Yksikään koulukiusaaja ei todellakaan kestäisi sitä mitä koulukiusattu joutuu kestämään, koulukiusatut on oikeasti todella vahvoja, he kestävät nöyryytyksen ja häpeän kiusaajan ja kiusaajien taustajoukon edessä, ei varmaan edes sotatilanne olisi niin paha kuin kiusaamishetki.
Aikuisiässä entiset koulukiusatut pärjäävät hyvin elämässä ja selviävät tiukoistakin tilanteista helposti sillä esimerkiksi työelämän tiukat tilanteet on lastenleikkiä niihin tilanteisiin joita koulukiusattu on saanut kokea.
Muistakaa tämä, kaikki te jotka olette joutuneet ja joudutte kiusaamisen kohteeksi!
Itseäni kiusattiin ala-asteella, ylä-asteella, ammatillisessa koulutuksessa, armeijassa ja myös työ-elämässä mutta, vaieten opiskelin, kävin armeijan ja tein työni. Pari kiusaajaani on yrittänyt pyytää anteeksi omalla tavallaan mutta täysin en anteeksi anna koskaan, muurin yli voivat keskustella ja vastaan asiallisesti ja lyhyesti mutta muurin sisäpuolelle heillä ei ole asiaa.
Koulukiusaamisen uhrit?
22486544
1
170
Vastaukset
Olet väärässä. Minä ainakaan en pärjää hyvin elämässä kiusaamisen takia. Päin vastoin olen nyt masentunut, itsetuhoinen ja kykenemätön normaaliin sosiaalisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574