Lasten psyykkiset ominaisuudet ovat lisääntyneet.
Boriskan Mars-elämä- tarina saa jatkoa:
https://www.youtube.com/watch?v=E3MQ3-CAV4Y&feature=share
Pintaa syvemmälle !
26
393
Vastaukset
- P.Otaska
Tuollaiseen ei kukaa täysijärkinen ihminen usko.Kuten ei myöskään kristalli-ja indigolapsiin.
- PyramidinLiekki
Joidenkin parapellejen mukaan vuosituhannen vaihteessa ja sen jälkeen syntyneistä lapsista osa on kristalli-ja indigolapsia.Heillä kerrotaan olevan paljon psyykkisiä kykyjä.
- pelleparat
PyramidinLiekki kirjoitti:
Joidenkin parapellejen mukaan vuosituhannen vaihteessa ja sen jälkeen syntyneistä lapsista osa on kristalli-ja indigolapsia.Heillä kerrotaan olevan paljon psyykkisiä kykyjä.
Kas varaktorikin on herännyt. Ei voi erehtyä sanavalinnoista.
http://behindthethrone.net/index.php/forum/11-tiede-ja-tekniikka/1079-ihminen-ohjaa-hiirta-ajatuksenvoimalla/1904 - Parasetamormoni
PyramidinLiekki kirjoitti:
Kun ihmiselle ei reaalimaailma riitä, paetaan fantasiaan. Joku saa kiksinsä kristallilapsista, joku yksisarvishoidoista, UFO:ista, uskonnoista tai vaikka vaihtoehtoisesta "lääketieteestä". Kaikille näille on ominaista todellisuuspako.
Toki oma lapsi on jotain ainutlaatuista ja ihmeellistä. Jos lapsessa ilmenee jotain poikkeavuutta, kuten ylivilkkautta tai hitaampaa kehitystä, on se tietenkin helpottavaa lukea kristallilapseudeksi kuin lääkitystä vaativaksi ADHD:ksi. En tiedä noista kristallilapsista, mutta tiedän että on olemassa umpipuupäälapsia, jotka tosin ovat onneksi jo kuolemassa sukupuuttoon. Yksinkertaisina ihmisinä he ovat koko ikänsä joutuneet lukemaan kirjoista ja kuuntelemaan muita, miten asiat on.
Yksinkertaisenkin asian oivaltaminen itse, on heille mahdotonta. Tarvitaan auktoriteetin antamat rajat, normit ja lait ja niistä ei lipsuta ja niitä ei kyseenalaisteta, vaikka ne tuntuisivat joskus kuinka järjettömiltä tahansa.
Auktoriteettinsa voi muuttaa heidän silmissään mustan valkoiseksi vain sanomalla, että se on valkoinen.
Jos umpipuupää koettaa kapinallisesti sanoa "mutta minusta se on musta...", niin hän saa kuulla kunniansa ja hänet palautetaan muotoon ja lahkoonsa sopiviksi todetuilla herjoilla ja kiristämällä ryhmästä erottamisella.
Kun heidän itsensä tarkkaan valitsema auktoriteetti, kuten poliitikko, virkamies tai sopiva tiedemies sanoo jotakin, niin umpipuupää- lapsen pää on tungettuna niin syvälle ahteriinsa, ettei sivuääniä vahingossakaan kuulu. Siellä on hyvä ja lämmin olla eikä paskapuheen hajut haittaa, eikä se, että umpipuupää hajoaa ja pehmenee siellä arsen lämmössä ja bakteerikannassa oman ajattelun puutteeseen. Oma ajattelu kun on kielletty. Tarvitaan tasapäisiä kansalaisia jotka eivät sano koskaan vastaan.
Muinaiset luonnonkansat olivat henkisesti paljon kehittyneempiä kuin nykyinen tiedeuskovainen. Tiedeuskovaisessa kun ei ole henkeä ollenkaan, vaan hän on biomekaaninen laite siinä missä robotitkin, mutta ilman biologiaa.
Historian suurimmat keksijät, filosofit, matemaatikot, yrittäjät, liikemiehet ja innovaatioiden läpiviejät ovat olleet itseajattelevia yksilöitä ja ovat osanneet yhdistellä kokonaisuuksia nähden läpi koko prosessin epäuskoisista piittaamatta. Tähän ei pysty yksikään mekaanisen ajattelun vanki.
Tulee mieleen sivuhuomautuksena erään miljonääri-Kyöstin ylimielinen kommentti, kun häneltä kysyttiin rahoitusta Angry Birdsiin esittelyn jälkeen. "Viekäähän pojat ne vihaiset lintunne v***uun täältä ja mukavaa päivänjatkoa". Puolta vuotta myöhemmin AB oli 100 x suurempi kuin Kyöstin bisnekset yhteensä ikinä.
Tiedeuskovaiset kuvittelevat olevansa tieteen ja kehityksen asialla. Eivät tyhmyttään tajua että he ovat itse asiassa kehityksen jarruna olleessaan tulppana olemassa olevan ja innovaation välissä. Ammattikieltäjät ovat yksi teideuskovaisuuden alalahko.
Siihen valikoituja perseitä nuolevaan umpijumipuupäähän kun lisätään vielä katkeruus, ilkeys, turhautuminen ja lopullisesti laiskistunut aivotoiminta, niin saadaan rakennettua internetin syövereihin ihmiskunnan kiusaksi ja jarruksi ylimielinen Frankesteinin hirviö nimeltä varaktori. Toisaalta Mansonillakin oli possensa, niin tarviihan sellaisen vanha raakkuva variskin.
PS: Minä en ole vihainen enkä raivoissani ja kukaan ei ole vienyt minulta ufotikkaria myöskään, mikäli varaktori apostoleineen näin ajatteli "omaperäisesti" tähän perään ilmoittaa. Minä en myöskään inise, vaan minulla on varsin matala ääni.
PPS: Minäkin olen turhautunut. Turhautunut loputtomaan ilkeilyyn, jota nämä ns ufoskeptikot harrastaa päivittäin kymmeniä kertoja ympäri vuoden. Lapsena on jäänyt teiltä ilmeisesti vitsat saamatta, koska olette pelokkaina lampaina alistuneet diktatuurimaiselle auktoriteetille jonka kuvittelette olevan totuutta ja demokratiaa.- Ähäkutti.ArvasitVäärin
Paas arvaten olemmeko me vuosien varrella turhautuneet noihin sinun ylimielisiin ja muita halveksiviin ja ilkeisiin kommentteihin.Eli olisikohan sinunkin aika vihdoin ja viimein katsoa peiliin vai tarvitseeko itseään ehkä yli-ihmisenä pitävän niin tehdä?
Sitten nimimerkille pelleparat,joka kuvittelee varaktorin taas heränneen koska sananvalinnoista ei voi erehtyä,tiedoksi se,ettei se viesti ole Varaktorin kirjoittama.
Eli taas kerran iskit kirveesi kiveen.Tosin sinun kirveesi taitaa olla jo melko tylsä koska olet iskenyt kirveesi kiveen varmaan jo kymmeniä kertoja. - Sutilainen
HerraHellakoukku67 kirjoitti:
En tiedä noista kristallilapsista, mutta tiedän että on olemassa umpipuupäälapsia, jotka tosin ovat onneksi jo kuolemassa sukupuuttoon. Yksinkertaisina ihmisinä he ovat koko ikänsä joutuneet lukemaan kirjoista ja kuuntelemaan muita, miten asiat on.
Yksinkertaisenkin asian oivaltaminen itse, on heille mahdotonta. Tarvitaan auktoriteetin antamat rajat, normit ja lait ja niistä ei lipsuta ja niitä ei kyseenalaisteta, vaikka ne tuntuisivat joskus kuinka järjettömiltä tahansa.
Auktoriteettinsa voi muuttaa heidän silmissään mustan valkoiseksi vain sanomalla, että se on valkoinen.
Jos umpipuupää koettaa kapinallisesti sanoa "mutta minusta se on musta...", niin hän saa kuulla kunniansa ja hänet palautetaan muotoon ja lahkoonsa sopiviksi todetuilla herjoilla ja kiristämällä ryhmästä erottamisella.
Kun heidän itsensä tarkkaan valitsema auktoriteetti, kuten poliitikko, virkamies tai sopiva tiedemies sanoo jotakin, niin umpipuupää- lapsen pää on tungettuna niin syvälle ahteriinsa, ettei sivuääniä vahingossakaan kuulu. Siellä on hyvä ja lämmin olla eikä paskapuheen hajut haittaa, eikä se, että umpipuupää hajoaa ja pehmenee siellä arsen lämmössä ja bakteerikannassa oman ajattelun puutteeseen. Oma ajattelu kun on kielletty. Tarvitaan tasapäisiä kansalaisia jotka eivät sano koskaan vastaan.
Muinaiset luonnonkansat olivat henkisesti paljon kehittyneempiä kuin nykyinen tiedeuskovainen. Tiedeuskovaisessa kun ei ole henkeä ollenkaan, vaan hän on biomekaaninen laite siinä missä robotitkin, mutta ilman biologiaa.
Historian suurimmat keksijät, filosofit, matemaatikot, yrittäjät, liikemiehet ja innovaatioiden läpiviejät ovat olleet itseajattelevia yksilöitä ja ovat osanneet yhdistellä kokonaisuuksia nähden läpi koko prosessin epäuskoisista piittaamatta. Tähän ei pysty yksikään mekaanisen ajattelun vanki.
Tulee mieleen sivuhuomautuksena erään miljonääri-Kyöstin ylimielinen kommentti, kun häneltä kysyttiin rahoitusta Angry Birdsiin esittelyn jälkeen. "Viekäähän pojat ne vihaiset lintunne v***uun täältä ja mukavaa päivänjatkoa". Puolta vuotta myöhemmin AB oli 100 x suurempi kuin Kyöstin bisnekset yhteensä ikinä.
Tiedeuskovaiset kuvittelevat olevansa tieteen ja kehityksen asialla. Eivät tyhmyttään tajua että he ovat itse asiassa kehityksen jarruna olleessaan tulppana olemassa olevan ja innovaation välissä. Ammattikieltäjät ovat yksi teideuskovaisuuden alalahko.
Siihen valikoituja perseitä nuolevaan umpijumipuupäähän kun lisätään vielä katkeruus, ilkeys, turhautuminen ja lopullisesti laiskistunut aivotoiminta, niin saadaan rakennettua internetin syövereihin ihmiskunnan kiusaksi ja jarruksi ylimielinen Frankesteinin hirviö nimeltä varaktori. Toisaalta Mansonillakin oli possensa, niin tarviihan sellaisen vanha raakkuva variskin.
PS: Minä en ole vihainen enkä raivoissani ja kukaan ei ole vienyt minulta ufotikkaria myöskään, mikäli varaktori apostoleineen näin ajatteli "omaperäisesti" tähän perään ilmoittaa. Minä en myöskään inise, vaan minulla on varsin matala ääni.
PPS: Minäkin olen turhautunut. Turhautunut loputtomaan ilkeilyyn, jota nämä ns ufoskeptikot harrastaa päivittäin kymmeniä kertoja ympäri vuoden. Lapsena on jäänyt teiltä ilmeisesti vitsat saamatta, koska olette pelokkaina lampaina alistuneet diktatuurimaiselle auktoriteetille jonka kuvittelette olevan totuutta ja demokratiaa.Noinko kirjoittaa SUTin puheenjohtaja? Oletko sama henkilö?
- puuttuvatmittasi
En tiedä noista kristallilapsista, mutta tiedän että on olemassa umpipuupäälapsia, jotka tosin ovat onneksi jo kuolemassa sukupuuttoon. Yksinkertaisina ihmisinä he ovat koko ikänsä joutuneet lukemaan kirjoista ja kuuntelemaan muita, miten asiat on.
PPS: Minäkin olen turhautunut. Turhautunut loputtomaan ilkeilyyn, jota nämä ns ufoskeptikot harrastaa päivittäin kymmeniä kertoja ympäri vuoden. Lapsena on jäänyt teiltä ilmeisesti vitsat saamatta, koska olette pelokkaina lampaina alistuneet diktatuurimaiselle auktoriteetille jonka kuvittelette olevan totuutta ja demokratiaa.Katkeraa varaktorihorinaa, tarinointia p*rseistä, ja sama vanha ääliömäinen hokema "tiedeuskovaisista" joka jo käsitteenä on mahdottomuus.
Oikeasti kyse on siitä että uskomuksesi ei selviä tieteellisen menetelmän kourissa, ja johon menetelmään kuuluu elimellisenä osana skeptisyys. Sitä tiedettä kun ei tehdä niin että vain ollaan 100% vakuuttuneita jostakin koska nyt vain tuntuu siltä, mikä näyttäisi olevan sinun "menetelmäsi".
"Muinaiset luonnonkansat olivat henkisesti paljon kehittyneempiä kuin nykyinen tiedeuskovainen."
On varsin helppoa olla henkisesti kehittyneempi kuin mielikuvitusolento, mutta tottahan mielipiteesi ei ole. "Jalon villin" käsite on se mihin kaltaisesi oppimattomat yleisesti sortuvat. Muinaisten luonnonkansojen arki oli laittomuutta, sotaa kilpailevien heimojen kanssa, tappamista, väkisinmakaamista ja lasten hyväksikäyttöä, ja villieläinten saaliiksi joutumista tai luonnonvoimien kourissa kuolemista, siinä kun satuolentoihin uskomiselta ehdittiin. Tai sitten kuoltiin viruksen aiheuttamaan kuumeeseen koska ei ollut lääketiedettä. Tämähän jatkuu edelleen tietyissä osissa maailmaa.
"Minä en myöskään inise, vaan minulla on varsin matala ääni."
Tuo pakollinen tarve korostaa "miehekkyyttäsi" anonyyminä tuntemattomille on aika hassua :D Tiedämmehän kyllä mistä se kertoo. - peltomies_
PPS: Minäkin olen turhautunut. Turhautunut loputtomaan ilkeilyyn, jota nämä ns ufoskeptikot harrastaa päivittäin kymmeniä kertoja ympäri vuoden. Lapsena on jäänyt teiltä ilmeisesti vitsat saamatta, koska olette pelokkaina lampaina alistuneet diktatuurimaiselle auktoriteetille jonka kuvittelette olevan totuutta ja demokratiaa.Umpipuupäälapset jopa uskovat vielä nytkin, että alieenit tallaavat peltoja
jonossa marssien.
Eivät ymmärrä, että homman hoitavat nykyään ulkoavaruuden tekoälyrobotit
meteoriittipölyä ruiskuttamalla.
Kun joku auktoriteetti on niille joskus kertonut tuosta tallaamisesta, niin
eihän ne pysty näkökantaansa muuttamaan.
Niin mustavalkoinen niiden ajatusmaailma on ! - 63859
puuttuvatmittasi kirjoitti:
Katkeraa varaktorihorinaa, tarinointia p*rseistä, ja sama vanha ääliömäinen hokema "tiedeuskovaisista" joka jo käsitteenä on mahdottomuus.
Oikeasti kyse on siitä että uskomuksesi ei selviä tieteellisen menetelmän kourissa, ja johon menetelmään kuuluu elimellisenä osana skeptisyys. Sitä tiedettä kun ei tehdä niin että vain ollaan 100% vakuuttuneita jostakin koska nyt vain tuntuu siltä, mikä näyttäisi olevan sinun "menetelmäsi".
"Muinaiset luonnonkansat olivat henkisesti paljon kehittyneempiä kuin nykyinen tiedeuskovainen."
On varsin helppoa olla henkisesti kehittyneempi kuin mielikuvitusolento, mutta tottahan mielipiteesi ei ole. "Jalon villin" käsite on se mihin kaltaisesi oppimattomat yleisesti sortuvat. Muinaisten luonnonkansojen arki oli laittomuutta, sotaa kilpailevien heimojen kanssa, tappamista, väkisinmakaamista ja lasten hyväksikäyttöä, ja villieläinten saaliiksi joutumista tai luonnonvoimien kourissa kuolemista, siinä kun satuolentoihin uskomiselta ehdittiin. Tai sitten kuoltiin viruksen aiheuttamaan kuumeeseen koska ei ollut lääketiedettä. Tämähän jatkuu edelleen tietyissä osissa maailmaa.
"Minä en myöskään inise, vaan minulla on varsin matala ääni."
Tuo pakollinen tarve korostaa "miehekkyyttäsi" anonyyminä tuntemattomille on aika hassua :D Tiedämmehän kyllä mistä se kertoo.Tuo mitä mainitset muinaisten luonnonkansojen arjesta
kuvaa pitkälti tätä sivilisaatiota hyvinkin osuvasti.
En ihmettele, jos turhautuneita ovat "jaloihin ihmisiin" myös muut avaruusrodut. - khefiueiuhkjh
63859 kirjoitti:
Tuo mitä mainitset muinaisten luonnonkansojen arjesta
kuvaa pitkälti tätä sivilisaatiota hyvinkin osuvasti.
En ihmettele, jos turhautuneita ovat "jaloihin ihmisiin" myös muut avaruusrodut.No on tuosta ainakin länsimaissa päästy aika pitkälti eroon ja kehitytty, ja juurikin tieteen ansiosta, eikä ihmisuhraamisen tai kulttiesineiden palvomisen ansiosta. Tuskin nyt kukaan kiistää sitä että turvallisuus, terveys ja hyvinvointi on lisääntynyt verrattuna viidakkoelämään?
khefiueiuhkjh kirjoitti:
No on tuosta ainakin länsimaissa päästy aika pitkälti eroon ja kehitytty, ja juurikin tieteen ansiosta, eikä ihmisuhraamisen tai kulttiesineiden palvomisen ansiosta. Tuskin nyt kukaan kiistää sitä että turvallisuus, terveys ja hyvinvointi on lisääntynyt verrattuna viidakkoelämään?
"Elämme juuri nyt ihmiskunnan parasta aikaa. Jos ei siltä tunnu, on syytä katsoa peiliin!" -Esko Valtaoja
Kyllä siitä hyvin pitkälle on tiedettä kiittäminen.- kjhkhfkhfkhk
VCO kirjoitti:
"Elämme juuri nyt ihmiskunnan parasta aikaa. Jos ei siltä tunnu, on syytä katsoa peiliin!" -Esko Valtaoja
Kyllä siitä hyvin pitkälle on tiedettä kiittäminen."Kyllä siitä hyvin pitkälle on tiedettä kiittäminen."
Siksi ihmetyttääkin nämä kiittämättömät jotka eivät tajua että ovat itse ylipäätään olemassa juurikin tieteen ansiosta, vieläpä terveinä (?) ja länkyttämässä tieteen kaikkinaisesta kauheudesta käyttäen juuri tieteen ja tiedemiesten kehittämiä välineitä länkyttämiseensä ja sen levittämiseen. Ilmeisesti tämä on sosiaalisen hyvinvointijärjestelmän väistämätön seuraus, se aines joka olisi jossakin luonnonkansan parissa kuollut sukupuuttoon haaveiltuaan pikku-ukoista kun piti selviytyä, kulkee nyt geenipoolissa mukana ansiotta. - Rooe
khefiueiuhkjh kirjoitti:
No on tuosta ainakin länsimaissa päästy aika pitkälti eroon ja kehitytty, ja juurikin tieteen ansiosta, eikä ihmisuhraamisen tai kulttiesineiden palvomisen ansiosta. Tuskin nyt kukaan kiistää sitä että turvallisuus, terveys ja hyvinvointi on lisääntynyt verrattuna viidakkoelämään?
No tuohon ei paljoa järkeä tarvita.
Länsimaista päästy kun viedään kaikki typeryys ulkomaille. "kehitytty"
Mistähän niitä aseita riittää kun katsoo uutiskuvia esim. Syyriasta. Kaikki yhtenä pölypilvenä. ihmiset eivät näe edes mihin pitäisi suunnistaa ja vallankaan kun paikat on niin raunioina ettei niitä edes tunnista.
Oletko sokee, eikö tuo ihmisten uhraamiselta näytä? Hyvinvointi ja turvallisuus lisääntynyt ..... - tuholaiset
Rooe kirjoitti:
No tuohon ei paljoa järkeä tarvita.
Länsimaista päästy kun viedään kaikki typeryys ulkomaille. "kehitytty"
Mistähän niitä aseita riittää kun katsoo uutiskuvia esim. Syyriasta. Kaikki yhtenä pölypilvenä. ihmiset eivät näe edes mihin pitäisi suunnistaa ja vallankaan kun paikat on niin raunioina ettei niitä edes tunnista.
Oletko sokee, eikö tuo ihmisten uhraamiselta näytä? Hyvinvointi ja turvallisuus lisääntynyt .....Onko Syyria mielestäsi länsimaa? Lapsellista syyttää länsimaita siitä mitä tuolla on tehty ainakin 1400 vuotta. Nuo sotivat vaikka kivillä ja kepeillä ilman länsimaitakin, ja ilman länsimaita niillä ei olisi mitään nykyistä infraa, kulkuneuvoja muita kuin kameleita, ei viestintävälineitä muita kuin papyruskääröjä, ei mitään tuhottavaksi muuta kuin hiekkaa ja kamelinnahkatelttoja.
- Parasetamormoni
PPS: Minäkin olen turhautunut. Turhautunut loputtomaan ilkeilyyn, jota nämä ns ufoskeptikot harrastaa päivittäin kymmeniä kertoja ympäri vuoden. Lapsena on jäänyt teiltä ilmeisesti vitsat saamatta, koska olette pelokkaina lampaina alistuneet diktatuurimaiselle auktoriteetille jonka kuvittelette olevan totuutta ja demokratiaa.Puuttumatta tällä kertaa muuhun, niin tuossa lyöt taas kerran kirveesi kivekseen ja nolaat itsesi todella pahasti:
"Lapsena on jäänyt teiltä ilmeisesti vitsat saamatta, koska olette pelokkaina lampaina alistuneet diktatuurimaiselle auktoriteetille jonka kuvittelette olevan totuutta ja demokratiaa."
Vitsalla hakatuista lapsista tulee juurikin niitä pelokkaita lampaita, jotka aikuisinakin alistuvat auktoriteeteille. En yhtään ihmettele, että kannatat myös lasten ruumiillista kuritusta sivistymätön moukka kun olet. Sen vaikutus on vaan täysin päinvastainen kuin mitä sinä kuvittelet ja kuvailet. Lisäksi se on nykyään rikos. On ollut sitä jo kauan.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia eikä ikinä tule.
Ps. Mitä sinä olet "oivaltanut itse"? Olisi tainnut jäädä kertotaulukin oppimatta, jos se olisi ollut oman oivaltamisesi varassa. Vaikka onhan se kirjoittelustasi päätellen voinut hyvinkin jäädä oppimatta. - uskookohanKUKAAN
Ähäkutti.ArvasitVäärin kirjoitti:
Paas arvaten olemmeko me vuosien varrella turhautuneet noihin sinun ylimielisiin ja muita halveksiviin ja ilkeisiin kommentteihin.Eli olisikohan sinunkin aika vihdoin ja viimein katsoa peiliin vai tarvitseeko itseään ehkä yli-ihmisenä pitävän niin tehdä?
Sitten nimimerkille pelleparat,joka kuvittelee varaktorin taas heränneen koska sananvalinnoista ei voi erehtyä,tiedoksi se,ettei se viesti ole Varaktorin kirjoittama.
Eli taas kerran iskit kirveesi kiveen.Tosin sinun kirveesi taitaa olla jo melko tylsä koska olet iskenyt kirveesi kiveen varmaan jo kymmeniä kertoja."ettei se viesti ole Varaktorin kirjoittama."
Milläs todistat tuon sinun väittämän ? - palsta-analysoija
Seurattuani jonkin aikaan tätä ufopalstaa, olen tullut tulokseen, että Hellakoukku
ei ole fyysinen henkilö, vaan nimimerkki, jonka nimessä tietynlainen yhteisö
mielipiteitään palstalla julkituo.
Tuo yhteisö koostuu lyhytjänteisistä persoonista, joiden älyllinen kapasiteetti
ei riitä nykyajan luonnontieteiden perusolemuksen ymmärtämiseen.
He kokevat tieteellisen ajattelun tuskaa täynnä olevaksi ajatustyöksi.
Tästä ahdistavasta piinasta heidät vapauttaa mielikuvitus:
Kastsokaas, on niin paljon helpompaa päästää mielikuvitus ja ulkoavaruudelliset tekoälyrobotit viljapeltokuvioita säteilyttämään , kuin keksiä niille tylsiä
tieteellisiä selityksiä ! - Mrpenniston
Ähäkutti.ArvasitVäärin kirjoitti:
Eli taas kerran iskit kirveesi kiveen.Tosin sinun kirveesi taitaa olla jo melko tylsä koska olet iskenyt kirveesi kiveen varmaan jo kymmeniä kertoja.Hienoa että olet päivystänyt täällä skeptikkona jo vuosikaudet. Miksi ihmeessä tuhlaat aikaa hörhöjen parissa?Herttaista että haluat valistaa? Minun on ihan mahdonta kuvitella itseäni samaan asemaan. Ymmärrän että joku ydinvoiman vastustaja roikkuu vuosikausia väittelemässä ydinvoimaa puolustavien palstalla, koska pitää asiaa tärkenä. Uskoo siis asiaansa. Sinulla on tylsät huvit jos saat tyydytystä siitä että debunkkaat täällä liiteriveikkojen "todisteita". Voi myös kysyä miksi sinulle on niin tärkeää että maassa EI vieraile kukaan. Jos vastaat että olet asialle neutraali, olet vain kiinnostunut faktoista, ei sitä kukaan usko. Teetko palveluksen meille ja itsellesi, käy juttelemassa psykologin luona ja kerro tulokset? Yksi selitys kyllä avaa tilanteen, jos vain pidät häiriköinnistä. Se kelpaa vain jos teet sitä myös muualla, et vain tällä "osastolla".
- TAASasiaa
Mrpenniston kirjoitti:
Hienoa että olet päivystänyt täällä skeptikkona jo vuosikaudet. Miksi ihmeessä tuhlaat aikaa hörhöjen parissa?Herttaista että haluat valistaa? Minun on ihan mahdonta kuvitella itseäni samaan asemaan. Ymmärrän että joku ydinvoiman vastustaja roikkuu vuosikausia väittelemässä ydinvoimaa puolustavien palstalla, koska pitää asiaa tärkenä. Uskoo siis asiaansa. Sinulla on tylsät huvit jos saat tyydytystä siitä että debunkkaat täällä liiteriveikkojen "todisteita". Voi myös kysyä miksi sinulle on niin tärkeää että maassa EI vieraile kukaan. Jos vastaat että olet asialle neutraali, olet vain kiinnostunut faktoista, ei sitä kukaan usko. Teetko palveluksen meille ja itsellesi, käy juttelemassa psykologin luona ja kerro tulokset? Yksi selitys kyllä avaa tilanteen, jos vain pidät häiriköinnistä. Se kelpaa vain jos teet sitä myös muualla, et vain tällä "osastolla".
Osuit naulan kantaan, samoja ajatelmia on minullakin on noiden skepojen suhteen.
Hankksivat jotain muuta "ajankulua" kuin jatkuvan häiriköinnin täällä. - MitäLeikittäis
Minullakin on samoja kuin monella muullakin järkevästi ajattelevalla.Ne ajatukset koskevat niitä ufointoilijoita.Eli meidän järkevästi ajattelevien täytyy välillä hillitä noiden ufointoilijoiden välillä fanaattista uhoamista.Luulisi niiden oppivan mutta eivät ne vaan tahdo oppia.Mutta toisaalta,lapset ovat terveitä silloin kun leikkivät vaikkapa ufoleikkejä.
- TAASasiaa
MitäLeikittäis kirjoitti:
Minullakin on samoja kuin monella muullakin järkevästi ajattelevalla.Ne ajatukset koskevat niitä ufointoilijoita.Eli meidän järkevästi ajattelevien täytyy välillä hillitä noiden ufointoilijoiden välillä fanaattista uhoamista.Luulisi niiden oppivan mutta eivät ne vaan tahdo oppia.Mutta toisaalta,lapset ovat terveitä silloin kun leikkivät vaikkapa ufoleikkejä.
"monella muullakin järkevästi ajattelevalla"
- No eipä se siltä vaikuta kun lueskelee teidän pennistö etc. juttuja. - Mayacca
TAASasiaa kirjoitti:
"monella muullakin järkevästi ajattelevalla"
- No eipä se siltä vaikuta kun lueskelee teidän pennistö etc. juttuja.Mikä on pennistö? Lompakkosi?
- näppäinvirhe
Mayacca kirjoitti:
Mikä on pennistö? Lompakkosi?
Olisiko näppäin käyttö virhe?
- näppäimistörikkikö
näppäinvirhe kirjoitti:
Olisiko näppäin käyttö virhe?
Höpisee useammassakin viestissä pennistöstä.
- 10vöki
Liukuvat kivet jäätyvät nekin, viimeistään pysähdyttyään... ellei ole plussan puolella.
https://www.google.com.pg/maps/place/54°39'44.6"S 36°11'42.5"W/@-54.6610857,-36.1994669,879m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d-54.6623944!4d-36.1951306
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973