Valmiita kaupallisia minkkiloukkujen hajusteita saatavilla mistä?kokemuksia?miten pitkä on hajusteen keston teho?uusimistarve?
Hyviä minkkiloukkujen hajusteita?
6
2289
Vastaukset
Jos teet puusta loukun niin et mitään hajusteita tartte. Ekan saaminen voi kestää hetken mutta seuraava menee paljon helpommin tutun minkin hajun perässä.
- eräveikko
Kiitoksia asiallisesta vastauksesta ,mutta tämä on jo ennestään tiedossa että menee herkemmin jos yksi jo saatu.sekä metallisia pienpetoloukkuja sekä jalmarin laatikkorautoja käytössä.Lähinnä siis näissä ajatus käyttää hajustetta syöttien rinnalla houkutteluun tai jos hajuste toimisi niin syötit pois.Kokemuksia ja vinkkejä siis tästä kaipailisin.
- stressihormooni
Mun kokemus taas on se että kun saa joko minkin tai supin se edellisen eläimen haju ei ole hyväksi loukussa kun ne vääntää sinne hätäpaskat ja näinollen jättävät stressihormooneja ei toista elukkaa saa lainkaan helposti enää loukkuun vaan loukku on hajustettava uudelleen joko kalalla tai vastaavalla.
Ja kuten kerroin hajusteena käytän tuoretta kalaa pääsääntöisesti.
Metalliset pikkuloukut ei taho toimia läheskään yhtä hyvin ku keinulautaloukut.
- Eräveikko
Itsellä juuri päinvastainen kokemus eli pienet metalliset loukut pyytäneet mutta puiseen keinulautaloukkuun ei mene herkästi ja syyksi arvelen sitä että minkki ei siitä näen sivuille ja karttaa sitä siksi.mututuntuma että keväällä vaikeampi saada loukkuun minkkejä kuin alkutalvesta.
Eräveikko kirjoitti:
Itsellä juuri päinvastainen kokemus eli pienet metalliset loukut pyytäneet mutta puiseen keinulautaloukkuun ei mene herkästi ja syyksi arvelen sitä että minkki ei siitä näen sivuille ja karttaa sitä siksi.mututuntuma että keväällä vaikeampi saada loukkuun minkkejä kuin alkutalvesta.
Tyhmät kuolee ensimmäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141396Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675