Sorsastajapojut taas sekoilleet kännissä. Luuli metsästysrakkia sorsaksi ja täräytti päin näköä. Sitten märistään tapahtuneelle, vaikka itse on pusikkoon tappamaan lähtenyt ja mitä lie muuta hommaamaan poikien kanssa.
Nyt jo ampui kaverin koiran
10
350
Vastaukset
Heh heh....tässä linkki:
https://www.is.fi/lemmikit/art-2000001246257.html- Pelleporukkaa
Onneksi osui rakkiin eikä sorsaan. Metsästäjien surkeus näkyy siinä(kin), että itkevät itse ampumiaan rakkeja, kun anheettomana joutoväkenä ovat tarkoituksella huvittelemassa eli tuhoamasa luonnonvaraisia eläimiä. Eivät kestä edes omaa leikkiään....
- Nyt_jo
vuonna 2016...
Heh heh.....sama kait se mikä vuosi on kyseessä, jos lopputulos on sama. Elikkä tyhmä pallinaama lasauttaa pyssyllä päin näköä ja rakilta lähtee henki. Näitähän sattuu joka vuosi, varsinkin ihmisten teurastuksia ja haavoittamisia. Siis näitä sattuu päivittäin, kun juoppohullut tolskaa aseitten kanssa. Se on ihan sama mikä vuosi tai päivämäärä on kyseessä. Yhtä makiasti hirnuttaa ja röhötyttää lukea näistä tolskaamisista.
- No_laitahan
tämän vuoden linkit esille, kun kerran niitä kokoajan tapahtuu.
- Eipä_taida
löytyä, kun meni turpa ruttuun. Niin arvelinkin.
- Hulluharraste
Luuli sitä uutisankaksi, otti varmistimen pois, sillä metsästä ei kukaan lähde elävänä.
- Metässäliukastellessa
Ei puolustusministeristä voi erehtyä valkoisuudessaan. Vai voiko sittenkin? Osua oikeaan?
- rätkitäänsuneestaas
kummaa.laitetaan ruokintapaikat sorsille.opetaan ruokailemaan ja sit 20.8rätkitään niille paikoille.riistanhoitoo.jep.nyky metsämiesten homma.jonnijoutavaa.
- Jospas_ensin
opettelet kirjoittamaan ja sitten kirjoittelet selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164