Olen paatunut väkisinmakaaja

pelkonivanki

Enkä edes tunne mitään syyllisyydentunnetta tästä taipumuksestani.
Jo yli 15 vuotta olen säännöllisesti noudattanut kutsumustani ja joka ainoa ilta teen sen vain uudestaan ja uudestaan, pystymättä vaikuttamaan mitenkään tapahtumiin.

Koskaan en nukahda sänkyyn mennessäni, vaan joudun pyöriskelemään tuntikausia hereillä.
Ainoa vaihtoehto on yrittää maata väkisin.
Onneksi se ei ole vielä lakipykälien vastaista ja voin siis rauhassa pakottaa itseäni unten maille.
Mutta pieni pelko kaihertaa koko ajan taka-alalla.

Entäpäs, jos sairastun vaikkapa jakomielitautiin?
Voinko silloin joutua raastupaan kaksinnaimisesta?
Ja jos sairaus äityy oikein pahaksi ja ilmaantuu useita sivupersoonia, niin onko pelkoa joutua tuomiolle väkisisin suoritetusta ryhmäseksistä?

Ja nyt sitten meni viimeisetkin unihalut...helevettiläinen...

7

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväVitsiköVai

      Hah hah haa onpa hauskaa

    • laskepa tiilenpäitä, jos vaikka auttas unettomuutees.......................

    • Nyt.tiedän.olevani

      Täällä toinen väkisinmakaaja, en vain ole hoksannut että olen.

    • Heikunkeikku

      No sinä et ainakaan sopisi mun vakkani kanneksi jos tommonen väkisinmakaaja oot.
      Olisi ikävää jos kuitenkin alkaisit kannekseni ja maata mentäs, niin minä simahtaisin alta aika yksikön ja sinä alkaisit väkisinmakaamaan.
      Olis aika tympeetä sun väkisinmaata melkein tajuttoman pikku possun vieressä, joka ei kuulisi eikä näkisi, eikä osallistuisi mitenkään sun väkisinmakaamiseen.
      Voisit helposti väkisinmaata vaikka koko yön ja minä en tietäisi mitään.


      Hauska kirjoitus. :) Onneksi avasin aloituksen, vaikka ensteks emminkin enemmän ku yy-kaa-koo.

    • Joskus, hyvin harvoin, olen joutunut väkisinmakaamaan ja siksi voin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Ei varmaan ole helppoa väkisinmakaajalla. Mutta ei ole helppoa väkisinnousijallakaan, kyllä niin harmittaa joka (työ)aamu, kun väkisin on noustava sängystä vaikka mieli tekisi vaan jatkaa makaamista.

    • Kyllä tuommonen väkisinmakuu on hetimiten lopetettava.
      Johan tuossa untenmaa kaikkoaa kauas pois, nukkumatista puhumattakaan.
      Jos tuommoinen jatkuu, se voi johtaa vakavampiin syytteisiin, kun kaksinnainti tai ryhmäseksi.
      Äkkiä nyt jotain melatoniinia, lämmintä maitoa, iltalenkkiä ja mitä niitä nyt kaikkia on.
      Kyllä se siitä.

      • Heikunkeikku

        "eppulainen"

        Väkisinmakaaminen on kyllä viheliäistä puuhaa. Ei kivaa.

        Ehdotit hyviä konsteja, mutta et hokannut kuule Kirjaa.
        En tiedä, alkaisinko minäkin väkisinmakailemaan, ellen ennen nukkumista lukisi kirjaa.
        Kirjaa ei välttämättä tarvitse aina edes lukea kauaa, mutta aina kuitenkin edes vähän.
        Kun sisus ilmoittaa, että sammutahan lukulamppu ja kun sen sammutan, niin en tiedä valehdellakaan kuinka monta kertaa ehdin hengittämään, ennen simahtamista. Alle 10 veto-phallusta kai?

        Ai niin. Aloittajalle voisin vielä sanoa, että kamomillatee voisi myös olla oivallinen vinkki jos alvariin joutuu väkisinmakaamaan ja tahtoisi vähän huilata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe