Löydä joukosta pikku L ja saat pimppiä

I-kirjaintenjoukosta

IIIIIIIIIIlIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

16

331

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2much.pimpura

Kiitos tarjoksesta, vastaus on merkki numero 11 vasemmalta päin.

• Pimmpihajunenässä

11-kirjain?

• etsimälläetsiiälliä

Olisit laittanut tehtävänannon näin että: "Löydä Joukosta pikku L"

Silloin olisi pitänyt repiä jokaiselta Jouko-nimiseltä -henkilöltä vaatteet päältä ja etsiä tatuointia mistä löytyisi pikku-L -kirjain.

• LöydäJ
      • arvaatietämättä

Arvaa ja Löydä, Tiedä ja Arvaa... pelejäkin palstalla :)

• vanhaceltic

niin jatkan hieman... tuota yhtyettä en ole kyllä ikinä kuullut, mutta Celtic Frost on sellainen saman tyylilajin edustaja jolta kiinnostaisi ostaa levy kun seuraavan kerran kävelen levykaupan ohi.

• oiuyt

Etsin mutta ei löyty

• Jöllisetä

Onko L niinku liukas.

• "IIIIIIIIIIlIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII".indexOf("l")
      10
      Nörtit panee sua while-loopissa!

• iloisiaasterixejakin

tai vaikka while (1); jolloin jää tarkastelemaan jatkuvasti että onko 1=1, kunnes katkaiset.

Joku musiikki, jotta ei aivan celtic frostiksi menisi: https://www.youtube.com/watch?v=DWfY9GRe7SI

TOTO: Africa, tästäkin musiikista on kyllä muistoja, olin kerran aamulla, hirveä pakkanen, piti lähteä hoitamaan asioita aikaisin aamulla.

Antaa iloisia ajatuksia mieleen tämä kappale.

• Kskskskekek

Elluhallubi ainaki rakastaa isoo j-miehen kyrpää ja sen taskuja täynnä rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      84
      3686
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      405
      1350
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1034
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      893
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      204
      856
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      286
      793
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      759
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      671
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      23
      669
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      36
      624
    Aihe