Kaipaatko seksiä/läheisyyttä tässä iässä

Iliman555

Tunnen että kaipaan vielä läheisyyttä, kenties seksiäkin, vaikka olen jo 63 v..tunnetko sinä samoin ?

43

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmari666

      Eikö tämä jo käsitelty vähän aikaa sitten?
      Lopeta mankuminen.

      • No kas kun olen uusi täällä en tiedä mikä aihe on käsitelty, voisitko hieman antaa vinkkejä


      • Salainen-nikitön
        Iliman555 kirjoitti:

        No kas kun olen uusi täällä en tiedä mikä aihe on käsitelty, voisitko hieman antaa vinkkejä

        Täällä on palstan pääjohtaja nimeltä Hunksz.
        Hänen arkistonsa ja kirjastonsa ovat saapuvilla, koska hän oma-alotteisesti kertoo, että hän on tehnyt kaikki mahdolliset aiheet, mitä palstalle ilmaantuu.
        Ilman Mestarin lupaa ei kannata alkaa sooloilemaan omin päin tai mies suuttuu.

        Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärätTäällä on palstan pääjohtaja nimeltä Hunksz.
        Hänen arkistonsa ja kirjastonsa ovat saapuvilla, koska hän oma-alotteisesti kertoo, että hän on tehnyt kaikki mahdolliset aiheet, mitä palstalle ilmaantuu.
        Ilman Mestarin lupaa ei kannata omin päin alkaa sooloilemaan tai mies suuttuu.

        Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärät ja siniset ni ja siniset nikit ovat homehduttaneet itsensä pihalle tästä arjesta. Kenellekään heistä ei ole kosketuspintaa aitoon elämään ja kuullessaan sanan seksi he hyppivät seinille.

        Varo myös viljelemästä mitään kevyttä huumoria. Palstan tosikko-osasto suorastaan tyrmää kaiken ja alkavat epäillä vaikka mitä.

        Mutta kuten sanoin, tervetuloa. Uutta murjottavaa palstalaiset tarvitsee ruokkiakseen omaa pahaa-oloaan.

        Mitä tulee avaukseesi, se on lämmin tuulahdus ja uusi näkökulma muutenkin tautologiselle sivulle.


      • Salainen-nikitön
        Salainen-nikitön kirjoitti:

        Täällä on palstan pääjohtaja nimeltä Hunksz.
        Hänen arkistonsa ja kirjastonsa ovat saapuvilla, koska hän oma-alotteisesti kertoo, että hän on tehnyt kaikki mahdolliset aiheet, mitä palstalle ilmaantuu.
        Ilman Mestarin lupaa ei kannata alkaa sooloilemaan omin päin tai mies suuttuu.

        Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärätTäällä on palstan pääjohtaja nimeltä Hunksz.
        Hänen arkistonsa ja kirjastonsa ovat saapuvilla, koska hän oma-alotteisesti kertoo, että hän on tehnyt kaikki mahdolliset aiheet, mitä palstalle ilmaantuu.
        Ilman Mestarin lupaa ei kannata omin päin alkaa sooloilemaan tai mies suuttuu.

        Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärät ja siniset ni ja siniset nikit ovat homehduttaneet itsensä pihalle tästä arjesta. Kenellekään heistä ei ole kosketuspintaa aitoon elämään ja kuullessaan sanan seksi he hyppivät seinille.

        Varo myös viljelemästä mitään kevyttä huumoria. Palstan tosikko-osasto suorastaan tyrmää kaiken ja alkavat epäillä vaikka mitä.

        Mutta kuten sanoin, tervetuloa. Uutta murjottavaa palstalaiset tarvitsee ruokkiakseen omaa pahaa-oloaan.

        Mitä tulee avaukseesi, se on lämmin tuulahdus ja uusi näkökulma muutenkin tautologiselle sivulle.

        Nythän heitti mielenkiintoisen vastauksen, suomi24 kopioi itseään, lisää ja poistaa tekstiä???


      • Salainen-nikitön kirjoitti:

        Täällä on palstan pääjohtaja nimeltä Hunksz.
        Hänen arkistonsa ja kirjastonsa ovat saapuvilla, koska hän oma-alotteisesti kertoo, että hän on tehnyt kaikki mahdolliset aiheet, mitä palstalle ilmaantuu.
        Ilman Mestarin lupaa ei kannata alkaa sooloilemaan omin päin tai mies suuttuu.

        Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärätTäällä on palstan pääjohtaja nimeltä Hunksz.
        Hänen arkistonsa ja kirjastonsa ovat saapuvilla, koska hän oma-alotteisesti kertoo, että hän on tehnyt kaikki mahdolliset aiheet, mitä palstalle ilmaantuu.
        Ilman Mestarin lupaa ei kannata omin päin alkaa sooloilemaan tai mies suuttuu.

        Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärät ja siniset ni ja siniset nikit ovat homehduttaneet itsensä pihalle tästä arjesta. Kenellekään heistä ei ole kosketuspintaa aitoon elämään ja kuullessaan sanan seksi he hyppivät seinille.

        Varo myös viljelemästä mitään kevyttä huumoria. Palstan tosikko-osasto suorastaan tyrmää kaiken ja alkavat epäillä vaikka mitä.

        Mutta kuten sanoin, tervetuloa. Uutta murjottavaa palstalaiset tarvitsee ruokkiakseen omaa pahaa-oloaan.

        Mitä tulee avaukseesi, se on lämmin tuulahdus ja uusi näkökulma muutenkin tautologiselle sivulle.

        Etkö sinä erota värejä.
        Nähdäkseni aloittajan nikki on sininen.


      • värisokea
        Tellukka kirjoitti:

        Etkö sinä erota värejä.
        Nähdäkseni aloittajan nikki on sininen.

        Kiistikö joku sen?


      • värisokea kirjoitti:

        Kiistikö joku sen?

        No "Salainen-nikitön" tuossa toivotti aloittajan tervetulleeksi palstalle ja haukkui samaan hengenvetoon hänet sininikkisenä lyttyyn:

        """Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärät ja siniset ni ja siniset nikit ovat homehduttaneet itsensä pihalle tästä arjesta. Kenellekään heistä ei ole kosketuspintaa aitoon elämään ja kuullessaan sanan seksi he hyppivät seinille."""


      • ontuvavertaus
        Tellukka kirjoitti:

        No "Salainen-nikitön" tuossa toivotti aloittajan tervetulleeksi palstalle ja haukkui samaan hengenvetoon hänet sininikkisenä lyttyyn:

        """Mutta älä lannistu. Olet erittäin tervetullut palstalle koska vanhat jäärät ja siniset ni ja siniset nikit ovat homehduttaneet itsensä pihalle tästä arjesta. Kenellekään heistä ei ole kosketuspintaa aitoon elämään ja kuullessaan sanan seksi he hyppivät seinille."""

        no jos uusi tulija ei täällä ole ollut homehduttamassa,
        niin eihän hän mitenkään kuulu joukkoon
        jos vanhainkodin hoitaja sanoo,
        että harmaahiuksiset vanhukset täällä ovat pissanneet petiinsä,
        niin ei kait se tarkoita että vieraileemaankin tullut harmaahapsi
        niin siellä tekisi?


      • ontuvavertaus kirjoitti:

        no jos uusi tulija ei täällä ole ollut homehduttamassa,
        niin eihän hän mitenkään kuulu joukkoon
        jos vanhainkodin hoitaja sanoo,
        että harmaahiuksiset vanhukset täällä ovat pissanneet petiinsä,
        niin ei kait se tarkoita että vieraileemaankin tullut harmaahapsi
        niin siellä tekisi?

        No sitähän minäkin.

        Siksi aika kummallinen tervetulotoivotus seksialoituksen tehneelle uudelle sininikkiselle tulokkaalle tuo sininikkisten yleistäminen:
        """koska vanhat jäärät ja siniset ni ja siniset nikit ovat homehduttaneet itsensä pihalle tästä arjesta. Kenellekään heistä ei ole kosketuspintaa aitoon elämään ja kuullessaan sanan seksi he hyppivät seinille."""


    • olen itsekin suht uusi täällä ja olen huomannut, että on ihan sama mistä keskustelun aloittaa aina löytyy torppaajia. toiset muistavat että 5 v 8 kk 2 pv sitten aloitettiin aiheesta keskustelu, joten ei sitä sovi uudelleen aloittaa mutta joillakin nikeillä tuntuu kyllä olevan oikeus aloittaa keskustelu mistä tahansa ja sanoa kuinka pahasti tahansa, se on täällä pelin henki.

      • Jäin yksin mieheni kuoleman jälkeen. Kun aloin toipumaan,alkoi jonkinmoinen läheisyyden kaipuu. Sitä sitten yrittelin paikata jonkin uroitten, yli kuuslkymppisten kanssa. Siitä ei tullut mitään. Miehet olivat tehtävänsä tehneet nuorempina. Nyt olivat sairaudet iskeneet. Lämpöä ja halauksia kyllä löytyi, mutta ei mitään kunnon rytinää kanteleeseen. Sitä olisin silloin kaivannut. Ei mitään silittelyjä eikä lällyttelyjä. Ne suhteet loppui jo alkumetreillä. Harkitsin vielä nuorempaa jannua. Ei niitäkään niin vain oteta. Oli mulla pari kierroksessa. Mutta nyt on liekki sammunut. Yksin on hyvä olla. Unhtaa ne ukkoloiset ja muistelee värikästä menneisyyttä.


    • Ilman läheisyyttä ja lämpöä ei ole elämää. Olisipa elämää.

    • kaipaanN

      KAIPAAN!

    • kaipaan ihmistä/läheisyyttä, seksi tulee mukaan kuvioon jos on tullakseen, joten en kaipaa pelkkää seksiä, minulla suhteeseen pitää sisältyä paljon tunnetta ennenkuin on seksin vuoro.

    • Kyllä kumppanuus ja läheisyys on tärkeää koko elämän ajan. Seksi ei ole pakollista mutta mukava lisä.

      • kauan.parisuhteessa

        Just noin. On mukava yöllä tuntea kun joku silittää.


    • dualismia

      Kaksijakoinen asia. Pitkäaikaisen kumppanin kanssa syvä kiintymys on seksin edellytys.
      Nuoren naisihmisen kanssa alkukantainen kiima riittää seksin perusteeksi.

    • pirremiinapas

      Jops kissakin kaipaa läheisyyttä, miksei siis ihminen..

    • maissiiii

      Totta kait, nehän kuuluvat ihmisen elämään.
      Ei se yksin eläminen niin mukavoo oo.
      Eikä kaipaus ole iästä kiinni.

      • Laumasielu

        Vapaus on myös arvokas asia, monet suhteissa asuvat ja olevat eivät siitä pääse nauttimaan. Kun on oltu suhteessa kymmeniä vuosia, koko vapauskäsite on usein menetetty, mitään täysin omaa ei enää ole, kammottavaa. Vapaus ei tarkoita, ainakaan minulla, mahdollisuutta erityiseen elämöintiin millään elämän osa- alueella, mutta se tarkoittaa, että minä talossani ja tontillani voin olla ja elää niin kuin haluan, että minun ei koko ajan tarvitse muistaa ja pitää mielessä, että voinko nyt tehdä tuon asian noin tai näin, että pitääpä kysyä ja neuvotella jne.
        Me voimakasluonteiset yksilöt haluamme olla vapaita, mutta meilläkin usein taaksemme jää erilaisia sotkuja, seikkailuja ja kokeiluja ennen kuin lopulta hieman vanhempina tajuamme että meidän ainoa oikea osamme on olla vapaita yksilöitä.


    • herkkätunteellinenn
    • Jäikaivelemaan

      Näin unta jonain viime viikon yönä: vaalea pitkä mies valkoisissa vaatteissa tanssitti meitsiä ja antoi sitten suudelman. Se oli niin todellisen tuntuinen huulilla, että piti kysyä (tummalta) siipalta seuraavana päivänä että pussasitko mua yöllä. Uni oli kevyt ja hyvän oloinen, ei paha eikä painajainen.

      • Unihurmuri

        Se oli minä.
        Jos siippasi vastasi kyllä, se on valkoharmaa valhe.


      • Hurmaton

        Hän ei vastannut "kyllä" enkä nyt tähän osaa sitä panna, mitä hän 'sanoi' kun se oli enempi ilme kuin sana. Mistä tuo "valkoharmaa" tulee?


      • Unihurmuri
        Hurmaton kirjoitti:

        Hän ei vastannut "kyllä" enkä nyt tähän osaa sitä panna, mitä hän 'sanoi' kun se oli enempi ilme kuin sana. Mistä tuo "valkoharmaa" tulee?

        On valkoisia valheita joita valehdellaan viattomiksi. Sitten on harmaalla alueella kulkevia valheita, lausuja voi myöntää jonkun asian, mutta ei tarkoita sitä tai ei usko asiaan vaikka myöntäisikin.


      • Uniennäkijä

        Jassooo, ja mitenkä tuo liittyy uneeni tai siippaani. Ei tässä jutussa ollut valheita. Mutta sinä taida olla.


    • sellaistavaan

      Toisinaan kyllä,eihän toi ole ikä,eikä mikään,jos siltä tuntuu.

    • Ei.vanhus

      Joskus toisinaan ai aina. Ei jatkuvaa lääppimistä ja seksistä jankkaamista. Sitä kuulee liikaa joka tuutista ja se saa kyllästymään. Voi hellitellä ja suukotella muutenkin, ei sen tarvitse johtaa aina seksiin tai sen mankumiseen. Joskus parempi kun vaan kyhnää toisen kyljessä on hyvä olla.

    • Sullaonväärätaktiikka

      Hemskatti, jos joku ukko esittää aloituksen kysymyksen, niin

      Suksi kuuhun, on vastaukseni.

      Tälläkin keskustelupalstalla on vaikka kuinka monta naista, joka mielellään kehräisi yli kuuskymppisen miehen kainalossa.
      Keskustelemaan, jos tulee mies tälle palstalle ja näyttää "karvansa", niin sopiva nainen löytyy takuulla.

      • Perinteinen-sauvoja

        Tere.
        Kävin kuussa ja tulin takaisin.
        Mihin voisin suksia nyt? Ai niin, sukset jäi kuuhun.


      • Sullaonoikeataktiikkanyt
        Perinteinen-sauvoja kirjoitti:

        Tere.
        Kävin kuussa ja tulin takaisin.
        Mihin voisin suksia nyt? Ai niin, sukset jäi kuuhun.

        Huumoria löytyi!!!! Nyt on suunta oikea. Suksia ei tarvita. Huumorilla pääset tavoitteesesi.
        "Jos saat naisen nauramaan, saat hänet tekemään mitä vain", on yksi Marilyn Monroen tunnetuimmista sekä rakastetuimmista lausahduksista.


      • Perinteinen-sauvoja

        Eipä siellä kuussakaan ollut naisia,
        Niin tulin pois.
        Yhdysvaltain ja Neuvostoliiton lippujen välissä oli keppi,
        jossa roikkui naisen pitsi alushousut. Mukana oli lappu,
        Tuulahdus Tallinnasta, terveisin Reino.
        Taisi viedä kuun naiset.


      • Vihreitäon
        Sullaonoikeataktiikkanyt kirjoitti:

        Huumoria löytyi!!!! Nyt on suunta oikea. Suksia ei tarvita. Huumorilla pääset tavoitteesesi.
        "Jos saat naisen nauramaan, saat hänet tekemään mitä vain", on yksi Marilyn Monroen tunnetuimmista sekä rakastetuimmista lausahduksista.

        Ja oikolukemalla korjaat kirjoitusvirheesi!


      • Vihreitäon
        Perinteinen-sauvoja kirjoitti:

        Eipä siellä kuussakaan ollut naisia,
        Niin tulin pois.
        Yhdysvaltain ja Neuvostoliiton lippujen välissä oli keppi,
        jossa roikkui naisen pitsi alushousut. Mukana oli lappu,
        Tuulahdus Tallinnasta, terveisin Reino.
        Taisi viedä kuun naiset.

        Niin myös sinun tulisi opetella oikeinkirjoitusta, esim. sana pitsialushousut kirjoitetaan tosiaan pitsialushousut jne.


      • Suntakkutukannenävuotaa
        Vihreitäon kirjoitti:

        Ja oikolukemalla korjaat kirjoitusvirheesi!

        Kampaa rumilus hiuksesi ja niistä nenäsi!

        Minun kirjoituksissani EI ole virheitä!


    • Parasta-ennen-ja-jälkeen

      Kyllä seksiinkin tottuu kun sitä harrastaa läpi elämän. Jos siltä sillalta putoaa, se on paha paikka.

    • Omituinen aloitus.

      • ilmianna

        Tämmöistä tää palstailu on, kuka mitäkin kertoo omasta elämästään.


      • ilmianna kirjoitti:

        Tämmöistä tää palstailu on, kuka mitäkin kertoo omasta elämästään.

        Jokainen, näin uskon tarvitsee hellyyttä, rakkautta, iästä huolimatta.


      • Nytseraakkuu

        Omituinen kommentti nimimerkiltä "korppis"! Onko tuo keskustelua vai mitä?


    • 74v

      Läheisyyttä usein. Seksiä muutaman kerran viikossa.

      • höpönassuko

        Höpö höpö


      • 74v
        höpönassuko kirjoitti:

        Höpö höpö

        Kukin kumppaninsa, kykyjensä ja mieltymystensä mukaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe