Kävi tuon syöttöpumpun kans,parielementtiä jumissa liekkö ollut lievää öljynpuutetta ja seisonutkin pitkään,sammutin kyllä oli poi päältä.Sama vika oli jo vuosi sitten mutta sain elvytettyä ruosteenirottajilla.Mut nyt kävi köpelösti kun oli sen verran jumissa ja pääsi noi 1ja3 neliötankossa olevat säätöpalikat kuusioruuvilla kiinni liukumaan ja tieten syötöt seon.Keskimäinen on alkup.paikassa.Onkohan nuihin jotain mittaa esim.keskim.palikasta mitattuna,vaiko työnnänkö vivut maksx.syöttöön ja lukitsen siihen.Muutenkinhan nuissa on melkoinen välys palikan ja nokan välissä.Siinähän ne helisee käydessä ja vissiin alip.kalvo kaasua painettaissa siirtää syöttöä.
Valmet 500
5
396
Vastaukset
Tervehdys
Pumpussa on mekaaninen kierroslukusäädin. Elementit ei jumi öljyn takia vaan likaisen polttoaineen takia tai pitkän seisokin. Kokonaisuus on nyt sellainen että pumppu irti diesekorjaamoon(irroitus tarvii hammaspyörän ulosvetäjän). Suuttimet myös mukaan. Senjälken polttoainejärjestelmän kokonaispuhdistus ja suodattimien vaihto ennenkuin korjatut takaisin kiinni.- Korroosio
Käytä 2-tahtiöljyä polttoaineen seassa,auttaa elementtien liikkuvuuteen.
Hei
Ei poista ongelmaa eikä puhdista järjestelmää. Maksaa jonkun ajan päästä vaan enemmän.- vesipahinvoitehista
Kyllä se on puhtaat polttoainet ja riittävän usein vaihdetut polttoainesuodattimet, kun auttaa parhaiten. Veden poisto tietysti järjestelmästä, sekä polttoainesäiliön pitäminen talvella täytenä veden kondensoitumisen estämiseen.
- Köpelösti
Köpelö tuossa elementtien kans tuskaili,nyt olis pumppu josta runkohalki, mutta elementit liikkuu hyvin.Jospa onnistus vaihtaa tuo elementti "paketti" tuohon paikallaan olevaan pumppuun sen isommalti irrottamatta pummppua.Se on sitten eriasia saako noita neliötankossa (kuusioruuvillak.)olevia elementinnokan kääntäjiä kohilleen,liikkuivat kammetessa nuita jumeja.Kokeilla jos ottaa mekaaniset mitat tuosta runkohalkisesta ja lukitsee niillä mitoilla.Josko vielä pienelläremontilla lumia lykkis pihasta,traktorin ainut virka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514