Minnuu ahistaa nämä ympyrät täällä kulmilla. Tämä on kuin pieni kylä-pahanen, jossa jokainen "tietää ja raportoi" toisten näkyvyydet ja liikkumiset. Olisi kiva mennä vaikka "jäälle kairaamaan reikä ja mennä pilkille" :D mutta kun ei viitti, silmäpareja liikkuu selän takana. Ei viitti mennä edes Skiffersiin aurinkoisena päivänä istuskelemaan, kun ei voi puhua mitään kenenllekään, kun se on kuitenkin jonkun kaveri tai täti tai setä tai ainakin kummin kaima.
Haluan näiltä kulmilta heti pois!
Ei siksi, ei minulla ole mitään salattavaa, ei siksi että häpeäisin itään eikä siksi että ylipäätänsä minua todella todella harvoin ahistaa, mutta nämä kulmat minua nyt ahistaa ja piste. En viitsi edes enää käydä paikoissa, joissa olen ennen käynyt, kun tuntuu, että "kaikki" katsoo, "että tossa se on" :D "Noita-akka tuli taloon" :D
En muista, että olisi koskaan mikään tällainen ahdistanut minua, ja ei olekkaan, koska minä en ole se ensimmäinen ihminen, joka ajattelee "mitähän tuokin ajattelee" :D Ei sinänsä kiinnosta, mitä yksittäinen ihminen ajattelee, mutta tuntuu, että nyt on koko "kulmakunnan spurgut tuijottaa" :D
Ja en todellakaan ole mikään ahdistuja-tyyppi, ei kuulu veriperintöön sellainen, josta olen todella onnellinen sinänsä. Asiat hoidetaan ja ratkotaan ja se on thats it! Ei siinä ole tarvetta ahistuksiin. Vihastuksiin on enemmänkin taipumusta :D Ja sekin veriperinnössä kulkevaa energiaa :) Inhoan kaiken maailman pätemistä, epäoikeuden mukaisuutta jne. jne. Mutta epärehellisyyttä, toisen ihmisen huijaamista ja hyväksikäyttöä vihaan, silloin minusta kuoriutuu todellinen taistelija, kova luu, oli kuka tahansa vastassa. En hyväksy valheita ja kieroilua, en ahneutta ja hyväksikäyttöä, rahan perässä juoksemista inhoan. Ja ei kai se mielistelykään ketään kaunista :D
Kunhan avauduin. Tämä dödö ajattelee Osloa aika lämmöllä, tiijä vaikka löytäisin itseni Oslon spurgulasta :D
Julkinen palsta-avautuminen :)
9
218
Vastaukset
- bääääääääääääääääääää
Miun heikkous on vain huono kielipää, kun mun juttuja ei ymmärrä kukaan :D "Där där" puhuu Intiassa ja kaikki nyökkää :D :D Hävettää itseänikin. Mutta toisaalta, kyllä kai sen kielen paikan päälläkin oppii ja ehkä parhaiten. Niin kuin eräs vanha herrasmies sanoi kerran: " Ai kun minä tykkään, kun nyt saa alkaa puhumaan "kielillä" , kun mie saavuin pihalle :D :D Taito se sekin on :) Siis kielillä puhuminen :)
- Muutaeitarvita
Oikein hyvä avautuminen, jatka vaan samaan malliin, kyllä se siitä!!
- bääääääääääkipeeeeeeee
:D bääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää...
- huRJAjuttu
Aika "hirviökammottavaa" tuollainenkin asia.
- Bääääääää
Kuulut joukkoon mukaan 😸😂😂
- Helenakin
Komppaan!!!kin
Mainosväen kosla tullu?
- hähhh
No mikäs tää "minkkilaukku" ny o??
- MentulaLelunahOY
hähhh kirjoitti:
No mikäs tää "minkkilaukku" ny o??
Mikä lie, repaleine vitun vertailu peite. Kaikin puolin mulkku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419