En ole menossa mihinkään tänään tai huomenna, ei sen puoleen.
Mutta jos lumisade on luvattu nyt iltapäiväksi, pitäähän se tulla.
Ei ole nyt Huutosen Masa vastannut huutoonsa.
Tuntuu kuin Yle ei enää olisikaan se luotettavin lähde.
Aurinko, päinvastoin, meinaa tunkea tuolta pilviharson lävitte.
Olen tottunut luottamaan lupauksiin mutta tällä kertaa falskaa.
Se tietää Ylelle neljän päivän ottelukieltoa. En avaa telkkaria ennen maanantaita.
Yksin en viitsi lähteä Pasilaan puimaan nyrkkiä Ylelle päin. Pitäisi saada muitakin kannattajia mukaan, että nyrkin heilutus huomattaisiin.
Odottelen tässä lumisadetta
33
458
Vastaukset
- Ole.hyvä
Ulko-ovi auki ja lunta tupaan,
- Pylykerö
Mittee hympittänet ? Lumsaetta kukkaa ee kaepoo. Hirmu homma oes tuas uamusella töehin lähtöville aakasta urroo.
Ei se uran aukaseminen homma eikä mikään, kunhan itse saisi olla se ensimmäinen. Harmittaa kun tuolla mutkatiellä ajavat ne urat ulkokaarteissa vastaantulijoiden puolelle, itse sitten omalta osaltani koetan niitä levittää.
Pääkaupunkiseudulle lupaa Norjan ilmatieteenlaitos koko perjantaille kestävän lumisateen torstaista noin klo. 19 alkaen.
- Pylykerö
Suap sattoo siellä. Yhteiskunta kaekki paekat teelle siivoo ilimaseks. Myö maksetaa kaekesta aaruusta ja ite joovvutaa rehkimää kans.
- Osta-raktori
Pylykerö kirjoitti:
Suap sattoo siellä. Yhteiskunta kaekki paekat teelle siivoo ilimaseks. Myö maksetaa kaekesta aaruusta ja ite joovvutaa rehkimää kans.
Vidu te pottunaamaiset jyväjyystöt maksa meille mitään. ME ja EU rahoitetaan teidänkin tuottamattomat kasvimaanne ja mansikkinne, prkleen sossupummit.
- Pylykerö
Osta-raktori kirjoitti:
Vidu te pottunaamaiset jyväjyystöt maksa meille mitään. ME ja EU rahoitetaan teidänkin tuottamattomat kasvimaanne ja mansikkinne, prkleen sossupummit.
Mittee hölökätät ? Tiällä assuu iha tavallisia palakollisiakii ja työeläkelläisiä. Muanviljelijöitä en katehi, heijjän tulojaa en tiijjä vuan tuskin ryppöövät.
Pottunuama ? Mitenkä työ ootta kasvatettu ?
ei kai se YLE:n vika ole jos saa Ilmatieteenlaitokselta väärää tietoa ja sitä sitten kertoo. parempi vaan jos lunta ei enää tulekaan, kyllä jo saisi alkaa lumet sulaa ja kevät tulla.
- Bengalitikku
Ei-aina
Mitä teet sillä sateella?
Pitääkö meidän tanssia sun mieliksi sadetanssi?
Kummottas ja mimmosel musiikil?
En kyllä rupee. - Kevättä-rukkasissa
Mummosanonta "uusi lumi on vanhan lumen surma" on käyttökelpoinen idea.
Talvi ei ole ohitse vielä.
Muistan 70 luvultakin vapun kun lunta oli talven jäljiltä, vain pälviä siellä täällä. Kevättä-rukkasissa kirjoitti:
Muistan 70 luvultakin vapun kun lunta oli talven jäljiltä, vain pälviä siellä täällä.juu, onhan niitä ollut, mutten minä ainakaan lisää semmosia vappuja kaipaa................
- Pylykerö
Kevättä-rukkasissa kirjoitti:
Muistan 70 luvultakin vapun kun lunta oli talven jäljiltä, vain pälviä siellä täällä.Muistan 80-luvun alusta Vapun jolloin kuljimme kovilla hangilla. Toisin paikoin oli sulaa, mutta paikoin kunnon hanki.
- lannentarkastajakanadast
mina odottelen aurinkoa ja yli 10 c lampoa,,jota on luvattu viikonlopuksi..saatais nuo hanget laskemaan,,kun on jo satanut mittauksieni mukaan yli 2,5m ..tanatalvena..niinja sitten juhannusta,,kun tulemme tarkastamaan suomen talous tilanteen taas jalleen kerran
- Ehkä-syksymmällä
Älkää tulko tänä juhannuksena. Silloin se tapahtuu. SoTe vie suomen konkurssiin ja tulitikutkin kokon sytyttäjän kädestä. Talous möyrii nollassa kuin kesä lämpömittari.
- kevään.merkit
Lämpöaalto ja vesisadetta, kevättä ilmassa.
- Pylykerö
Mitä tehdä kun kompostorit ovat jäässä ja alkavat täyttyä ? Toinen on ohutkuorinen, ei toimi talvella.
Uutisista kuultuna, tuleekohan Donaldista ja Kimistä bestikset ?- pätevä.ohje
Kuumaa vettä ämpäriin, se kompostin sekaan, sulattaa massaa. Vettä ei saa kaataa kompostiin, se jäätyy.
- loppuu_se_vittuilu
Kimi lähettää atomiaseensa suoraan Donaldin syliin. Ainakin toivon niin.
- Etelä-on-korea
loppuu_se_vittuilu kirjoitti:
Kimi lähettää atomiaseensa suoraan Donaldin syliin. Ainakin toivon niin.
Kimi virittää Donald-setälle ansan. Kimi ei siedä että hänet haukuttiin pieneksi pyyleväksi rakettimieheksi. Trump syököön sanansa.
Ehkä Kimi yrittää kaapata Donaldin kiinan tai venäjän tai molempien avustuksella. Ja kouluttaa Donaldin p-korean astronautiksi.
Tosiasiassahan kysymys on pakotteiden purkamis yrityksestä ja ajan pelaamisesta. Samaan aikaan p-korean piiloluolissa ahkeroi muut rakettimiehet saattaakseen pomminsa valmiiksi.
- Lisin_sisko
Vedä sinä käpy kätees.
Eikö muut olekaan hoitaneet asioita sinun puolestasi, saatanan sisilisko.- Pylykerö
Mikäs Sinua pännii ?
Sitten kun minä en pysty hoitamaan omia ja paljolti passaamaankin, muutan kaupunkiin pikkuyksiöön.
Lähetätkö tuntemattomille viestejä ? Ehkä juuri sinä tarvitset nyt apua. - epämiellyttävää
Mistä teitä saata...n ittui...ta tänne mönkii :(
- Pylykerö
epämiellyttävää kirjoitti:
Mistä teitä saata...n ittui...ta tänne mönkii :(
Kerro Sinä ensin itsestäsi:
ikä
kotikasvatuksesi
ammattisi
asuinympäristösi
mikä suututtaa, mikä saa hyvälle mielelle
- maissiiii
Voi, ei, onko Huutosen Masa tehnyt vikavision vai miten on päässyt käymään.
Uskon kaiken mitä television ykkösellä haastellaan ja mikään ei ole vielä uskoani vielä vienyt.
Huutosen Mattia uskon aina kun on täältä keskisestä suomesta kotosin jatylkkää punaisista sukista, ja täältä ei sinne Pasilan tötteröille mitään tötterötyyppejä eksy.
Mutta sehän on vanha totuus, että roknoosit huitelee omia latujaan oli kesä taikka suvi, varman päälle vanhan on aina pelattava ja katson ulos ja totean ,
nyt lunta sataa, hennosti ja kauniisti, jospa jo huomenna loppuisi moinen talvinen kidutus.
Olen joskus katsellut kesäkuista mansikkamaata ja lunta oli pelloilla.
Lisin-siskot ovat kauhian epämiellyttäviä otuksia.- Uskoni-on-lujilla
Minun uskoni alkoi horjua kun maailman luotettavin ankkuri Arvi läksi litomaan ja siirtyi eläkeläisten ihanuuksiin.
Sitä ei heta-leenat korvaa vaikka hunksi kuinka rakastaisi sitä persoonaa. Puhumattakaan, että ilmatieteilijätkin alkavat arvuutella. Ei Arvitella.
- app.hu
Onko sohvaperunat joutuneet lumitöihin? Miten te jaksatte ehkä kunta auttaa.
- ihme-kuntoni-muualta
Asumusteni niin sanottuja omia töitä ja lumitöitä olen tehnyt viimeksi 1984.
Sen jälkeen olen valinnut asuin oloni niin, että huoltoyhtiöt ovat joutuneet työläisiksi.
Tosin eipä niidenkään henkilökunta ole kokenut sanaa työ, kun istuvat pikku ajokkien kopperoissa puskemassa lunta epämääräisiksi kasoiksi toisten kulkijoiden haitaksi. Puhumattakaan, että nostaisivat pukamaisia ahtereitaan, että putsaisivat edes ovien edustat huolella.
Mitä tulee muuhun, sohvani ja telkkarini itkevät käyttämättömyyttään.
Sen verran hyvin nuo sääennusteet oikeaan suuntaan osuneet, etten tohtisi vitsailla niiden kustannuksella. Tosin Ylestä en tiedä mitään, Forecan sään aina kännykästä katson.
Lumisadetta olisin odotellut jossain marraskuulla, vaan valitettavasti sitä tuli jo nyt maaliskuulla, onneksi ei kovin paljoa.- väntaellernej
On se mukavaa jotain ootella. Minä odotan, että näen ensimmäiset krokukset pian.
- Jalka.toisen.eteen
Tänään oli ihana hiihtosää. Sukset luisti paremmin kuin kertaakaan tänä talvena. Eikä viima vihmonut poskia. Joissakin kohdissa oli melkein vettä ladulla, latu tehty golfkentälle. Voi kun pääsis vielä huomenna.
- hytinäx1
Tänään olivat naakat ahkerissa pesäntekopuuhissa. Hakivat sopivia oksia , mittailivat nokallaan ja tarkastelivat tarkalla silmällä mikä kävisi mihinkin pesänkoloon parhaiten. On ne vaan viisaita nuo linnut.
- totta.rotta
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, on kananmunia, luomumunia , vapaan kanan munia. Tänään näin kaupassa ulkomunia.
- Tai-silleen-kourinut
Minä olen tässä raapinut muniani jo kaksi päivää ja odottelen pääsiäistä. Mämmit ei ole housuissa. Aivan sisäsiisti tapaus olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655350Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti832668- 2702484
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362389Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191834Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311561Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541171- 881095
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131093- 901086