Koulu-uinti, haukutaan läskiks

Öööh

Eli mulla on huomenna koussa uintii, tykkään uinnista ja muuta mut mun luokkalaiset pojat haukkuu mua jo vaatteet päällä läskiks nii entä kun mulla on uikkarit. Olen läski ja tiiän se (paino tällähetkellä normaalipainon ylärajoilla johtuu pian alkavista menkoista) ja on tällä hetkellä tosi turvonnu olo. Apua mua ahdistaa ku kaikki muut on sellatti hyvä kroppasii

8

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uotihanhyvä

Ei varmasti ole muut sinua paremman näköisiä. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua toisia. Ne haukkujapojat on itse varmaan koiran pyllyn näköisiä. Sano heille minulta terkkuja.

• minätiiänkuoonviisas

Jos tykkäät uinnista ni mene vain uimaan ja sano niille urpoille että imeköön laiheliinit omaa munaansa ku ei muuta saa. Saatat ehkä olla vähän pullukka tai "pehmeämpi" kuin muut mutta silti olet varmasti ihan terve? Se on aina tärkeintä koska terveys on kauneutta.
      Mutta älä sano itseäsi läskiksi. Läskejä on ne sellaiset norsut jotka eivät edes kykene liikkumaan kunnolla kun ovat niin lihavia. Sinun ei tarvitse olla mikään alusvaatemalli koska se on epärealistista. Ja vaikutat vieläpä sen verran nuorelta, että tulet vielä kasvamaan ja varmasti vanhempana kehosi tulee olemaan sopusuhtaisempi ja kauniimpi kuin tällä hetkellä, kunhan vain elät terveellisesti.

• kakkasetäkuivasrannasta

kakkaamalla laskee paino :)

• Itelläkin on ylipainoa ja vähän ahisti se ajatus koulussa uinnista, mutta menin vaan rohkeasti sinne ja kukaan ei sitten kuitenkaan välittänyt. Niin kauan kun edes joten kuten pystyt liikkumaan siellä niin ei pitäisi minkään olla pielessä. Ja jos luokkalaiset alkaa läskiksi haukkumaan niin on parempi vaan olla kuuntelematta.

• Weleho: viittaan toisaalla sanomaasi asiaan:

Ihminen, joka kirjoittaa näin, ei voi olla tyhmä. Viisautta ei myöskään mitata koulunumeroilla.

• Jos paino on normaalipainon rajoissa, niin ihminen voi olla läski ainoastaan sellaisen ihmisen mielestä, jonka maailmankuva on vääristynyt ja jolla on epärealistiset odotukset.

• Tämän oli siis tarkoitus kritisoida ensi sijassa niitä läskiksi haukkujia.

• MirandaUusi

Mulla on sama tilanne ku sulla, mut opettajat huomas sen puuttu siihen. Ja sitte se loppu siihen, etteivät mulle tuollaista tehty. Olen itse siis 13w tyttö, ja useimmiten just meil tytöillä on muutenkin, ihan tarpeeksi ulkonäköpaineita. En tiedä siis että onko sulla, mut mulla ainakin on. Sillö itse painan noin 68kg, ja mun pituus taas on 168cm. Eli olen normii pitempi, ja näytänkin muita mun ikäisten lähellä noin 5-10 senttii pidemmältä. Se tuntuu nololta, mutta oon tottunu jo tähän, enkä välitä ennää heidän mielipiteistäön. Tärkeintä on, se että itse on itseensä tyytyväinen. Ei siis se, että muut saavat hypyttää sinne ja tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4926
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      214
      2649
    3. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1715
    4. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      28
      1634
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1528
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      150
      1143
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1134
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe