Kevät/Kesä 2018

kevään.uudet.tuulet

Nyt kun kevät on koittamassa, on kiva arvuutella, mitkä ovat tulevan kevään ja kesän trendikkäät tyylit. Kauppojen tarjonnasta ja muotisivustoilta voi jo päätellä jotain, mutta vasta aika näyttää, mitkä vaatteet jäävät hyllyihin ja mitkä viedään käsistä. Näyttää vähän siltä, että kaikenlainen retro erityisesti 90-luvulta on vahvasti esillä ensi kesän pukeutumisessa. Tytöt, nyt on aika kantaa bombertakit kirppikselle, sillä farkkutakit tulevat taas muotiin. Ruudut ja raidat ovat toppien suosikkikuoseja ja shortsit sen kun kutistuvat. Pojat, unohtakaa tylsät printti t-paidat, hupparit ja knickersit, sillä kesällä muodikas mies pukeutuu riemunkirjavaan havaijipaitaan tai retroon logopaitaan ja puolireiteen ulottuviin shortseihin. Entä vieläkö snäpäri jotenkin päin on muodikas vai palaako ysäriltä tuttu kalastajanhattu? Minkälainen on kesän kenkämuoti? Nähdäänkö ruutuvansien uusi tuleminen vai onko kaikkien jalassa kenties purkkarit? Minkälainen on sinun uusi kevät/kesätyylisi? Kaipaatko jotain menneiden vuosien muotivillitystä?

13

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusvarmavalinta

      Bolero, toppi ja jeggingsit, kengistä en vielä tiedä.

    • kiilto.silmissä

      Kaipaan sitä aikaa, kun vielä käytettiin rannekelloja ja kesällä t-paita päällä kellot olivat näkyvissä. Ainakin naisen silmää miellytti komea mies, jolla oli hieno kiiltävä teräskello ranteessa. Nykyään, jos miehellä joku kello on, niin lidlistä ostettu muovinen halpis sporttimonsteri.

    • angleyc

      ruutusvanssit sitten varmaan mom jeansit ja kivoja t paitoja ja joku lippis

    • kesäääää

      Toivottavasti kollarit jää menneisyyteen.

    • Monet sanovat että he eivät seuraa muotia. Tosi se on kun katson ja en näe mitään uutta kenenkään päällä kadulla. Samat cargo shortsit tai ripped farkut, print paidat, capit ja hupparit kuin viime kesään. Silti, ne eivät ole minun mielestä tylsät. Minun tyylissä pidän ajattomasta muodista myös mutta että yritän herättää huomion pienillä yksittyiskohdilla, se on minun juttu, kuitenkin, niin että näytän tyylikkäästi enkä pellesti hyvältä. Tropical print paita on hauskan näköinen ja nonverbal viesti mutta haluan erilaisen huomion jonka olen kohde. Laitan vartalon muotaisen t-paidan koska haluan minun lihasten näkyä. Tietenkin, raidallinen kauluspaita on siisti myös kun se on sopiva koko, sen pieni yksittyiskohta esimerkiksi punaiset napit. Tykkään käyttää bleizeri, kanssa pocket square taskussa. En uskalla pukea bleizerin kouluun, koska muut sanovat että olen snobi. Helteinen pukeutuminen ei ole tylsä, kun puen tank top ja rento farkkupaita napit auki, kanssa lyhyet shortsit. Se asia tärkeämpi kuin mitä päällä on kuitenkin värien yhdistys. Talvella, kun kaikki pukivat koko mustan väriset, kesällä toivon nähdä heidän pukeutumiseen värien suurempi variation. Kuitenkin varon, koska se on helppo mennä liian pitkälle ja olla clown. Liian monta väriä tai liian voimakas contrasti ei ole tyylikäs. Ruutuvans checkerboard tennarit ovat minulle liikaa, ruutu-cuff farkut ovat sopivasti. Yleensä, rakennan asun yhden värin sävyistä plus musta tai valkoinen. Minun suosikit värit ovat harmaa ja sininen. Pidän cuffed farkut ja valkoiset high-top converse tyylistä. Jatkan samoin mutta laitan eriväriset nauhat, yksi keltainen ja toinen vihreä, harkitsen pink myös. Minulla on chinot ja nahka ankle boots myös, jos converse ja farkut ei ole tarpeeksi hieno smart casual tilanteessa. Pidän high-top kengistä, koska en tarvitse ajatella miten minun sukat ovat pellen näköiset kun muut ne näkevät. Minulla on Hawaii print uimashortsit jotka puen Stadikalle. Ne ovat tyylikkäät siellä mutta eivät kadulla. Side-stripe verkkarit ja collarit eivät ole minun juttu. Anteeksi minun Suomen kieli. :)

      • Nythä mä tajusin että sä oot varmaan se rakkaus mistä ennustaja puhui, kun se sano mulle että rakkaus oottaa mua yllättävässä paikassa! Ihanaaaa!!! Oot niin komea ja tyylikäs että sun kanssa kehtaa lähtee uimarannalle? Tykkäätkö pelata rantalentistä? apuaa mitä mä laitan päälleni! ai niin bikinit tietty ja sellaset farkkusortsit misä on helmiä ja tupsuja. tykkäät niistä. Kesäloma alkaa hymyillen nyt jo tunnen sen, kesäleikit meikit ohentaaa, tuu mukaan vaaa... ihana biisi, mua niin laulattaa. haluukko ohentaa mun kesämeikkii?😋 Misää päin sä oot? Vastaa äkkiä! oijoi ku laulattaa, liikehtivän viljapellon syliin silloin kuljin, levottoman iltatuulen sisimpääni suljin, rukiintähkän kypsänlaisen käteheni taitoin, oljenkorren kuivakkaisen korvantaakse laitoin, hihihiii :). Sulla on varmaan ihaanan vahvat kädet ja komea sixpäk. Sit mennää meiän mökille ja peuhkataa viljapellosa valkeana juhannusyönä. IIIIK!😀


      • 😨EEEIIIIII! Mä häpeen niiiiin hirveesti miten mä tollasen möläytyksen päästin eilen!! 😣 Tietenki haluun tutustuu, mutta piti mun nyt tuollassii heti ehdotella, mä mokaan aina ja pilaan kaiken 😖 Olen kiltti tyttö oikeesti!


      • Sinulle sanotaan, simpukat ovat paras herkku mitä meri voi antaa, ja sinä uskot. Et kuitenkaan voi tietää varmasti, miekkakala onko parempi herkku, jos sitä koskaan et maista. Nähdään Stadikalla ;)


      • iida.pupu kirjoitti:

        😨EEEIIIIII! Mä häpeen niiiiin hirveesti miten mä tollasen möläytyksen päästin eilen!! 😣 Tietenki haluun tutustuu, mutta piti mun nyt tuollassii heti ehdotella, mä mokaan aina ja pilaan kaiken 😖 Olen kiltti tyttö oikeesti!

        Puhut yhtä tyhjän kanssa täällä, nyt ja alusta lähtien, samat vanhat kliseet. Ne eivät kiinnosta ketään. Ne ovat vain höpinää ilman ajatuksia. Jos etsit tarkoitusta, kuuntele melodiaa, älä sanoja!


      • Dzierzykraj kirjoitti:

        Puhut yhtä tyhjän kanssa täällä, nyt ja alusta lähtien, samat vanhat kliseet. Ne eivät kiinnosta ketään. Ne ovat vain höpinää ilman ajatuksia. Jos etsit tarkoitusta, kuuntele melodiaa, älä sanoja!

        Paitsi jos sanat on kirjoittanut Antti Hyyrynen!


    • kevään.uudet.tuulet

      Nyt kun syksy on koittamassa, oli kiva

    • MirandaUusi

      Nyt on jo syksy. Mut tohon alotukseen vielm et sä et oo neuvoo vaatteissa yhtään sillä vaatteet on jokasen oma asia.

      • kevään.uudet.tuulet

        Monet ihmiset haluavat että heitä neuvotaan pukeutumisessa. Jotkut avaavat täpötäyden vaatekaappinsa, tuskailevat kun eivät tiedä mitä laittavat päällensä ja menevät sitten stylistille joka suunnittelee kaiken valmiiksi. Jotkut lukevat vinkkejä muotisivustoilta, blogeista ja lehdistä ja ovat vähän aikaa tyytyväisiä uusiin vaatteisiinsa, kunnes taas iskee ajatus että ne ovat jo poissa muodista ja tyyli pitää uudistaa. Sen takia ne muotiblogit ja naistenlehdet ovat niin suosittuja, koska ollaan tyylin ja pukeutumisen suhteen epävarmoja ja luotetaan siihen että joku muu on taitavampi. Ja sitten kun siellä blogissa lukee, että kantakaa ne vanhat takit kirppikselle, niin ollaan tyytyväisiä kun joku päätti tuonkin asian eikä sitä tarvitse enempää miettiä. Hyvä jos olet niin itsevarma ettet tarvitse neuvoja muilta. Kuitenkin, muut ihmiset vaikuttavat pukeutumiseesi vaikka et huomaa ja tiedosta sitä neuvomiseksi. Tuskin se sinunkaan tyyli täysin omasta päästä keksitty on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2575
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1629
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      131
      1399
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      322
      985
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      954
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      80
      883
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe