Huhuu, te viisikymppiset leidit

neidonhiuspuu

Hei!
Tiedän, ettei tämä ole varsinaisesti mikään treffipalsta, mutta nuo muutamat joita olen tutkaillut, eivät natsaa ollenkaan.
En vastaa yhteenkään vaatimuslitaniaan , millaisia ihmisillä niissä on, koska olen vain tavallinen viisikymppiä ja risat oleva nainen, jolle pääasia on ihan vaan ihmisyys, ikuinen uteliaisuus kaiken maailman asioihin, ja se suurin syy, miksi tätä kirjoitan: kaikaan elämänkumppania jakamaan elämää, ajatuksia, sitä, miltä tuntuu kokea maailmaa. Ihmisen, jonka kanssa pohtia, miettiä, jutella, ihmetellä, nauraa ja haltioitua tästä elämästä ja toisesta ihmistä.
Nämä ”ominaisuudet” ovat varmaankin nykyään niin omituisia, että en vieläkään sovellu joukkoon, mutta en oikeastaan haluakaan, siis soveltua joukkoon, kuulua laumaan ja nyökytellä lammasmaisesti siksi, koska muutkin niin tekevät. Minäpä vaan en niin tee.
Löytäisinköhän tätä kauttta ihmisen, joka ajattelee myös noin niin kuin minä? Ja joks kaipaa toista kaltaistaan jopa yhteiseen elämään asti?

11

1148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neidonhiuspuu

      Lisän vielä tämän selventääkseni pointtiani: ihmisen ulkoisella olemukdella ei ole minulle mitään merkitystä, mutta ajatukset, ajattelu, läheiyys ja huumori ovat ne avainjutut. Semmoinen minäkin olen

      • Jokentieskohta

        Haluaisin kirjoitella sun kanssa, vaikutat kiinnostavalta. Miten saan suhun yhteyden? Vai sovitaanko suoraan treffit, sinne voi tulla monta muutakin jos sovitaan tässä julkisesti.


    • Onko sulta mennyt ohi sellaiset ilmot, joissa vaatimuksia ei ole tai tyyliin nainen ja lesbo?

      • Neidonhiuspuu

        Olet ihan oikeassa. On tainnut mennä ohi. Täytyy nyt lukea ilmoja uudestaan tarkemmin ja rauhassa, eikä lopettaa lukemista siihen, kun on lukenut muutaman ostoslistamaisen tarvikeluettelolistan peräkkäin. Ja totta tosiaan, kakkia ilmojahan ei tarvitse kahlata loppuun ja sitten hermostua tyystin : )
        Olen välillä hiukan liian äkkiväärä ja pöljä.
        Otan toisen asenteen tuohon deitti-ilmohommaan, itsestänihän tuo on kiinni eikä niissä muitten treffi-ilmoituksissa.

        Kiitos sun kommentistasi, sait mut havahtumaan hyvällä tavalla.
        Hyvää pääsiäistä sulle.


      • Jokentieskohta

        Hei älä karkaa, miten saan suhun yhteyden?


      • noidanhiuspuu

        Kirjoita mulle, odotan mielenkiinnolla ja innolla. Katsotaan, mitä toisistamme löydämme, eikös?


      • Jokentieskohta

        Miten suhun saa sitten yhteyden neidon/noidanhiuspuu?


    • elämänjano

      Herätit kiinnostukseni. Mulka saman tapainen historia. Takana pitkä suhde naisen kanssa, nyt yksin. Saman henkinen ystävä olisi niin kiva juttu. Kaipaisin aikuista naista, jonka kanssa "parantaa maailmaa", vsihtaa sjatukdia elmästä, kaikesta siihen liittyvästä. Lähteä leffaan, ulos ym. Saanko laittaa viestiä? 😊

      • Hei,
        totta kai saat laittaa viestiä, sehän sopii, oikein mielellään.


    • Mulla on nyt tämä nimimerkki rekisteröitynä, joten meiliä voi sitten lähetellä tämän kautta : )
      Kelpaakohan tämä kommentti nyt ylläpitäjälle?

    • Jos Savon suunnalta löytyy vapaa ja naisseuraa kaipaava nainen, niin viestejä voi laittaa sähköpostiini.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe