USA ei auta Baltiaa

Eitietenkään

Jos Venäjä hyökkää. Liettuan presidentti kysyi sitä suoraan Trumpilta eikä Trump sanonut kyllä vaan kierti kysymyksen.
Varmaan hieno lähtee kyläilyltä kotiin kun tuli kylmä rätti päin naamaa.

85

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välihousut

Tärkeintä on, että baltian maat ostavat USA:sta aseita. muulla ei ole väliä.

• First_May

Se on hyvä diili!

• TiltuValehteleeAINA

Jospataas tuot referaatin kyselystä ja vastauksesta? Ei taidalöytyä?

• Seuraauutisia

Olisit katsonut eilen uutiset, siinähän se kysymys näytettiin. Joku jaksava voi linkittää sen tähän ketjuun.
        Tiesitkö edes että baltian pressat olivat eilen valkoisessa talossa?

• TiltuValehteleeAINA

Yleensä sanamuodot muuttuvat tuntuvasti kun Tiltu ne kertoo! Juuri siksi, ette pidä referaateista!

• Ei tämä nyt mikään uutinen ollut.

• AvutontaOn

No koska vähäjärkisen apinan valhe on mikään uutinen ollut?
        Ja tuota samaa paskaahan sinäkin julistat jatkuvasti, ei vaan ole vielä ensimmäistäkään näyttöä näkynyt.

• AvutontaOn kirjoitti:

No koska vähäjärkisen apinan valhe on mikään uutinen ollut?
        Ja tuota samaa paskaahan sinäkin julistat jatkuvasti, ei vaan ole vielä ensimmäistäkään näyttöä näkynyt.

Nyt olen hiukan ymmälläni. Kuka se vähäjärkinen apina nyt on? Trumpko? Hänkö siis valehteli kun ei sanonut puolustavansa Baltian maita? Mutta jos hän valehetli niin silloinhan hän puhuu totta. Mutta jos hän kerran puhuu totta miksi hän olisi vähäjärkinen apina? Ja mitä "paskaa" minä muka julistan. Sanoin vain se että Trump ei auta Baltian maita ei ole mikään uutinen. Ei tarvitse noin kauheasti suuttua.

• segaehhsrh
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Nyt olen hiukan ymmälläni. Kuka se vähäjärkinen apina nyt on? Trumpko? Hänkö siis valehteli kun ei sanonut puolustavansa Baltian maita? Mutta jos hän valehetli niin silloinhan hän puhuu totta. Mutta jos hän kerran puhuu totta miksi hän olisi vähäjärkinen apina? Ja mitä "paskaa" minä muka julistan. Sanoin vain se että Trump ei auta Baltian maita ei ole mikään uutinen. Ei tarvitse noin kauheasti suuttua.

Perätön juttu.

• AvutontaOn

''Nyt olen hiukan ymmälläni''
        No aivan varmasti olet, etkä ihan vähää olekaan.

''Ja mitä "paskaa" minä muka julistan. Sanoin vain se että Trump ei auta Baltian maita ei ole mikään uutinen''
        Tuota samaa sinä jatkuvasti julistat, vaikket mitään näyttöä siitäkään asiasta pysty koskaan tarjoamaan.

En tiedä onko sinulle koskaan kerrottu että aikuisilla on sellainen hassu tapa, että heiltä voidaan joskus odottaa jopa väitteidensä perustelemista.
        Eikä siinä silloin riitä pelkkä omien totuuksien julistaminen.

''Ei tarvitse noin kauheasti suuttua''
        Ei myöskään pidä sekoittaa sääliä ja suuttumusta keskenään.

• AvutontaOn kirjoitti:

''Nyt olen hiukan ymmälläni''
        No aivan varmasti olet, etkä ihan vähää olekaan.

''Ja mitä "paskaa" minä muka julistan. Sanoin vain se että Trump ei auta Baltian maita ei ole mikään uutinen''
        Tuota samaa sinä jatkuvasti julistat, vaikket mitään näyttöä siitäkään asiasta pysty koskaan tarjoamaan.

En tiedä onko sinulle koskaan kerrottu että aikuisilla on sellainen hassu tapa, että heiltä voidaan joskus odottaa jopa väitteidensä perustelemista.
        Eikä siinä silloin riitä pelkkä omien totuuksien julistaminen.

''Ei tarvitse noin kauheasti suuttua''
        Ei myöskään pidä sekoittaa sääliä ja suuttumusta keskenään.

"No aivan varmasti olet, etkä ihan vähää olekaan."

Se etten ymmärrä mistä joku höpisee ei ole minun vikani. Jos vain olisitte selkeämpiä niin ymmärtäisin paremmin.

"Tuota samaa sinä jatkuvasti julistat, vaikket mitään näyttöä siitäkään asiasta pysty koskaan tarjoamaan"

Lueppas aloitus.

"En tiedä onko sinulle koskaan kerrottu että aikuisilla on sellainen hassu tapa, että heiltä voidaan joskus odottaa jopa väitteidensä perustelemista.
        Eikä siinä silloin riitä pelkkä omien totuuksien julistaminen."

Perusteluni osaat kai lukea aloituksesta. Mitkä ovat sinun perustelusi sille että olen väärässä?
        Ai ei löydy? Jaaha. Turha vaatia toisilta perusteluita jos et itse kerran pysty antamaan omia perustelujasi.

"Ei myöskään pidä sekoittaa sääliä ja suuttumusta keskenään."

Toisten solvaaminen ja valehtelijaksi haukkuminen ei ole sääliä vaan vihaa.

• AvutontaOn

"No aivan varmasti olet, etkä ihan vähää olekaan."

Se etten ymmärrä mistä joku höpisee ei ole minun vikani. Jos vain olisitte selkeämpiä niin ymmärtäisin paremmin.

"Tuota samaa sinä jatkuvasti julistat, vaikket mitään näyttöä siitäkään asiasta pysty koskaan tarjoamaan"

Lueppas aloitus.

"En tiedä onko sinulle koskaan kerrottu että aikuisilla on sellainen hassu tapa, että heiltä voidaan joskus odottaa jopa väitteidensä perustelemista.
        Eikä siinä silloin riitä pelkkä omien totuuksien julistaminen."

Perusteluni osaat kai lukea aloituksesta. Mitkä ovat sinun perustelusi sille että olen väärässä?
        Ai ei löydy? Jaaha. Turha vaatia toisilta perusteluita jos et itse kerran pysty antamaan omia perustelujasi.

"Ei myöskään pidä sekoittaa sääliä ja suuttumusta keskenään."

Toisten solvaaminen ja valehtelijaksi haukkuminen ei ole sääliä vaan vihaa.

''Se etten ymmärrä mistä joku höpisee ei ole minun vikani. Jos vain olisitte selkeämpiä niin ymmärtäisin paremmin''
        Valehtelisit vähemmän, niin ehkä muistaisit omat kommenttisi.

''Lueppas aloitus''
        Luin kyllä, mutta samaa paskaahan sinä julistat muissakin ketjuissa, julistusta riittää mitään näyttöjä ei.

''Perusteluni osaat kai lukea aloituksesta. Mitkä ovat sinun perustelusi sille että olen väärässä?
        Ai ei löydy? Jaaha. Turha vaatia toisilta perusteluita jos et itse kerran pysty antamaan omia perustelujasi''
        Ei se että sinä papukaijana toistat samaa asiaa ole mikään perustelu millekään, minä sentään todistin väitteeni samalla kun totesin sinut valehtelijaksi.

''Toisten solvaaminen ja valehtelijaksi haukkuminen ei ole sääliä vaan vihaa''
        Ei totuuden sanominen ole mitään haukkumista tai solvaamista, etkä sinä ilmeisestikään ole vielä huomannut että moni muukin on samaa mieltä.

• AvutontaOn kirjoitti:

''Se etten ymmärrä mistä joku höpisee ei ole minun vikani. Jos vain olisitte selkeämpiä niin ymmärtäisin paremmin''
        Valehtelisit vähemmän, niin ehkä muistaisit omat kommenttisi.

''Lueppas aloitus''
        Luin kyllä, mutta samaa paskaahan sinä julistat muissakin ketjuissa, julistusta riittää mitään näyttöjä ei.

''Perusteluni osaat kai lukea aloituksesta. Mitkä ovat sinun perustelusi sille että olen väärässä?
        Ai ei löydy? Jaaha. Turha vaatia toisilta perusteluita jos et itse kerran pysty antamaan omia perustelujasi''
        Ei se että sinä papukaijana toistat samaa asiaa ole mikään perustelu millekään, minä sentään todistin väitteeni samalla kun totesin sinut valehtelijaksi.

''Toisten solvaaminen ja valehtelijaksi haukkuminen ei ole sääliä vaan vihaa''
        Ei totuuden sanominen ole mitään haukkumista tai solvaamista, etkä sinä ilmeisestikään ole vielä huomannut että moni muukin on samaa mieltä.

"Valehtelisit vähemmän, niin ehkä muistaisit omat kommenttisi."

Muistan kyllä omat kommenttini. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että jotkut sekoilevat omiaan.

"Luin kyllä, mutta samaa paskaahan sinä julistat muissakin ketjuissa, julistusta riittää mitään näyttöjä ei."

Aloitushan on näyttö. Tässä lisää:

"Trump: USA ei automaattisesti puolusta Baltiaa - haluaa maat maksamaan enemmän"

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016072121938784_ul.shtml

"Ei se että sinä papukaijana toistat samaa asiaa ole mikään perustelu millekään, minä sentään todistin väitteeni samalla kun totesin sinut valehtelijaksi."

Joudun toistamaan niitä koska et ymmärrä. Sinäkin toistat perustelujasi joten ne eivät ole perusteluja.

"Ei totuuden sanominen ole mitään haukkumista tai solvaamista, etkä sinä ilmeisestikään ole vielä huomannut että moni muukin on samaa mieltä."

Se että sinä luulet minun olevan väärässä ei ole totuus vaan mielipide.

• nounatonou

Hattu kourassa ja kontallaan ruinaaminen ei ole kaunista katseltavaa, suorastaan noloa. Onneksi me emme tuohon sorru. Tuotako se nato jäsenyys on?

Ei siis koskaan natoon.

• Ghjujkk

Venäjä näyttää voimaa itämerellä. Nato maat paniikissa...

• Reishut

Hiljaa näyttää olevan nato maat?

• kuupas

Trump sanoi justiinsa päin vastoin kuin tiltut väittävät. Eipä yllätä.

• Älävalehtele

Eipä sanonut. Usan joukkoja lisätään. Mutta kun kysyttiin suoraan Venäjän hyökkäämisestä Baltiaan niin siihen ei Trump vastannut mitään.
        Ootko itse edes kyennyt katsomaan tuota tilaisuutta?
        Mun mielestä tuo oli selvä viesti että Trumpin aikana suursotaa ei syty jos Venäjä tekee hyökkäyksen Baltiaan.

• Ghjkkll
        Älävalehtele kirjoitti:

Eipä sanonut. Usan joukkoja lisätään. Mutta kun kysyttiin suoraan Venäjän hyökkäämisestä Baltiaan niin siihen ei Trump vastannut mitään.
        Mun mielestä tuo oli selvä viesti että Trumpin aikana suursotaa ei syty jos Venäjä tekee hyökkäyksen Baltiaan.

Trump on todettu skitsofreenikoksi.
        Skitsofreenikkoa ei voi ottaa todesta.
        Tarkoitan että trump sairaana henkilönä voi tehdä sen? Eli sytyttää sodan euroopassa......

• kuupas
        Älävalehtele kirjoitti:

Trump: "Voitte luottaa siihen, että Yhdysvallat säilyy teidän vahvana ja uskollisena ystävänä ja liittolaisena, Trump sanoi Valkoisessa talossa järjestetyssä yhteisessä lehdistötilaisuudessa."

Trump myös korosti, että kukaan ei ole ollut yhtä tiukka Venäjän suhteen kuin hän.

Presidentti Trump mainitsi vielä erikseen Viron, Latvian ja Liettuan puolustusbudjetteihin tekemät satsaukset, joista muiden Nato-maiden tulisi hänen mukaansa ottaa oppia.

Lähde: YLE presidenttien tapaamisesta.

• Hyrhyrrrr

Nolo on Putler ja sen perskärpäset.
      Tyypillistä ryssä ettei edes paheksu venäjän halveksittavaa agressiota.

• Ghjklö

Parempi se nolo presidentti!
        Kuin skitsofreeniaa sairastava presidentti, joka voi suuremmalla todennäköisyydellä sytyttää sodan euroopassa.

• tiäkkömikänatoeteson

Usa ei ole yhtäkuin nato ja päinvastoin. Usa sotii omia sotiaan ja nato on oma puolustusliitto jos sitä ei joku yleistaidoton vieläkään tajua. Ei ole Usa.n vastuulla suojella muita maita kuin omaansa.
      Turkki on sitävastoin nato maa ja mitäs ne erdokannit ja puuttinit nyt touhuavatkaan keskenään. Jokainen puolustakoot omiaan ja suomikin naton ulkopuolella on monesta pahasta pois.

• Terrwee

Niin oli Ukrainakin liittoutumaton ja miten kävikään .

• Juuurrinäinnn
        Terrwee kirjoitti:

no nimenomaan, miksi se sitten luopui liitosta Venäjän kanssa, tyhmyyttään. Tyhmistä päistä kärsii koko valtio.

• Torvelo-Tiltut
        Juuurrinäinnn kirjoitti:

no nimenomaan, miksi se sitten luopui liitosta Venäjän kanssa, tyhmyyttään. Tyhmistä päistä kärsii koko valtio.

Jaahas, ja Venäjän kanssa on pakkoliittouduttava tai muuten se valtaa maa-alueita, kuten Krim Ukrainalta ja käy hyökkäyssotaa, kuten Itä-Ukrainassa.

• Jgtuipjkh
        Juuurrinäinnn kirjoitti:

Ukrainahan pyrki paikkaamaan aiempaa pahaa mokaansa, kun ei liittynyt muiden ex-varsovan liiton maiden tapaan heti Natoon ja EU:iin kun se mahdollistui. Ja kun katsoo miten huimasti nämä muut maat ovat kehittyneet yhteiskunnallisesti ja taloudellisesti EU- ja Natojäsenyyksiensä vuoksi, niin vaikeapa Ukrainaa on tuomita, kun se olisi halunnut samaan.

Venäjälle se vaan ei enää sopinutkaan.... liittoutumattoman maan kohtalo ei ole häävi tällaisissa tilanteissa.

• Ghjkklööt
        Terrwee kirjoitti:

Omapa on ongelmansa!
        Jos kansa haluaa olla korruptitoituneen presidentin olla vallassa.

• Ghjkklööt kirjoitti:

Omapa on ongelmansa!
        Jos kansa haluaa olla korruptitoituneen presidentin olla vallassa.

"Omapa on ongelmansa!
        Jos kansa haluaa olla korruptitoituneen presidentin olla vallassa."

Ja juuri sellaisenhan venäläiset jälleeen ääänestivät äskettäin seuraavaksi kuudeksi vuodeksi valtaan. Putinin hallintokauden aikana Venäjä on tippunut Ukrainan taakse maailman korruptiotilastoissa, nyt kun Ukraina on Poroshenkon aikana onnistunut parantamaan sijoitustaan. RT-kanavan päätoimittaja yritti syyttää länttä siitä, että venäläiset valitsivat Putinin: "Te teitte sen itse omin käsin", mutta oikeasti syylliset tuohon typeryyteen tietysti löytyvät Venäjältä.

• näinnaapurissa
        moloch_horridus kirjoitti:

"Omapa on ongelmansa!
        Jos kansa haluaa olla korruptitoituneen presidentin olla vallassa."

Ja juuri sellaisenhan venäläiset jälleeen ääänestivät äskettäin seuraavaksi kuudeksi vuodeksi valtaan. Putinin hallintokauden aikana Venäjä on tippunut Ukrainan taakse maailman korruptiotilastoissa, nyt kun Ukraina on Poroshenkon aikana onnistunut parantamaan sijoitustaan. RT-kanavan päätoimittaja yritti syyttää länttä siitä, että venäläiset valitsivat Putinin: "Te teitte sen itse omin käsin", mutta oikeasti syylliset tuohon typeryyteen tietysti löytyvät Venäjältä.

Valitettavasti noin ison maan kuin venäjän ainoa toimiva hallintomuoto on jonkinasteinen diktatuuri. Venäjässä on monia eri uskontoja ja kansalaisuuksia ja jos venäjälle tulisi hallintoon joku joojoomies jolle kaikki kelpaa ja silittelee kaikkien päätä se hajoaisi useiksi eri valtioiksi. Ketkä aikanaan ovat venäjästä päässeet irti ovat onnekkaita. Samanlaisia omaksi valtioksi haluavia siellä on vaikka kuinka paljon mutta diktatuuri, pelottelu yms pitää kansan ns "kurissa".
        Liittovaltio systeemi kuten yhdysvalloissa olisi oiva venäjälläkin ja osin siellä vähän sellaista onkin mutta ei se toimi eikä tulisi toimimaan.
        Eniten venäjän johtoa pelottaa oman maan kansalaiset kuin ulkomaat. Siksi ulkomaiden "uhat" pyritään pukemaan niin että se yhdistäisi venäjän kansaa.

• näinnaapurissa kirjoitti:

Valitettavasti noin ison maan kuin venäjän ainoa toimiva hallintomuoto on jonkinasteinen diktatuuri. Venäjässä on monia eri uskontoja ja kansalaisuuksia ja jos venäjälle tulisi hallintoon joku joojoomies jolle kaikki kelpaa ja silittelee kaikkien päätä se hajoaisi useiksi eri valtioiksi. Ketkä aikanaan ovat venäjästä päässeet irti ovat onnekkaita. Samanlaisia omaksi valtioksi haluavia siellä on vaikka kuinka paljon mutta diktatuuri, pelottelu yms pitää kansan ns "kurissa".
        Liittovaltio systeemi kuten yhdysvalloissa olisi oiva venäjälläkin ja osin siellä vähän sellaista onkin mutta ei se toimi eikä tulisi toimimaan.
        Eniten venäjän johtoa pelottaa oman maan kansalaiset kuin ulkomaat. Siksi ulkomaiden "uhat" pyritään pukemaan niin että se yhdistäisi venäjän kansaa.

"Liittovaltio systeemi kuten yhdysvalloissa olisi oiva venäjälläkin ja osin siellä vähän sellaista onkin mutta ei se toimi eikä tulisi toimimaan."

Sitähän ei tiedä, kun sitä ei aidosti ole kokeitu.

"Eniten venäjän johtoa pelottaa oman maan kansalaiset kuin ulkomaat. Siksi ulkomaiden "uhat" pyritään pukemaan niin että se yhdistäisi venäjän kansaa."

Juuri näin.

• näinnaapurissa kirjoitti:

"Eniten venäjän johtoa pelottaa oman maan kansalaiset kuin ulkomaat. Siksi ulkomaiden "uhat" pyritään pukemaan niin että se yhdistäisi venäjän kansaa."

Se on juurikin noin ... TILTUJEN paidattoman messiaan maaninen julistus "ulkoisesta uhasta", jonka varjolla voi toimia ... ulkomaita myöten.

IMHO.

• nihilisti1

Varmana auttaa. tai karkottaa ainakin diplomaatteja Saattaa jopa uhata talouspakotteilla tai ainakin paheksuu tekoa
      vähintään seuraa mielenkiinnolla.

• Vvvvvvvbb

Täällä väitellään liitytäänkö Natoon ja natomaissa auttaako USA.

• Retupå

Eikös se USA kuulu myöskin puolustusliitto Natoon .

• Ghjkklkk
        Retupå kirjoitti:

Eikös se USA kuulu myöskin puolustusliitto Natoon .

Kuuluu!
        Usa on myös naton johtomaa.....

• Taika-Gin

Eiköhän siellä Isäntämaasopimuksessa ole sellainenen tribb'n'tropp tai rock'n'roll-pienellä pukstaavilla kirjoitettu lisäpöytäkirja, jonka mukaan USA isäntämaana velvoittaa renkimaa Suomen tuuraamaan USA:a Baltian puolustamisessa. Kunhan kerkiää itse paikalle
      Nooh, konfliktiahan Suomen PV onkin jatkuvasti hankkimassa, joten sitä saa mitä tilaa.

• Simon_Wiesentahl

USA:n sionistit (todelliset vallanpitäjät ja finanssimarkkinoiden päättäjät) muistavat edelleenkin Baltian maiden osuuden holocaustissa - eikä lainkaan hyvällä.
        Trumpin hallinto perustuu em. piirien rahoitukseen ja kannatukseen.
        Amerikan sionistien päätös Baltiasta: Ei jatkoon!

• TiltujenStandUppia

Tiltut taas kovasti jakelevat maita ja mantuja ilman mitään sen kummempia valtuuksia!

Onhan se helppoa kuin ainoa rajoite on oma mielikuvitus!

• Taesto-vaenaa

USA on valmis uhraamaan Baltian maat ja Suomenkin Venäjän etupiirimaiksi, koska nuo maat ovat jo historiallisesti jo "tottuneet" Venäjän hallintoon.
      Ruotsista USA pitää kynsin hampain kiinni, koska Ruotsi on oikea Länsimaa ja vähän niinkuin herrakansaa. Ruotsalaiset ovat samaa mieltä.

• TrumpHaluaa

Venäjän kääntyvän Kiinaa vastaan ja palkkioksi tarjotaan Baltian maat, Georgia ja Ukraina. Suomi pysyy edelleen puolueettomana.

• Teweret

Kyllähän liittoumaton Suomi menee samalla Venäjän etupiiriin eli ns. vanhaan Varsovanliittoon joudutaan

• StallareittenHaaveita

USA ei ”uhraa” mitään romahtavalle Venäjälle! Mitkään maat eivät ole ”tottuneet” Venäjän alaisuuteen vaan kerran sen koettuaan taistelevat henkeen ja vereen miehitystä vastaan!

Taas stallareitten päivän ”kostea uni” puhkeaa kukkaan? Venäjä ei ole enää maailmassa mikään mahtava pelinappula eikä se jatkossa saa muuta kuin nyrkin silmäänsä!

• TiltujenTurhaaValehtelua

Otsake on turha, koska se perustuu pelkkään stallarivaleeseen! USA pitää sitoumuksistaan kiinni eikä Nato ole = pelkkä USA!

• Kapinahenkeä

Mitä Venäjä balttialla ? Roskamaa . Valloitus toivoen tapahtuu skandinaviassa , raja siis rannalle . Natolaiset mereen norskeista .

• Meinaatko, että Venäjä saiisi ryövätä Norjan öljyvarat kuten se nyt ryövää Ukrainan kaasu- ja hiilivaroja?

• Nuarmies

Meinaatko, että Venäjä saiisi ryövätä Norjan öljyvarat kuten se nyt ryövää Ukrainan kaasu- ja hiilivaroja?

Ja usalla on itä syyrian öljykentät joiden öljyä ei maksa kenellekkään

• Nuarmies kirjoitti:

Ja usalla on itä syyrian öljykentät joiden öljyä ei maksa kenellekkään

Miksi se maksaisi, kun se ei sieltä öljyä vie?

• Ghjklö

Miksi se maksaisi, kun se ei sieltä öljyä vie?

Niinkö luulet?
        On se ennenkin rosvonnut usa öljyt lähi idästä.
        Jos luet kaikki lähi idän sodat 60 vuoden taakse asti.
        Selviää varmasti että usa on kaikissa sodissa vieny öljyt niissä.

• Beirutin-tiltulle
        Ghjklö kirjoitti:

Niinkö luulet?

Beirutia pukkaa.

• Tyuikkjj
        Beirutin-tiltulle kirjoitti:

Beirutia pukkaa.

Niin sinun apukoululaisen joka ei tiedä mitään?

• Beirutin-tiltulle
        Tyuikkjj kirjoitti:

Sinun "tieto" kertoo, että Serbia on NATO-maa, siellä on käytössä euro, Beirut on Israelin pääkaupunki ja USA ryösti öljyä Lähi-Idästä....

• Tyuikkjj kirjoitti:

Sen sijaan oiekinkirjoitus- ja lukutaidoton peräkammarinwänkkääjäJONNE tietää että
        (Nimim. Beirutin-tiltulle listaamien seikkojen lisäksi) ...

- J. Stalin olikin yllättäen syntyyjään Ukrainalainen, eikä suinkaan kotoisin Gorista, Gruusiasta (nyk. Georgia).
        - M. Saakasvili onkin oikein Ukrainalainen poliitikko, eikä suinkaan Georgian Ex-presidentti.

Miten meni, wänkkääjä, noin niinku omasta mielestäs?.
        Tuliko laskettua taas Beirutia? ;-)

IMHO.

• Ghjklö kirjoitti:

Niinkö luulet?

"Niinkö luulet?
        Selviää varmasti että usa on kaikissa sodissa vieny öljyt niissä."

Eli keksit mielikuvituksellasi väitteen ja sitten tuet sitä mielikuvituksellasi keksimilläsi valheilla. Niin sitä pitää.

• Qttopoi

Eikös ne Balttian maat kuulukkin puolustusliitto Natoon niin silloinhan auttajana on puolustusliitto eikä yksin USA.

• Aivan ... NATO:n jäsenmaat, 5. artiklan mukaisesti ja kukin resurssiensa mukaan.

Ja ... ennen kuin taas alkaa TILTUJEN karjalainen itkuvirsi ... kumppanuus on noin
        "Yksinkertaista, rakas Watson" -S. Holmes-

IMHO.

• Nytonlännelläpahatmerkit

Koko Natolla voi olla edessä vielä kovat paikat,ydinaseet idässä ja lännessä on noin fifty/ fifty,mutta nyt näyttää siltä kun Kiina , Venäjä,Iran ja Pkorea ja muut pienemmät on samalla puolella niin nyt vielä Intia olisi liittymässä heihin, se tietäisi sitä että kansojen koossa suhde olisi lännen puolella 1,2 miljardia ihmistä eri maista mutta vastassa olisikin yli 3 miljardia,olettaen että esim.suurin osa Afrikasta ja Eteläamerikasta ei osallistuisi sotaan ollenkaan,ja samoin olisi siten myös tavallisten aseiden suhde.

Tämä ei ole ollenkaan hyvä uutinen lännelle, jos sotaa käytäisiin vuosi tolkulla kuin nyt uhkaa käydä länneltä loppuisivat sotilaat kokonaan ennen pitkään ja edessä olisi katkera häviö.

Se on länsi aukonut päätään niin paljon Intiallekin että ovat ilmeisesti tehneet tällaisen ratkaisun myös he,kun osallistuivat Idän puolustuministerien huippukokoukseen muutama päivä sitten.
      Eli Suomi seisoisi hävien joukoissa taas kerran,mutta itsenäinen Suomi lakkaisi kllä olemastakin samana päivänä jos tappio tulee.

• Gååwää

Venäläisten joukossako meidän suomalaisen pitäisi seisoa kuten Valko-Venäjäkin , ei helv...i sentään.

• Jesperjakasper

Kannattaa taas katsoa Trumpin eiliset puheet EU-sta. Sehän pitää meitä uhkana! Varmaan joo lähtee sotimaan jonkun Baltian takia.

• JaJoonatan

Nato takaa viidennen artiklan ja USA on (vain) yksi osa Natoa!

Tiltun toivorikkaus viidennen artiklan suhteen on liikuttavaa:-D

• Ghhjkkkkk

Vaiti olo on usein kieltäytymisen merkki!

• Jippppiiii

Baltit saivat rohkaisua asialleen kun Trump haukkui Putinia.

• TurhaaTiltuValetta

Naton juoukkojen olemassaolo ja paikan päällä Baltiassa TAKAA SEN, että jos Venäjä hyökkää rajan yli se joutuu tulitaisteluun Nato-joukkojen kanssa ja on ilmisodassa mm. USA:n kanssa ILMAN NATOAKIN!

Venäjä voi mahdollisesti vallata Baltian maat, mutta silloin se aloittaa jotakin sellaista, jonka tien päässä on Venäjän OMA TUHO!

Myös Putte tietää tämän vaikkei asia ole Venäjän Tiltuille kirkastunut!

• Sotarajoittuu

Höpö höpö. Jos venäjä hyökkää johonkin Baltianmaahan sota käydään tarkalleen sen maan rajojen sisäpuolella. Yhdenkään maan armeija ei ammu ohjustakaan Venäjän puolelle koska silloin se maa on ydiniskun kohde, näin on Putin sanonut.

• wertyiuytrewq

itä vinkuja valehtelee tietenkin. r...än hyökätessä Balttiaan se voi saada hetkellisesti alueita haltuunsa koska Natolla on vain vähän joukkoja alueella. mutta joukkojen tarkoitus onkin enemmän pelata aikaa Natomaille saada pääjoukot liikkeelle ja johtaa ja niiden tuloa ym. r...ä kyllä tietää että saa selkään Natolta ja sen liittolaisilta aita on yli 30 mutta yrittääkö se silti hyökätä.

• Ollooiå

Hyökkäys yhtä puolustusliiton täysjäsentä vastaan on hyökkäys kaikkia NATO maita vastaa ei sinä mitkään rajat päde sanoi Putin mitä tahansa.

• Sotarajoittuu kirjoitti:

Höpö höpö. Jos venäjä hyökkää johonkin Baltianmaahan sota käydään tarkalleen sen maan rajojen sisäpuolella. Yhdenkään maan armeija ei ammu ohjustakaan Venäjän puolelle koska silloin se maa on ydiniskun kohde, näin on Putin sanonut.

"Höpö höpö. Jos venäjä hyökkää johonkin Baltianmaahan sota käydään tarkalleen sen maan rajojen sisäpuolella. Yhdenkään maan armeija ei ammu ohjustakaan Venäjän puolelle koska silloin se maa on ydiniskun kohde, näin on Putin sanonut."

Venäjä on mahdollinen ydiniskun kohde jo silloin, jos se hyökkää Baltiaan. Trump teki alkuvuodesta uuden sotilasdoktriinin, jonka mukaan Baltiaa puolustetaan tarvittaessa vaikka ydinaseilla.

• TiltujenLogiikkaKusee
        Sotarajoittuu kirjoitti:

Ja vastaamatta jää yhä kysymys: miksi Putteli aloittaisi konfliktin hyökkäämällä Baltiaan! HÄNELLÄ kun ei ole meikä-Tiltujen varmaa tietoa siitä, että ”Nato ei tee mitään” vaan hän joutuu pohtimaan, että onko Baltia suursodan (ja mahdollisen ydinsodan) väärtti? Uskooko kenties Putteli sielunvaellukseen vai mikä antaa tämän rohkeiden! Ei Putte ole tyhmä Tiltujen tapaan!

• wertyuiuytre

Natomaat 29 ja Naton liittolaismaat varmasti yli 20 maata lisää r.....ä vastaan puolustautuu yhdessä itä vinkujalla ei oikein järki leikkää

• yhdelläaseet

Natomaista suurin osa on siipiveikkoja jotka ovat sota-aikana vain rasite.

• rtyukijuytrew

itä vinkujan valeita. Siellä ei siipeillä vaan jokainen tekee osansa ja osallistuu.

• kyllävaane

^ Mutta eihän Virolla ole edes omia puolustusvoimia, se on täysin autettava maa. Sotatilassa rasite.

• TurhaVähätellä

Virolla on armeija ja sillä vakaa usko siihen, että TÄLLÄ KERTAA ei vuoden 1940 tapaan rajan yli tulla ilman taistelua!

• Huumorinkukka

Baltian päämiehet Villu Väljas, Kopelois Munias ja Vilautas Anustas saivat Trumpilta kuulla, että USA ei liikuta eväänsäkään jos Venäjä hyökkää Baltiaan.
      Trump tuumi veitikkamaisesti; "Ehe-ehe! Mitäs läksit? Sull on mun luonto! Ehe-ehe! Kikkelis-kokkelis!"

• Oppoiiå

Suomen kohdalla tilanne olisi varmaan tämä koska ei vielä olla täysjäseniä puolustusliitossa kuten Balttian maat.

• Jhkjjypojnpk

USA ei silti auta Baltiaa!

• TiltunTyhmyysJatkuu

Sinä et aiasta päätä! Baltiaa auttaa tarvittaessa Nato, jossa USA on yhtenä jäsenmaana!

Sopii kysyä, että MIKSI Putteli riskeeraisi maailmansodan hyökkäämällä Baltiaan, sillä aloiuttaja asiassa on syyllinen mahdolliseen maailmansotaan!

Ja tietänet, että kussakin Baltian maassa on jo nyt Naton sotajoukkoja?

Niiden olemassaolo ja paikan päällä olo TAKAA SEN, että jos Venäjä hyökkää rajan yli se joutuu tulitaisteluun Nato-joukkojen kanssa ja on ilmisodassa mm. USA:n kanssa ILMAN NATOAKIN!

Venäjä voi mahdollisesti vallata Baltian maat, mutta silloin se aloittaa jotakin sellaista, jonka tien päässä on Venäjän OMA TUHO!

Myös Putte tietää tämän vaikkei asia ole Venäjän Tiltuille kirkastunut!

• Tyhmyyden..Ylistys

Nimimerkille "Huumorinkukka"!

Vitsisi oli huono jo ekalla kerralla eikä lainkaan parantunut toistamalla!

Alatyyli on Venäjän Tiltujen lempityyli!

• Hansse-Juutilainen

Minulta ainakin pääsi nauru!

• SeOnTiltunOsa

SINULTA kuuluukin päästä velvollisuudentuntoinen nauru Tiltu-aatteen nimissä, koska olet osasi valinnut! Kuulut niihin, jotka olisivat suomettumiskaudella vaihdellut kielipusuja neukkudelegaation puoluepamppujen kera:-)

• kotiinkoisiin

Venäjä hyökkää Baltiaan ja sitä seurataan Suomen televisiosta. Onneksi tässä taistelussa ei ammuta laukaustakaan vaan venäjän tankit ajetaan suoraan Saarenmaalle asti. Tämän jälkeen venäjän sotilaat ottavat naton sotilaiden kanssa kuppia jonka jälkeen naton sotilaat poistuvat maasta. Kaikilla on kivaa, varsinkin natosotilailla jotka pääsevät pois tuolta junttihelvetistä.

• Rellåå

Teillä siellä Venäjällä sitä juntti meininkiä tuntuu riittävän, mutta ihmekös se kun olette valtiojohtoisen median varassa.

• TiltujenTyhmyysKukkii

Todellisuudessa sota alkaisi jo rajalla!

Myöhemmin konflikti jatkuisi paikallisen Nato-osaston kanssa, jonka jälkeen olisi de facto-sotatila myös ilman Natoa!

Tiltut unohtavat näemmä nopeasti sen, että ”Venäjä On maa, joka ei uhkaa ketään”? Näköjään ette edes ITSE usko omaan väittämäänne!?

Onneksi Putteli ei ole aivan yhtä tyhmä sotaisuudessaan kuin meikä-Tiltut!

• Tuuyioppo

Puolustusliitto suojaa Balttian maita jotka ovat sen täysjäseninä ,Valko-Venääjää suojelee taas Venäjä jonka kanssa se on puolustusliitossa,Suomi taas on suojaton.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe