Yksinäisyyden teemaviikko alkoi

kertokaase

Missä aiotte viettää sen...

15

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasa-painoilen keittiön-oven karmien välissä.

      H.

      • halojata

        Onnistuuko samalla lirkkuun vastaaminen/puhuminen?


    • Psykoterapeutit

      Yksin iloitsen yksiössä😀

      • Bengalitikku

        Mä olen orientoitunut enempi pääsiäiseen: mämmiä, pashaa, munia, karitsaa
        Ym. Ym. Ym.


    • ei.muuta

      Ehkä menen katsomaan pääsiäiskulkuetta.Valtteri Torikkaa.

    • joopajooniin

      Täällä palstalla.
      Ihan kuten normaalisti.

    • lacucaracha

      Paljon kirjoja odottaa kirjastossa, joten ainakin luen. Hiljentymistä, musiikkia, hyvää syömistä, keskusteluja ystävien kanssa, jos jaksan jne. Tapaan lukea pääsiäisen aikaan Waltarin Valtakunnan salaisuuden, ehkä nytkin. En nauti enää kovin matkailusta, työssäoloaikana sain reissaamisesta tarpeekseni ja liikkuminen on nyt sekä hitaampaa että kivuliaampaa. Ilot ovat pienet, mutta sitäkin suuremmat.

    • biblio

      Ihan tavallisesti menee. Yksin.
      Yksinäisyyden teemaviikko ?
      Vähän herättää kummastusta.
      Hyvä idea...kai...vaikka huomioida koko vuoden yksinäisiäkin.
      Mutta kuka tämän viikon on "julistanut" ?
      Ja mitä sen eteen tehdään ja missä ?
      Onko jotain tapahtumia
      vai pohtivatko ei-yksinäiset A-Talkissa meidän yksinäisten asioita (hahhah) ?
      En siis odota että minun eteeni tehdään jotain.
      Pääsen kyllä ulos ihmisten pariinkin, jos haluan.
      Yksinäisyys on joskus vapaaehtoista,
      eikä yksinolo aina tarkoita yksinäisyyttä.
      Kaikkea hyvää itse kullekin !
      Lukemista on minullakin aina.
      Kirjan kanssa ei ole yksin.

      • Bengalitikku

        Mä en ole lukenut viikkoihin mitään. Juutuin Amy Tanin Ihmeiden laaksoon sivulle 71 kurtisaanitaloon juuri vallankumouksen kynnyksellä Kiinassa.
        Lukeminen meni suorittamiseksi. Ihan tervanjuontia. Tunnen suurta syyllisyyttä, kun kirja jää kesken ja en pysty aloittamaan uutta.
        Kirjailija on ollut suosikkikirjailijoitani.
        Kiirastulessa kärvistelen, koska kirjat ovat nam.


    • kotona sohvalla maaten................

    • Yksin eikö se kuulu viettää sellainen teemaviikko.
      Toivottavasti ei tule sellaista parisuhde teemaviikkoa. Mitä minä silloin ...

    • 4365345634

      Ajattelin sanoa jokaiselle vastaantulevalle naapurille, että on täysi mulkku tai sitä vailla.

      • Turvatonta.keikkua

        Entä jos pummaavat mulkkua sinulta, kuinka muna sitten pannaan?


      • 4365345634
        Turvatonta.keikkua kirjoitti:

        Entä jos pummaavat mulkkua sinulta, kuinka muna sitten pannaan?

        En ole pitänyt kaupan, eikä ole myynnissä nytkään.


    • Vapaa.ilta.tyyny

      Lähden seikkailemaan maakuntiin, en suunnittele etukätee, toimin hetkien ehdoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe