Mitä mieltä....

....kysyn, en bloggaa.

Jos siirryn plus 70-kymppisiin lupaattehan, että ette seuraa minua.

81

1319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korppismahakuralla

Älä viitti pelleillä, sä pysty lähtee mihkään.

• Minulla on enempi omaa tahtoa kuin sinulla, jolla on vain maha kuralla ja korppikselta lainattu nimmari.

• kysyypi

Toivottavasti ei lähdekään. Mitäs siihen sanot ?

• Melkein-sanaton
        kysyypi kirjoitti:

Toivottavasti ei lähdekään. Mitäs siihen sanot ?

Olet virtuaaliläheisriippuvainen omatahdoton tumpelo.

• maijuska53

Kyllä seuraan muutaman vuoden päästä eli sitten kun olen 70v.

• Bloggaan, olen väsynyt, muutto ohi ja unittaa, makoilen upeassa unilinnassani, mutta en jaksa enää kirjoittaa luomet painuvat lepoon. Luen aamun valetessa yön pimeän valvojien tekstejä.

Yötä nuppuset.

• maissiiii

Enpä viitsi lupailla mitään
      olen jo siellä silloin tällöin.

Tiedä vaikka seuraisin, jos teehuoneen sinne keksitte.

käyn milloin missäkin, aiheista riippuu...

• tinnevaan

Älä sinne mene.
      Ota uudet tuulet elämääsi ja siirry Vauva lehden keskusteluihin.
      Tosi paljon aiheita ja kivoja juttuja.
      Minäkin olen siellä :)

• Huomautan-tärkeän

Muistakaa tena vaipat ennen kuin avaatte Vauva palstan. Siellä pitää olla asianmukaisesti ripustettuna.

• sopivammalle_foorumille

Siirry suoraan sata foorumille. Kukaan ei sinua halua seurata sinne.

• kylmätotuus

En ole lukenut, mitä 70 palstalla kirjoitellaan, enkä aio tapaani muuttaa.
      Ko. palstalle siirryn vasta usean vuoden päästä, jos silloinkaan.

Nyt menen vain päivän kerrallaan katsastellen mihin suuntaan täällä 60 palstalla ollaan menossa.
      Voi hyvinkin käydä niin, että intoni kirjoitteluun sammuu kokonaan.
      Aika näyttää.

Kenenkään nimimerkin perässä en juokse ikäryhmästä toiseen.

• aatu-mi

Apina on kuollut---tulee uusi elämä.

• Montako seuraajaa sulla on facessa`?

• Siis mittaatko suosiotasi tällä aloituksellasi? Haet hyväksyntää, mikä sinällään inhimillistä.

• En seuraa sinua, et ole niin tärkeä.

• Huomenta@

Mitä mieltä on porvoonparoni usealla eri puskanikillään. Jätätkö minut rauhaan vai vainoatko vielä 70-palstala?

Siiliriepu se analysoi kanssakirjoittajien luonteenlastuja vaikka ikkunat pitäisi vaihtaa ja tekijät on hakusessa. Liekö ukko tumpelo käsistään ja mieleltään kun eukon pitää ohjeita Suomi24 ikäihmisten palstalta hakea.

Facessa ei ole seuraajia vain ystäviä. Instagrammissa ja twitterissä seurataan.

• Mitä.meinaat

Jos ei palsta mielytä nii voip sitä olla poiskin täältä, mistä löydät itsesi tasoista seuraa ?

• Jaa. mullakait pystyy facessakin seuraamaan, liekö sitten eri face :).

Sinun kommenttisi ovat tuonikäiseksi ihmiseksi harvinaisen tympeitä. Vaikka koittai ymmärtäväisesti ja rakentavasti suhtautua sulta sitä tulee aina paskaa niskaan. Varppina vaikea luonne sillä tuollaista ei voi teeskennellä.

• siilenämää kirjoitti:

Jaa. mullakait pystyy facessakin seuraamaan, liekö sitten eri face :).

Sinun kommenttisi ovat tuonikäiseksi ihmiseksi harvinaisen tympeitä. Vaikka koittai ymmärtäväisesti ja rakentavasti suhtautua sulta sitä tulee aina paskaa niskaan. Varppina vaikea luonne sillä tuollaista ei voi teeskennellä.

Ja sitä paitsi Porvoon-Paroni kirjoittelee kivasti ja ystävällisesti kuten keskutelupalstoilla kuluu. Ja paraski sinä olet mollaamaan muita. Itse olet myöntänyt kirjoittaneesi niin puskista kuin eri sukuopuolillakin. Joten mun puolesta HÄIVY.

• harakanpentu
        siilenämää kirjoitti:

Äläs nyt, hänhän on rekattu kirjoittaja ja he eivät ilkeyksiä kirjoita. Me pyryharakat(Paloman nimittelyä) vaan.

• harakanpentu kirjoitti:

Äläs nyt, hänhän on rekattu kirjoittaja ja he eivät ilkeyksiä kirjoita. Me pyryharakat(Paloman nimittelyä) vaan.

Saahan sitä olla montaa mielipuolta kirjoittajista. Molemmista löytyy niin rekiströidyissä kuin rekisteröimättömistäkin ja niistä rekisteröidyistä jotka kirjoittavat puskista.

• siilenämää kirjoitti:

Sinä varppina seuraat. Minä kirjoittelen ja keskustelen ystävieni kanssa ja peukuttelen jos löytyy aihetta sekä vaihtelen kokemuksia harrastepiireissä muiden samanhenkisten kanssa.

Oletkos löytänyt facessasi kohtaa josta voit valita seuraa/älä seuraa 😊

Kieltämättä valitset sanasi sivistyneesti ikäiseksesi.

• Tellukka
        siilenämää kirjoitti:

Ja sitä paitsi Porvoon-Paroni kirjoittelee kivasti ja ystävällisesti kuten keskutelupalstoilla kuluu. Ja paraski sinä olet mollaamaan muita. Itse olet myöntänyt kirjoittaneesi niin puskista kuin eri sukuopuolillakin. Joten mun puolesta HÄIVY.

Totta hiiessä hän rekattuna kokeilee säilyttää kasvonsa parhaansa mukaan.

Vain harvat rekatut täällä ilkiävät sanoa sisimmät ajatuksensa rekattuina. Sitten on rekatut puskaräyskyt erikseen, jotka sillä rekatullaan vain peukuttavat (itseäänkin) ja joskus vahingossa tunnustavatkin.

• tumpelokooot
        korpikirjailija kirjoitti:

Sinä varppina seuraat. Minä kirjoittelen ja keskustelen ystävieni kanssa ja peukuttelen jos löytyy aihetta sekä vaihtelen kokemuksia harrastepiireissä muiden samanhenkisten kanssa.

Kyllä facessakin seuraa-pukki/kruksi on. Jos sitä tarvitset.

• korpikirjailija kirjoitti:

No juurihan sinä väiti ettei facessa voi seurata;).

• Tellukka kirjoitti:

Totta hiiessä hän rekattuna kokeilee säilyttää kasvonsa parhaansa mukaan.

Vain harvat rekatut täällä ilkiävät sanoa sisimmät ajatuksensa rekattuina. Sitten on rekatut puskaräyskyt erikseen, jotka sillä rekatullaan vain peukuttavat (itseäänkin) ja joskus vahingossa tunnustavatkin.

"Sitten on rekatut puskaräyskyt erikseen, jotka sillä rekatullaan vain peukuttavat (itseäänkin) ja joskus vahingossa tunnustavatkin. "

Niinpä niin ;).

• Aloitus de täkinin on. Ei tulisi omalle kohdalla mieleen tehdä tällaista aloitusta.
      Enempi täältä on lähtijöitä kun tulijoita.
      Seurasin, kun viiskymppinen hiljeni. Joillakin vaan tahti kiihtyi, mitä hiljaisemmaksi palsta meni, täällä on sama meininki.
      Kysymykseen, enhän tule perässä. Ei seitenkymppisiintuleminen ole Sinusta kiinni. En vaan eläkeukkojen kanssa ole milloinkaan oikein toimeen tullut, ja oletettavasti niitä siellä on. Ne eläke-ukot kun tietää kaikki ja osaa kaiken. Näin kun työelämässä rimpuilee, niin tietämättömyytensä ja osaamattomuutensa nin monesti huomaa.

• RealistiN

No tämä on lupaus, mikä on helppo toteuttaa. Vielä on paljon vuosia ennen aikaa siirtyä eläkeläisten joukkoon. Tässä ryhmässä kirjoittelee vielä monta työikäistä, eläkkeellä mielenkiinnon kohteet ja ajankäyttö tulee olemaan erilaista. Jos sitten joskus 70 täytettyäni siirtyisin sinne vanhusten puolelle, niin en sitä tekisi ketään seuratakseni, vaan siksi että antaisin tilaa nuoremmilleni ja koska olisin liian vanha tänne.

• Onko ikäsi kytköksissä tekemisiisi?
        Miten uskot päivärytmisi muuttuvan kun jäät eläkkeelle?
        Uskotko putoavasi vanhuuteen kun täytät 70-vuotta?
        Eroaako 65-vuotiaan arki noin yleisesti paljonkin 70-vuotiaan arjesta, mitä luulet?
        Oletko onnellinen työssäsi?
        Kaipaatko enempi aikaa harrastuksille ja itsellesi?

Tietenkin on ihmisiä, joilla on vai työ ja kun se loppuu, loppuu elämän mielekkyys.

No, nyt aamuistuntoni loppuu. Lähden luovuttamaan avaimet. Menen illalla vielä entisten naapureiden kanssa kimppasaunaan, kutsuttiin 😊

• RealistiN

Onko ikäsi kytköksissä tekemisiisi?
        Miten uskot päivärytmisi muuttuvan kun jäät eläkkeelle?
        Uskotko putoavasi vanhuuteen kun täytät 70-vuotta?
        Eroaako 65-vuotiaan arki noin yleisesti paljonkin 70-vuotiaan arjesta, mitä luulet?
        Oletko onnellinen työssäsi?
        Kaipaatko enempi aikaa harrastuksille ja itsellesi?

Tietenkin on ihmisiä, joilla on vai työ ja kun se loppuu, loppuu elämän mielekkyys.

No, nyt aamuistuntoni loppuu. Lähden luovuttamaan avaimet. Menen illalla vielä entisten naapureiden kanssa kimppasaunaan, kutsuttiin 😊

Tietysti ikä on kytkössissä eläkkeelle jäämiseen ja sen myötä tekemisiini ja tottakai päivärytmini muuttuu kun ei tarvitse enää kelloa herättämään töihin lähtöä varten. Kyllä, olen 70 vuotiaana huomattavasti vanhempi kuin nyt, tässä iässä lähes kymmenen vuotta on aika paljon, sitä ei koskaan tiedä kuinka pitkälle hyvä terveys riittää. Ainakin oma arkeni tulee eroamaan paljonkin nykyisestä sitten eläkkeelle jäämiseni myötä, sillä jos terveyttä riittää, niin kovasti paljon on suunnitelmia toteutettavana lisääntyneen vapaa-ajan ansiosta.
        Olen tyytyväinen ja viihdyn työssäni, teen juuri sitä mitä haluankin tehdä, mutta työ vie suurimman osan ajastani eikä aikaa riitä tarpeeksi kaikelle mitä haluaisin tehdä. Olen toki onnekas että minulla hyvä työ, mutta en oikein osaa ajatella että työni tekisi minut onnelliseksi, onnellisuuteni löytyy enemmän elämäni muilta osa-alueilta.
        Mikä sai sinut kuvittelemaan että työn loppumisen myötä minulta katoaisi elämäni mielekkyys?

• RealistiN kirjoitti:

Tietysti ikä on kytkössissä eläkkeelle jäämiseen ja sen myötä tekemisiini ja tottakai päivärytmini muuttuu kun ei tarvitse enää kelloa herättämään töihin lähtöä varten. Kyllä, olen 70 vuotiaana huomattavasti vanhempi kuin nyt, tässä iässä lähes kymmenen vuotta on aika paljon, sitä ei koskaan tiedä kuinka pitkälle hyvä terveys riittää. Ainakin oma arkeni tulee eroamaan paljonkin nykyisestä sitten eläkkeelle jäämiseni myötä, sillä jos terveyttä riittää, niin kovasti paljon on suunnitelmia toteutettavana lisääntyneen vapaa-ajan ansiosta.
        Olen tyytyväinen ja viihdyn työssäni, teen juuri sitä mitä haluankin tehdä, mutta työ vie suurimman osan ajastani eikä aikaa riitä tarpeeksi kaikelle mitä haluaisin tehdä. Olen toki onnekas että minulla hyvä työ, mutta en oikein osaa ajatella että työni tekisi minut onnelliseksi, onnellisuuteni löytyy enemmän elämäni muilta osa-alueilta.
        Mikä sai sinut kuvittelemaan että työn loppumisen myötä minulta katoaisi elämäni mielekkyys?

Lähes kymmenen vuotta ...?
        Silti olet tällä vanhojen palstalla kirjoitellut jo vuosikaudet. Millä oikeudella?

• ikäinen
        Tellukka kirjoitti:

Silti olet tällä vanhojen palstalla kirjoitellut jo vuosikaudet. Millä oikeudella?

Sinäkö jaat pääsyliput palstalle, heitä sitten yli-ikäiset seuraavalle.

• RealistiN
        Tellukka kirjoitti:

Ai oikein vuosikaudet olen tänne kirjoitellut, montako? :) Omalla oikeudellani kommentoin ja lueskelen, ja mitä se oikeastaan sinulle edes kuuluu, enhän minäkään kysele sinun oikeuksiasi ilkeillä muille kirjoittajille?

• ikäinen
        RealistiN kirjoitti:

Ai oikein vuosikaudet olen tänne kirjoitellut, montako? :) Omalla oikeudellani kommentoin ja lueskelen, ja mitä se oikeastaan sinulle edes kuuluu, enhän minäkään kysele sinun oikeuksiasi ilkeillä muille kirjoittajille?

Tellukka on palstavahti ja portinvartija, hän tietää kaiken ja määrää kaikesta.

• RealistiN kirjoitti:

Ainakin nikkiäsi on näkynyt täällä suunnilleen yhtä kauan kuin olen ollut palstalla. Ketkä kaikki sitä sitten käyttänee, kun on musta nikki, niin mistäs minä tiedän.
        Näyttää vain palstan ylin ikäraja olla niin tarkkaa nykyisin, niin miksi ei alaraja ole, sillä ei alle kuuskymppinen voi olla 60 , mutta seitenkymppinen sitä jo on.

• RealistiN
        Tellukka kirjoitti:

Ainakin nikkiäsi on näkynyt täällä suunnilleen yhtä kauan kuin olen ollut palstalla. Ketkä kaikki sitä sitten käyttänee, kun on musta nikki, niin mistäs minä tiedän.
        Näyttää vain palstan ylin ikäraja olla niin tarkkaa nykyisin, niin miksi ei alaraja ole, sillä ei alle kuuskymppinen voi olla 60 , mutta seitenkymppinen sitä jo on.

Enpä ole laillasi muiden täällä oloa arvostellut tai kyseenalaistanut, ainoastaan omaani olen arvioinut.

• RealistiN kirjoitti:

Enpä ole laillasi muiden täällä oloa arvostellut tai kyseenalaistanut, ainoastaan omaani olen arvioinut.

Luulin, että tämä oli sinun kirjoittamaasi:
        """Jos sitten joskus 70 täytettyäni siirtyisin sinne vanhusten puolelle, niin en sitä tekisi ketään seuratakseni, vaan siksi että antaisin tilaa nuoremmilleni ja koska olisin liian vanha tänne."""

Mutta mistäs sitä voi tietää, että oli sinun kun on musta nikki, niinkuin jo äsken kirjoitinkin.

Mitä muuten tarkoitat tuolla tilan antamisella nuoremmille?
        Tuntuuko tila käyvän ahtaaksi, vai? Minkäs verran täällä on laskettu olevan tilaa?
        Koska olet mahtunut tänne jo alle kuuskymppisenä, niin lasketko lihovasi niin paljon, ettet enää seitenkymppisenä (siis 60 :na) mahdu tänne.?

• RealistiN
        Tellukka kirjoitti:

Luulin, että tämä oli sinun kirjoittamaasi:
        """Jos sitten joskus 70 täytettyäni siirtyisin sinne vanhusten puolelle, niin en sitä tekisi ketään seuratakseni, vaan siksi että antaisin tilaa nuoremmilleni ja koska olisin liian vanha tänne."""

Mutta mistäs sitä voi tietää, että oli sinun kun on musta nikki, niinkuin jo äsken kirjoitinkin.

Mitä muuten tarkoitat tuolla tilan antamisella nuoremmille?
        Tuntuuko tila käyvän ahtaaksi, vai? Minkäs verran täällä on laskettu olevan tilaa?
        Koska olet mahtunut tänne jo alle kuuskymppisenä, niin lasketko lihovasi niin paljon, ettet enää seitenkymppisenä (siis 60 :na) mahdu tänne.?

Missä kohtaa se muiden täällä olon arvosteluni tai kyseenalaistamiseni oli?

• RealistiN kirjoitti:

Missä kohtaa se muiden täällä olon arvosteluni tai kyseenalaistamiseni oli?

Kunhan nyt ensin vastaat minunkaan kysymyksiini sinulle.

• RealistiN
        Tellukka kirjoitti:

Kunhan nyt ensin vastaat minunkaan kysymyksiini sinulle.

heh

• RealistiN kirjoitti:

heh

No oli tuokin nyt vastaus siihen, että kuinka vähän täällä oikein on laskettu olevan tilaa, jos vanhusten pitää jättää sitä nuoremmille.
        No sait nyt ainakin tuon yhden sanan vielä mahtumaan nippa nappa.

• RealistiN
        Tellukka kirjoitti:

No oli tuokin nyt vastaus siihen, että kuinka vähän täällä oikein on laskettu olevan tilaa, jos vanhusten pitää jättää sitä nuoremmille.
        No sait nyt ainakin tuon yhden sanan vielä mahtumaan nippa nappa.

Saman tasoinen vastaus kuin kysymyskin
        "Koska olet mahtunut tänne jo alle kuuskymppisenä, niin lasketko lihovasi niin paljon, ettet enää seitenkymppisenä (siis 60 :na) mahdu tänne.? "

• RealistiN kirjoitti:

Saman tasoinen vastaus kuin kysymyskin
        "Koska olet mahtunut tänne jo alle kuuskymppisenä, niin lasketko lihovasi niin paljon, ettet enää seitenkymppisenä (siis 60 :na) mahdu tänne.? "

Ja siihenkään et osannut vastata.
        Laitankohan minä sinulle jotenkin liian älykkäitä kysymyksiä, kun ei vastausta löydy.

• RealistiN
        Tellukka kirjoitti:

Ja siihenkään et osannut vastata.
        Laitankohan minä sinulle jotenkin liian älykkäitä kysymyksiä, kun ei vastausta löydy.

Sen voi kukin arvioida omalta ruudultaan, eiköhän tämä ruotimisesi nimimerkki Korpikirjailijalle kirjoittamaani vastaukseen ala jo vähitellen riittämään.

• RealistiN kirjoitti:

Sen voi kukin arvioida omalta ruudultaan, eiköhän tämä ruotimisesi nimimerkki Korpikirjailijalle kirjoittamaani vastaukseen ala jo vähitellen riittämään.

No älä sitten vastaa, kun et osaa.

• palstalukija

Luulen, että minulle on tällä palstalla on luettavaa kylliksi ja onhan niitä muitakin aihealueita kuin ikäryhmät.
      Vastaus siis kysymykseen on etten ikäni puolesta sinne sopisi eikä ole mitään hinkua mennä.

• Kiitos😊 ja samalla eskaloitunut ja muut puskanikkisi.

• harhaluuloisia.olette

Kiitos😊 ja samalla eskaloitunut ja muut puskanikkisi.

Ootte tellukan kaa kuin paita&persie, peukkua pukkaa lajitoverille kirjoitti tämä mitä skeidaa tahansa.

• mataleenakalle
        harhaluuloisia.olette kirjoitti:

Ootte tellukan kaa kuin paita&persie, peukkua pukkaa lajitoverille kirjoitti tämä mitä skeidaa tahansa.

mut ku peukutus ja emojiit on niin kivoja...siitä tulee niin tyttömäinen olo.

• harhaluuloisia.olette kirjoitti:

Ja sinä peukutat kummallakin rekatullasi itseäsi.

Eskaloitunut muuten näkyy kirjoittelevan samaa psykoanalyysiäään eri puskanikillään 70 palstalla jollekin toisellekin, minkä kirjoitti täällä "ruotsalaisvahvuudelle".

Ootte te niin kivoja ...

• palstalukija

Kiitos😊 ja samalla eskaloitunut ja muut puskanikkisi.

En voi puhua eskaloituneen enkä muiden puskanikkien puolesta. Hyvin osaan heitäkin kyllä lukea.

• teinivanhus
        mataleenakalle kirjoitti:

mut ku peukutus ja emojiit on niin kivoja...siitä tulee niin tyttömäinen olo.

<pyrsks>

• Lähempänä olen 70, kuin 60, perässä hiihtäjä en ole, ihan oman tien kulkija.
      Muuten on vaikea ajatella tulevien päivien päälle.
      Todennäköisyys elämän jatkumiseen vähenee päivä päivältä, jos ja kun jalat ja pää pelaa viimeiseen päivään asti, voi hyvinkin olla, että siellä 70 vielä kirjoittelen.
      Tosin silloin tällöin sinnekin kurkkaan. Olen jopa joskus mielipiteenikin jonnekin lykännyt.
      Ei ole ainakaan vielä kukaan tullut ajamaan pois ali-ikäisenä.

• Ehkä osa seuraa enenpitkää perässä 70 palstalle.
      Jos tykkäät olla täällä niin älä lähde minnekään. Olen katsellut joskus seitsenkymppisiä, siellä kirjoittelee varmaan kahdeksankymppisiäkin. Pari ukkelia ovat vihoissa keskenään, ovat varmaan paljon yli 80v, lisäksi on kahvipirtti jossa juttelee samanhenkisiä. Kunhan kevät koittaa nettikirjoittelu jää vähemmälle. Jos aihe on mielenkiintoinen niin voihan sitä kirjoitella vaikka viisikymppisiin.

• Miksi tuollaista pitäisi luvata?
      On oma asiani mille palstalle kirjoitan, sitä ei kukaan itsestään liikoja luuleva voi estää.
      En ole kiinnostunut seuraamaan menojasi, siirry toki 70 palstalle jos haluat ikäistäsi seuraa.

• Ikäistäsi seuraa?
        Ja mitäköhän se sitten on, kun samat hörhöt huutelevat puskista niin siellä kuin täälläkin.
        Saattaa siellä tosin olla joitakin, jotka eivät ole muovikaudella syntyneitä, niinkuin täällä alkaa olla suurin osa.

Parin vuoden päästä täällä alkaa olla 60-luvulla syntyneitä "nuoria" ja sitten saa 50-lukulaiset vuorostaan tuntea itsensä yli-ikäisiksi tänne vaikka nyt ollaan niin nuorta, niin nuorta 40-lukulaisiin verrattuina.

• Tellukka kirjoitti:

Ikäistäsi seuraa?
        Ja mitäköhän se sitten on, kun samat hörhöt huutelevat puskista niin siellä kuin täälläkin.
        Saattaa siellä tosin olla joitakin, jotka eivät ole muovikaudella syntyneitä, niinkuin täällä alkaa olla suurin osa.

Parin vuoden päästä täällä alkaa olla 60-luvulla syntyneitä "nuoria" ja sitten saa 50-lukulaiset vuorostaan tuntea itsensä yli-ikäisiksi tänne vaikka nyt ollaan niin nuorta, niin nuorta 40-lukulaisiin verrattuina.

Oletan että 70 palstalla kirjoittavat yli 70-vuotiaat, sinulla on varmasti enemmän tietoa, kuka missäkin minkä ikäisenä huutelee.

• KS109 kirjoitti:

Oletan että 70 palstalla kirjoittavat yli 70-vuotiaat, sinulla on varmasti enemmän tietoa, kuka missäkin minkä ikäisenä huutelee.

Pelkkää oletusta, sillä vaikea kuvitella sielläkin (samojen kuin täällä) riehuvien puskaräyskyjen olevan sen vanhempia kuin ne vapaaehtoisesti työttömät nuoret, joille on äiti tehnyt aina kaiken valmiiksi ja pyyhkii ehkä vieläkin heidän peppunsa.

• 50-60

Tulin kurkistelemaan tänne 60 :aan. Siirryn kohta tänne viiskymppisistä ja lupaan etten ainakaan kymmeneen vuoteen siirry 70 .

• Viiskymppisistä?
        Yksinäsikö sinä siellä nyt olet keskustellu? Ei kai siellä ketään enää ...

• Näkyy olevan neljä kommenttia tälle päivälle viiskymppisissä ja niitäkin =DW= on ohjailemassa sieltä uskispalstalle.

Kävin just kurkistelemassa sinne niinkuin sinä tänne.

• kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

Näkyy olevan neljä kommenttia tälle päivälle viiskymppisissä ja niitäkin =DW= on ohjailemassa sieltä uskispalstalle.

Kävin just kurkistelemassa sinne niinkuin sinä tänne.

Sinä olet ahkeroinut tässäkin ketjussa.
        Toistakymmentä kirjoitusta olet kirjoittanut, mutta yksikään niistä ei ole vastaus korpikirjailijan kysymykseen.

• kylmätotuus kirjoitti:

Sinä olet ahkeroinut tässäkin ketjussa.
        Toistakymmentä kirjoitusta olet kirjoittanut, mutta yksikään niistä ei ole vastaus korpikirjailijan kysymykseen.

Olen jo aikaisemmin kirjoittanut siitä ihan kysymättäkin.
        Mutta voinhan uusia, koska olet nähtävästi kiinnittänyt huomiosi minun kommentteihini vasta tässä ketjussa.

Tälle muovikaudella syntyneitten räkänokkien palstalle en jää aikuiseksi tultuani seuraamaan heidän " syvällisiä pohdintojaan" meille aikuisille päivänselvistä asioista. Menen joko sinne, mistä alunperin tälle palstalle tulinkin tai sitten katselen jotain aivan uutta, jos en viihdy ylemmällä palstalla (mikä on kovin epätodennäköistä).

Loppukommenttini oli: Sithä sen näkkee.

• ohhoijakkaa

¨lupaattehan, että ette seuraa minua¨

eli ne jotka nyt jälkeesi saavuttavat tämä 70 rajan, eivät voi mennä 70 palstalle, ilman, ettet sinä katso sitä seuraamiseksi...

• "ohhoijakkaa"

Annan sinulle kommentistasi seiso-peukun.
        Monikohan tajuaa kommenttisi ytimen...

H.

• teinivanhus

Pahimmassa tapauksessa hän ei ole siellä enää silloin katsomassa 🖤

• Ei-olisi-ihme
        teinivanhus kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa hän ei ole siellä enää silloin katsomassa 🖤

Niin.
        Korppisella on hyvät lahjat putoilla jakkaroilta ja laitureilta. Kenties hän putoaa ylisiltäkin. Viimeisen kerran. Kännipäissään. Tai jää pyörittämänsä kiven alle. Tai Petze ajaa yli rollaattorillaan.

• En.ymmärrä.ketjua

Onnittelut 70-vuotispäivän johdosta!

• 2774288

En seuraa. Olen siellä jo mutta en kiellä ketään sinne haluavaa tulemasta.
      Sitäpaitsi siellä ei ole sen mukavampaa seuraa kuin täälläkään.
      Erilaista vain. Ei ihan yhtä paljon tappelua. Mutta sehän saattaa lisääntyä kun lisää porukkaa tulee.

Siinä vaiheessa häivyn sieltäkin.

• 1eero

Kastinjakoa, se on kuin luokalta pääsis kun pääsee 70 kymppisiin, lapsena siirryttiin luokka kerrallaan, armeiassakin oli ensin alokas 80 kymppinen on jo saavutus, hohhoijaa vielä vähän aikaa pääsen luokalta.

• Sittenhän se tulee siilillekin siirtyminen seitenkymppisiin ennenkuin ehtii kuuttakymmentä täyttää.

• Tellukka kirjoitti:

Sittenhän se tulee siilillekin siirtyminen seitenkymppisiin ennenkuin ehtii kuuttakymmentä täyttää.

Mitennii "sittenhän"?
        Mnä olen kiintyny tähän 60 joten aattelin täällä pysyä ainaki sen kolometroista vuotta :). Ja voipi olla että sen jälkeenkin jos elopäiviä riittää.

• sompailevielä
        siilenämää kirjoitti:

Mitennii "sittenhän"?
        Mnä olen kiintyny tähän 60 joten aattelin täällä pysyä ainaki sen kolometroista vuotta :). Ja voipi olla että sen jälkeenkin jos elopäiviä riittää.

Mut sulle tulee aika pitkäksi jos korppiskin lähtee ja paloma. Ketäs sitten tyrkit?
        Jos kuiteskin ierikka jäisi kun nätisti pyydät.

• sompailevielä kirjoitti:

Mut sulle tulee aika pitkäksi jos korppiskin lähtee ja paloma. Ketäs sitten tyrkit?
        Jos kuiteskin ierikka jäisi kun nätisti pyydät.

Ai inäkö se oon joka korppista ja palomaa täällä ilikeyttäni tyrkin. Miten minä en ollenkaa ota tuota omakseni. Korppikselle antelen sen mukaan mitä itselleni olen hältä aanut, nääs kun metsä vastaa kuin sinne huuellaan. Paloman kans ei ooikein olla samoilla leveleillä monesitikkaan, mutta eihän kaikkien kanssa voi ollakkaan.

Kuka on ierikka? Ja olokoot kuka hyvää, jäännin pittää olla omaehtoinen, en pyyä kettää :).

• mustapäine

Ihankohan tarkotuksella korppis kieltää sinne perässä tulemasta?
      Joka on yhtään lasta kasvattanut niin tietää, että kielto niille on sama kuin käskis.
      Ja lapsiahan me ollaan.
      Luulisi sen tietävän. Sinne kaikki siis, korppis on kutsunu.

• en taatusti!

• tulevaisuustaattu

lupaan etten seuraa,,,jos potkaisen tyhjää ennen 70 vuattani...haamunaputtelijaksi en aio alkaa..pilvien puskemisissa on ihan tarpeeks tekoo

• Vasta reilun kahdeksan vuoden päästä seuraan, jos vielä olen luku- ja kirjoituskunnossa. Vaan tuskin siitä sinulle haittaa olisi, vaikka seuraisin samantien. Olen niin kiltti, että tuskin meille riitaa tulee. Olemassa myös vaara, että tämä palsta käy harmaaksi, jos yksi väriläiskä lähtee.

• pirremiinapas

Kaikkihan me viimein sinne tullaan, minullakin päivää vaille vuosi aikaa höpistä täällä, mutta kuinka nopeaan tämä kymmenen vuotta on mennytkään...:(.

• Enrakennatänne

Enpä ole menossa seiskakymppisiin kun en aio täälläkään viettää kahdeksaa vuotta. Kunhan käyn ja lähden. On muut mediat aikani syöppöjä.

• Sanos muuta Pirre. Aika on suorastaan lentänyt. Liekö kun sattuu ja tapahtuu eikä olla kumpikaan jääty tyhjän päälle makoilemaan. Sinulla taitaa olla meno näinä päivinä kuin minullakin, muutoksia ja suunnittelua, iloisia yllätyksiä ja pieniä mahanpuruja siitä miten mikin suunnitelma onnistuu.

Tänään P.n tytär ja hänen serkkupoikansa (sähkömies) asensivat uuden astianpesukoneen ja tekivät sähkötöitä. Oma siipeni talosta alkaa olla kunnossa, lamppuni siellä mihin ne halusin. Tuntuu kotoisalta. Elämä kuin Akseli Jaatisella ja kunnansihteerillä.

P. alkoi jo suunnittelemaan ulkomaanmatkoja. No, ensin kesä mökillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4856
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2209
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1949
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      198
      1928
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      170
      1580
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      295
      1502
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      206
      1280
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1199
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1154
    Aihe