Mistä löytyy bi naisia

NeitiEtsivä2

Nyt tämä bi nainen tahtois löytää ihanaisen naisen. Vaan en tiedä mistä? Tutka ei toimi ja olen liian ujo tekemään aloitetta, vaikka ihania naisia on ympärillä paljon, mutta mistä ihmeestä sen tietää onko toinen kiinnostunut? Ikää on 40 , olen ihan normi mitoissa oleva suht kivan näköinen (vaikka itte sanonki), miehet kattelee kyllä, mutta en niitä tahdo vaan ihanan naisellisen naisen? Mistä?

57

5911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämillään_oleva

      Pähkäilet saman asian kanssa kun itsekin. Tai itse en niinkään etsi naista, mutta olen ihastunut naiseen. Koko tunne on minulle uusi ja sen myötä olen havainnut, että pitää etsiä rinnalle oikeaa ihmistä, ei miestä. Mutta miten havaita toisen mielenkiinto? Miten viestiä, olet minusta kiinnostava, ilman että on vahingossakaan tungetteleva? Naisten suhteen koen vielä rajoittavana sen, että omassa päässäni on ajatus siitä, että jos tulkitsen väärin, voin järkyttää toista, jos hän ei ikinä ole ajatellut suhteen naiseen olevan mahdollinen. Mies luultavasti vaan antaa pakit, mutta entäs miten nainen kokee toisen mielenkiinnon ilmaisun, jos hän onkin täysin hetero? Tutkanni tunnistaa tietyn naistyypin melko usein, mutta kiinnostun naisellemmisesta naisista ja heitä en taas osaa tutkallani löytää, siis heistä niitä, joita nainen voisi kiinnostaa.
      En siis osaa auttaa. Ehkä meidän pitää mennnä johonkin aikuisten bi tapahtumaan, jos sellaisia jossain joku järjestää...

      • NeitiEtsivä2

        Olen myös tällä hetkellä ihastunut naiseen. Hän on valloittavin persoona mitä olen ikinä tavannut. Älykäs, empaattinen ja kaunis. Kaiken kaikkiaan kuuma pakkaus. Voisi sanoa, että ihastun ihmiseen ja persoonallisiuteen, sukupuolesta riippumatta. Mutta tällä hetkellä yritän epätoivoisesti etsiä merkkiä hänestä, pienintäkin, että onko hän yhtään kiinnostunut minusta. En tiedä, eikä jaksaisi, menee elämä hukkaan. Haluaisin vain naisen jonka kanssa synkkaisi ja hän olisi myös aidosti kiinnostunut minusta.


      • Voitkojolopettaa
        NeitiEtsivä2 kirjoitti:

        Olen myös tällä hetkellä ihastunut naiseen. Hän on valloittavin persoona mitä olen ikinä tavannut. Älykäs, empaattinen ja kaunis. Kaiken kaikkiaan kuuma pakkaus. Voisi sanoa, että ihastun ihmiseen ja persoonallisiuteen, sukupuolesta riippumatta. Mutta tällä hetkellä yritän epätoivoisesti etsiä merkkiä hänestä, pienintäkin, että onko hän yhtään kiinnostunut minusta. En tiedä, eikä jaksaisi, menee elämä hukkaan. Haluaisin vain naisen jonka kanssa synkkaisi ja hän olisi myös aidosti kiinnostunut minusta.

        Se nainen, jota etsit ei ole pätkääkään kiinnostunut miehesi seurasta. Ei millään tavalla. Eikä sinustakaan. Ei tipan tippaa.


      • Anonyymi

        Kysy suoraan onko poikaystävää tai tyttöystävää. Voit myös kysyä pitääkö nainen miehistä vai/ja naisista


      • Anonyymi
        NeitiEtsivä2 kirjoitti:

        Olen myös tällä hetkellä ihastunut naiseen. Hän on valloittavin persoona mitä olen ikinä tavannut. Älykäs, empaattinen ja kaunis. Kaiken kaikkiaan kuuma pakkaus. Voisi sanoa, että ihastun ihmiseen ja persoonallisiuteen, sukupuolesta riippumatta. Mutta tällä hetkellä yritän epätoivoisesti etsiä merkkiä hänestä, pienintäkin, että onko hän yhtään kiinnostunut minusta. En tiedä, eikä jaksaisi, menee elämä hukkaan. Haluaisin vain naisen jonka kanssa synkkaisi ja hän olisi myös aidosti kiinnostunut minusta.

        Tutustu häneen. Kysele hänestä, niin saat tietä millainen hän on


    • HitsiKunOnVaikeeta

      No ensin sun täytyy kertoo missä vaikutat sekä ootko lapsellinen ja merkitystä on myös sillä erositko miehestä eilen vai toissa viikolla:D
      Naisellisia bissejä tapaa kaupungeissa, joista löytyy homokuppiloita, joihin voi siis mennä vaikkei gaydar niin toimisi tai alkomaholia rohkaisuksi käyttäisi:D
      Sen mitä tiedän niin heteronaiset yleensä ottavat pienen flirtin paremminkin kohteliaisuutena, ellet nyt ihan pelleksi heittäydy:O

      Ps. Samoilla ulkoisilla spekseillä oleva, vapaa lesbo-nainen se sitten vasta haasteellista onkin löytää:D

      • Hohhoijaa__

        Ne kaikki naiselliset siellä homokuppiloissa eivät suinkaan ole bissejä eivätkä kaikki välttämättä halua valehtelevaa tuuliviirifeikkiä itselleen edes yhdeksikään yöksi.

        Kaikki lesbot eivät ole miehekkäitä ja kaikki bisset eivät ole naisellisia. Kaikki naiselliset eivät ole bissejä tai heteroja. Kaikki heteronnäköiset eivät ole heteroja. Seksuaalisuus ei välttämättä näy päällepäin. Toisinaan näkyy, toisinaan ei. Naisellisuus ei välttämättä tarkoita tyhmää, pinnallista, impulsiivista helposti huijattavaa sinisilmäistä bimboa.

        Sinäkin paljastut heteroksi, joka on naimisissa miehen kanssa, vaikka kuinka yrität esittää bisseä, eronnutta, ihastunutta ja ei-ihastunutta yhtäaikaa. Harvoinpa yhtäaikaa voi olla naimisissa ja eronnut, bisse ja hetero, ihastunut ja ei-ihastunut.


      • Hämillään_oleva

        Kertokaa nyt, onko se jotenkin "huonompaa" olla bi, kun hetero tai homoseksuaali? Se, että voin kiinnostua ja olla parisuhteessa sekä miehen, että naisen kanssa, ei mielestäni tee minusta tuuliviiriä. Rakastun ihmiseen, riippumatta hänen sukupuolestaan. En etsi pelkkää seksiseuraa miehistä enkä naisista. Jos olen parisuhteessa, olen siinä tosissaan ja uskollisena, eli ei ole tarpeen parisuhteen(kaan) aikana harrastaa panosuhteita.
        Toki tiedön, että jotkut puolison luvalla hakevat suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen parisuhteessa oleessan (ja jotkut varmaan ilman lupaakin), mutta sekin lienee ok,. jos pelaa reiluilla korteilla.
        En siis koe olevani mitenkään feikki ja tuskin olen ainoa bi, joka on ihan tosissaan suhteen ryhtymässä, miehen tai naisen kanssa.
        Ja ihastua voi parisuhteessa ollessaankin, sekään ei tee kenestäkään feikkiä, kai.


      • Hohhoijaa__
        Hämillään_oleva kirjoitti:

        Kertokaa nyt, onko se jotenkin "huonompaa" olla bi, kun hetero tai homoseksuaali? Se, että voin kiinnostua ja olla parisuhteessa sekä miehen, että naisen kanssa, ei mielestäni tee minusta tuuliviiriä. Rakastun ihmiseen, riippumatta hänen sukupuolestaan. En etsi pelkkää seksiseuraa miehistä enkä naisista. Jos olen parisuhteessa, olen siinä tosissaan ja uskollisena, eli ei ole tarpeen parisuhteen(kaan) aikana harrastaa panosuhteita.
        Toki tiedön, että jotkut puolison luvalla hakevat suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen parisuhteessa oleessan (ja jotkut varmaan ilman lupaakin), mutta sekin lienee ok,. jos pelaa reiluilla korteilla.
        En siis koe olevani mitenkään feikki ja tuskin olen ainoa bi, joka on ihan tosissaan suhteen ryhtymässä, miehen tai naisen kanssa.
        Ja ihastua voi parisuhteessa ollessaankin, sekään ei tee kenestäkään feikkiä, kai.

        Ymmärrätkö, että ne naiselliset siellä homobaareissa eivät välttämättä ole y-h-t-ä-ä-n biseksuaaleja eivätkä millään tavoin maksullisia naisia eivätkä tipan tippaa kiinnostuneita miesten seurasta missään muodossa tai mies-naisparin kolmatta pyörää seurasta.

        Se, että on naisellinen tai kaunis ei tarkoita, että olisi bi, hetero tai kiinnostunut miehistä. Yhtä hyvin se baarin rumin rekkiksen näköinen voi olla bi tai hetero ja baarin naisellisin umpilesbo kun olla ja voi.

        Sen takia ne homobaarit on, että homoillekin olisi edes yksi ainut baari, jossa voi tavata muita homoja.

        Te vastakkaista seuraa etsivät voitte painua sanonko minne... Teille on tuhansia heterobaareja Suomessa, jossa voitte etsiä vastakkaisen sukupuolen seuraa. Homoille ja lesboille on paljon vähemmän mahdollisuuksia tavata kaltaisiaan.


      • Hämillään_oleva

        Edelleen en ymmärrä, miksi on mahdoton ajatella, että joku voi etsiä ihmistä. Nainen myös naista ja olla häneen sitoutunut, vaikka olisikin bi. Ei se tarkoita, että haluaa samaan aikaan elämään sekä miehen että näisen. Ja jos on parisuhteessa, minä en ainakaan etsi silloin mitään muuta suhdetta kuin sen, joka on jo olemassa. En siis missään nimessä etsi naista kolmenneksi pyöräksi, enkä haluaisi myöskään suhteeseen miestä lisäksi. Kuten en haluaisi miehen kanssa parisuhteessa ollessa siihen toista naista. Kummia pelkoja ihmisllä, tai yleistyksiä, että biseksuaalit haluaisivat olla yhtä aikaa parisuhteessa sekä miehen, että naisen kanssa.
        Ja totta kai varmaan kaikki tietää, ettei ulkonäöstä voi päätellä seksuaalisuutta, Joiden kohdalla voi, suurimman osan kohdalla ei.
        Mutta voit olla huoleti, en ole homobaareissa vierallut ja taidan tarkkaan harkita, josko vierailenkaan, Jos vierailisin, en tokikaan sieltä miestä etsisi, en myöskään vaihtelua vaan oikeaa suhdetta. Mutta se ei vissiin ole bihenkilölle sallittua vai?


      • Hohhoijaa__ kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että ne naiselliset siellä homobaareissa eivät välttämättä ole y-h-t-ä-ä-n biseksuaaleja eivätkä millään tavoin maksullisia naisia eivätkä tipan tippaa kiinnostuneita miesten seurasta missään muodossa tai mies-naisparin kolmatta pyörää seurasta.

        Se, että on naisellinen tai kaunis ei tarkoita, että olisi bi, hetero tai kiinnostunut miehistä. Yhtä hyvin se baarin rumin rekkiksen näköinen voi olla bi tai hetero ja baarin naisellisin umpilesbo kun olla ja voi.

        Sen takia ne homobaarit on, että homoillekin olisi edes yksi ainut baari, jossa voi tavata muita homoja.

        Te vastakkaista seuraa etsivät voitte painua sanonko minne... Teille on tuhansia heterobaareja Suomessa, jossa voitte etsiä vastakkaisen sukupuolen seuraa. Homoille ja lesboille on paljon vähemmän mahdollisuuksia tavata kaltaisiaan.

        Sä se pääsit näköjään taas vauhtiin 😂 Rauhotuhan jo 😉


      • Hohhoijaa_
        Hämillään_oleva kirjoitti:

        Edelleen en ymmärrä, miksi on mahdoton ajatella, että joku voi etsiä ihmistä. Nainen myös naista ja olla häneen sitoutunut, vaikka olisikin bi. Ei se tarkoita, että haluaa samaan aikaan elämään sekä miehen että näisen. Ja jos on parisuhteessa, minä en ainakaan etsi silloin mitään muuta suhdetta kuin sen, joka on jo olemassa. En siis missään nimessä etsi naista kolmenneksi pyöräksi, enkä haluaisi myöskään suhteeseen miestä lisäksi. Kuten en haluaisi miehen kanssa parisuhteessa ollessa siihen toista naista. Kummia pelkoja ihmisllä, tai yleistyksiä, että biseksuaalit haluaisivat olla yhtä aikaa parisuhteessa sekä miehen, että naisen kanssa.
        Ja totta kai varmaan kaikki tietää, ettei ulkonäöstä voi päätellä seksuaalisuutta, Joiden kohdalla voi, suurimman osan kohdalla ei.
        Mutta voit olla huoleti, en ole homobaareissa vierallut ja taidan tarkkaan harkita, josko vierailenkaan, Jos vierailisin, en tokikaan sieltä miestä etsisi, en myöskään vaihtelua vaan oikeaa suhdetta. Mutta se ei vissiin ole bihenkilölle sallittua vai?

        Ihan sama mitä sepustat, mutta voitko jo millään edes yrittää ymmärtää, että ne naiselliset naiset eivät välttämättä ole millään tavoin biseksuaaleja, heille ei todellakaan kelpaa mikään miesnaisparin seura eivätkä ne naiselliset naiset ole lähtökohtaisesti maksullisia naisia missään muodossa.

        Naisellisuus ei ole synonyymi bisseydelle. Biseksuaaleja naisia löytyy myös poikamaisina ja miehekkäinä kuten rekkakuskin näköisinäkin ja umpilesboja löytyy todella naisellisistakin. Eikä niille naisellisille kelpaa edelleenkään kenenkään miehen seura olkoot mies mitä kansalaisuutta tahansa. Että ihan turha yrittää naittaa kenellekään miehelle!

        Ja jos mies haluaa löytää vastakkaisesta sukupuolesta seuraa niin menkööt heterobaariin tai nettiin huorasivustoille. Tai jos heteropariskuntana haluatte kolmatta pyörää-seksiseuraa niin silloin luontevin vaihtoehto olisi ostaa joku varsinainen oikea ammattihuora jostain ammattihuorasivustolta muutamaksi tunniksi eikä väkisin änkeä umpilesbojen seuraan.


      • Hämillään_oleva
        Hohhoijaa_ kirjoitti:

        Ihan sama mitä sepustat, mutta voitko jo millään edes yrittää ymmärtää, että ne naiselliset naiset eivät välttämättä ole millään tavoin biseksuaaleja, heille ei todellakaan kelpaa mikään miesnaisparin seura eivätkä ne naiselliset naiset ole lähtökohtaisesti maksullisia naisia missään muodossa.

        Naisellisuus ei ole synonyymi bisseydelle. Biseksuaaleja naisia löytyy myös poikamaisina ja miehekkäinä kuten rekkakuskin näköisinäkin ja umpilesboja löytyy todella naisellisistakin. Eikä niille naisellisille kelpaa edelleenkään kenenkään miehen seura olkoot mies mitä kansalaisuutta tahansa. Että ihan turha yrittää naittaa kenellekään miehelle!

        Ja jos mies haluaa löytää vastakkaisesta sukupuolesta seuraa niin menkööt heterobaariin tai nettiin huorasivustoille. Tai jos heteropariskuntana haluatte kolmatta pyörää-seksiseuraa niin silloin luontevin vaihtoehto olisi ostaa joku varsinainen oikea ammattihuora jostain ammattihuorasivustolta muutamaksi tunniksi eikä väkisin änkeä umpilesbojen seuraan.

        Ai olenko mä mies?? Tai onko mulla mies?? Mielenkiintoista..


    • NeitiEtsivä2

      Jos nyt pitää lokeroida niin ehkä panseksuaali olisi lähinnä itseä. On tullut oltua miesten kanssa ja naisten, mutta ehkä se kun on saanut rakastella naista niin ei välttämättä enää tahdo olla miehen kanssa tai en tiedä. Enemmän nautin naisen kanssa rakastelusta, ehkä. Tekeekö se sitten minusta lesbon? Mielestäni läheisyys, ihastuminen ja rakkaus on paljon enemmän kuin seksi ja siksi ihastun persoonaan. Kolmen kimpat ei ole minun juttuni, saa olla niiden jotka siitä nauttii. Ehkä pitäisi vain olla rohkea ja kertoa tunteistani tälle ihastukselle?!

      • SuosittelenMyösGayBaaria

        Ton perusteella mitä kerrot niin lesboa susta ei ehkä tuu:) Mut rohkeesti vaan ajatuksia ihastukselle jakamaan! Kuka sen tietää vaikka hän on juuri se, joka läsnäolollaan tekee ehkä-sanasta määrätietoisemman, puoleen tai toiseen;)


    • NeitiEtsivä2

      No niin, menin Qruiseriin etsimään...hiljasta pitelee. Seuraavaksi vissiin baariin? Eli vinkkejä pääkaupunkiseudun baareista josta voisi löytyä nais seuraa naiselle?

      • Myösetsivä

        Hei NeitiEtsivä2!
        Täällä myös 40 nainen pk-seudulta, joka etsii sitä omaa ihanaa naistansa. Heteroksi luulin itseäni vielä pari vuotta sitten.. mut sit kolahti ja kovaa ja koko elämä meni uusiks.. aloitin suhteen naisen kanssa, joka kuitenkin sitten loppui parin vuoden jälkeen :(
        Enää en edes voisi kuvitella etsiväni miestä rinnalleni. Naiset on se juttu!
        Minuakin miehet katselevat mutta ei kiinnosta.. ja lesboksi minua ei kyllä päällepäin tunnista, mikä tavallaan surettaa.. kun miten sitten löydän sen ihanan naiseni...
        Minuakin siis kiinnostaa tietää, mistä Helsingissä voisi tavata naisia :)
        Miten esim. sinuun saisi yhteyden?


    • Lisbii

      Kyllä, vaikutat kiinnostavalta. Naisellinen nainen, jota miehetkin katselee. Katselisin minäkin, jos tämän palstan kautta ikinä edes pääsee ketään katselemaan. Vaikuttaa hieman yksinäisten ihmisten valittelupalstalta. Miten esim. sinuun pääsisin tutustumaan?

    • PARISKUNTA

      Hei. Täältä löytyy. Mutta mies tulee mukana. Käykö se?

      • Sisälukutaito

        "Kolmen kimpat ei ole minun juttuni, saa olla niiden jotka siitä nauttii." (by NeitiEtsivä2)


      • Sisälukutaito kirjoitti:

        "Kolmen kimpat ei ole minun juttuni, saa olla niiden jotka siitä nauttii." (by NeitiEtsivä2)

        Täällä bi nainen jolla mies,mutta mies ei mukana naisten välisessä hellyydessä.kiinnostaako?
        Mut löytää Suomi 24 nimimerkillä Sandy69
        Voidaan jutella lisää
        Mulla on kokemusta


    • NeitiEtsivä2
    • Aitoaikuinennainen50PK

      Ihana kuulla etten ole yksin näiden pohdintojeni/kaipuun kanssa... kanssasisaria ilmeisesti on mutta ei vain helppoa löytää... Itse olen 50v aikuinen aito nainen Vantaalta,kyllä liitossa olen,mutta puolisoni ei kuulu tähän pakettiin tämä on vain minun,sinun,meidän tai teidän juttu eli meitin "tyttöjen" oma maailma. Olen saanut kokea tuota ihanuutta naisen kanssa,mutta siitäkin on jo tovin aikaa ja kun se on osa itseäni ei ilman toista voi kokea kokonaiseksi vaikka kuinka hyvin olisi asiat...aina on se kaipuu... Sinut olen jo asiani kanssa ollut teinivuosista asti ja aito olen aina ollut. Vaan ongelma on mistä sen ihanaisen löydän,siis kokonaisuuden (ei vain pelkkä seksi vaan voi olla paljon muutakin) eli kompaktipaketissa sielunsisar... Löytyykö vai edelleenkö unelmoin/kaipaan?

      • ilonpisarat

        Hei, miten sinuun saa yhteyden?


      • Aitoaikuinennainen50pk
        ilonpisarat kirjoitti:

        Hei, miten sinuun saa yhteyden?

        Varmaan tuo sähköposti on se paras vaihtoehto. Oletko pa-seudulta? Voisi kokeilla tuota chattia jos joudat sinne vai....?


      • Aitoaikuinennainen50pk

        Anteeksi tuli tuo kirjoitusvirhe eli oletko pk - seudulta? :)


      • ilonpisarat

        Kyllä, olen pk-seudulta.
        En chattaa, olen pahoillani.


      • Aitoaikuinennainen50pk
        ilonpisarat kirjoitti:

        Kyllä, olen pk-seudulta.
        En chattaa, olen pahoillani.

        Ajattelin että oisin voinnut antaa nuo yht. Tiedot privana kun täällä ne ilmeisesti on julki eli ei sen enempään kuin käynti chatissa vaan...


      • Aitoaikuinennainen50pk
        Aitoaikuinennainen50pk kirjoitti:

        Ajattelin että oisin voinnut antaa nuo yht. Tiedot privana kun täällä ne ilmeisesti on julki eli ei sen enempään kuin käynti chatissa vaan...

        Vai miten toimitaan?


      • ilonpisarat

        Jos sinä laitat osoitteesi tähän ja poistatat sen sitten heti kun minä olen ottanut sen ylös, sopisiko sinulle niin?


      • Aitoaikuinennainen50pk
        ilonpisarat kirjoitti:

        Jos sinä laitat osoitteesi tähän ja poistatat sen sitten heti kun minä olen ottanut sen ylös, sopisiko sinulle niin?

        Eli siis kuumameili companyn edustama?


      • ilonpisarat

        Sopii. :)


      • Aitoaikuinennainen50pk

        Nelilyhenteinen te ja wi alaviivattuna numeroon kuusi kissanhännällä..... :)


      • Aitoaikuinennainen50pk

        Kuullaan pian...ehkä toivottavasti... :)


      • ilonpisarat

        Kohta näet toimiko pollani. :)


      • Aitoaikuinennainen50pk

        :)


      • Aitoaikuinennainen50pk

        Odotellen....


      • Aitoaikuinennainen50pk

        Neli yhdessä kohtaa kuutosen viivauksella_ pieninä.... Eli odottelen.... ;)


      • Aitoaikuinennainen50pk

        Ei mitään vielä


      • ilonpisarat

        Ainakaan meili ei palautunut.
        Tiedä sitten...


      • tewi

        Onko siitä miten kauan?


      • ilonpisarat

        On niin kauan että meni jollekin toiselle. Taisi olla minulla liian kuuma osoite.


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, olen lähes samanikäinen ja samoilla ajatuksilla sekä elämäntilanteessa, mutta liian ujo tekemään koskaan aloitetta. Kolmen kimppa ei kiinnosta eikä se ole tämän jutun juoni.


    • ilonpisarat

      Tai minulle sinun. :)

    • Anonyymi

      Hei, itse etsin bi naista luvan kanssa. Ollaan menossa torstaina mökille mieheni kanssa. Olisi mahtavaa jos joku bi nainen uskaltautuisi mukaan ... Me ollaan ihan tavallinen normi pariskunta,terveet molemmista päistä.
      Jos kiinnostuit,ota yhteyttä.. naisen kanssa on ihanaa

    • Anonyymi

      Miksi olette tehneet elämästänne noin monimutkaista ja stressaavaa ? Päkäilette ensin vuosikaudet omaa suuntautumistanne ja sitten alatte pohtimaan muiden suuntautumista että ollako vai eikö olla nyt lesbo tai bi se kaupan kassa tai vastaantulija kadulla. On teillä ongelmat:D

    • Moi, täällä mukava avoin pariskunta joka hakee naiselle naista. Kokeile et pety

    • Hyvä kysymys, itselläkin herännyt kiinnostus naisia kohtaan, mutta en tiedä mitä löytyisi. Itse myös hieman ujo ja uusi näiden ajatusten kanssa, joten ......

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä.

    • Anonyymi

      En mäkään tiedä mistä löytyy.

    • Anonyymi

      Vaimoni tahtoisi tavata bi-naisen...

    • Anonyymi

      Vaimoni haluaa sinut

    • Anonyymi

      Vaimoni voisi tykätä sinusta.. itse vain seurailen tilannetta ja jos kaikki natsaa hyvin niin saatan samalla kosketella... mutta vain teidän luvalla tietty

    • Anonyymi

      Venäjältä !!

    • Anonyymi

      Olen ollut tuossa tilanteessa pari kertaa vuosien varrella, molemmat on löytyneet työpaikalta mutta kummastakaan ei tullut sitten sen enempää, eli varsinaisesta seksistä ei ole edelleenkään kokemusta. En ole kovin aktiivisesti etsinyt tai juuri edes kertonut muille, joku tietää ja joku ei. Mutta molemmat ns. jutut oli aivan ihania aikansa.

    • Anonyymi

      neitiEtsivä2 Kyllä se rakas löytyy .....................vaikka tästä heti!!!!

    • Anonyymi

      Tässä olis vastaus soita

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe