Enkä edes tunne mitään syyllisyydentunnetta tästä taipumuksestani.
Jo yli 15 vuotta olen säännöllisesti noudattanut kutsumustani ja joka ainoa ilta teen sen vain uudestaan ja uudestaan, pystymättä vaikuttamaan mitenkään tapahtumiin.
Koskaan en nukahda sänkyyn mennessäni, vaan joudun pyöriskelemään tuntikausia hereillä.
Ainoa vaihtoehto on yrittää maata väkisin.
Onneksi se ei ole vielä lakipykälien vastaista ja voin siis rauhassa pakottaa itseäni unten maille.
Mutta pieni pelko kaihertaa koko ajan taka-alalla.
Entäpäs, jos sairastun vaikkapa jakomielitautiin?
Voinko silloin joutua raastupaan kaksinnaimisesta?
Ja jos sairaus äityy oikein pahaksi ja ilmaantuu useita sivupersoonia, niin onko pelkoa joutua tuomiolle väkisisin suoritetusta ryhmäseksistä?
Ja nyt sitten meni viimeisetkin unihalut...helevettiläinen...
Olen paatunut väkisinmakaaja
7
305
Vastaukset
- HyväVitsiköVai
Hah hah haa onpa hauskaa
laskepa tiilenpäitä, jos vaikka auttas unettomuutees.......................
- Nyt.tiedän.olevani
Täällä toinen väkisinmakaaja, en vain ole hoksannut että olen.
- Heikunkeikku
No sinä et ainakaan sopisi mun vakkani kanneksi jos tommonen väkisinmakaaja oot.
Olisi ikävää jos kuitenkin alkaisit kannekseni ja maata mentäs, niin minä simahtaisin alta aika yksikön ja sinä alkaisit väkisinmakaamaan.
Olis aika tympeetä sun väkisinmaata melkein tajuttoman pikku possun vieressä, joka ei kuulisi eikä näkisi, eikä osallistuisi mitenkään sun väkisinmakaamiseen.
Voisit helposti väkisinmaata vaikka koko yön ja minä en tietäisi mitään.
Hauska kirjoitus. :) Onneksi avasin aloituksen, vaikka ensteks emminkin enemmän ku yy-kaa-koo. Joskus, hyvin harvoin, olen joutunut väkisinmakaamaan ja siksi voin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Ei varmaan ole helppoa väkisinmakaajalla. Mutta ei ole helppoa väkisinnousijallakaan, kyllä niin harmittaa joka (työ)aamu, kun väkisin on noustava sängystä vaikka mieli tekisi vaan jatkaa makaamista.
Kyllä tuommonen väkisinmakuu on hetimiten lopetettava.
Johan tuossa untenmaa kaikkoaa kauas pois, nukkumatista puhumattakaan.
Jos tuommoinen jatkuu, se voi johtaa vakavampiin syytteisiin, kun kaksinnainti tai ryhmäseksi.
Äkkiä nyt jotain melatoniinia, lämmintä maitoa, iltalenkkiä ja mitä niitä nyt kaikkia on.
Kyllä se siitä.- Heikunkeikku
"eppulainen"
Väkisinmakaaminen on kyllä viheliäistä puuhaa. Ei kivaa.
Ehdotit hyviä konsteja, mutta et hokannut kuule Kirjaa.
En tiedä, alkaisinko minäkin väkisinmakailemaan, ellen ennen nukkumista lukisi kirjaa.
Kirjaa ei välttämättä tarvitse aina edes lukea kauaa, mutta aina kuitenkin edes vähän.
Kun sisus ilmoittaa, että sammutahan lukulamppu ja kun sen sammutan, niin en tiedä valehdellakaan kuinka monta kertaa ehdin hengittämään, ennen simahtamista. Alle 10 veto-phallusta kai?
Ai niin. Aloittajalle voisin vielä sanoa, että kamomillatee voisi myös olla oivallinen vinkki jos alvariin joutuu väkisinmakaamaan ja tahtoisi vähän huilata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096