Kryptovaluuttakilpailu – Pääpalkinto 125 euroa
ja kuten kommenteista näkyy,,wespan luomat accot voittivat eikä voittajaa julkaista!!
https://kryptovaluuttatoimisto.wordpress.com/2018/01/11/kryptovaluuttakilpailu-paapalkinto-125-euroa/#comments
Wespa woittaa aina
5
439
Vastaukset
- Pyhäjyssäytys
Onecoin se vain kasvaa ja laajenee joka päivä kuin pullataikina.
- jhgtghkkkjg
Hyvä Wespa👍🏻😄 Olisin osallistunut jos olisin tuon ajallaan huomannut. Wespa on Cool ja hyvä tyyppi👍🏻🍺😄
- Tonnitmeni
Kun osallistu väsperi pakotti sijoittamaan omaa rahaa..
Wespa voittaa aina!!!! Hyvä Wespa, tulevaisuuden pankkiiri!!!!
Ei helkkari. Mikä ihme tämän wespan lääkitys / mielentila on? Jotain toki sanoo se että heppu ei ole kyennyt saamaan itselleen minkäänlaista työpaikkaa. Ja kun katsoo wespan videoita niin ei voi kuin ihmetellä mikä ihmeen mielipuoli tämä on?!?
https://youtu.be/RiXOOWXtPfw
Tossa meidän "sioitusneuvoja" "analysoi" kryptovaluuttoja (heh, ei kylläkään puutu missään siihen mihin joku arvonnousu tai -lasku perustuu; no, kaikkihan tietävät että kryptovaluuttojen arvo on täysin spekulatiivinen, paitsi wespa). Puhuu puutaheinää, on tietämätön asioista ja yksityiskohdista, ja sivuuttaa olankohautuksella sen mitä ei tiedä. Tekstiä tulee loputtomasti. Psykiatrin diagnoosi tästä veitikasta kiinnostaisi. Skitsofrenia tai mikä? Mutta umpipimeä tämä veikkonen kyllä on. Eikä häntä edes haittaa että julkisesti haukutaan.
Todella erikoinen tapaus ...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354410Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092214- 641518
- 571269
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1351109Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49866Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k9822Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31793Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.40787