Meteorologi Damon Lane

wind-

8

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfons_Andro

      Andromedalaisia kevyitä tiedustelualuksia tyyppiä AR/b2.
      Olivat kokoontuneet käskynjakoon.

    • En tiedä mikä tuolla lenteli Milwaukeessa mutta kun katsoin tuota videota niin muistin erään ohjelman joka tuli telkkarista jo monta vuotta sitten.
      En enää muista mihin tuo ohjelma liittyi enkä mikä oli sen ohjelman nimi mutta muistan selvästi kuinka siinä näytettiin, olisiko ollut n. 10 minikopteria, isossa hallissa lentämässä muodostelmassa.
      Ne lentelivät sinne ja tänne ja eri suuntiin eivätkä kertaakaan törmänneet toisiinsa.
      Varsin vaikuttava näky oli kun minikopterien ohjaaja hajotti kopterit kahteen eri ryhmään jotka sitten lensivät toistensa yli,alitse,ohi jne eivätkä edelleen törmänneet toisiinsa kertaakaan.
      Ei ainuttakaan kolaria.
      Joten tätä kirjoittaessa veikkaan: Minikoptereita.

      • wind-

        Ramdom Play - eli samanlainen magneettisuus kuin ´lintuparvella´. Tuossa muodostelmassa
        kopterien ohjaus on ainakin vaikeaa, ellei mahdotonta. Lisäksi jättövana on tuttu monesta muusta samanlaisesta havainnosta. Tietty skeptisyys on kuitenkin hyväksi. Esimerkki 19.2.2018 Nevadasta: 1.14
        https://www.youtube.com/watch?v=oo6hZ37PxtQ


      • Caseclosedtoo

        Lintuparvi oli kyseessä, näyttävät ne linnut toisella videolla.


      • Mathewias

        Samaan tulokseen päädyin itsekin.Tosin pienen pähkäilyn jälkeen.


      • öölannin

        Lintuja. "Jättövanat" voivat liittyä kameratekniikkaan.

        Samanlaisia ilmiöitä havaittiin siinä suru/juhlavalaistuksessa jossa tuhottujen WTC- tornien tilalle tehtiin voimakkailla valonheittimillä taivaalle suunnatut "valotornit". Valokeiloissa entisten tornien huippujen korkeudella lenteli sitten joukoittain samannäköisiä ilmiöitä kuin tuossa videolla ja jotkut, tai aika monikin kuvittelivat että ne ovat kuolonuhrien sieluja ja siitä leviteltiin ahkerasti"haamuvideoita".

        No, selvisi kuitenkin että ne olivat lintuja jotka vaistomaisesti lensivät valoon ja lensivät siellä niin kauan että nääntyivät ja putosivat.


    • älytakana

      Linnut eivät lennä samanlaisella nopeudella tuollaisia matkoja ja
      onhan tuossa kameralla etäisyyttä kohteeseen, jos olisi kyseessä
      lintuparvi, liike näyttäisi paljon hitaammalta, jos edes näkyisi lainkaan
      pimeyden vuoksi. Valoparven nopeus ei hidastu vaikka etäisyys kasvaa.

      • jaelämäedessä

        "Tapaus" on jo selvitetty. älä takerru uskoosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe