Oletko tehnyt isyystestin

Pillujen--asiantuntija

36

445

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Eikö tuollainen loukkaa Femististä MaailmanKuvaa?.. ;D

      .. Meinaa Miehien&Lapsien Oikeudet.. ;D

    • kysymysnaisille

      Oletko epäillyt että miehesi on muutaman muunkin lapsen isä? Miehet paneskelee kaikenlaisia jännänaisia.
      Nainen synnyttää yleensä aina omaa lastaan.

      • .. Jeps.. Näin se on.. Oli se Sitten KäenPoikanen tai ei.. ;D


      • pop98

        Oletko epäillyt että miehesi on muutaman muunkin lapsen isä?

        Täysin merkityksetön asia naiselle, ei tarvi huolehtia lapsesta sekuntiakaan.
        Mies taas vastaavassa tilanteessa joutuisi huolehtimaan lapsesta 20v ja jäisi ehkä jopa omat tekemättä. Ja rahaa menisi 100 000euroa lapsen elatukseen.
        Toisen miehen lapsen.

        Pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua.


    • Enpä ole. Olen kyllä ehdottanut sellaista, mutta ei kelvannut ehdotus. Kun ei oo kuulemma tarvetta epäillä.

      Oikeessahan se on, ei oo tosiaan epäselvää kuka on lasten iskä. Ihan on itte pökkinyt molemmat alulle.

      • ÄläValehtele

        ??? Tai olet vähän yksinkertainen? Mä ehdotin, että laitan kortsun, mutta sanoit: "Eiku paljaalla!" Onks sul rahoo maksaa sun oma mokas?


      • ÄläValehtele kirjoitti:

        ??? Tai olet vähän yksinkertainen? Mä ehdotin, että laitan kortsun, mutta sanoit: "Eiku paljaalla!" Onks sul rahoo maksaa sun oma mokas?

        Sori, ei taideta tuntea. Ota jonotusnumero. ;)


      • TurhaaNariset

        "Oikeessahan se on, ei oo tosiaan epäselvää kuka on lasten iskä"

        Eiköhän se sun kohdalla ole epäselvää, et tajua, kenet valtset. Kelpaiaisi varmaan Sillanpääkin?


      • Töttöröö2
        Nicitönnä kirjoitti:

        Sori, ei taideta tuntea. Ota jonotusnumero. ;)

        Taas raskaana, vai? Seulasi ei pidä, etkä viisastu vahingosta.


      • TurhaaNariset kirjoitti:

        "Oikeessahan se on, ei oo tosiaan epäselvää kuka on lasten iskä"

        Eiköhän se sun kohdalla ole epäselvää, et tajua, kenet valtset. Kelpaiaisi varmaan Sillanpääkin?

        Öö, ei oo. Mä en harrasta seksiä, kuin ollessani parisuhteessa ja suhteessa olen yhden kanssa kerrallaan. Ja voisi sanoa, että seksiäkin kumppanin vaihtumisen jälkeen vasta, kun on kulunut ainakin puoli vuotta edellisestä kumppanista ja seksistä edellisen kanssa. :D

        Ja joo en sikiä itsekseni. ;)

        Ei oo epäselvää kuka on isä. Mulla ei ole koskaan ollut tilannetta, että tarvis edes leikisti pelätä keneköhän se on, jos oon raskaana. Ei koskaan.


      • Töttöröö2 kirjoitti:

        Taas raskaana, vai? Seulasi ei pidä, etkä viisastu vahingosta.

        En oo enkä tuu. Ei enää lapsia enempää. :)


      • Fhyii

        "Ei oo epäselvää kuka on isä"

        Näin sanot, haluat rahaa, et ymmärrä miehistä mitään. Olet untamo.


      • Fhyii kirjoitti:

        "Ei oo epäselvää kuka on isä"

        Näin sanot, haluat rahaa, et ymmärrä miehistä mitään. Olet untamo.

        Eii, kyllä mä olen ihan järki nainen vaikka en mikään neropatti olekaan. :)


      • Naurussapitelemistä

        Voit perustaa yksinäisten ja hylättyjen lasten nunnien luostarin. Miehistä et ymmärrä hölkäsen pöläystä, elukat ja koneetkin kelpaisi, nykymies (???). etkä ymmärrä.


      • Naurussapitelemistä kirjoitti:

        Voit perustaa yksinäisten ja hylättyjen lasten nunnien luostarin. Miehistä et ymmärrä hölkäsen pöläystä, elukat ja koneetkin kelpaisi, nykymies (???). etkä ymmärrä.

        Vissiin enemmän kumminkin kun sinä. Kkrrööhm..pahasti näyttää sille, että sulla on nyt miehuus hukassa. :)


      • KukaHoitaaLapsias

        Olet säälittävät törppö, jos täällä miehiä katselet. Nää kaverit ovat juoppoja. Toista se on kuules, kunnon miehillä, et tietenkään edes löydä sellaisia. Kysele tapoloiden perään mamu-palstalla.


      • KukaHoitaaLapsias kirjoitti:

        Olet säälittävät törppö, jos täällä miehiä katselet. Nää kaverit ovat juoppoja. Toista se on kuules, kunnon miehillä, et tietenkään edes löydä sellaisia. Kysele tapoloiden perään mamu-palstalla.

        Tossahan ne leikkii valvona silmän alla. :)

        Emminä näitä katsele mieheksi, keskustelemassa täällä käyn. Mulla on jo kumppani enkä ole häntä vaihtamassa mihinkään.

        Mamu-palstaa en edes lue, saati sinne kirjoittele. En ole erityisen kiinnostunut mamuista missään mielessä. Rasistiksihan mut jo leimattiin, kun ilmoitin etten ole koskaan tuntenut vetoa mustiin miehiin tai etnisesti tummiin. Eli vaikkapa arabeihin.

        Mä en nää niis mitään hienoo ja kiehtovaa. Ei pahalla.


      • Vivian8v
        Nicitönnä kirjoitti:

        Öö, ei oo. Mä en harrasta seksiä, kuin ollessani parisuhteessa ja suhteessa olen yhden kanssa kerrallaan. Ja voisi sanoa, että seksiäkin kumppanin vaihtumisen jälkeen vasta, kun on kulunut ainakin puoli vuotta edellisestä kumppanista ja seksistä edellisen kanssa. :D

        Ja joo en sikiä itsekseni. ;)

        Ei oo epäselvää kuka on isä. Mulla ei ole koskaan ollut tilannetta, että tarvis edes leikisti pelätä keneköhän se on, jos oon raskaana. Ei koskaan.

        Lisääntyykö Jaana neiti jakautumalla kuin ameba vai tuulipölytyxellä?
        Vaiko pyhästä hengestä, johon vauvakuume biisi
        https://www.youtube.com/watch?v=cQw2n7jVAkE


    • hyiyök

      Nuo naiset, joilla on samanaikaisesti kaksi tai useampi seksisuhse. Ne ovat lutkia!

      • Näitä-näkee

        Entä varatut miehet jotka hyppii vieraissa. On virallinen suhde ja muutama sivusuhde. Huoripukit.


    • Normimies38

      Muistan että kaveri teki joskus 10 v sitten ja oops ei ollutkaan oma lapsi. En ole itse tehnyt.

      • Mitäs kaveri sitten. Kaipa se omalta tuntui jos 10-vuotta oli hoitanut?


    • Olen epäillyt ettei mulla ja mun veljellä ole sama faija. Vaan mitäpä sitten vaikkei olisikaan..

    • Mun tyttärille pitäisi tehdä äitiystesti, kummassakaan ei ole yhtään äitinsä näköä.

      Mulla on kait jossain suhteessa "dominoivat geenit" ainakin kun exäni sattui olemaan ehtä blondi sinivihreine silmineen ja minä ruskeasilmäinen, ruskeatukkainen ja ihonväriltänikin sellainen valkoihoisen ja latinon välimuoto.

    • Niiden pitäisi olla pakollisia. Vähentyisi naisten valheellinen toiminta, eikä miehet tietämättään elättäisi vuosikausia jotain käenpoikasta joka ei ole edes miehen oma lapsi.

      • Sikäli tuo olis ihan reilua. Jos ei oo salattavaa, ei oo pelättävääkään.
        Tälläinen jo on.

        https://www.minilex.fi/a/pakollinen-isyystesti


        Jos äiti tai mahdollinen isä vastustaa isyyden selvittämistä, voidaan hänet kuitenkin lain nojalla velvoittaa siihen sakon uhalla. Tämä tapahtuu tuomioistuimen määräyksellä, kun isyyden vahvistamisesta on nostettu kanne. Isyystestiin velvoittaminen on mahdollista vain, jos tutkimus edistää isyyden selvittämistä.


      • minusta on vain hulluutta jos syyttävät naistaan uskottomuudesta vuosikausia voisivat selvittää heti ettei jää mielen päälle.


    • No on noi niin isänsä näkösiä, mutta voi niissä olla paljon minuakin...

      Aaahaha!

      • Väitätkö että olet pommitellut siittiöitäsi ympäri maailmaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Väitätkö että olet pommitellut siittiöitäsi ympäri maailmaan.

        En. Kun vitsailin, ettei lapset olis oikeesti minun. Mutta kyllä ne on. Ovat oikeesti minunnäköisiäkin. Vitsi siis vaan...


      • Noh jaah ymmärsin, että vitsailit kaikkien muiden lapsien isällisyydestä😁 etten edes ajatellut että omiesi.

        Sinäänsä tuota olen kyllä kuullut myös onko ne hänen omiaan ja jatkuva tämmöinen vitsin murjays tekee itselle alkaa epäilyttää vielä itseään onko minut huumattu.

        Tai kun tällein äidin sinkkuuden aikaa epäilyttää onko kaikkien lapsien isä,joka sanotaan olevan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh jaah ymmärsin, että vitsailit kaikkien muiden lapsien isällisyydestä😁 etten edes ajatellut että omiesi.

        Sinäänsä tuota olen kyllä kuullut myös onko ne hänen omiaan ja jatkuva tämmöinen vitsin murjays tekee itselle alkaa epäilyttää vielä itseään onko minut huumattu.

        Tai kun tällein äidin sinkkuuden aikaa epäilyttää onko kaikkien lapsien isä,joka sanotaan olevan.

        Siin omani äidin sinkkuuden aikaa


    • pop98

      Testi on itsestäänselvyys jokaiselle isälle.
      Menee niin että tilataan testi, ja otetaan näyte isän ja lapsen posken sisäpinnalta vanupuikolla, helppo homma.

      Testipaketteja toimittaa monet firmat, 150euron luokkaa hinta.

      Tutkimusten mukaan yli 10% lapsista on eri isän kuin joka hänet on tunnustanut.
      Iso luku!!

    • ex-isi

      Teetätin noi testi salaa viime kesänä kun muksut oli vaihteeksi minun luona kylässä. Nukkuessa otin sylkinäytteet eivätkä edes huomanneet kun peuhattiin koko päivä urakalla. Jatkan siis ruokkomaksuja edelleen.

    • Eimerkitystä

      En ole tehnyt, enkä tee. Mä rakastan omia muksuja, olivatpahan omia, tai ei. Olen ollut kummankin elämässä syntymästä asti, että näin on hyvä minulle.
      Tärkeitä ihmisiä minulle.

      Ja muistuttavat isäänsä. Mutta on niissä jotain minustakin. 😆

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4966
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1975
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1523
    6. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1387
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe