Huhuu, te viisikymppiset leidit

neidonhiuspuu

Hei!
Tiedän, ettei tämä ole varsinaisesti mikään treffipalsta, mutta nuo muutamat joita olen tutkaillut, eivät natsaa ollenkaan.
En vastaa yhteenkään vaatimuslitaniaan , millaisia ihmisillä niissä on, koska olen vain tavallinen viisikymppiä ja risat oleva nainen, jolle pääasia on ihan vaan ihmisyys, ikuinen uteliaisuus kaiken maailman asioihin, ja se suurin syy, miksi tätä kirjoitan: kaikaan elämänkumppania jakamaan elämää, ajatuksia, sitä, miltä tuntuu kokea maailmaa. Ihmisen, jonka kanssa pohtia, miettiä, jutella, ihmetellä, nauraa ja haltioitua tästä elämästä ja toisesta ihmistä.
Nämä ”ominaisuudet” ovat varmaankin nykyään niin omituisia, että en vieläkään sovellu joukkoon, mutta en oikeastaan haluakaan, siis soveltua joukkoon, kuulua laumaan ja nyökytellä lammasmaisesti siksi, koska muutkin niin tekevät. Minäpä vaan en niin tee.
Löytäisinköhän tätä kauttta ihmisen, joka ajattelee myös noin niin kuin minä? Ja joks kaipaa toista kaltaistaan jopa yhteiseen elämään asti?

11

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neidonhiuspuu

      Lisän vielä tämän selventääkseni pointtiani: ihmisen ulkoisella olemukdella ei ole minulle mitään merkitystä, mutta ajatukset, ajattelu, läheiyys ja huumori ovat ne avainjutut. Semmoinen minäkin olen

      • Jokentieskohta

        Haluaisin kirjoitella sun kanssa, vaikutat kiinnostavalta. Miten saan suhun yhteyden? Vai sovitaanko suoraan treffit, sinne voi tulla monta muutakin jos sovitaan tässä julkisesti.


    • Onko sulta mennyt ohi sellaiset ilmot, joissa vaatimuksia ei ole tai tyyliin nainen ja lesbo?

      • Neidonhiuspuu

        Olet ihan oikeassa. On tainnut mennä ohi. Täytyy nyt lukea ilmoja uudestaan tarkemmin ja rauhassa, eikä lopettaa lukemista siihen, kun on lukenut muutaman ostoslistamaisen tarvikeluettelolistan peräkkäin. Ja totta tosiaan, kakkia ilmojahan ei tarvitse kahlata loppuun ja sitten hermostua tyystin : )
        Olen välillä hiukan liian äkkiväärä ja pöljä.
        Otan toisen asenteen tuohon deitti-ilmohommaan, itsestänihän tuo on kiinni eikä niissä muitten treffi-ilmoituksissa.

        Kiitos sun kommentistasi, sait mut havahtumaan hyvällä tavalla.
        Hyvää pääsiäistä sulle.


      • Jokentieskohta

        Hei älä karkaa, miten saan suhun yhteyden?


      • noidanhiuspuu

        Kirjoita mulle, odotan mielenkiinnolla ja innolla. Katsotaan, mitä toisistamme löydämme, eikös?


      • Jokentieskohta

        Miten suhun saa sitten yhteyden neidon/noidanhiuspuu?


    • elämänjano

      Herätit kiinnostukseni. Mulka saman tapainen historia. Takana pitkä suhde naisen kanssa, nyt yksin. Saman henkinen ystävä olisi niin kiva juttu. Kaipaisin aikuista naista, jonka kanssa "parantaa maailmaa", vsihtaa sjatukdia elmästä, kaikesta siihen liittyvästä. Lähteä leffaan, ulos ym. Saanko laittaa viestiä? 😊

      • Hei,
        totta kai saat laittaa viestiä, sehän sopii, oikein mielellään.


    • Mulla on nyt tämä nimimerkki rekisteröitynä, joten meiliä voi sitten lähetellä tämän kautta : )
      Kelpaakohan tämä kommentti nyt ylläpitäjälle?

    • Jos Savon suunnalta löytyy vapaa ja naisseuraa kaipaava nainen, niin viestejä voi laittaa sähköpostiini.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3511
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2561
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1900
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1683
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      46
      1052
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      936
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      854
    Aihe