Nyt on pullakahvit vaarassa. Kysymys: mitä teilläpäin on tarkoittanut verbi SEKSTATA joskus 60- ja 70-luvulla.
Tosi
50
2064
Vastaukset
- tuota
kyllä se on meilläpäin ollut rakastelua
sanan varsinaisessa merkityksessä. :)))- Pusu
muistaakseni sillä tarkoitettiin pussaamista tai hienosti sanottuna suutelua.
- Zenja
Pusu kirjoitti:
muistaakseni sillä tarkoitettiin pussaamista tai hienosti sanottuna suutelua.
ainakin helsingin seudulla.
- HÖH!
Ei meilläpäin kun varovasti sekstailtiin eli pussailtiin vielä 60-luvun alussa tiedetty mitä se teidän "tosimielessä" oikeastaan edes oli!
- tuo
HÖH! kirjoitti:
Ei meilläpäin kun varovasti sekstailtiin eli pussailtiin vielä 60-luvun alussa tiedetty mitä se teidän "tosimielessä" oikeastaan edes oli!
tarkoitettu ilkeilyksi, meillä se tarkoittaa vieläkin rakastelua.
- Pirre*
tuo kirjoitti:
tarkoitettu ilkeilyksi, meillä se tarkoittaa vieläkin rakastelua.
meilläkin :))
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
meilläkin :))
myös melläkin ja nyt kyllä lämmitän saunan :))
- Tämä
pohpoika kirjoitti:
Sana tulee, eli sextetti, eli kuudesti laukeava :)
- Pirre*
pohpoika kirjoitti:
kos teilläpäin kylyvettäännii :)
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
sano mänttälän likkaki mut sauna lämpiää kun sil tuntuu :)
- Lappalainen
Pirre* kirjoitti:
Soon varhmaan semmonen sauna, missoon saipua seinissä, vasta oven päälä ja häkäluukku kynnyksen alla.
- pohpoika
Lappalainen kirjoitti:
Soon varhmaan semmonen sauna, missoon saipua seinissä, vasta oven päälä ja häkäluukku kynnyksen alla.
Sie Lappalaine poropaimen mie olin lapis seiel kuuskyt luvun alkupuol ja kyl siel oli kunnon tytöt viel olemas ja kunnia heitil :))
- HÖH!
Sitä se ainakin Hämeessä tarkoitti!
- juuh
Hämeessä :) *wirn*
- suutelu
oli yksinkertaisesti pussailua
ja sekstailu seksiä. - kysyä
mistäpäin itse olet ja mitä se teilläpäin
oli. - Pikku neiti Porvoolainen
60-luvun Porvossakin!
sen tarkoittavan seurustelua !:-)
- 69N
se Kymenlaaksossakin tuohon aikaan tarkoitti - mitäpä muuta siihen aikaan. Miten muuten kävi pullakahveille, kumman puolesta olit veikannut.
- nainen56
pussattiin, silloin kun sekstailtiin.
- Pirre*
meilläkkii ;)
- pohpoika
oletkos Keski-Pohjanmaalla
- Toinen taas
Kanssa pussattiin. Vaik toiset kyl vaihto räkää :)
- 70-luvulla
Toinen taas kirjoitti:
Kanssa pussattiin. Vaik toiset kyl vaihto räkää :)
Sekstailu meinas imeskelyä eli pussaamista oikein pitkästi ja hartaasti.
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
meilläkkii ;)
vai oliko toisin päin :o)
- Toinen taas
70-luvulla kirjoitti:
Sekstailu meinas imeskelyä eli pussaamista oikein pitkästi ja hartaasti.
Kotona piti valehdella että mua on motattu, kun huulet oli ihan siniset :D Oikeesti.
- pohpoika
Toinen taas kirjoitti:
Kotona piti valehdella että mua on motattu, kun huulet oli ihan siniset :D Oikeesti.
Aikoja oi niitä muistoja oi sitä aikaa entistä
:)) - Pirre*
pohpoika kirjoitti:
vai oliko toisin päin :o)
parempi..
- nainen56
pohpoika kirjoitti:
oletkos Keski-Pohjanmaalla
nuoruuvven oon Keskipohojanmaalla viettäny ja käyn toki usein sukulaisia kahtomasa vieläki.
- pohpoika
nainen56 kirjoitti:
nuoruuvven oon Keskipohojanmaalla viettäny ja käyn toki usein sukulaisia kahtomasa vieläki.
niin minäkin ja nyt tulin takaisin rengas umpeutui ;)
että Suomessa missäänpäin olis vain pussailtu.Ainaskaan montaa minuuttia.(tunnustakaa
pois vaan).
Pakko olla ehottomasti sitä itteensä.
En minä,mutta kaverit!- pohpoika
kyllä muistan että saattoi siin' mennä kymmeniäkin minuutteja vai oisiko se siltä vain tuntunut kun ei tullut kelloa katsottua mutta ihanaa oli ter' Irjalle
Tais olla,että "teinit"pussaili ja vähän varttuneemmat meni pidemmälle ja siitä ylikin,sano.
Paljon mahdolista,että tasapeli,molemmat voitti tai h...- Pirre*
emw34 kirjoitti:
Tais olla,että "teinit"pussaili ja vähän varttuneemmat meni pidemmälle ja siitä ylikin,sano.
Paljon mahdolista,että tasapeli,molemmat voitti tai h...tarvinnut pussailessa pelätä hiviä ja muitä mörköjä - siis pussaillessa..
- pohpoika
emw34 kirjoitti:
Paljon mahdolista,että tasapeli,molemmat voitti tai h...olla ei sitä silloin heti oltu oltu pitemmällä vaikka varmasti mieli teki ettei meinannut kärsiä pyörällä kotio ajaa mut se ol sitä aikaa kun oli vielä jotain kaunista :))
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
tarvinnut pussailessa pelätä hiviä ja muitä mörköjä - siis pussaillessa..
eikö ollut muuten ihanaa aikaa silloin ei tosiaan tarvinnut pelätä ja tytöt oli vielä tyttöjä silloin eikä muuta :))
pohpoika kirjoitti:
olla ei sitä silloin heti oltu oltu pitemmällä vaikka varmasti mieli teki ettei meinannut kärsiä pyörällä kotio ajaa mut se ol sitä aikaa kun oli vielä jotain kaunista :))
ujolle ja hiljaiselle pojalle tyttö oli aloitteen tekijä eka kerralla.
Liekö olis vieläkään tullut alkaneeksi,jos se olis ollut ittestä kii.
Ja vielä Hämeestä kun olin ja olen.- Pirre*
pohpoika kirjoitti:
eikö ollut muuten ihanaa aikaa silloin ei tosiaan tarvinnut pelätä ja tytöt oli vielä tyttöjä silloin eikä muuta :))
elettään muistoilla ja munankuorilla :)), niinkauan kuin muistettaan :(
- pohpoika
emw34 kirjoitti:
ujolle ja hiljaiselle pojalle tyttö oli aloitteen tekijä eka kerralla.
Liekö olis vieläkään tullut alkaneeksi,jos se olis ollut ittestä kii.
Ja vielä Hämeestä kun olin ja olen.samat oli tunteet pohjalaisella pojalla mutta tytöt kai oli rohkeampia tekemään sen ensimmäisen askeleen mistä kiitos :))
- TULI
Olen Turun läheltä ja nyt kylässä Pohjanmaalla ja täällä kyllä väitettiin, että se on aina ollut sitä itteänsä. Rupesi oikein huolestuttamaan, että mitä olen silloin tyttöporukoissa vastannut ja ettei vain olisi saanut oikein "mainetta", kun joku kysyi, oletteko sekstanneet, niin minä, joo vähän huh huh.
Nykynuorten keskuudessa se on kyllä aitoa toimintaa, että älkää menkö sanomaan nuorille aikuisille muka heidän kielellään, että mummu on vähän sekstaillut. Että sanan merkitys voi muuttua. Huomenna lunastan ne kahvit ja se on sitten iso, tuore ja maistuva pulla. Kiitos teille!- pohpoika
ja muista pohpoikaa kun nautit niitä pullakavia ja oikein hyvää ystävänpäivää sinullekin ja kaikkea hyvää mutta kohtuudella :))
- pohpoika
Elämä on kuin uni.
Uni on kaunis.
Kauneutta on joka puolella .
Sen löytäminen on yksilöllistä .
Sinäkin voit nähdä kauniin unen .
Minäkin olen nähnyt sen.
Se on muuttanut elämäni. - pohpoika
kaikki on kadonnut oikein hyvää ystävän päivää kaikille jotka ystäväksi tunnustautuu???????
- Pirre*
pohpoika kirjoitti:
kaikki on kadonnut oikein hyvää ystävän päivää kaikille jotka ystäväksi tunnustautuu???????
ystävänpäivää sinullekin ystävä ♥
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
Myös sinulle jos oisit vapaa niin ksisin heti ilman muuta ;)
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
En muuta sanoa saata
kuin olkaamme yhtä maata
ja siunaus seuratkoon teitä,
onnen poluille eksyneitä. - Pirre*
pohpoika kirjoitti:
Myös sinulle jos oisit vapaa niin ksisin heti ilman muuta ;)
elä ole pahoillasi, kyllä noin mukava mies vaimon vielä löyttää :))
- pohpoika
Pirre* kirjoitti:
elä ole pahoillasi, kyllä noin mukava mies vaimon vielä löyttää :))
Joka ilta laitan kädet ristiin ja toivon että huomenna koittaa se päiv' että tapaan sen oikean joka on minustakin kiinnustunut voi minuakin RAKASTAA vaikka hiljaien ja ujo olenkin
;))
- pohpoika
näin ystävän päivänä !!!!!!!
Ystävä, lämmin ajatus
luoksesi vie,
Missä kulkee
sinunkin tie.
Olemme niin lähellä
ja kaukana kuitenkin.
Minne riennämme
askelin kiirehtivin.- vaille 54
On kuin nuoruuden herkkä lähde kimaltais. On kuin kauhalla siitä juoda sais, mutta vain kaipuu on ja ikävä eikä kohdetta varmaa mihin tunteen tukahduttaa. Miksi voikin tuntua tämä tunne lukiessa ystävänpäivä tarinoita.
Kaunista ystävänpäivää kaikki 50 palstalla kävijät, eläkää tunteella kun vielä voitte, tulen perässä kunhan ehdin. Älkää kuitenkaan karatko liian kauas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478