Naisten vaatimuslistat ei tästä maailmasta.

miesonmieseikäkoira

Ei kukaan mies halua asettua teidän nyrkin ja hellan väliin. Tai sieniretkille metsään. Pelottaa ja karkottaa tuollainen loppuelämän orjan etsiminen.

30

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanperus

      Mitkä vaatimukset eivät onnistu?

    • EnKuitenkaanSukkiaKudo

      Ihan samalla tavalla miehet etsii naista moottoripyörän kyytiin tai kalakaveriksi. Ei sekään kaikkia naisia kiinnosta. Toisaalta on kyllä miehiä, jotka hakevat seuraa sinne metsälenkille, marjaan ja sieneen.

      Itse etsin miestä etupäässä sänkyyn ja hellittelyyn, mutta myös läheiseksi luotettavaksi ystäväksi. Saa harrastaa omia harrastuksiaan, vaikka ne ei ole samoja kuin minulla. Olen hyvin tavallista elämää elävä nainen, eikä mulla ole mtn hienoja extremeharrastuksia, enkä ole timmi salilla ja liikuntaharrastuksissa alati ravaava tapaus. Ei taida mulle olla markkinoita, kun olen liian tavallinen.

    • NarttuTaistelee

      Vaadin mieheltäni,tämmöinen vaatija kun olen ja bitch:
      -säännöllistä seksiä vähintään 4x viikossa
      -halaamisen joka päivä
      -suutelua
      -puhumista
      -hiljaisuutta tarpeen mukaan
      -omien hommiensa hoitamista ja jättääpi -minun hommani minulle
      -ottakoon kuppiaan kunhan perhe ja suhde ei kärsi eikä duuni
      -pitäköön mieskavereistaan ja terveestä harrastuksestaan kiinni
      -rehellisyyttä
      -oikeudenmukaisuutta
      -sopimista ennen kuin vrk vaihtuu
      -sovintoseksiä
      -anteeksiantamista

      • Sopii hyvin sun vaatimukset mutta kupinotto voitaisiin vaihtaa seksiin jota olisi sitten vähintään 6 kertaa viikossa.


      • NarttuTaistelee
        estotonmies1 kirjoitti:

        Sopii hyvin sun vaatimukset mutta kupinotto voitaisiin vaihtaa seksiin jota olisi sitten vähintään 6 kertaa viikossa.

        sovittu


      • totuuskomissioz

        Sulla on hyvä lista mut mä en o se oikea koska mun kanssa et saa sovintoseksiä kun en riitele.


      • NarttuTaistelee kirjoitti:

        sovittu

        Hienoa. Laita sähköpostia jos oot tosissasi.


      • Eijuputtava
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Sulla on hyvä lista mut mä en o se oikea koska mun kanssa et saa sovintoseksiä kun en riitele.

        Ihminen joka ei koskaan riitele, on yleensä mököttäjä! Juputtaa vaan omissa nahkoissaan. Kyllä sitä voi riidellä, ja välillä täytyykin riidellä, koska ajattelevilla ihmisillä on erilaisia mielipiteitä asioista. Riitely pitää kuitenkin olla rakentavaa, niin että pyritään kumpaakin jollain tavalla tyydyttävään lopputulokseen.


      • totuuskomissioz

        Mun ei tarvi. Yleensäkin lienee niin että vähä-älyiset riitelee.


      • Puhutaan
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Mun ei tarvi. Yleensäkin lienee niin että vähä-älyiset riitelee.

        Ei tarvitse riidellä, kun voi keskustella.


      • dkfkgjhjyu
        totuuskomissioz kirjoitti:

        Mun ei tarvi. Yleensäkin lienee niin että vähä-älyiset riitelee.

        Ei liene niin. Joojoo miehet ei riitele.


      • Sinkkumies42-

        Miehen pitää juopotella vähintään perjantai ja lauantai koska nainen tylsistyy muuten. EN siis sovi kuvioon koska mun kaljarahat menee muihin harrastuksiin kuten kalastukseen ja veneen bensaan.


      • -sopimista ennen kuin vrk vaihtuu

        Joskus aikoinaan sovittiin yhen naisen kanssa että jos riidellään niin sovitaan riita viimeistään ennen nukkumaanmenoa.
        Niin tehtiin ja kun se tuntui niin hyvältä mennä nukkumaan yhessä sovinnon jälkeen olis tehnyt mieli riidellä joka päivä ;)


      • satisfaction
        Eijuputtava kirjoitti:

        Ihminen joka ei koskaan riitele, on yleensä mököttäjä! Juputtaa vaan omissa nahkoissaan. Kyllä sitä voi riidellä, ja välillä täytyykin riidellä, koska ajattelevilla ihmisillä on erilaisia mielipiteitä asioista. Riitely pitää kuitenkin olla rakentavaa, niin että pyritään kumpaakin jollain tavalla tyydyttävään lopputulokseen.

        Turvallisessa suhteessa uskaltaa olla myös eri mieltä ja riidelläkin--tosin mitä se riitely sitten kellekin on.


      • vaadelista

        Siis ihan vähintään vaadin naiselta nämä
        -Seksiä 7 kertaa päivässä 2 tunnin otoksina
        -kädet on liimattu selkääni
        -suutelua seksissä ja sen ulkopuolella 23h päivä
        -sanoja 100 000 sanaa päivässä mukaanluettuna kaikki hyvänolontoivotukset
        -sanojen välissä hiljaisuutta ainakin saman kuin mitä on sanojakin
        - kumpikin pysyköön omalla alueellaan mikä on piirretty olohuoneen lattiaan mustalla maalilla
        -tehköön mitä lystää muuten kun ei vaan minua sekoita omiin törmäilyihinsä
        -älköön sekoittako minua omiiin juttuihinsa mitenkään, en ole kiinnostunut hänen elämästä joten puolin ja toisin
        -ehdotonta rehellisyyttä kaikista virheistä naulataan rinnoista kattoon naulamella kattoon.
        -oikeudenmukainen eli jso minä käyn vieraissa niin paras olisi hänenkin käydä.
        -riidoissa sopimuspaperit on allekirjoitettava usean todistajan läsnäollessa ja selvittämättömät riidat ratkaistaan lopunelämää kestävällä riidalla
        -seksiä on vielä saatava jos on riidelty, vielä sen normaalin seksi lisäksi.
        - ja jos minä nyt jotain virheitä sattuisin tekemään niin anteeksi on minulle annettava ja seksi tietysti päälle tai hän minun päälle ja sitten hän alle ja v ielä kerran myös takaa.

        Ja nämä on ihan vähimmäisvaatimukset jos näistä poiketaan om niistäkin sitten saatava seksiä korvauksesksi henkisistä kärsimyksistä


    • Metsäänmielenitekevi

      Täällä on yksi mies, joka lähtisi ilomielen sienimetsään. Tuohan olisi ihan unelmaa kauniina syyspäivänä. Vielä eväät ja termari- tai nokipannukahvit siihen lisäksi, niin mikäs sen parempaa. Ihan turha yleistää, että kukaan mies ei lähde naisen kanssa sienimetsään.

      • pelkkiäkaupunkieläjiä

        Eränkäynnistä saati luonnosta kiinnostuneita naisia ei ole. Vuosien turhalla hakemisella todettu. Naiset ovat niin vieraantuneet luonnosta nykypäivänä.


      • Riiiiiiiiiiiiii

        Älä jauha pskaa. Luontonaisia on vaikka millä mitalla. Avaatko enemmän eränkäyntiä, pitääkö siis metsästää vai riittääkö taito, kiinnostus ja halu liikkua luonnossa? Mikäli pitää metsästää niin on sullakin vaatimukset.
        Mikäli taas olet henkisellä perähikiällä asuva salametsästäjä ja odotat että jostain löytyy oman työnsä ja elämänsä jättävä 50-luvun perinteinen nainen ja pelkäät kaupunkilaisnaisia niin ei taida löytyä vastakaan. Tai muut kriteerisi ovat omaan tasoosi nähden liiallisia. Vuosien hakemisella pitäisi löytyä
        Tämä oli siis vaan ärtynyt arvaus:).


      • oikeavaiväärä
        Riiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Älä jauha pskaa. Luontonaisia on vaikka millä mitalla. Avaatko enemmän eränkäyntiä, pitääkö siis metsästää vai riittääkö taito, kiinnostus ja halu liikkua luonnossa? Mikäli pitää metsästää niin on sullakin vaatimukset.
        Mikäli taas olet henkisellä perähikiällä asuva salametsästäjä ja odotat että jostain löytyy oman työnsä ja elämänsä jättävä 50-luvun perinteinen nainen ja pelkäät kaupunkilaisnaisia niin ei taida löytyä vastakaan. Tai muut kriteerisi ovat omaan tasoosi nähden liiallisia. Vuosien hakemisella pitäisi löytyä
        Tämä oli siis vaan ärtynyt arvaus:).

        Ehkäpä ärtyneellä vastauksella annoit jo itse vastauksen sille luonnosta ymmärtämättömyydelle.
        Tyylisi on vähän sama kuin se, että nainen sanoisi pitävänsä kirjoittaja miehistä, mutta sitten tuleekin lista millätavalla kirjoittaa.
        "Olisi ihanaa löytää sinut kirjoittelija. Mutta jos kirjoitat uudella tai vanhalla kaunolla se ei käy, vaan sinun pitää kirjoittaa tekstaamalla. Jos taas tekstaat, mutta suttaat tekstisi olemalla vasen kätinen se ei käy. Mutta jos vasenkätisenä osaat kirjoittaa oikealta vasemmalle se on silloin ok, mutta tämä viittaa arabialaiseen taipumukseen se ei käy"
        Jos luonnosta kiinnostunut nainen on kaltaisesi ehdoton omien kiinnostusten kohteiden ja miehen luonto kiinnostusta kohtaan on ehkäpä tavanomaisempaa, että sellainen nainen ei sitä kumppania löydä. Tietenkin se sulkee sitten siltä mieheltäkin kyseiset naiset, mutta kukapa haluaa sellaista parisuhdetta missä toinen vaan luettelee mistä saat olla kiinnostunut ja mistä et.
        Näköjään luonnostakin voi olla kiinnostunut "oikealla ja väärällä" tavalla.


      • tiedusteleehän
        pelkkiäkaupunkieläjiä kirjoitti:

        Eränkäynnistä saati luonnosta kiinnostuneita naisia ei ole. Vuosien turhalla hakemisella todettu. Naiset ovat niin vieraantuneet luonnosta nykypäivänä.

        höpö höpö, minuakin luontoäiti kutsuu joka päivä ja viime päivinä ottanut luonnolle pari asiaa


    • 280218

      ”Ongelmasi” ratkeaa, kun treffailet vain niitä naisia jotka pitävät samoista asioista, kun sinä. Yksinkertaista, eikö ?

    • Tahvo53

      Jaa, käyn kyllä sienimetsässä joka vuosi, nautin sitten sadon talvella. Ihan rentouttavaa hommaa tuo on yksin ja yhdessä.

    • Tuhtiyhetsiiadonista

      Tiskirätti pitää tietysti olla oikeassa asennossa.

    • jumppispumppis

      Sienestäminen yhdessä on mukavaa, valmistaa ne ja mennä paikkäreille sen jälkeen yhdessä. Kalastamisesta en tykkää, mutta lähden kaveriksi, jos niin haluat.

      • tiedusteleehän

        sieniä, sänkyä, fisuu.....miksihän mua alkoi naurattaa 😂😁???


      • Ööööpöö

        Sulla on vilkas mielikuvitus. Arvaan kyllä. Hyi hyi tuhmeliini !


    • Taastätäsamaakitinää

      Aloittajalle tiedoksi. Ei ole mikään pakko asettua yhtään mihinkään. Jos kerran et naista elämääsi halua, niin senkun painut täältä palstalta muuanne vinkumaan. :D

    • satisfaction

      Tuttavapiirissäni on paljonkin naisia, jotka käyvät vaeltamassa, hiihtämässä, bongaavat lintuja, kalastavat (kuten itse, tosin vain ongella), marjastavat, sienestävät. Myös kaupungeissa asuvat viihtyvät alkeellisilla mökeillä kesällä.
      Jos hakee seurustelukumppania, kannattaa mainita profiilissa harrastukset ja kiinnostukset tarkkaan.
      Itsellänikin on paljon kokematta harrastuksia ja nähtävyyksiä ja lähden ainakin kerran kokeilemaan lajia kuin lajia. Tai ainakin mukaan.
      Jos kiinnostava mies löytyy, ei harrasteitten erilaisuus ole karkotin, päinvastoin. Arvostan miestä, jolla on palo omiin kiinnostuksiinsa. Minulle tuollainen viestii, että mies huolehtii itsestään tuota kautta ja on myös paremmat edellytykset onnistua suhteessa.

      Selkeytän vielä, ettei kyseessä ole kiinnostus itseään romahduttaviin seikkoihin, vaan hyvää vointia ylläpitäviin.

    • älyhoi

      Kylläpä on hurjan kovat vaatimukset, kun miehen pitäisi lähteä ihan sienimetsään. Kuulostaa ihan normaalilta parisuhteelta. Jos on itse erilainen, niin on turha valittaa, että toisilla on kovat vaatimukset. Sitten ottaa vaan sellaisen, jolla ei ole mitään vaatimuksia.

      • pikkusinkku

        Jos miehen kiinnostukset ovat tasolla alkoholin vetäminen kaksin käsin ja röökin imuttelu ja vastapainoksi krapulan selvittäminen seuraavaan juontikertaan, tuskin on halua tai edes kuntoa lähteä lähikauppaa kauemmaksi. Kaljamaha estää myös taipumisen marjojen ja sienten keruuseen. Jännä sinänsä, että tuollainenkin mies olettaa saavansa kauniin ja herttaisen (elättäjä)naisen itselleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe