Täällä palstalla luetaan enemmän,mutta lopulta tiedetään vähemmän
Lukekaa, kun osaatte lukea.
12
165
Vastaukset
- juurikin.noin
Opiskelu tapahtuu suurimmaksi osaksi lukemalla. Opiskellessa tietomäärä lisääntyy. Jos tietää, että oma tietomääränsä on vähäinen, onhan se tieto jota paljon lukeneella ei ole.
- Mitä.meinaat
Kiitos kysymästä, luen kun huvittaa en käskemällä.
- siltä.se.tuntuu
Mitä yrität sanoa?
- soonmoro6666666
Joku jo ehti tuoda esille oppimisen??????????????????? HUI HAI täällä sitä oppii eikö niin?
- mitä.opetat.sonmoroo
Syylliset huutelevat, syyttömät ovat hiljaa!
- Yltyväjano
mitä.opetat.sonmoroo kirjoitti:
Syylliset huutelevat, syyttömät ovat hiljaa!
Ei toki, vaan tiedonhaluiset.
- niinhän.se.on
Kun täällä jokaisessa ketjussa nimitellään ja arvostellaan kirjoittajia ( nimimerkkejä ) tämä ketju on yksi ketju arvoteluille!
Moittimisia ja syytöksi, ei kaikkiin ketjuihin tarvita.
Avatkaa sanainen arkkunne tässä, onhan joku taas hakuttava tänäänkin.
Olen se sitten vaikka minä - huomattu.on
Tarpeen onkin.
Katsokaa aamun viestejä. Kannattais tietää niin ole kysyttävää? - Otitko.lääkkeesi
Lukemisen taito tosiaan puuttuu. Joku voi kirjoitta järkevän ja kantaaottavan mielipiteen, mutta jokin sana nousee esiin tavalla, jota kirjoittaja ei ole tarkoittanut, ja koko ketju tappiin asti sitten ruotii sitä sanaa, sen eri muunnoksia, sen tarkoitusta, loukkausta haistellaan, epäillään, uskotaan. Haukutaan saman tien kaikki kirjoittajat, vedetään mukaan matut, väyryset, sipilät, uhataan piipaa-autolla ja muistetaan 10 v. sitten kirjoitettuja ketjuja.
Itse asia jää kokonaan typerän ryöpyn alle.
Ja tämä ei suinkaan ole harvinaista."Otitko.lääkkees"
Tuo sanonta on juuri tyypillinen ilmaisu, kun haluaa tyrmätä toisen mielipiteen, mutta lisäksi vielä, että katso peiliin!?
No, aloitushan oli tyypillistä ruunea, mutta kyllä toinen entinen serifi/Luotsi saatiin myös hermostumaan aivan mahdottomiin sanakäänteisiin, joten ruorikoskikin puki hameen päälleen ja muuttui tätisofiaksi! Mikä näitä "ukkoja" vaivaa, kun naiset saavat ne noin hermostumaan?
Minun lääkeeni on verenpaineeseen hieman ja sokeriin, joten ne ei auta ilmeisesti oikeastaan mihinkään, mitä täällä kirjoittelen, mutta tuo peili? Se kyllä vääristää, kuin ne Linnanmäen peilit, että olen mukamas pullukka, koska olen solakka, muistini mukaan ja naamakin on kyllä siloisempi, joten peili on se, joka valehtelee!D- aloitin.ja.olen.rekattu
Kristiina23 kirjoitti:
"Otitko.lääkkees"
Tuo sanonta on juuri tyypillinen ilmaisu, kun haluaa tyrmätä toisen mielipiteen, mutta lisäksi vielä, että katso peiliin!?
No, aloitushan oli tyypillistä ruunea, mutta kyllä toinen entinen serifi/Luotsi saatiin myös hermostumaan aivan mahdottomiin sanakäänteisiin, joten ruorikoskikin puki hameen päälleen ja muuttui tätisofiaksi! Mikä näitä "ukkoja" vaivaa, kun naiset saavat ne noin hermostumaan?
Minun lääkeeni on verenpaineeseen hieman ja sokeriin, joten ne ei auta ilmeisesti oikeastaan mihinkään, mitä täällä kirjoittelen, mutta tuo peili? Se kyllä vääristää, kuin ne Linnanmäen peilit, että olen mukamas pullukka, koska olen solakka, muistini mukaan ja naamakin on kyllä siloisempi, joten peili on se, joka valehtelee!DKristiina.
Miehistä kukaan ei ole tätä aloitusta tehnyt!
Olen nainen ja kyllästynyt tuohon aikuisten ihmisten käytöksen puuteeseen.
Täällä haukutaa joka ainut kirjoittaja, syyttömiä etsitään syyllisiksi, kun ei edes lueta asiaa ja viestiä niin että ymmärtäisivät lukemansa.
Tuo Pilmarin jahtaaminen ja jokaisen kirjoittajan syyllistäminen Pilmariksi, tai häntä tukevaksi tuntuu jo vainoharhaisten höpinöinnilltä.
Tämä katju on avattu, kuten tuolla alkupäässä on selvitettykin, riitapukareille palstaksi, ettei ole tarvetta joka ketjussa riehua ja puhua kuin tietäisivät kaiken ja kaikki ovat syytettyjen penkillä.
Yksittäisen kirjoittajan jahtaamista taas, luulevat Pilmariksi, tai mitä luulevatkin, mutta kun ketään ei saisi syyttää tietämättä totuutta.
Ruune;lla ei ole osaa eikä arpaa tähän aloitukseen, vähiten Ruorikoskella tai hänen hännystelijöillään, joita en tunne, eikä ole halu tuntea.
Sivistynyt ihminen ei hauku muita ja perusteettomat syytökset ovat paitsi loukkaavia, myös kirjoitusrauhan häiritsemistä heiltä jotka haluavat kirjoittaa.
Kun kaikki eivät rekisteröidy, heidän kirjoittamisensa on kuin maalitauluna olemista, ammutaan joka suunnalta ja joka lauseeseen!
Joten, kommentointia riitapukareilta tähän ketjuun. Muut saa rauhan kun riitelevät riitansa ja aikanaanhan se loppuu! Kuolee niitä parempiakin ihmisiä, ei vain näin tyhmiä kuin minä, kun aika on rajallista.
Aiemmin tuolla oli joku kirjoittanutkin, että; __ Syylliset huutaa, syyttömät on hiljaa!__
He joilla on haukkumiset kesken huutavat lisää tyhmyyttään.
Viisaat ovat hiljaa ja heitä pitää ihailla.
- selvännäkijäkö
Miksi luulottelet, että aloitus on ruunea ? Uskon että hän käyttää nikkiään , vaikka muita moittisikin. Oletko selvännäkijä kun tiedät tätisofian ruorikoskeksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san876090- 1432555
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1362356Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252248Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en412199Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671645Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81401- 391355
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291309Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa631299