Missä aiotte viettää sen...
Yksinäisyyden teemaviikko alkoi
15
274
Vastaukset
Tasa-painoilen keittiön-oven karmien välissä.
H.- halojata
Onnistuuko samalla lirkkuun vastaaminen/puhuminen?
- Psykoterapeutit
Yksin iloitsen yksiössä😀
- Bengalitikku
Mä olen orientoitunut enempi pääsiäiseen: mämmiä, pashaa, munia, karitsaa
Ym. Ym. Ym.
- ei.muuta
Ehkä menen katsomaan pääsiäiskulkuetta.Valtteri Torikkaa.
- joopajooniin
Täällä palstalla.
Ihan kuten normaalisti. - lacucaracha
Paljon kirjoja odottaa kirjastossa, joten ainakin luen. Hiljentymistä, musiikkia, hyvää syömistä, keskusteluja ystävien kanssa, jos jaksan jne. Tapaan lukea pääsiäisen aikaan Waltarin Valtakunnan salaisuuden, ehkä nytkin. En nauti enää kovin matkailusta, työssäoloaikana sain reissaamisesta tarpeekseni ja liikkuminen on nyt sekä hitaampaa että kivuliaampaa. Ilot ovat pienet, mutta sitäkin suuremmat.
- biblio
Ihan tavallisesti menee. Yksin.
Yksinäisyyden teemaviikko ?
Vähän herättää kummastusta.
Hyvä idea...kai...vaikka huomioida koko vuoden yksinäisiäkin.
Mutta kuka tämän viikon on "julistanut" ?
Ja mitä sen eteen tehdään ja missä ?
Onko jotain tapahtumia
vai pohtivatko ei-yksinäiset A-Talkissa meidän yksinäisten asioita (hahhah) ?
En siis odota että minun eteeni tehdään jotain.
Pääsen kyllä ulos ihmisten pariinkin, jos haluan.
Yksinäisyys on joskus vapaaehtoista,
eikä yksinolo aina tarkoita yksinäisyyttä.
Kaikkea hyvää itse kullekin !
Lukemista on minullakin aina.
Kirjan kanssa ei ole yksin.- Bengalitikku
Mä en ole lukenut viikkoihin mitään. Juutuin Amy Tanin Ihmeiden laaksoon sivulle 71 kurtisaanitaloon juuri vallankumouksen kynnyksellä Kiinassa.
Lukeminen meni suorittamiseksi. Ihan tervanjuontia. Tunnen suurta syyllisyyttä, kun kirja jää kesken ja en pysty aloittamaan uutta.
Kirjailija on ollut suosikkikirjailijoitani.
Kiirastulessa kärvistelen, koska kirjat ovat nam.
kotona sohvalla maaten................
Yksin eikö se kuulu viettää sellainen teemaviikko.
Toivottavasti ei tule sellaista parisuhde teemaviikkoa. Mitä minä silloin ...- 4365345634
Ajattelin sanoa jokaiselle vastaantulevalle naapurille, että on täysi mulkku tai sitä vailla.
- Turvatonta.keikkua
Entä jos pummaavat mulkkua sinulta, kuinka muna sitten pannaan?
- 4365345634
Turvatonta.keikkua kirjoitti:
Entä jos pummaavat mulkkua sinulta, kuinka muna sitten pannaan?
En ole pitänyt kaupan, eikä ole myynnissä nytkään.
- Vapaa.ilta.tyyny
Lähden seikkailemaan maakuntiin, en suunnittele etukätee, toimin hetkien ehdoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483