Aviomiess ja 35NumBall poistuvat yhtaikaa

Totuusasiaan

Sangen mielenkiintoinen ilmiö ollut jatkuvasti havaittavissa!
Aviomiess ja 35NumBall poistuvat lähes yhtaikaa palstoilta ja palaavat yllättäen lähes samoihin aikoihin, toki toisinaan hieman vuorottelevat, hämäyksen vuoksi.
Tätä tapahtuu jatkuvasti ja on tapahtunut aina uuden ystävämme Aviomiessen ilmestyttyä kuvioihin, toki molemmat kirjoittajat ovat monilla aiemmilla nimimerkeillään samaa touhua harrastaneet!
Hieman vuorokaudenajat ovat aina vaihdelleet, kommunikoinnissaan, joten ovat todennäköisesti vuorotyössä Suomessa, jopa samassa työpaikassa.

Tästä voi suoraan kyllä tehdä selkeän johtopäätöksen, että kaksi eri nimimerkkiä ovat täysin yksi ja sama henkilö, joka jostain tuntemattomasta syystä on sairastunut vakavaan Pattayafobiaan, joka ei ilmeisesti ole parannettavissa.
Todennäköisesti useat psykiatrit ovat heitä tutkineet ja todenneet lukuisten tutkimusten ja jatkuvien sairauslomien takia heidät täysin parantumattomiksi, kaikella tapaa.

Syyttä eivät herrat, tai siis yksi herra ole lerpan kutsumanimeä ansainnut ja tämä ikävä, jo nuorena häntä kohdannut sairaus on aiheuttanut vakavan toimintahäiriön aivoihinsa, josta johtuen kaikki, Pattayankävijät, joilla miehisyys aina toimii, ovat joutuneet Pattayan ohella vakavan kateutensa kohteeksi!

7

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6655443377

Totuudenmukainen kuvaus asiasta, mitä olen seurannut kirjoituksia.

• Aviomiess

No pistäppäs Poju tämä seurantapöytäkirjaasi ja muista.......muista......ajatella minua.

• 7733445566

POTILASKERTOMUS
      Dille Uno Dingdong
      Synt. Vähäkyrö Nyk. Isokyrö .
      PERUSTIEDOT.
      -Ei havaittavaa aivotoimintaa.  -Vastavuoroinen kommunikointi samasta asiasta mahdottomuus.  
      -Narsismi asteikolla 1-10 on 100.
      -Ei lääketieteellistä parannuskeinoa, lääkityksenä rauhoittavat.
      -Alkoholin käyttö runsasta.  
      -Katse harhaileva, sekä silmät värittömät pupillien laajentumisen johdosta.
      -Synnynnäinen lisääntymiskyvyttömyys, siis tulee pelkkää ilmaa.
      -Hallitsematonta panikointia ja mikkihiiri äännähtelyä noin 2 kertaa tunnissa.
      LIEVENTÄVIÄ HOITO-OHJEITA.
      -Vapaata keskustelua internetissä vertaistukitarkoituksessa potilaan sydäntä lähellä olevista aiheista, kuten matkailusta googlen kamera-auton kartoilla ja maisemilla. 
      -Reipasta ulkoilua kuten laskettelua pulkkamäessä.
      TAVOITE.
      -Ei tavoitteita.

• Aloitus pitää kyllä pääosin paikkansa.
      Ikävää, että nämä kaksi dilleä, Aviomiess ja 35NumBall ovat sotkeneet typerillä kirjoituksilla matkailupalstan täydellisesti.

• Aviomiess

Voi aivan koko lämpimän sydämeni pohjasta pyydän kaikilta kusipäiltä anteeksi toimintaani mikäli olen ymmärtänyt väärin, että tämän aloituksen tarkoitus ei olisi vittuilla minulle, eikä ole typerä, eikä varsinkaan pilata tätä matkailupalstaa täydellisesti.

Jos joku vituntallaaja selvittäisi minulle tämän mahdollisen väärinymmärrykseni selkosanoin, niin hörppään tämän smuutini täällä Chiang Main kantapaikassani ja poistun palstalta.

• LerpanpäivääCMjaHuiHai
        Aviomiess kirjoitti:

Voi aivan koko lämpimän sydämeni pohjasta pyydän kaikilta kusipäiltä anteeksi toimintaani mikäli olen ymmärtänyt väärin, että tämän aloituksen tarkoitus ei olisi vittuilla minulle, eikä ole typerä, eikä varsinkaan pilata tätä matkailupalstaa täydellisesti.

Jos joku vituntallaaja selvittäisi minulle tämän mahdollisen väärinymmärrykseni selkosanoin, niin hörppään tämän smuutini täällä Chiang Main kantapaikassani ja poistun palstalta.

LerpanpäiLerpanpäivää, lerpanpäivää, lerpanpäivää toivotan...

• Anonyymi

ajattelemisen aihetta, mitäpä aloitukseen olisi lisättävää.??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      70
      2964
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      61
      2558
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      106
      2240
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1405
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1256
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      185
      940
    7. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      86
      911
    8. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      83
      883
    9. Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa

Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      805
    10. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      746
    Aihe