Kaikenlaisesta tehdään nykyisin tutkimuksia, kunhan joku vaan maksaa. Nyt tutkinnan alle pääsi perheet joilla kissa, verrattuna perheisiin joilla on koira.
Kissaperheiden lapset olivat kuulemma ahdistuneempia, emännillä enemmän alkoholi-ongelmia. Yleensäkin kissaihmiset olivat taipuvaisia negatiivisuuteen.
Joskus ennenvanhaan luokiteltiin ihmiset ulkonäön perusteella. Se on nyt mennyttä aikaa, nykyisin lemmikkisi kertoo millainen olet. Itse olen koira-kissa ihminen, eli melko neutraali. Entä sinä?
Nykyaikainen luonneanalyysi
34
579
Vastaukset
- onkomolempiparempi
Jaa-a mikähän sitä oikein olenkaan, kun minulla on molemmat, kissa ja koira.
- epätietoisuus
Eikä minulla ole kumpaakaan.
- yleis-tietoa
Kiinalaisen horoskoopin mukaan kissa ihmiset on viisaita, ketteriä,
niillä 9 henkeä kissa-ihmiset ovat miellyttäviä kehrääjiä lämminhenkisiä,
mutta erittäin itsenäisiä,
ne ei kuolekkaa helpolla, osaavat vikkelästi väistää vaaran ,
kissa ihmiset ovat erittäin siitiä ja hyvän järjestyken omaavaa porukkaa,
ei huumeisiin eikä viinaan taipuvaisia,
sinulla on väärää tietoa kissa-ihmisistä- Bengalitikku
No, mitäs sekin kertoo ihmisestä, jos hällä on saksanseisoja?
Tai skrodella miehellä 2 taskukoiraa? - noohjooh
Bengalitikku kirjoitti:
No, mitäs sekin kertoo ihmisestä, jos hällä on saksanseisoja?
Tai skrodella miehellä 2 taskukoiraa?Skrode mies kahdella taskukoiralla kertoo hyvästä itsetunnosta, ei tarvetta pönkittää.
Pelkkää soopaa.
Aiemmat tutkimukset eivät puhu tuollaisista asioista mitään.
Kummallinen tuo tutkimusaineistokin 180 kissalla ja 463 ilman.
Juurihan kirjoiteltiin tutkimuksesta, että kissaihmiset ovat älykkäämpiä, kuin koiraihmiset. En usko moiseen yleistykseen ollenkaan.
Sitäpaitsi pitäisi sitten olla tutkittavia ympäri maan ja eri sosiaaliluokista.- noohjooh
Koska sinulla on noin negatiivinen suhtautuminen, liet kissa-ihmisiä :) Älä ota todesta, kiusaan vaan.
Mietin myös että miksi tuollaista tutkimusta ylipäänsä on päädytty tekemään. Joku outo tarve lokeroida ihmisiä. Niinhän me vissiin kaikki jotenkin teemme.
Entisenä kissanomistajana avaan tietysti valkoviinipullon tänä iltana, hyvällä omatunnolla. Minulta suorastaan odotetaan sitä. Lapsuus kodissani oli aina kissoja ja koira, neljä lehmää ja hevonen, joskus kaksikin. Lampaita ja sikoja, kuin myös kanoja siellä oli, kuten myöhemmin kaneja ja kalkkunoita, joita inhosin.
Niin, mitä meistä kaikista tuli? Jokaisesta omanlaisensa, kuten siskostani vannoutunut kissaihminen ja minusta koiran omistaja, mutta kissaa en olisi sietänyt kodissani.noohjooh kirjoitti:
Koska sinulla on noin negatiivinen suhtautuminen, liet kissa-ihmisiä :) Älä ota todesta, kiusaan vaan.
Mietin myös että miksi tuollaista tutkimusta ylipäänsä on päädytty tekemään. Joku outo tarve lokeroida ihmisiä. Niinhän me vissiin kaikki jotenkin teemme.
Entisenä kissanomistajana avaan tietysti valkoviinipullon tänä iltana, hyvällä omatunnolla. Minulta suorastaan odotetaan sitä.Juuh, tuollaisiin tutkimuksiin on negatiivinen suhtautuminen, muuten olen puolen ihminen.
Kissa on ja kohta taas koiriakin juoksee ympärillä montaa eri sorttia, kun lumet sulaa. On isoa ja pientä.
Bernhandilainenkin tulee aina aamulla mua tökkimään ruokaa antamaan, kun saa mut helpommin ylös, kun isäntänsä.
Minä pidän eläimistä yleensä.
Käärmeet nyt eivät minua viehätä, mutta en minä tapa.
Puolukassakin juttelin kyylle, kun loikoili viereisellä mättäällä, kun toiselta poimin.
Kalastan kyllä, että siinä tulee henki vietyä, mutta henki se on viety niiltä kaupastakin ostetuilta eväiltä.Kyllä minuakin jurppii nämä lällälää-tutkimukset. Nämä on naistutkijoiden tekemiä, saanevatko siihen rahaa.
Ei ole kauan, kun oli naistohtorin tutkimus, nainen autokaupassa, sai paljon julkisuutta.
Tänä päivänä tällaisia tutkimuksia tehdään, voi, voi.
Samaan aikaan oli miestutkijan tutkimus, miten saataisiin satamien käyttöastetta kohotettua. On siinä vähän eroa.- mimmimum-..mi
Itselläni on vain pehmokoira joka katselee isoin ja ihmettelevin silmin minua...ja puuhiani .. mitähän se kertoo luonteestani ...olenko koiraihminen... no ..olen usein sanonut että koirat ja lapset tykkää minusta...ja minäkin heistä... Tänään taas tutkitaan ja hutkitaan meetoo kampanjan noitavainoa ja vallankumousta..a-studiossa...
- noohjooh
k-kotton kirjoitti:
Kyllä minuakin jurppii nämä lällälää-tutkimukset. Nämä on naistutkijoiden tekemiä, saanevatko siihen rahaa.
Ei ole kauan, kun oli naistohtorin tutkimus, nainen autokaupassa, sai paljon julkisuutta.
Tänä päivänä tällaisia tutkimuksia tehdään, voi, voi.
Samaan aikaan oli miestutkijan tutkimus, miten saataisiin satamien käyttöastetta kohotettua. On siinä vähän eroa.Oli niissä muutama mieskin mukana.
- Uusi_Opas
29.3.2018
Sosiaalihallitus veti hetki sitten nettisivuiltaan pois hetkessä valtavan kohun saaneen lapsiavioliitto-oppaan. Asia sai hieman humoristisiakin kommentteja.
Tunnettu analyytikko Tino Sanandaji kirjoittaa:
– Sosiaalihallitus on nyt vetänyt pois shokeraavan infoesitteen ”Sinulle, joka olet aviossa lapsen kanssa”. Lehtistä kritisoitiin huopaisaksi kuin turistiesite. Tässä muutamia uusia vaihtoehtoja viranomaisille, kun he haluavat opastaa uuteen moderniin yhteiskuntaan:
Sinulle, joka olet aviossa useamman lapsen kanssa ja haet sosiaalituen lapsikorotusta.
Sinulle, joka kieltäydyt kättelemästä naisia: Syrjintäasiamies selvittää oikeuksiasi.
Infolehtinen vanhemmille, jotka aikovat silpoa lastensa sukuelimet.
Sinulle, joka olet ollut isiksessä: Korvaukset, joihin sinulle on oikeus.
EikÖ 3-vuotias tyttäresi halua käyttää huivia? Vinkkejä uhmaikäisen lapsen vanhemmille.
Riitelevätkö vaimosi koko ajan keskenään? Sosiaalihallituksen räätälöidyt vinkit suurperheille.
Rakastatko serkkuasi? Muutama käytännön vinkki ennenkuin hän täyttää 15.
Opas opintotukeen jos olet menossa isiksen harjoitusleirille.
Kuinka alaikäisen kanssa avioituminen vaikuttaa eläkkee lisäosaan. Eläkevirasto kertoo käytännön säännökset. - Per-kel
Ollut sekä kissoja että koiria.- Paras koira pinsseri !
- Heikunkeikku
Mitä ihmeellisimpiä tutkimuksia tehdään. Tokko monikaan niitä tosissaan ottaa. Jos kukaan.
Hirveesti menee aikaa noilla tukimusten tekijöillä, että joskus itsekseni ajattelen, että eikö ne ny muuta tekemistä keksi:)
Minä olen monieläinihminen:) Monia erilaisia elukoita ollut. Lapsuuskodissa kissoja ja vähän aikaa oli karjalankarhukoira. Omassa huushollissa koiraa, kissiä, käärmettä, liskoa, kanoja eri sorttisia saaressa, myös kalkkunoita ja hanhia, niin ja mikä se nyt olikaan, joku pitkäkoipisammakko tai jotain.
Nyt vain yksi kipale kissaa. Myöhemmin tullee olemaan Bengalinkissa. Mä niin ihastuin siihen, kun luin enemmän mimmonen se kissa on.
Tuossa aloittajan tutkimuksessa lukee, että kissaihmiset ovat taipuvaisia negatiivisuuteen. Niin ja ahdistuneitaovat ja alkoholiakin kurkusta mieluusti kuleksii.
Oho, ai tommonenko mä sitten oon. Kyllä varmaan, koska tutkimus niin sanoo.
Kauhiaa, kun oon luullut aivan muuta. Onneksi edes nyt sain tietää totuuden.- AnnetaanTohtorienTutkia
Ei taida yhtään tohtoria olla valmistunut ilman tutkimusten ja väitöskirjan tekemistä. Itse voivat päättää aiheen.
- noohjooh
Heikunkeikku, monieläinihminen myös minä, ja onhan ollut sellaisiakin tutkimuksia (muistaakseni) joiden mukaan kissan silittäminen alentaa verenpainetta.
Haluttiin vetää yhtäläisyyksiä toxoplasma gondii alkueläimeen, joita tunnetusti on kissoissa. Mutta sehän tarkoittaisi sitä että se voi siirtyä ihmisiin? En ymmärrä. - onmahdollista
noohjooh kirjoitti:
Heikunkeikku, monieläinihminen myös minä, ja onhan ollut sellaisiakin tutkimuksia (muistaakseni) joiden mukaan kissan silittäminen alentaa verenpainetta.
Haluttiin vetää yhtäläisyyksiä toxoplasma gondii alkueläimeen, joita tunnetusti on kissoissa. Mutta sehän tarkoittaisi sitä että se voi siirtyä ihmisiin? En ymmärrä.Kyllä voi siirtyä ihmiseen kissaan ulosteen mukana.
- noohjooh
onmahdollista kirjoitti:
Kyllä voi siirtyä ihmiseen kissaan ulosteen mukana.
Se alkueläinkinkö?
En voi sietää kissoja en koiria. Minulle iloa tuovat luonnossa vapaana meuhastavat eläimet, oravat, jänikset, metsähiiret, siilet, vesilinnut, pienet visertäjät jne.jne.
Vapaita ja villejä ei kalittuja ja alistettuja.- Tärkeysjärjestys
En kyllä sanoisi nykyajan kotieläimiä kahlituiksi ja alistetuiksi. Niitähän hoidetaan ja puleerataan paremmin kuin monia lapsia ja pidetään tärkeämpinä ja parempina kuin ihmisiä.
Tärkeysjärjestys kirjoitti:
En kyllä sanoisi nykyajan kotieläimiä kahlituiksi ja alistetuiksi. Niitähän hoidetaan ja puleerataan paremmin kuin monia lapsia ja pidetään tärkeämpinä ja parempina kuin ihmisiä.
Joo, ostetaan muodin mukaisia liivejä ja kumisaappaita. Leluja ja ruokakin on nappeja säkissä. Mutta yksin ne päivät ovat kun talonväki on töissä ja lapsoset koulussa. Pakko niiden on totella kun karjaistaan ja istua kun käsketään.
- Lässyn-lässyn-lätinää
"Äidin pikku puudeleille" ei varmasti karjaista eikä niitä käsketä.
- mi.onkaan.totta
Tällä bloginpitäjällä on jotain yhteistä koiran kanssa :D
”Osaanhan toki imarrella ja mielistellä, mutta jos näin toimin, kohteen täytyy olla minulle hyödyksi, konkereettiseksi eduksi, siitä johtuen vierastan ylihehkuttelua.” Lässyn-lässyn-lätinää kirjoitti:
"Äidin pikku puudeleille" ei varmasti karjaista eikä niitä käsketä.
No, niillä on oma tehtävänsä. Ne, ovat vanhojen naisten vauvoja, yksinäisten kumppaneita.
- mi.onkaan.totta
korpikirjailija kirjoitti:
No, niillä on oma tehtävänsä. Ne, ovat vanhojen naisten vauvoja, yksinäisten kumppaneita.
Jos noin on, niin sinulla pitäisi olla pari puudelia ja minullakin yksi, kun olen noin 10 vuotta sinua nuorempi vanha nainen. Se ’yksinäisyyskin’ voi jäädä myös vertauskuvalliseksi ilmaisuksi niin sinulla kuin minullakin.
mi.onkaan.totta kirjoitti:
Jos noin on, niin sinulla pitäisi olla pari puudelia ja minullakin yksi, kun olen noin 10 vuotta sinua nuorempi vanha nainen. Se ’yksinäisyyskin’ voi jäädä myös vertauskuvalliseksi ilmaisuksi niin sinulla kuin minullakin.
No, jos minulle kuitenkin vain yksi silloin manin ja vaavelin yhteinen taival kestäisi oletetusti loppuelämämme.
Sinä oletetusti joutuisit luopumaan hauvoistasi ehkä parikin kertaa ennen kahdeksankymmentä ikävuottasi.
Miten se menikään koiruleiden kanssa, oliko se niin, että seitsämän koiran vuotta on yksi ihmisen vuosi.
Jos nyt hankit koiran, kymmenen vuoden päästä sinä olet 70-vuotias ja voit juhlia koirasi kanssa vanhenemistanne yhtäaikaa.
- Kaikki-muuttuu
TUtkisivat myös kissoja ja koiria, niiden roolit ja oikeudetkin ovat muuttuneet monella tapaa vuosien varrella.
- Huomannu
MennäPorvooseen osallistuu ainoastaan omiinsa tekemiin aloituksiin, mistähän johtuu ?
Olemmehan me kuitenkin saanet kopion kk:sta.
Todella ällön kopion.
Jonkun kokoelman, jota niin monet nimmareistaan seuraavat.
Hän on Stadin Itä-puolelta teko-viiksineen.
H.- naurava.kulk
hunksz kirjoitti:
Olemmehan me kuitenkin saanet kopion kk:sta.
Todella ällön kopion.
Jonkun kokoelman, jota niin monet nimmareistaan seuraavat.
Hän on Stadin Itä-puolelta teko-viiksineen.
H.Ei PP ole ollenkaan ällö.
Viksu ja mukava ja kirjoittaakin hyvin, paremmin kuin useimmat.
Olisikin liikaa jos näitä ällöjä olisi kaksi!
Ja kaikki räkyttävät akat päälle.
- Eläinrääkkäystä
Meitsistä olisi paljon mielenkiintoisempaa kuulla sellaisesta tutkimustuloksesta, jossa tutkittaisiin niitten ihmisten pään sisältöä, joilla on eläintarha kotonaan. Siis monta kissaa, montaa koiraa tai molempia lajeja monta. Joskus jopa kerrostalo-osakkeissa mutta kaupungeissa varsin usein.
- Kiitospöhköjen
Tjaa. Kukas ne kissat ja koirat ottaisi, ellei olisi noita pöhköjä ihmisiä?
Meillä olisi kulkukissa ja koiraongelmat. - Kaikkieiväthoida
Kaikkien ihmisten elukat eivät ole kulkukissoja ja -koiria. Puhumattakaan kaikista muista pytonkäärmeistä ja kaikenlaisista liskoista, hämähäkeistä, pupujusseista ja mitä kaikkia niitä nyt edes onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san906128- 1462599
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1632433Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo312269Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en452208Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää692135Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a721682Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81471- 391375
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291319