

        edelliseen vielä, että neuvottiin jossain joskus kultasormuksella ja langalla katsomaan, eli olen tehnyt sen, mutta miten se ulkona käy?


      • Nimetön
        säteilyä kirjoitti:

        edelliseen vielä, että neuvottiin jossain joskus kultasormuksella ja langalla katsomaan, eli olen tehnyt sen, mutta miten se ulkona käy?

        Hei...tarvitset paikalle pätevän kaivonkatsojan, joka on katsonut ennenkin kaivonpaikkoja. Tietää mistä suunnasta vesi virtaa. Mahdollisesti osaa arvioida millä syvyydellä vesisuoni on. Hankalin ja toivoton tilanne on jos päällä on kalliota, silloin ei voi harjaterästä asentaa. Minun täytyisi löytää ne muistiinpanot. Ainoa asia jota en nyt muista on tuliko se harjateräs vesisuonen kohdalle vai noin 2 m syvyyteen maahan. Voihan sen asian kokeillakin. Yritän löytää muistiinpanot. Tässä on teidän terveydestä kysymys. Jos säteilyä ei saada poistettua tilanne on terveyden kannalta huono. Missäpäin asutte? Täytyisi olla kokemusta tästä säteilyn mittauksesta. Voin antaa lisäohjeita säteilymittauksesta jos annat sähköpostiosoitteen. Parasta olisi jos olisi kokenut ihminen joka osaa tehdä sen. Olen itsekin mittailut paljon. En osaa sanoa mistä suunnasta vesi virtaa. Jos annat sähköpostiosoitteen voin antaa tarkempia tietoja mittauksista. Ulkona voit mitata samalla tavalla kuin sisällä. ...kristiina


      • säteilyä
        Nimetön kirjoitti:

        Hei...tarvitset paikalle pätevän kaivonkatsojan, joka on katsonut ennenkin kaivonpaikkoja. Tietää mistä suunnasta vesi virtaa. Mahdollisesti osaa arvioida millä syvyydellä vesisuoni on. Hankalin ja toivoton tilanne on jos päällä on kalliota, silloin ei voi harjaterästä asentaa. Minun täytyisi löytää ne muistiinpanot. Ainoa asia jota en nyt muista on tuliko se harjateräs vesisuonen kohdalle vai noin 2 m syvyyteen maahan. Voihan sen asian kokeillakin. Yritän löytää muistiinpanot. Tässä on teidän terveydestä kysymys. Jos säteilyä ei saada poistettua tilanne on terveyden kannalta huono. Missäpäin asutte? Täytyisi olla kokemusta tästä säteilyn mittauksesta. Voin antaa lisäohjeita säteilymittauksesta jos annat sähköpostiosoitteen. Parasta olisi jos olisi kokenut ihminen joka osaa tehdä sen. Olen itsekin mittailut paljon. En osaa sanoa mistä suunnasta vesi virtaa. Jos annat sähköpostiosoitteen voin antaa tarkempia tietoja mittauksista. Ulkona voit mitata samalla tavalla kuin sisällä. ...kristiina

        ollaan, tässä on pohjakalliota, mutta en tiedä sitten onko siinä missä vesisuonet kulkee ja mulle on joskus joku sanonut, ettei kannata antaa sähköposti osoitteita netissä, kun on taas semmoisia ihmisiä mitkä käyttää heti väärin, etkö voisi tässä sitä muistiinpanoja antaa.Ylöjärven lähellä asustelen.


      • Nimetön
        säteilyä kirjoitti:

        ollaan, tässä on pohjakalliota, mutta en tiedä sitten onko siinä missä vesisuonet kulkee ja mulle on joskus joku sanonut, ettei kannata antaa sähköposti osoitteita netissä, kun on taas semmoisia ihmisiä mitkä käyttää heti väärin, etkö voisi tässä sitä muistiinpanoja antaa.Ylöjärven lähellä asustelen.

        HEI löysin haulla netistä Veikko Issakaisen nimen hän selitti näitä harjateräs juttuja siinä. Hakusana: maasäteily. www.google.fi hakukoneella. En muista missä muistiinpanoni ovat. Kannattasi ehkä ottaa yhteyttä tähä Issakaiseen, hän on pätevämpi kuin minä ja poistellut säteilyt monista asunnoista. Hän osaa varmasti neuvoa. Ehkä sitä voisi sitten kallioon porata. Se voi olla kallista en tiedä.
        Kaikkea hyvää teille ja toivon, että saatte asunnosta säteilyt pois.

        kristiina


      • säteilyä
        Nimetön kirjoitti:

        HEI löysin haulla netistä Veikko Issakaisen nimen hän selitti näitä harjateräs juttuja siinä. Hakusana: maasäteily. www.google.fi hakukoneella. En muista missä muistiinpanoni ovat. Kannattasi ehkä ottaa yhteyttä tähä Issakaiseen, hän on pätevämpi kuin minä ja poistellut säteilyt monista asunnoista. Hän osaa varmasti neuvoa. Ehkä sitä voisi sitten kallioon porata. Se voi olla kallista en tiedä.
        Kaikkea hyvää teille ja toivon, että saatte asunnosta säteilyt pois.

        kristiina

        sinulle


      • Teräsmies

        Tiedoksi sinulle "tietävä", että harjaterästä on jokaisessa suomalaisessa talossa perustuksissa ihan riittävästi poistamaan tuo maasäteily. Jossain ulkomailla maa-lattiatalossa tuo voi auttaa. Suomalaisissa taloissa ei maasäteilyä yleensä esiinny, niin sanon minä, koska tiedän enemmän.
        Ei vesisuonet voi risteillä mitenkään. Silloinhan on kyseessä sama suoni.


      • Nimetön
        Teräsmies kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle "tietävä", että harjaterästä on jokaisessa suomalaisessa talossa perustuksissa ihan riittävästi poistamaan tuo maasäteily. Jossain ulkomailla maa-lattiatalossa tuo voi auttaa. Suomalaisissa taloissa ei maasäteilyä yleensä esiinny, niin sanon minä, koska tiedän enemmän.
        Ei vesisuonet voi risteillä mitenkään. Silloinhan on kyseessä sama suoni.

        Et ole selvästi perehtynyt aiheeseen. Ei sillä ole mitään vaikutusta jos talon rakenteissa on harjaterästä. Maan alla on useita vesisuonia.


      • Anonyymi
        säteilyä kirjoitti:

        ollaan, tässä on pohjakalliota, mutta en tiedä sitten onko siinä missä vesisuonet kulkee ja mulle on joskus joku sanonut, ettei kannata antaa sähköposti osoitteita netissä, kun on taas semmoisia ihmisiä mitkä käyttää heti väärin, etkö voisi tässä sitä muistiinpanoja antaa.Ylöjärven lähellä asustelen.

        Ota ilmainen sähköpostiosoite: www.jippii.fi tai www.suomi24.fi On niitä muitakin. Mutta esim. viimeksimainittu (suomi24.fi) voit linkittää sen omaan vakituiseen sähköpostiosoitteeseesi. Näin tiedät heti, jos sinne tulee viestiä.

        Minulla on avoimesti netissä kaikki yhteystietoni kaikkien saatavilla ollut jo 5 vuotta, eikä kertaakaan ole tullut ei ainuttakaan häiriösoittoa, eikä häirikköviestiä.
        Olen antanut myös näillä keskustelukanavilla sähköpostiosoitteeni, eikä siitä ole aiheutunut minkäänlaista häiriköintiä.

        Sen sijaan on kyllä nettipalstoilta niitä, jotka haluavat kysellä ko. asiasta enemmän, ja joidenkin kanssa viestien vaihto on jatkunut vuosiakin.

        Näyttävät nämä häiriköijät olevan kuitenkin niin pelokkaita ja epävarmoja ihmisiä, että täällä palstoilla vain anonyyminä uskaltavat tykittää puskasta ja rinta rottingilla esiintyä, mutta tosi elämässä ollaan kuin pissa sukassa. Tosi elämässä ei taida heistä mihinkään häiriköintiin olla.


      • :D

        "Olen perehtynyt tähän maasäteilyyn"

        :D


      • Kaivonkatsontaa
        Nimetön kirjoitti:

        Hei...tarvitset paikalle pätevän kaivonkatsojan, joka on katsonut ennenkin kaivonpaikkoja. Tietää mistä suunnasta vesi virtaa. Mahdollisesti osaa arvioida millä syvyydellä vesisuoni on. Hankalin ja toivoton tilanne on jos päällä on kalliota, silloin ei voi harjaterästä asentaa. Minun täytyisi löytää ne muistiinpanot. Ainoa asia jota en nyt muista on tuliko se harjateräs vesisuonen kohdalle vai noin 2 m syvyyteen maahan. Voihan sen asian kokeillakin. Yritän löytää muistiinpanot. Tässä on teidän terveydestä kysymys. Jos säteilyä ei saada poistettua tilanne on terveyden kannalta huono. Missäpäin asutte? Täytyisi olla kokemusta tästä säteilyn mittauksesta. Voin antaa lisäohjeita säteilymittauksesta jos annat sähköpostiosoitteen. Parasta olisi jos olisi kokenut ihminen joka osaa tehdä sen. Olen itsekin mittailut paljon. En osaa sanoa mistä suunnasta vesi virtaa. Jos annat sähköpostiosoitteen voin antaa tarkempia tietoja mittauksista. Ulkona voit mitata samalla tavalla kuin sisällä. ...kristiina

        "Hei...tarvitset paikalle pätevän kaivonkatsojan"

        Meillä on mökillä kaivo. Olen katsonut sitä jo suunnilleen kymmenen vuodan ajan joka kesä, kylläkin vähän aikaa kerrallan mutta yhteenlaskettuna niistä kerroista kyllä tulee ihan kunnioitettava aika, luulisin.


      • Säteilysuojauksesta
        Nimetön kirjoitti:

        Ostat kaupasta. Ja kaivat maahan. Täytyy etsiä tarkemmat muistiinpanot. Laitetaan pystyy paahan vesisuonenkohdalle lähelle taloa. Sille puolelle mistä vesi virtaa talon alle. Muistaakseni vesisuonen kohdalle piti laittaa. Säteily loppuu. Jonkin vuoden kuluttua pitää vaihtaa. Metalli varautuu, eikä enää hyödytä. Jos on useampia vesisuonia niin joka kohtaan vaan harjaterästä.

        kristiina

        "Täytyy etsiä tarkemmat muistiinpanot. Laitetaan pystyy paahan vesisuonenkohdalle lähelle taloa."

        Ei se "lähelle taloa" mitään auta. Pitää saada terästä, tai mielummiin kuparia itse talon alle. Kannattaa nostaa talo ylös ja kaivaa kunnon metalliverkko alle. Rodium (tai vieläkin parempi, rutenium) olisi parempi mutta on hieman vaikea saada rautakaupoista.

        Maasäteilyn taajuus on sen verran pieni että se taipuu suojaverkon reunoista ja sen takia suojan pitää ulottua ainakin aallonpituuden verran itse taloa kauemmaksi. Jos suojaverkkoa talon alla ei voi ulottaa ainakin n. 50 metriä talon seinistä kauemmaksi, pitää talon seinät ja katto myös suojata verkolla. SIimäkoko ei saisi olla 10 cm. suurempi. On varottava käyttämästä eri metallia talon allustan ja seinien suojaukseen.

        Kunnolisen suojauksen viimeistelee alumiinista varustettu hattu talon katolla. Se ei saa olla galvaanisessa yhteydessä muuhun suojaukseen.


      • Skeponnarauttaja
        :D kirjoitti:

        "Olen perehtynyt tähän maasäteilyyn"

        :D

        :D = debiili skeponen taas yrittää leikkiä humoristia

        ITKETTÄÄ NOI SUN JUTTUS


      • Skepo asiantuntijana
        Säteilysuojauksesta kirjoitti:

        "Täytyy etsiä tarkemmat muistiinpanot. Laitetaan pystyy paahan vesisuonenkohdalle lähelle taloa."

        Ei se "lähelle taloa" mitään auta. Pitää saada terästä, tai mielummiin kuparia itse talon alle. Kannattaa nostaa talo ylös ja kaivaa kunnon metalliverkko alle. Rodium (tai vieläkin parempi, rutenium) olisi parempi mutta on hieman vaikea saada rautakaupoista.

        Maasäteilyn taajuus on sen verran pieni että se taipuu suojaverkon reunoista ja sen takia suojan pitää ulottua ainakin aallonpituuden verran itse taloa kauemmaksi. Jos suojaverkkoa talon alla ei voi ulottaa ainakin n. 50 metriä talon seinistä kauemmaksi, pitää talon seinät ja katto myös suojata verkolla. SIimäkoko ei saisi olla 10 cm. suurempi. On varottava käyttämästä eri metallia talon allustan ja seinien suojaukseen.

        Kunnolisen suojauksen viimeistelee alumiinista varustettu hattu talon katolla. Se ei saa olla galvaanisessa yhteydessä muuhun suojaukseen.

        Sehän on skepo, joka antaa ohjeita säteilysuojauksesta! Vastaaviahan ovat skepon ohjeet sairauksiltakin suojautumisessa!


      • Miten mainoslinkkisi liittyvät viestiketjun aiheeseen, ns. "maasäteilyn" torjumiseen? Täällä debunkataan maahis-pseudotiedettä eikä mainosteta viagaraa.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Hei...tarvitset paikalle pätevän kaivonkatsojan, joka on katsonut ennenkin kaivonpaikkoja. Tietää mistä suunnasta vesi virtaa. Mahdollisesti osaa arvioida millä syvyydellä vesisuoni on. Hankalin ja toivoton tilanne on jos päällä on kalliota, silloin ei voi harjaterästä asentaa. Minun täytyisi löytää ne muistiinpanot. Ainoa asia jota en nyt muista on tuliko se harjateräs vesisuonen kohdalle vai noin 2 m syvyyteen maahan. Voihan sen asian kokeillakin. Yritän löytää muistiinpanot. Tässä on teidän terveydestä kysymys. Jos säteilyä ei saada poistettua tilanne on terveyden kannalta huono. Missäpäin asutte? Täytyisi olla kokemusta tästä säteilyn mittauksesta. Voin antaa lisäohjeita säteilymittauksesta jos annat sähköpostiosoitteen. Parasta olisi jos olisi kokenut ihminen joka osaa tehdä sen. Olen itsekin mittailut paljon. En osaa sanoa mistä suunnasta vesi virtaa. Jos annat sähköpostiosoitteen voin antaa tarkempia tietoja mittauksista. Ulkona voit mitata samalla tavalla kuin sisällä. ...kristiina

        Nämä asiat katsotaan nykyisin mittareilla , joten se siitä säteilystä ja sen uskomuksista


    • Skep

      Olin jo aivan luullut, että taikausko on kadonnut suomesta. Vesisuonilla ei ole mitään vaikutusta talossa nukkujan vaivoihin. Eikä enempää metallilevyillä ja harjateräksillä säteilyjen poistossa. Kaikkein hupaisinta onkin tuo metallien varautuminen, joten ne tulisi vaihtaa aika ajoin. Entäpäs jos sanon, että ei niitä uusia tarvitse. Riittää kun moskalla pari kertaa paukauttelee niitä niin syntyvä värinä poistaa säteilyn? Saadaanhan magneettikin raudasta pois samalla menetelmällä.

      • Niiin on

        Niinpä olet tosi uskovainen omaan kaikkitietämykseesi. Voi sitä kauhun päivää, kun joskus joudut myöntämään, että miten sokea oletkaan ollut kaikkivoipaisuudessasi, kaikki tietämyksessäsi.

        Enpä todella haluaisi edes maksusta vastaa tuohon periaatteeseesi. Annat elmäsi sujua ohitsesti ymmärtämättä, mitä ympärilläsi tapahtuu. Huh huh, mutta kyllähän teitä täällä palstoilla riittää, tosi elämä onkin jotain muuta.

        Olenpa nähnyt laisesi nöyrtyvän myös maasäteilyksi nimetyn ilmiön edessä kuin sula vaha, kun kivut ovat niin kauheat, eikä mikään kivunhoito auta asiassa. Niin kyllä siinä kelpaa jo "maasäteilykin", kun apua vaan tulee, ja sen ongelman ratkaisu toi hänen apua, mutta kun heitti toimenpiteet pois, jo taas alkoi särkemään ja kovasti.


      • keps

        Oletkohan jo saanut pari paukautusta sillä moskalla sinne ajattelukeskuksen tienoille, kun esittelet näin uskomattomia ideoitasi?
        Kovin tuot sitä uskoasi, ja tietoasi? ihmisten ihmeteltäväksi!!!

        Entäpäs jos sanon, että eipä näytä taika?uskot, taika?uskoiset väitteet, yleistyksetkään vielä kadonneen!


      • ainakin
        keps kirjoitti:

        Oletkohan jo saanut pari paukautusta sillä moskalla sinne ajattelukeskuksen tienoille, kun esittelet näin uskomattomia ideoitasi?
        Kovin tuot sitä uskoasi, ja tietoasi? ihmisten ihmeteltäväksi!!!

        Entäpäs jos sanon, että eipä näytä taika?uskot, taika?uskoiset väitteet, yleistyksetkään vielä kadonneen!

        Osaavan Kaivonkatsojan sähköpostiosoite, etsii vesisuonet.


      • jäi
        ainakin kirjoitti:

        Osaavan Kaivonkatsojan sähköpostiosoite, etsii vesisuonet.

        [email protected]


      • uskispuskis

        Mielestäni kristinusko ym. uskonnot ovat vähintäänkin yhtä taikauskoista touhua kuin nämä vesisuonet joille naureskelet. Suomen valtiossa opetetaan kaikille lapsille lakien mukaan kristinuskoa ja myös armeijassa ym. Mihin se liittyy ja miksi niin tehdään?


      • Skeposet kirkkoon
        uskispuskis kirjoitti:

        Mielestäni kristinusko ym. uskonnot ovat vähintäänkin yhtä taikauskoista touhua kuin nämä vesisuonet joille naureskelet. Suomen valtiossa opetetaan kaikille lapsille lakien mukaan kristinuskoa ja myös armeijassa ym. Mihin se liittyy ja miksi niin tehdään?

        Suomen valtio aikoo käännyttää kaikki skeposet kristityiksi.
        Valtiolla menossa ns. ristiretki skeposia vastaan, että saatais taas yhteiskunta hyvään "uskoon" ja malliin.


      • Totta joka sana

        Vesi ei säteile mitään . kysmys on Avaruudesta tuleva säteily joka heijastuu maan sisällä olevista malmi esiintymistä .joka menee Ihmisen kehon läpi kahteen suuntaa ja saa aikaan solumuutoksia kaikenlaisia sairauksia pahin on syöpä. olen tutkinut viimmeist 10v. maakunnissa . tämä pitää paikkansa . tutkimus kestää noin 2tuntia. Poikkeuksetta malmisilla alueilla on eniten sairauksia .Talon kokoinen malmiläntti aiheuttaa melkoisia Terveys haittoja. Jos jalkoja palelee kesälläkin sängyssä .maaperässä on silloin malmeja. Skepstikot on ajettu nyt nurkkaan. voin tieeteellisesti näyttää mistä on kysymys Emme todellakaan asu minkään sokeri kakunpäällä . Eläimet vaistoaa nämä asiat mutta Ihminen kin on eläin Jolta on kadonneet vaistot . On viellä Ihmisiä joilla on vaistot jäljellä skeptikot nauraa nämä maan rakoo johon itse kuuluvat. Jos minä annan osoitteen minulla ei piisaa aika tulee niin paljon tilauksia . Ei kannata arvailla enään mitään näistä asioista jos ei ole tarpeeksi tietoa .Jahkailut pois.


      • Anonyymi

        En usko että näiden ihmisten taikauskot häipyy koskaan , tarvitaan vielä pari sukupolvea siihen että kaikki ovat valistuneita .
        Onhan sitä nähnyt kaikenlaisia taikauskoisia, jokin syö kookosrasvaa kilokaupalla kun toinen oli sanonut että se poistaa Alzheimerin .
        Eräällä oli magneetti pohjalliset kengissään estämässä särkyjä, mieheni oli työssä missä mitattiin juuri magneetti pitoisuuksia ja mittasi nämä pohjalliset, niissä ,ei ollut yhtään magneettia .äkolmas muuttelee yhtämittaa uusiin asuntoihin kun aina on joku vika, milloin säteilee mistäkin ei saanut kuulemma edes jääkaappia pitää päällä säteilyn vuoksi, kertoessaan siitä istui television vieressä ja puhui sähköallergiasta . Vihdoin muutti metsään asumaan jossa ei ollut sähköä tai mitään muutakaan, mutta äkkäsi yhtä äkkiä että naapuripitäjässä oli rasåsio masto , taas meni muuttoon. Tänään en tiedä edes missä asuilee olettamuksiensa kanssa.
        Joten huuhaata kaikki nämä olettamukset vesijohdoista . Kun olin pieni niin meille piti kaivaa kaivo pihaan, yksi mies tuli jonkun pajunoksan kanssa ja yhtä äkkiä se oksa alkoi vääntelemään kovasti 😂😂siihen sitten kaivo kaivettiin, jossa ei koskaan ollut litraakaan vettä, että silleen .
        Mutta usko siirtää vuoria, sehän on todettu niin monissa asioissa .äjos ihmisillä on särkyjä niin mennään lääkäriin eikä ostella mitään kuparimattoja
        On se ihme kun tiede pystyy todistamaan asioita, mutta aina vaan ollaan kummallisissa uskomuksissa


    • kshdg

      olet hyväuskoinen idiootti!

      • wasser

        Aiemmi olen maininnut, että meidän makuuhuoneen alla menee 3 vesisuonta. Asia on tiedetty pitkään,30-70 vuotta.
        Talossa asuneiden terveydessä ei ole ollut kehumista.
        Itselläni myös terveys heittelee, mm. särkyjä.

        Kokeilemisesta ei tässä asiassa ole haittaa ja aion laittaa sängyn alle kuparilevyn.

        Ei se pahaksi ole ainakaan.


    • Trampas67

      Olen hankkinut vankan työkokokemuksen pohjavesitutkimuksen parissa ja voin iloksenne ilmoittaa, ettei mitään vesisuonia ole olemassakaan. Maassa on ainoastaan karkeampaa kiviainesta sisältäviä kerroksia, joissa vesi pääsee virtaamaan. Kaikki kaivonkatsonnat ym. varpuhommat ovat 100% humpuukia.

      Olen suorittanut tuhansia pohjaveteen ja sen virtaamiseen liittyviä tutkimuksia eikä "vesisuonta" ole vieläkään löytynyt, eikä yksikään kollega ole sellaiseen törmännyt.

      • ammattilainen

        no etpä sitten kovin ammattitaitoinen tutkija taida ollakkaan...


      • Vesikuppari

        Linkki jäi puuttumaan?
        Missä siis ovat nuo kyseiset tutkimustuloksesi?

        Taidat vain olla ns. nollatutkija, joka ei ole koskaan saanut mitään aikaan, paitsi pe-ja lauantai-iltoina kapakissa, kun on olutsuonta kupattu.


      • Anonyymi
        Vesikuppari kirjoitti:

        Linkki jäi puuttumaan?
        Missä siis ovat nuo kyseiset tutkimustuloksesi?

        Taidat vain olla ns. nollatutkija, joka ei ole koskaan saanut mitään aikaan, paitsi pe-ja lauantai-iltoina kapakissa, kun on olutsuonta kupattu.

        Parisensataa vuotta rokotteilla on taisteltu ja tämän hillittömän taistelun tuloksena yhden sairauden, isorokon on kerrottu ”voitetun”, minkä muistona virusta säilytetään kahdessa tarkoin vartioidussa paikassa. Variola-Lehmärokko-Vaccinia yhteyskö jo loppuunkäsitelty? Syötteinä käytetyt rabiesrokotteet metsissä pohjautuvat niin ikään vacciniaviruskantajaan. Jyrsijät levittävät lehmärokkoa, vaccinia karkaa rokotteista luontoon ja poxvirukset voivat myös rekombinoitua keskenään. Mikähän noista mahtaisi olla se eniten hallittu?

        Uskomatonta? Tuubaa? Luokatonta?

        Tuntemani vanhus sokeutui isorokkorokotteesta. Mitä hän voitti sillä, että lopun elämäänsä vietti näkövammaisena. Isorokonko? Mitä sanovat asiantuntijat. Kuinka monta sivullista hän uhrautumisellaan pelasti. Entäpä jos olisi ollut vain itsekäs ja pelastanut oman näkönsä. Mutta silloin hänet olisi noudettu kotoaan ja pakkorokotettu, sillä tuolloin isorokko oli pakollinen rokote.


      • Anonyymi

        Ja vai humpuukia :) minä uskon ainakin sen taikaa n oon kokeillu ja hyvin toimii näyttää missä menee suonet esim heilahti olohuoneen kohdalla parissa kohtaa ja pienempi heilahdus vieras huoneen puolella ajattelin kokeilla kas kummaa heilui. :)


    • Maa-Q-säteily
    • Kaivonkatsoja koski

      http://yle.fi/alueet/tampere/2010/06/kaivonkatsoja_loytaa_kaiken_kaivosta_kissaan_1758392.html

      En tuohon itse uskoisi, ellei vitsa olisi vääntynyt omissa käsissäni vain koska kaivonkatsoja (tosin ei tämä ylen kertoma) otti molemmista kyynärpäistäni kiinni. Vitsa vääntyi niin, että kuoret jäivät käteeni kun yritin pitää vastaan. Heh. siitäpä sain. Vaan ei väänny vitsa vain omissa käsissäni. On hyvin paljon asioita, jotka joskus vielä tullaan osoittamaan täysin todeksi. Samalla kumotaan ns. taikausko ja todetaan asioiden olevan luonnollisia, mitattavia ilmiöitä.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on vitsalla ja vesisuonella. ——- ei mitään


    • vips vaan

      "kaivonkatsoja (tosin ei tämä ylen kertoma) otti molemmista kyynärpäistäni kiinni."

      Juuri näin. Vitsa vääntyy pienillä liikkeillä, joita ei itse välttämättä huomaa. Kyynärpäitä siirtämällä se tapahtuu. Sinun kaivonkatsojasi on tietoinen huijari, jos hän tajusi koskea sinun kyynärpäihisi.

      Valitan, että jouduit petkuttajan uhriksi.

      • Kyynäspää

        Mihin kyynärpäät pitää siirtää???
        Sinun palleaasi, vai???

        Olet viimeisen päälle kyynärpää-petkuttaja.


      • Tyypillistä skepoa

        > Vitsa vääntyy pienillä liikkeillä, joita ei itse välttämättä huomaa....

        Skepolla on heti ensimmäisenä kieroilu ja huijaaminen mielessä. Kuten tässäkin tapauksessa. Se on heti vääntämässä vitsaa "pienellä liikkeellä"! Mutta kuinka onnistuu se tärkein, veden löytäminen, tällä skepon tekniikalla?


      • Anonyymi

        Kun kovasti uskoo yliluonnollisiin ” ihmeisiin” niin on pahasti pihalla .
        Meidän naapurikin kulki vitsaa väännellen tontillaan ennekun hänelle kaivettiin maa lämpö , ja vihdoin ilmoitti ylpeänä mihin muka pitäisi kaivella.
        Kaivajilla oli mittarit mukanaan ja eivät alanneet näihin huuhaa juttuihin mukaan


    • Satusetäkö

      > Sinun kaivonkatsojasi on tietoinen huijari, jos hän tajusi koskea sinun kyynärpäihisi.

      Hiki nousi jo pintaan, että nyt joku saa syytteen lähentelystä, kun on lähestynyt takaapäin ja koskenut sekä käännellyt kyynärpäitä. Onneksi se ei ollutkaan totta!
      Se olikin satusetä, joka kehittelee tutkimuksiaan!

      • enerkiakanaali

        Ok. En tajunnut, että nimimerkin 'kaivonkatsoja koski' kertoma tarina ei ollutkaan totta.


      • Skeposen kanavat
        enerkiakanaali kirjoitti:

        Ok. En tajunnut, että nimimerkin 'kaivonkatsoja koski' kertoma tarina ei ollutkaan totta.

        Olet vain tyhjä ja tyhmä skepokanaali.

        Sinussa ei ole yhtään energiaa, etkä pysty mihinkään, etkä kelpää enää mihinkään.


    • kokeillut

      Kuparimatto on myös oikein hyvä skeposäteilyä vastaan.
      Kokeilkaa!

      • Anonyymi

        Laita patteriin kupari johtoa kyllä auttaa


      • Anonyymi

        Tottakai säryt lähtee kun luottaa näihin juttuihin kivan kovaan , mutta näin niinkuin psykiatriassa tälläisiä juttuja hoidellaan hieman halvemmalla hinnalla koska taudin kuva on luulotauti. Toisaalta hyvä sinänsä jos ei särje paikkoja , usko siirtää vuoriakin . Kuparille ei ole mitään osuutta asiassa .
        Ihmisiä on elänyt satoja tuhansia vuosia kaiken mailman uskomusten kanssa , vika on ollut aina korvien välissä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Koska oikea kaivonkatsoja on kaivonpaikkoja tutkinut pimennetyllä maastoajoneuvolla?
        Kerropa sellainen raportti!


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista luettavaa


    • Anonyymi

      Onko kuparimaton osto "täyspäisten" hommaa?

    • Mitä on mielestänne "maasäteily" ja miten siihen "perehdytään"? Kuulostaa uskonnolta.

      • Anonyymi

        Parisensataa vuotta rokotteilla on taisteltu ja tämän hillittömän taistelun tuloksena yhden sairauden, isorokon on kerrottu ”voitetun”, minkä muistona virusta säilytetään kahdessa tarkoin vartioidussa paikassa. Variola-Lehmärokko-Vaccinia yhteyskö jo loppuunkäsitelty? Syötteinä käytetyt rabiesrokotteet metsissä pohjautuvat niin ikään vacciniaviruskantajaan. Jyrsijät levittävät lehmärokkoa, vaccinia karkaa rokotteista luontoon ja poxvirukset voivat myös rekombinoitua keskenään. Mikähän noista mahtaisi olla se eniten hallittu?

        Uskomatonta? Tuubaa? Luokatonta?

        Tuntemani vanhus sokeutui isorokkorokotteesta. Mitä hän voitti sillä, että lopun elämäänsä vietti näkövammaisena. Isorokonko? Mitä sanovat asiantuntijat. Kuinka monta sivullista hän uhrautumisellaan pelasti. Entäpä jos olisi ollut vain itsekäs ja pelastanut oman näkönsä. Mutta silloin hänet olisi noudettu kotoaan ja pakkorokotettu, sillä tuolloin isorokko oli pakollinen rokote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisensataa vuotta rokotteilla on taisteltu ja tämän hillittömän taistelun tuloksena yhden sairauden, isorokon on kerrottu ”voitetun”, minkä muistona virusta säilytetään kahdessa tarkoin vartioidussa paikassa. Variola-Lehmärokko-Vaccinia yhteyskö jo loppuunkäsitelty? Syötteinä käytetyt rabiesrokotteet metsissä pohjautuvat niin ikään vacciniaviruskantajaan. Jyrsijät levittävät lehmärokkoa, vaccinia karkaa rokotteista luontoon ja poxvirukset voivat myös rekombinoitua keskenään. Mikähän noista mahtaisi olla se eniten hallittu?

        Uskomatonta? Tuubaa? Luokatonta?

        Tuntemani vanhus sokeutui isorokkorokotteesta. Mitä hän voitti sillä, että lopun elämäänsä vietti näkövammaisena. Isorokonko? Mitä sanovat asiantuntijat. Kuinka monta sivullista hän uhrautumisellaan pelasti. Entäpä jos olisi ollut vain itsekäs ja pelastanut oman näkönsä. Mutta silloin hänet olisi noudettu kotoaan ja pakkorokotettu, sillä tuolloin isorokko oli pakollinen rokote.

        "Tuntemani vanhus sokeutui isorokkorokotteesta. "

        En usko. Todennäköisempää on, että olet kuullut tarinan joltain muulta, joka kertoi sitä samalla tavalla tuntemanaan vanhuksena, joka taas oli kuullut sen jostain muualta. Isorokko tappaa noin 30% sairastuneista ja parantuneistakin 30%:lle jää haittoja. Vielä -70 luvulla isorokkoon kuoli miljoonia ihmisiä vuosittain.

        Mikäli tämän urbaanilegendan vanhus sai rokotteen joskus sukupolvi sitten, on tietysti mahdollista että sen aikaisilla menetelmillä valmistettu rokote ei ollut samalla tavalla puhdas tai testattu, kuin nykyaikaiset..


      • Anonyymi

        Maa ei säteile, säteily tulee ihan muista syistä, jota ei edes viitsi kirjoittaa koska usko taikasauvoihin on kovempi kun tieteeseen. Siinähä heiluttelee varpujanne kovissa luuloissa. Mitä ne vesi suonet muka on olevinaan , ottakaapas selvää, voi tulla pettymys sillä mitään vesisuonia ei ole


    • Anonyymi

      Kaikki rokotteethan aiheuttavat haittoja, vieläpä vakavia sellaisia! Lääkärien on vain uskottava muuta. Ymmärtänet varmaan, että takinkääntö on liki mahdoton, jos jo parisensataa vuotta on pohjustettu tätä erehtymättömyyssatua.

      Eikös se ole salaliittoa, jos rokotteisiin ei usko. Tieteellisessä ajattelussa nykyaika on aina puhdasta ja se mennyt unelma epämääräisempää höttöä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe