Suurmies on poissa. Uhmasi todennäköisyyksiä ja kuolemaa yli 50 vuotta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803142200810147_ul.shtml
Hawking oli sitä mieltä että ihmisen on äkkiä lähdettävä avaruuteen tai sukupuutto uhkaa.
Toivotaan ettei Hawkingin varoitukset kehittyvän tekoälyn vaaroista jää kaikumaan kuuroille korville.
Hawking varoitteli myös ottamasta yhteyttä muiden sivilisaatioiden edustajiin, ettei käy kuin Amerikan intiaaneille. Uudet tulijat kun tuhosivat kulttuurinsa.
Ruotsi ja Suomi ovat tuota ajattelua edellä ja kutsuivat vapaaehtoisesti täysin vieraan kulttuurin edustajat tuhoamaan kulttuurinsa. Virheen merkiksi tosin on jo käsi nostettu varovaisesti pystyyn.
Hawking on oikeassa. Kyllä alienienkin integroituminen ihmiskuntaan on tai olisi varsin haasteellista. Ilmeisesti Maa ei ole kelvollinen asuinpaikka avaruusroduille, koska tyytyvät tarkkailijan rooliin tai sitten jokin taho tai laki estää heitä tekemästä niitä kuuluisia "massalaskeutumisia".
R.I.P. Stephen Hawking
57
681
Vastaukset
- kornia-niin-kornia
Jopa on kornia. Stephen Hawking kuitenkin edusti sitä vihaamaasi tiedettä eikä ollut kaltaisesi koulut kesken jättänyt helppoheikki.
Höpönlöpöä. Tiede on hieno juttu ja lueskelen paljon tiedeuutisia. Varsinkin teoreettinen fysiikka ja kosmologia on lähellä sydäntä.
Sairaudeksi se muuttuu vasta silloin kun siihen yhdistetään tämän palstan hallitsijoille tyypillinen maaninen kieltäminen ja pseudoskeptismi, tieteen käyttäminen kieltämisen huorana, aletaan pitämään tiedettä kaikkivoipana ja kaikkitietävänä Luojana, jolta vaaditaan olemassaoleville asioille ja ilmiöille sen hyväksyntää. Tuo on erittäin sairas ajattelutapa.
Tiede ja sen merkitys ja tarkoitus ei todellisuudessa ole sellaista joksi sinä sen annat ymmärtää. Teet hienosta asiasta pelleilyä. Älä sekoita minua pelleilyysi ja kaksinaismoralismiisi, sillä minä olen hieman eri levelillä kanssasi.- kornia-niin-kornia
HerraHellakoukku67 kirjoitti:
Höpönlöpöä. Tiede on hieno juttu ja lueskelen paljon tiedeuutisia. Varsinkin teoreettinen fysiikka ja kosmologia on lähellä sydäntä.
Sairaudeksi se muuttuu vasta silloin kun siihen yhdistetään tämän palstan hallitsijoille tyypillinen maaninen kieltäminen ja pseudoskeptismi, tieteen käyttäminen kieltämisen huorana, aletaan pitämään tiedettä kaikkivoipana ja kaikkitietävänä Luojana, jolta vaaditaan olemassaoleville asioille ja ilmiöille sen hyväksyntää. Tuo on erittäin sairas ajattelutapa.
Tiede ja sen merkitys ja tarkoitus ei todellisuudessa ole sellaista joksi sinä sen annat ymmärtää. Teet hienosta asiasta pelleilyä. Älä sekoita minua pelleilyysi ja kaksinaismoralismiisi, sillä minä olen hieman eri levelillä kanssasi."...sillä minä olen hieman eri levelillä kanssasi."
Pitää paikkansa. Sinä olet täysi nolla ja sen moneen kertaan täällä kaikille näyttänyt. - EiköRusinaRaksuta
Tiede ja sen merkitys ja tarkoitus ei todellisuudessa ole sellaista joksi sinä sen annat ymmärtää. Teet hienosta asiasta pelleilyä. Älä sekoita minua pelleilyysi ja kaksinaismoralismiisi, sillä minä olen hieman eri levelillä kanssasi.Eipä taida montakaan luonnontieteiden tutkijaa olla, jotka uskoisivat Maassa vieraileviin avaruusrotuihin. Mitään tieteellistä näyttöä kun niistä ei vieläkään ole.
Aloittaja siteraa Hawkingin ajatelmia, joita media on levitellyt, mutta joilla ei Hawkingin tieteellisen työn kanssa ole mitään tekemistä.
Puheet maahanmuuttajista kulttuurin tuhoojina, ovat lapsellisia. Suomessa oli vuoden 2016 lopussa vajaa 250 000 ulkomaalaista, kun kaikki kansalaisuudet lasketaan. Niistä lähes puolet Virosta ja Venäjältä. Aloittajan pelkäämiä islamilaisia on vajaa prosentti Suomen väestöstä. Miten hitossa sellainen määrä tuhoaisi Suomen kulttuurin.
"Ilmeisesti Maa ei ole kelvollinen asuinpaikka avaruusroduille, koska tyytyvät tarkkailijan rooliin tai sitten jokin taho tai laki estää heitä tekemästä niitä kuuluisia "massalaskeutumisia"
Vielä ilmeisempää on, ettei täällä ole käynyt ketään. - HerraMinä
EiköRusinaRaksuta kirjoitti:
Eipä taida montakaan luonnontieteiden tutkijaa olla, jotka uskoisivat Maassa vieraileviin avaruusrotuihin. Mitään tieteellistä näyttöä kun niistä ei vieläkään ole.
Aloittaja siteraa Hawkingin ajatelmia, joita media on levitellyt, mutta joilla ei Hawkingin tieteellisen työn kanssa ole mitään tekemistä.
Puheet maahanmuuttajista kulttuurin tuhoojina, ovat lapsellisia. Suomessa oli vuoden 2016 lopussa vajaa 250 000 ulkomaalaista, kun kaikki kansalaisuudet lasketaan. Niistä lähes puolet Virosta ja Venäjältä. Aloittajan pelkäämiä islamilaisia on vajaa prosentti Suomen väestöstä. Miten hitossa sellainen määrä tuhoaisi Suomen kulttuurin.
"Ilmeisesti Maa ei ole kelvollinen asuinpaikka avaruusroduille, koska tyytyvät tarkkailijan rooliin tai sitten jokin taho tai laki estää heitä tekemästä niitä kuuluisia "massalaskeutumisia"
Vielä ilmeisempää on, ettei täällä ole käynyt ketään.Lyhyesti ja yksinkertaisesti sanottuna olen itsekin sitä mieltä,ettei täällä ole käynyt ketään.Eikä koskaan tule käymäänkään.
- velliksenheli
Eipä taida montakaan luonnontieteiden tutkijaa olla, jotka uskoisivat Maassa vieraileviin avaruusrotuihin. Mitään tieteellistä näyttöä kun niistä ei vieläkään ole.
Vielä ilmeisempää on, ettei täällä ole käynyt ketään.Tuosta olen hellakoukun kanssa samaa mieltä.
Kannattaa vierailla sveduissa, niin näet millaiseksi elämä voi muuttua jos ei järkeä oteta käteen. Kaksi tuttavaani on raiskattu Suomessa Lähi-Idän miesten taholta, kumpaakaan juttua ei tullut lehtiin ja tyttäreni on joutunut pakenemaan polkupyörällä takaa-ajajia, jonka jälkeen on pitänyt järjestää autokyydit hänelle kavereiden luokse ja ulkona ei voi liikkua yksin iltaisin.
Tuttu nainen Jyväskylästä kertoi että kyseiset kunniakansalaiset päivystävät kapakoiden ulkopuolella ja päätepysäkeillä odottelemassa humalaisia naisia lääppien väkisin eikä usko kun sanoo ei. Itä-Helsinkihän on menetetty jo ajat sitten. Maailmassa olisi miljoonia ihmisiä kulttuureista joilla on mahdollisuus ja halu integroitua. Lähi-Idän porukalta se ei onnistu eikä somaleilta. - VoittoUfonselässä
HerraMinä kirjoitti:
Lyhyesti ja yksinkertaisesti sanottuna olen itsekin sitä mieltä,ettei täällä ole käynyt ketään.Eikä koskaan tule käymäänkään.
Uskoa ei tarvita kun on tieto.
- ABC-S.Market
VoittoUfonselässä kirjoitti:
Uskoa ei tarvita kun on tieto.
Kun on tietoa,niin silloin ei myöskään tarvita minkäälaista kansannousua keitään vastaan.Ei edes maahanmuuttajia vastaan.
- velliksenheli
ABC-S.Market kirjoitti:
Kun on tietoa,niin silloin ei myöskään tarvita minkäälaista kansannousua keitään vastaan.Ei edes maahanmuuttajia vastaan.
Maahanmuutto ja laiton haittamaahanmuutto ovat kaksi eri asiaa ja kansannousu on kolmas eri asia.
Antaisiko sinun omatuntosi ja moraalikäsityksesi mahdollisuuden siihen että jättäisit sukusi ja perheesi sodan jalkoihin tai lähtisit muuten vaan seikkailemaan ja loisimaan jonkun vieraan maan sosiaaliturvan varaan? Ei minun ainakaan antaisi. - VeetunAli
velliksenheli kirjoitti:
Maahanmuutto ja laiton haittamaahanmuutto ovat kaksi eri asiaa ja kansannousu on kolmas eri asia.
Antaisiko sinun omatuntosi ja moraalikäsityksesi mahdollisuuden siihen että jättäisit sukusi ja perheesi sodan jalkoihin tai lähtisit muuten vaan seikkailemaan ja loisimaan jonkun vieraan maan sosiaaliturvan varaan? Ei minun ainakaan antaisi.Kun tämän tyylisiä kirjoituksia on näiltäkin palstoilta tullut luettua jonkin verran niin rivien välistä on voinut lukea aika paljon.
Niissä suhteissa olen itse päätynyt siihen lopputulokseen,että joillain saattaa olla halua siirtyä eräänlaiseen "Neljänteen Valtakuntaan". - Rooe
ABC-S.Market kirjoitti:
Maan pinta-alasta on kaksi kolmasosaa meren peittämää.
Väittääkö täällä joku tietävänsä mitä pinnan alla on.
Mereen sopeutuneet voivat kasvattaa valtavan arsenaalin niin että sitä tuskin huomaa.
Voisi hyvin kuvitella että kun aurinko (tähdet) tulevat tiensä päähän, niin ne ajavat planeetan asukkaat mereen. Tällöin tekninen kehitys veisi väkisinkin siihen suuntaan että meressä selviydyttäisiin.
Seuraava vaihe olisi vaihtaa planeettaa kun meret kuivuisivat ja planeetta kärventyisi.
Nyt sitä planeettaa etsiessä olisi melkein sama onko sitä maata vai merta.
Tällaisen poppoon silmissä maapallo näyttäisi ainakin hyvältä taukopaikalta jos ei muulta.
Itse en näe mahdottomana että esim. Proxima Centaurin b planeetalta ei voisi tänne tulla.
Etäisyys 4,2 au, ehkä ihminenkin voisi matkata tuon 20 vuodessa nykytekniikalla.
Kun väittää että on tietoa niin sitä on kanssa oltava, taikka voi käydä kuin "Amerikan intiaaneille"
Tässä teille reservaatti, ja pysykääkin siellä... - EiEdesHehtaarilla
Rooe kirjoitti:
Maan pinta-alasta on kaksi kolmasosaa meren peittämää.
Väittääkö täällä joku tietävänsä mitä pinnan alla on.
Mereen sopeutuneet voivat kasvattaa valtavan arsenaalin niin että sitä tuskin huomaa.
Voisi hyvin kuvitella että kun aurinko (tähdet) tulevat tiensä päähän, niin ne ajavat planeetan asukkaat mereen. Tällöin tekninen kehitys veisi väkisinkin siihen suuntaan että meressä selviydyttäisiin.
Seuraava vaihe olisi vaihtaa planeettaa kun meret kuivuisivat ja planeetta kärventyisi.
Nyt sitä planeettaa etsiessä olisi melkein sama onko sitä maata vai merta.
Tällaisen poppoon silmissä maapallo näyttäisi ainakin hyvältä taukopaikalta jos ei muulta.
Itse en näe mahdottomana että esim. Proxima Centaurin b planeetalta ei voisi tänne tulla.
Etäisyys 4,2 au, ehkä ihminenkin voisi matkata tuon 20 vuodessa nykytekniikalla.
Kun väittää että on tietoa niin sitä on kanssa oltava, taikka voi käydä kuin "Amerikan intiaaneille"
Tässä teille reservaatti, ja pysykääkin siellä..."Etäisyys 4,2 au,"
Ei vaan 4,2 valovuotta. Astronominen yksikkö (Maan keskimääräinen etäisyys Auringosta) on vain n. 8 valominuuttia. Virheesi on yli 500 000 kertainen.
Olisi hyvä osata alkeet, jos perustelee asioita tähtitieteellä. - väärä-osoite
EiEdesHehtaarilla kirjoitti:
"Etäisyys 4,2 au,"
Ei vaan 4,2 valovuotta. Astronominen yksikkö (Maan keskimääräinen etäisyys Auringosta) on vain n. 8 valominuuttia. Virheesi on yli 500 000 kertainen.
Olisi hyvä osata alkeet, jos perustelee asioita tähtitieteellä.Ei taida ufouskovien joukossa olla tähtitieteen alkeita osaavia.
- KausaliteetinInvarianssi
väärä-osoite kirjoitti:
Ei taida ufouskovien joukossa olla tähtitieteen alkeita osaavia.
Siltähän tuo näyttää. Toisaalta fysiikan ja astronomian vähänkin parempi tunteminen karistaa melko äkkiä uskomuksia siitä, että avaruusrotuja pyörisi Maan läheisyydessä ihan alvariinsa.
- viikeritnettuun
VeetunAli kirjoitti:
Kun tämän tyylisiä kirjoituksia on näiltäkin palstoilta tullut luettua jonkin verran niin rivien välistä on voinut lukea aika paljon.
Niissä suhteissa olen itse päätynyt siihen lopputulokseen,että joillain saattaa olla halua siirtyä eräänlaiseen "Neljänteen Valtakuntaan".Sossupummit, vihervasemmisto, koijärvitakit, taiteilijat, muut narkit ja akateemiset ottaisivat vaikka kenet pummin tahansa Suomeen kasvattamaan omaa pummijoukkoaan. Teillä kaikilla on yhteinen elättäjä Suomessa ja se on Suomen valtio. Raha tulee heiltä jotka tekevät oikeita töitä.
Me jotka olemme tehneet kotimme, lapsiemme ja isänmaamme vuoksi jotakin muuta kuin heittelemään pyörätelineitä itsenäisyyspäivänä näyteikkunoihin, ajattelemme hieman toisin.
Ei se lapsi rakas maailma toimi niin että toiset tekee duunit ja toiset nauttii niiden duunien hedelmät ja osoittaa silti pelkkää epäkiitollisuutta ja vihaa takaisin. KausaliteetinInvarianssi kirjoitti:
Siltähän tuo näyttää. Toisaalta fysiikan ja astronomian vähänkin parempi tunteminen karistaa melko äkkiä uskomuksia siitä, että avaruusrotuja pyörisi Maan läheisyydessä ihan alvariinsa.
Voi onnenpäivää kun jollekin sattuu virhe. Jipii jipii! Lippu salkoon? Ei täällä palstalla ole yhtäkään tähtitieteilijää eikä mitään muutakaan tieteilijää.
Harrastajatkin aika harvassa ja kouluista ei ole näillä ilkikurisilla vaippapöksyisillä papparaisilla jäljellä kuin kusenkeltainen ylioppilaslakki. Jokainen täyspäinen varmaankin tiesi tasan tarkkaan mitä Rooe tarkoitti, vaikka virhe kävikin.
Minä olen kuulunut lapsesta saakka Ursaan ja minulle on tullut alan julkaisuja aina. Silti ei minustakaan saa minkään sortin tieteilijää eikä tiedetoimittajaa. Mutta älkää huoliko, ei saa teistäkään.
Olen sanonut tämän sata kertaa aiemminkin, mutta en usko laisinkaan tähtienväliseen matkailuun siten, kuin se ihmisen tekniikalle tai käsityskyvylle tällä hetkellä on mahdollista. Ei tuolla ketään matkustele tuhansia tai miljoonia vuosia avaruuden olosuhteissa ja vaaroissa.
Mutta huom! Koska he jo ovat täällä ja vieläpä runsain joukoin, niin he ovat löytäneet keinon matkustella. Tämä on varsin helppo johtopäätös. Runsaslukuisuutensa ja se että ovat vierailleet täällä kenties jo tuhansia vuosia tai miljoonia, kertoo taas sen että tuolla jossaki on aivan helvetillinen määrä sivilisaatioita.
Ja me olemme vain maan matosia yhä edelleen. Joidenkin Maan ylimielisimpien asukkien muista luuloista huolimatta.- suottauneksit
"Koska he jo ovat täällä ja vieläpä runsain joukoin"
No eivät ole. - HavaintojaON
suottauneksit kirjoitti:
"Koska he jo ovat täällä ja vieläpä runsain joukoin"
No eivät ole.Jos vähäänkin olet lueskellut erinäisiä raportteja ja katsonut video pätkiä ufoista, saatat ehkä miettiä tuota asiaa uudestaan. Monet henkilöt ovat havaineet todellakin tunnistamattomia lentolaitteita, joita ei nykyiset tunnetut "perinteiset" luonnonlait rajoita.
- kävisitkoulusi
HavaintojaON kirjoitti:
Jos vähäänkin olet lueskellut erinäisiä raportteja ja katsonut video pätkiä ufoista, saatat ehkä miettiä tuota asiaa uudestaan. Monet henkilöt ovat havaineet todellakin tunnistamattomia lentolaitteita, joita ei nykyiset tunnetut "perinteiset" luonnonlait rajoita.
Mitään oikeata todistetta mistään maan ulkopuolisen älyn vierailuista ei ole. Siksi tämä palstakin on uskonnot & uskomukset- osiossa eikä tiedepalstoilla. Ufologia ei ole oikea tieteenala, eikä millään yliopistolla ole ufologian laitosta. Ufologiaa itseään tutkitaan uskontona.
Sori, mutta kun haaveesi ei tee uskomuksestasi totta. - Ursalainen
Voi onnenpäivää kun jollekin sattuu virhe. Jipii jipii! Lippu salkoon? Ei täällä palstalla ole yhtäkään tähtitieteilijää eikä mitään muutakaan tieteilijää.
Harrastajatkin aika harvassa ja kouluista ei ole näillä ilkikurisilla vaippapöksyisillä papparaisilla jäljellä kuin kusenkeltainen ylioppilaslakki. Jokainen täyspäinen varmaankin tiesi tasan tarkkaan mitä Rooe tarkoitti, vaikka virhe kävikin.
Minä olen kuulunut lapsesta saakka Ursaan ja minulle on tullut alan julkaisuja aina. Silti ei minustakaan saa minkään sortin tieteilijää eikä tiedetoimittajaa. Mutta älkää huoliko, ei saa teistäkään.
Olen sanonut tämän sata kertaa aiemminkin, mutta en usko laisinkaan tähtienväliseen matkailuun siten, kuin se ihmisen tekniikalle tai käsityskyvylle tällä hetkellä on mahdollista. Ei tuolla ketään matkustele tuhansia tai miljoonia vuosia avaruuden olosuhteissa ja vaaroissa.
Mutta huom! Koska he jo ovat täällä ja vieläpä runsain joukoin, niin he ovat löytäneet keinon matkustella. Tämä on varsin helppo johtopäätös. Runsaslukuisuutensa ja se että ovat vierailleet täällä kenties jo tuhansia vuosia tai miljoonia, kertoo taas sen että tuolla jossaki on aivan helvetillinen määrä sivilisaatioita.
Ja me olemme vain maan matosia yhä edelleen. Joidenkin Maan ylimielisimpien asukkien muista luuloista huolimatta.Eipä se kai URSA:n vika ole, että et ymmärrä tähtitieteestäkään mitään niin kuin on tällä palstalla useasti nähty. Haluatko että kerrataan aivopierujasi aiheesta?
- HavaintojaON
kävisitkoulusi kirjoitti:
Mitään oikeata todistetta mistään maan ulkopuolisen älyn vierailuista ei ole. Siksi tämä palstakin on uskonnot & uskomukset- osiossa eikä tiedepalstoilla. Ufologia ei ole oikea tieteenala, eikä millään yliopistolla ole ufologian laitosta. Ufologiaa itseään tutkitaan uskontona.
Sori, mutta kun haaveesi ei tee uskomuksestasi totta.Mikset et vastannut esitettyin asioihin, noihin ufo-raportteihin ja ufo-videoihin?
Se että alat höpöttämään muita asioita tähän juttuun on skepolle aivan tyypillista selitystä.
Kun itselläni on kaksi hyvää ufo havaintoa melko läheltäkin, kumoaa sinun typerän " haave-
uskomus väiteeltäsi " tyystin pohjan pois. - tyhryhrhrhn
Ursalainen kirjoitti:
Eipä se kai URSA:n vika ole, että et ymmärrä tähtitieteestäkään mitään niin kuin on tällä palstalla useasti nähty. Haluatko että kerrataan aivopierujasi aiheesta?
Erityisen (pun intended) hupaisaa on kun itseänsä kosmologian harrastajaksi väittävä ei tiennyt yleisen ja erityisen suhtiksen eroa tai edes jälkimmäisen olemassaoloa, vaan hekotteli suureen ääneen sen olevan "skepojen hätäselityksiä".
:D - kävisitkoulusi
HavaintojaON kirjoitti:
Mikset et vastannut esitettyin asioihin, noihin ufo-raportteihin ja ufo-videoihin?
Se että alat höpöttämään muita asioita tähän juttuun on skepolle aivan tyypillista selitystä.
Kun itselläni on kaksi hyvää ufo havaintoa melko läheltäkin, kumoaa sinun typerän " haave-
uskomus väiteeltäsi " tyystin pohjan pois.Katsos nyt hörhö, kun et käsitä sitä että tunnistamaton havainto jostakin ei ole TODISTE mistään maan ulkopuolisesta älystä. Kun et tajua edes käsitteiden, kuten todisteen merkitystä, niin kuinka luulet että joku voisi ottaa sinut väitteinesi vakavasti?
tyhryhrhrhn kirjoitti:
Erityisen (pun intended) hupaisaa on kun itseänsä kosmologian harrastajaksi väittävä ei tiennyt yleisen ja erityisen suhtiksen eroa tai edes jälkimmäisen olemassaoloa, vaan hekotteli suureen ääneen sen olevan "skepojen hätäselityksiä".
:D"Astrologiaan, ns. UFOihin, pseudotieteisiin, salaliittoteorioihin ja muihin huuhaa-aiheisiin liittyvät viestit ja viestiketjut voidaan poistaa riippumatta niiden asiapitoisuudesta. Syy tähän aiherajaukseen on se, että kokeneiden tähtiharrastajien enemmistö on vuosien varrella kyllästynyt saman valetieteellisen aineiston toistuvaan esilletuloon ja huuhaan puoltajien kanssa käytyyn yleensä turhauttavaan väittelyyn."
Tuo yllä oleva on suora lainaus URSAn keskustelufoorumin säännöistä. Se kertoo karua kieltään siitä miten kyrsiintyneitä tähtitieteen harrastajat ovat ufomoskan levittämiseen. Sääntö on suora seuraus siitä, että kaiken maailman pyllykoukut suoltivat moskaansa kyseiselle foorumille.
Se on jännä miten uskonnot ja ufouskonto yhtenä uskontona muiden joukossa kovin mielellään nyppivät rusinoita tiedepullasta aina silloin kun kuvittelevat niiden olevan todisteita oman uskontonsa dogmien puolesta. Muilta osin tiede sitten nähdään rajoittuneena, saatanan vallassa olevana tai jollain muulla tapaa viallisena.- Rooe
KausaliteetinInvarianssi kirjoitti:
Kyllä minä ensin kirjoitin valovuotta, mutta muutin sen sitten virheelliseksi syystä että.
Koitin niin sanotusti kepillä jäätä.
Minun olisi tehnyt mieli kommentoida tuota The Washington Post artikkelia mutta epäilin saavani sellaista palautetta että en jaksaisi alkaa vääntämään.
Hyvin ainakin esiin marssitte. Olitte lähtötelineissä, aivan kuten arvelinkin.
Kommenttinne sävy kertoo teistä jo paljon ja tuo, että virheeni oli yli 500 000 kertainen kun oikea vastaus olisi ollut 270 000 kertainen.
Mitä luulette minun olevan mieltä teidän osaamisestanne.
Vaikka teille antaa mahdollisuuden irvailla, niin onnistutte tyrimään ja menette kuin sopulit mereen johtohahmonne perässä. - HavaintojaON
kävisitkoulusi kirjoitti:
Katsos nyt hörhö, kun et käsitä sitä että tunnistamaton havainto jostakin ei ole TODISTE mistään maan ulkopuolisesta älystä. Kun et tajua edes käsitteiden, kuten todisteen merkitystä, niin kuinka luulet että joku voisi ottaa sinut väitteinesi vakavasti?
Kun omin silmin on tehnyt ufoista havainnon, niin miten nämä kyseenalaistaa oman havainnon ?
"Kun et tajua edes käsitteiden, kuten todisteen merkitystä, niin kuinka luulet että joku voisi ottaa sinut väitteinesi vakavasti? "
Jos tunnistamaton kohde lentää äänettömästi ja pysyy paikoillaan.
Puhumatta siitäkin että ampaisee liikeelle salaman-nopeasti.
Aika outo sinun herja logiikasi tähän asiayhteyteen? - jhgfjhjhf
Rooe kirjoitti:
Kyllä minä ensin kirjoitin valovuotta, mutta muutin sen sitten virheelliseksi syystä että.
Minun olisi tehnyt mieli kommentoida tuota The Washington Post artikkelia mutta epäilin saavani sellaista palautetta että en jaksaisi alkaa vääntämään.
Kommenttinne sävy kertoo teistä jo paljon ja tuo, että virheeni oli yli 500 000 kertainen kun oikea vastaus olisi ollut 270 000 kertainen.
Vaikka teille antaa mahdollisuuden irvailla, niin onnistutte tyrimään ja menette kuin sopulit mereen johtohahmonne perässä.Seli seli.
- Aikuistu
HavaintojaON kirjoitti:
Kun omin silmin on tehnyt ufoista havainnon, niin miten nämä kyseenalaistaa oman havainnon ?
"Kun et tajua edes käsitteiden, kuten todisteen merkitystä, niin kuinka luulet että joku voisi ottaa sinut väitteinesi vakavasti? "
Aika outo sinun herja logiikasi tähän asiayhteyteen?Edelleen, vaikka tunnistamaton havainto tanssisi taivaalla lambadaa, se ei muutu TODISTEEKSI maan ulkopuolisesta älystä. Se että et tajua käsitteiden merkitystä ei ole herja vaan toteamus. Myöskään mikään havaintosi ei ole TODISTE mistään maan ulkopuolisesta älystä. Se on vain tunnistamaton havainto.
Rooe kirjoitti:
Vaikka teille antaa mahdollisuuden irvailla, niin onnistutte tyrimään ja menette kuin sopulit mereen johtohahmonne perässä.Jos nyt ei pieniin "hehtaarivirheisiin" puututa, niin miksipä ei. Kun nyt Auringon jälkeen meitä lähimpänä olevalta tähdeltä löydettiin elinkelpoisella vyöhykkeellä oleva planeetta, niin saahan sitä antaa mielikuvituksensa lentää. Meillä vain ei ole mitään näyttöä siitä, että tuolla planeetalla olisi elämää. Vielä vähemmän on näyttöä siitä, että siellä asustelisi kehittynyt sivilisaatio joka olisi vieraillut täällä. Melkoinen määrä pieniä vihreitä miehiä sieltä on tänne päättänyt lähteä jos sillä aikoo edes osan väitetyistä ufotapauksista selittää. Muitakaan kohtuullisen välimatkan päässä olevia tähtiä ei ruuhkaksi asti ole.
The Washington Postin artikkelin kanssa kannattaa myös olla varovainen ettei polta näppejään. Tom DeLong toki hieroo yhteen pieniä karvaisia käsiään dollarien vilistäessä sielunsa silmien edestä.- HavaintojaON
Aikuistu kirjoitti:
Edelleen, vaikka tunnistamaton havainto tanssisi taivaalla lambadaa, se ei muutu TODISTEEKSI maan ulkopuolisesta älystä. Se että et tajua käsitteiden merkitystä ei ole herja vaan toteamus. Myöskään mikään havaintosi ei ole TODISTE mistään maan ulkopuolisesta älystä. Se on vain tunnistamaton havainto.
Voitko kertoa oman näkemyksesi minkä yrityksen lentolaite-lentokone pystyisi tuohon?
- refrrtrrterf
HavaintojaON kirjoitti:
Aika outo sinun herja logiikasi tähän asiayhteyteen?"Kun omin silmin on tehnyt ufoista havainnon, niin miten nämä kyseenalaistaa oman havainnon ?"
Se on vasta havainto, jostakin. Se ei ole todiste mistään. Todiste on se joka sinun täytyy löytää ja esittää mikäli olet sitä mieltä että kyseessä olisi vaikkapa alienien lentoalus.
Etkö todellakaan ymmärrä sanojen merkityksiä? - NoloaNoloa
Ja me olemme vain maan matosia yhä edelleen. Joidenkin Maan ylimielisimpien asukkien muista luuloista huolimatta."Jokainen täyspäinen varmaankin tiesi tasan tarkkaan mitä Rooe tarkoitti, vaikka virhe kävikin."
Ihanko niin luulet? Siis parissakymmenessä vuodessa nykytekniikalla yli neljän valovuoden päähän? Jos "Rooe" tarkoitti sitä, niin hän on aivan yhtä pihalla nykytekniikan mahdollisuuksista ja lähimpän tähteen kulkemisen ajasta kuin uskoessaan AU:n olevan sama asia kuin valovuoden.
Ihan turhaan hän itsekin selitteli siitä, että "muutin sen sitten virheelliseksi syystä että.
Koitin niin sanotusti kepillä jäätä."
Eli nimimerkki "Rooe" heittäytyi siis ihan vaan kepillä jäätä koittaakseen tietämättömäksi typerykseksi. Varsin uskottava selitys, arvelisin...
Hellakoukku. Ursa on avoin yhteisö, johon voi liittyä, vaikka ei ymmärtäisi astronomiasta enempää kuin sika Kiinan talouspolitiikasta. Kukaan astronomiaa, fysiikkaa tai nykyistä teknistä tasoa vähänkään tunteva ei olisi kirjoittanut tuollaista paskaa. Ei edes kepillä jäätä koittaakseen. - jhkhkhkhjk
HavaintojaON kirjoitti:
Jos vähäänkin olet lueskellut erinäisiä raportteja ja katsonut video pätkiä ufoista, saatat ehkä miettiä tuota asiaa uudestaan. Monet henkilöt ovat havaineet todellakin tunnistamattomia lentolaitteita, joita ei nykyiset tunnetut "perinteiset" luonnonlait rajoita.
"Monet henkilöt ovat havaineet todellakin tunnistamattomia lentolaitteita, joita ei nykyiset tunnetut "perinteiset" luonnonlait rajoita. "
Perinteiset luonnonlait rajoittavat laitteita; myös lentolaitteita. Mutta mikä saa sinut uskomaan, että havainnon takana on laite. Tuntematon lentävä objekti voi olla esimerkiksi valoilmiö, jonka kiihtyvyys voi olla lähes mitä tahansa. Väite, että on kyse laitteesta, on selvästi toiveajattelun tulosta. - MetsähänMennään
Rooe kirjoitti:
Vaikka teille antaa mahdollisuuden irvailla, niin onnistutte tyrimään ja menette kuin sopulit mereen johtohahmonne perässä."Kommenttinne sävy kertoo teistä jo paljon ja tuo, että virheeni oli yli 500 000 kertainen kun oikea vastaus olisi ollut 270 000 kertainen.
Mitä luulette minun olevan mieltä teidän osaamisestanne."
No sehän selittääkin kaiken. Tuo 500 000 on osapuilleen valominuutin ja valovuoden suhde. Eli hempalta jäi lasku kesken. Tulos olisi pitänyt kertoa 4,2 :lla ja jakaa n. 8,5:llä. Ihan meni metsään sinua arvostelleen väite.
Kyllä tuo 270 000 ( oikeastaan 260 000) kertainen virhe on jo ihan hyväksyttävän rajoissa. NoloaNoloa kirjoitti:
"Jokainen täyspäinen varmaankin tiesi tasan tarkkaan mitä Rooe tarkoitti, vaikka virhe kävikin."
Ihanko niin luulet? Siis parissakymmenessä vuodessa nykytekniikalla yli neljän valovuoden päähän? Jos "Rooe" tarkoitti sitä, niin hän on aivan yhtä pihalla nykytekniikan mahdollisuuksista ja lähimpän tähteen kulkemisen ajasta kuin uskoessaan AU:n olevan sama asia kuin valovuoden.
Ihan turhaan hän itsekin selitteli siitä, että "muutin sen sitten virheelliseksi syystä että.
Koitin niin sanotusti kepillä jäätä."
Eli nimimerkki "Rooe" heittäytyi siis ihan vaan kepillä jäätä koittaakseen tietämättömäksi typerykseksi. Varsin uskottava selitys, arvelisin...
Hellakoukku. Ursa on avoin yhteisö, johon voi liittyä, vaikka ei ymmärtäisi astronomiasta enempää kuin sika Kiinan talouspolitiikasta. Kukaan astronomiaa, fysiikkaa tai nykyistä teknistä tasoa vähänkään tunteva ei olisi kirjoittanut tuollaista paskaa. Ei edes kepillä jäätä koittaakseen.Sitähän mä juuri sanoin ettei tule tieteilijää pelkällä jäsenyydellä. Itse bongailen vain siistejä taivaankohteita ja niitäkin todella harvoin koska aika, paikka ja olosuhteet ei aina osu yksiin.
Ystävällinen normaalin ihmisen kiihkoton vastaus Rooen yksikkövirheeseen (jos sen välttämättä halusi korjata) olisi ollut että "hei, tarkoitit kuitenkin varmaan valovuotta", eikä alkaa soittaa suutansa. Mutta teillä on tuo oma stailinne "pikkaisen huomauttaa".
Olen seurannut Apollo- ohjelmasta tähänpäivään saakka avaruusohjelmien haasteita ja vastoinkäymisiä ja sitä kautta tullut skeptiseksi ihmisen pääsystä "oikeaan" avaruuteen. Jokin mullistus pitää tapahtua. Sellaista ei ole tapahtunut 50 vuoteen.- kerro-minulle
Sitähän mä juuri sanoin ettei tule tieteilijää pelkällä jäsenyydellä. Itse bongailen vain siistejä taivaankohteita ja niitäkin todella harvoin koska aika, paikka ja olosuhteet ei aina osu yksiin.
Ystävällinen normaalin ihmisen kiihkoton vastaus Rooen yksikkövirheeseen (jos sen välttämättä halusi korjata) olisi ollut että "hei, tarkoitit kuitenkin varmaan valovuotta", eikä alkaa soittaa suutansa. Mutta teillä on tuo oma stailinne "pikkaisen huomauttaa".
Olen seurannut Apollo- ohjelmasta tähänpäivään saakka avaruusohjelmien haasteita ja vastoinkäymisiä ja sitä kautta tullut skeptiseksi ihmisen pääsystä "oikeaan" avaruuteen. Jokin mullistus pitää tapahtua. Sellaista ei ole tapahtunut 50 vuoteen.Miksi kaltaisiasi urpoja pitäisi täällä paapoa?
Rooe kirjoitti:
Vaikka teille antaa mahdollisuuden irvailla, niin onnistutte tyrimään ja menette kuin sopulit mereen johtohahmonne perässä.Näköjään pyllykoukut jo toiseen kertaan poistattivat avauksen jonka aiheena se miten Google aikoo laittaa ufosonnan levittäjät ruotuun YouTube palvelussaan. Kolmatta avausta en viitsi enää aiheesta tehdä.
Mutta asiaan. Hiljattain tuli vähän lunta tupaan Proxima b -planeetan mahdollisuuksille ylläpitää elämää. Proxima Centaurissa havaittiin voimakas purkaus joka nosti tähden kirkkauden tuhatkertaiseksi. Ei varmasti ollut ensimmäinen eikä viimeinen saman tyyppinen purkaus.- EiEdesSamallaMantereella
Sitähän mä juuri sanoin ettei tule tieteilijää pelkällä jäsenyydellä. Itse bongailen vain siistejä taivaankohteita ja niitäkin todella harvoin koska aika, paikka ja olosuhteet ei aina osu yksiin.
Olen seurannut Apollo- ohjelmasta tähänpäivään saakka avaruusohjelmien haasteita ja vastoinkäymisiä ja sitä kautta tullut skeptiseksi ihmisen pääsystä "oikeaan" avaruuteen. Jokin mullistus pitää tapahtua. Sellaista ei ole tapahtunut 50 vuoteen."hei, tarkoitit kuitenkin varmaan valovuotta",
Mutta kun kyse oli siitä, että noin karkean virheen tekijällä on perusasiat kokonaan hukassa. Jos sekoittaa avaruuden etäisyyksiä arvioidessaan valovuodet ja valominuutit, on pahasti kujalla. - Hkhkkkn
HerraMinä kirjoitti:
Lyhyesti ja yksinkertaisesti sanottuna olen itsekin sitä mieltä,ettei täällä ole käynyt ketään.Eikä koskaan tule käymäänkään.
Taidat olla kristitty ja sinun uskoosi ei mahdu elämä muualla saati vierailut. Et tietenkään vastaan ettet ole, ethän voi kieltää uskoasi.
- Kgjgkk
Aikuistu kirjoitti:
Edelleen, vaikka tunnistamaton havainto tanssisi taivaalla lambadaa, se ei muutu TODISTEEKSI maan ulkopuolisesta älystä. Se että et tajua käsitteiden merkitystä ei ole herja vaan toteamus. Myöskään mikään havaintosi ei ole TODISTE mistään maan ulkopuolisesta älystä. Se on vain tunnistamaton havainto.
Ei ole muuta elämää kuin mitä maa kantaa. Näin Jumala on uskosi mukaan tehnyt ja kaikki muu uhkaa uskoasi, myönnä pois.
- Jäitkiinnitaas
Vielä ilmeisempää on, ettei täällä ole käynyt ketään.Kerrotko minkälainen olisi sinun mielestäsi tieteellinen näyttö? Mitkä olisivat koejärjestelyt ja tai riittävät havainnot?
- taivaassa_tavataan
Hawking ei ole enää ateisti.
- jlkjlkjlkj
Mistä tiedät?
Lapsellinen väite, jolle ei ole muuta perustetta kuin oma uskomus.
Alle satavuotta aikaa lähteä avaruuteen. Ei tule onnistumaan. No se on moro sitten ihmiskunta. Jos me kerta on kehitytty tyhjästä, niin kyllä täällä joku kala tai sammakko kehittyy uudeksi planeetan valtiaaksi seuraavien miljoonien vuosien aikana.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803142200810443_ul.shtml- KäytäJärkeäsi
Tällä kehitysvauhdilla 100 vuodessa ehtii vaikka mihin. Kuvittele, mikä oli tekniikan taso 1918 ja mikä se on nyt. Kuon huomioidaan, että kehitys kiihtyy miltei eksponentiaalisesti, niin kukaan ei kykene ennustamaan, millä tasolla tekniikkamme on 100 vuoden kuluttua.
Enkä sitäpaitsi usko, että 100 v olisi kriittinen raja. - ikuinen.optimisti
Tuo ns.kriitinen raja lienee nykyisin melko venyvä käsite.Tarkoitan tällä sitä,että tieteessä ja tekniikassa saattaa milloin tahansa tapahtu todellinen läpimurto joka mahdollistaa kauaskantoiset avaruusmatkat.
- 100vuottaonlyhyt
KäytäJärkeäsi kirjoitti:
Tällä kehitysvauhdilla 100 vuodessa ehtii vaikka mihin. Kuvittele, mikä oli tekniikan taso 1918 ja mikä se on nyt. Kuon huomioidaan, että kehitys kiihtyy miltei eksponentiaalisesti, niin kukaan ei kykene ennustamaan, millä tasolla tekniikkamme on 100 vuoden kuluttua.
Enkä sitäpaitsi usko, että 100 v olisi kriittinen raja.Perustavaa laatua olevat oivallukset oli tehty jo 1800-luvulla. 1900 luvulla niitä vain otettiin käyttöön - mm. atomipommi.
- HölmöVäite
100vuottaonlyhyt kirjoitti:
Perustavaa laatua olevat oivallukset oli tehty jo 1800-luvulla. 1900 luvulla niitä vain otettiin käyttöön - mm. atomipommi.
Kukahan mahtoi kehittää atomiteorian 1800 luvulla?
Sekä suhtikset, että kvanttifysiikka ovat 1900 luvulla kehtettyjä ja ne muodostavat modernin fysiikan perustan. Väitteesi on falski. "Kaikki mitä voidaan keksiä, on jo keksitty." – Charles H. Duell, Yhdysvaltain patenttiviraston pääjohtaja, 1899.
"On mahdollista, että tulevaisuuden tietokoneet eivät paina enempää kuin 1,5 tonnia." – Popular Mechanics, 1949.
"Luulen, että maailmassa on markkinoita ehkä viidelle tietokoneelle." – Thomas Watson, IBM:n pääjohtaja, 1943.
"Ei ole mitään syytä, miksi jokainen haluaisi tietokoneen kotiinsa." – Ken Olson, Digitalin perustaja ja pääjohtaja, 1977.
On sitä oltu falskeja ennenkin.
Ja taas ollaan sitä mieltä että kehitys on stop. Tai ainakin joku on.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001696954.html
"Uusia keksintöjä alkaisi tulla nopeasti vasta pakon edessä. Tällaisia vaiheita on historiassa nähty aiemminkin, professori Honkasalo arvioi"- justjoopajoo
"Kaikki mitä voidaan keksiä, on jo keksitty." – Charles H. Duell, Yhdysvaltain patenttiviraston pääjohtaja, 1899.
"On mahdollista, että tulevaisuuden tietokoneet eivät paina enempää kuin 1,5 tonnia." – Popular Mechanics, 1949.
"Luulen, että maailmassa on markkinoita ehkä viidelle tietokoneelle." – Thomas Watson, IBM:n pääjohtaja, 1943.
"Ei ole mitään syytä, miksi jokainen haluaisi tietokoneen kotiinsa." – Ken Olson, Digitalin perustaja ja pääjohtaja, 1977.
On sitä oltu falskeja ennenkin.
Ja taas ollaan sitä mieltä että kehitys on stop. Tai ainakin joku on.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001696954.html
"Uusia keksintöjä alkaisi tulla nopeasti vasta pakon edessä. Tällaisia vaiheita on historiassa nähty aiemminkin, professori Honkasalo arvioi"Tämä pikku lista tosiaan hieno esimerkki siitä, kuinka ihminen pyrkii turvautumaan tuttuihin asioihin, pyrkien säilyttämään oman pilvilinnansa, peläten tuntematonta, koska ei ehkä pystykään sitä ymmärtämään, hallitsemaan. Vastakohtana taas eteenpäin menijät
- eteenpäinmenijät
justjoopajoo kirjoitti:
Tämä pikku lista tosiaan hieno esimerkki siitä, kuinka ihminen pyrkii turvautumaan tuttuihin asioihin, pyrkien säilyttämään oman pilvilinnansa, peläten tuntematonta, koska ei ehkä pystykään sitä ymmärtämään, hallitsemaan. Vastakohtana taas eteenpäin menijät
Aivan, hieno esimerkki siitä että yksittäiset ihmiset kyllä voivat lausua lapsuksia, mutta tiede mennä porskuttaa eteenpäin järjestelmänä. Sen sijaan millään "paranormaalilla" alalla ei ole todistettavasti tapahtunut yhtään mitään edistystä koko ihmiskunnan olemassaolon aikana.
- LisääNäkökantaa
justjoopajoo kirjoitti:
Tämä pikku lista tosiaan hieno esimerkki siitä, kuinka ihminen pyrkii turvautumaan tuttuihin asioihin, pyrkien säilyttämään oman pilvilinnansa, peläten tuntematonta, koska ei ehkä pystykään sitä ymmärtämään, hallitsemaan. Vastakohtana taas eteenpäin menijät
Paremminkin lista on osoitus siitä, että aina on löytynyt menneisyyteen jämähtäneitä yksilöitä ja myös siitä, että joillain alueilla kehitys on ollut paljon nopeampaa kuin olemme osanneet edes kuvitella. Kyseiset kommentit olivat varmaan aikanaan relevantteja tai ainakin oikean suuntaisia sen pohjatiedon mukaan, mitä silloin oli.
Ja esimerkiksi Ken Olsonin toteamus piti tuolloin paikkaansa. Jos nettiä ei olisi fyysikoiden toimesta ja tarpeisiin kehitetty, melko harvalla olisi kotona todellista tarvetta tietokoneelle.
Ennustaminen on kuitenkin vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen.
Seuraavassa linkissä kymmenen pieleen mennyttä ennustetta. Esimerkkinä Bill Gates 1981: ”Kukaan ei tarvitse enempää kuin 640 kilotavua muistia kotitietokoneeseen”
Nerotkin erehtyvät. He vaan erehtyvät harvemmin kuin tavalliset tallaajat.
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjO-pPlsvHZAhWBBZoKHa2dAnsQFggxMAI&url=https://www.uusisuomi.fi/raha/43739-10-pahiten-pieleen-mennytta-it-ennustusta-–-tassa-bill-gatesin-molaytykset&usg=AOvVaw2-EuNHPphQIBEk1FXm5OjR - Korjaus
LisääNäkökantaa kirjoitti:
Paremminkin lista on osoitus siitä, että aina on löytynyt menneisyyteen jämähtäneitä yksilöitä ja myös siitä, että joillain alueilla kehitys on ollut paljon nopeampaa kuin olemme osanneet edes kuvitella. Kyseiset kommentit olivat varmaan aikanaan relevantteja tai ainakin oikean suuntaisia sen pohjatiedon mukaan, mitä silloin oli.
Ja esimerkiksi Ken Olsonin toteamus piti tuolloin paikkaansa. Jos nettiä ei olisi fyysikoiden toimesta ja tarpeisiin kehitetty, melko harvalla olisi kotona todellista tarvetta tietokoneelle.
Ennustaminen on kuitenkin vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen.
Seuraavassa linkissä kymmenen pieleen mennyttä ennustetta. Esimerkkinä Bill Gates 1981: ”Kukaan ei tarvitse enempää kuin 640 kilotavua muistia kotitietokoneeseen”
Nerotkin erehtyvät. He vaan erehtyvät harvemmin kuin tavalliset tallaajat.
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjO-pPlsvHZAhWBBZoKHa2dAnsQFggxMAI&url=https://www.uusisuomi.fi/raha/43739-10-pahiten-pieleen-mennytta-it-ennustusta-–-tassa-bill-gatesin-molaytykset&usg=AOvVaw2-EuNHPphQIBEk1FXm5OjRPs. Gatesin kertomaksi väitetty juttu saattoi olla vain urbaania legendaa.
- aikamatkustusonmahd
Nyt olis aika sitten lähteä käymään moikkaamassa Setä Stepheniä menneisyyteen, kun oikein kutsukin on esitetty. Siellä on bileet katettu. Skumppaakin on tarjolla. Otetaan UFO -kaverit messiin ja mennään bilettään Setä Stephenin kanssa. Saattas tykätä jos olis skidejä Messissä myös.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201803152200814646_ul.shtml
Iltalehden artikkelin mukaan paikalla ei käynyt ketään. Mutta tuohan ei pidä paikkansa, kuin käydään korjaamassa tilanne. Odottelen vain, kun Setä Stephenin jäämistöstä löytyy päiväkirja, jossa hän kertoo toden aikamatkaajista. Me emme vain ole valmiita kuulemaan sitä..- rapadoksi
"Iltalehden artikkelin mukaan paikalla ei käynyt ketään."
Mistäs toimittelijat tietävät että paikalla ei ole käynyt ketään, ellei joku ole käynyt paikalla tarkistamassa ja silloinhan paikalla on käynyt joku? - MysteriousMen
rapadoksi kirjoitti:
"Iltalehden artikkelin mukaan paikalla ei käynyt ketään."
Mistäs toimittelijat tietävät että paikalla ei ole käynyt ketään, ellei joku ole käynyt paikalla tarkistamassa ja silloinhan paikalla on käynyt joku?Elämä on täynnä pieniä mysteereitä.Ja ellei niitä löydetä,niitä keksitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934