Koulu-uinti, haukutaan läskiks

Öööh

Eli mulla on huomenna koussa uintii, tykkään uinnista ja muuta mut mun luokkalaiset pojat haukkuu mua jo vaatteet päällä läskiks nii entä kun mulla on uikkarit. Olen läski ja tiiän se (paino tällähetkellä normaalipainon ylärajoilla johtuu pian alkavista menkoista) ja on tällä hetkellä tosi turvonnu olo. Apua mua ahdistaa ku kaikki muut on sellatti hyvä kroppasii

8

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uotihanhyvä

Ei varmasti ole muut sinua paremman näköisiä. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua toisia. Ne haukkujapojat on itse varmaan koiran pyllyn näköisiä. Sano heille minulta terkkuja.

• minätiiänkuoonviisas

Jos tykkäät uinnista ni mene vain uimaan ja sano niille urpoille että imeköön laiheliinit omaa munaansa ku ei muuta saa. Saatat ehkä olla vähän pullukka tai "pehmeämpi" kuin muut mutta silti olet varmasti ihan terve? Se on aina tärkeintä koska terveys on kauneutta.
      Mutta älä sano itseäsi läskiksi. Läskejä on ne sellaiset norsut jotka eivät edes kykene liikkumaan kunnolla kun ovat niin lihavia. Sinun ei tarvitse olla mikään alusvaatemalli koska se on epärealistista. Ja vaikutat vieläpä sen verran nuorelta, että tulet vielä kasvamaan ja varmasti vanhempana kehosi tulee olemaan sopusuhtaisempi ja kauniimpi kuin tällä hetkellä, kunhan vain elät terveellisesti.

• kakkasetäkuivasrannasta

kakkaamalla laskee paino :)

• Itelläkin on ylipainoa ja vähän ahisti se ajatus koulussa uinnista, mutta menin vaan rohkeasti sinne ja kukaan ei sitten kuitenkaan välittänyt. Niin kauan kun edes joten kuten pystyt liikkumaan siellä niin ei pitäisi minkään olla pielessä. Ja jos luokkalaiset alkaa läskiksi haukkumaan niin on parempi vaan olla kuuntelematta.

• Weleho: viittaan toisaalla sanomaasi asiaan:

Ihminen, joka kirjoittaa näin, ei voi olla tyhmä. Viisautta ei myöskään mitata koulunumeroilla.

• Jos paino on normaalipainon rajoissa, niin ihminen voi olla läski ainoastaan sellaisen ihmisen mielestä, jonka maailmankuva on vääristynyt ja jolla on epärealistiset odotukset.

• Tämän oli siis tarkoitus kritisoida ensi sijassa niitä läskiksi haukkujia.

• MirandaUusi

Mulla on sama tilanne ku sulla, mut opettajat huomas sen puuttu siihen. Ja sitte se loppu siihen, etteivät mulle tuollaista tehty. Olen itse siis 13w tyttö, ja useimmiten just meil tytöillä on muutenkin, ihan tarpeeksi ulkonäköpaineita. En tiedä siis että onko sulla, mut mulla ainakin on. Sillö itse painan noin 68kg, ja mun pituus taas on 168cm. Eli olen normii pitempi, ja näytänkin muita mun ikäisten lähellä noin 5-10 senttii pidemmältä. Se tuntuu nololta, mutta oon tottunu jo tähän, enkä välitä ennää heidän mielipiteistäön. Tärkeintä on, se että itse on itseensä tyytyväinen. Ei siis se, että muut saavat hypyttää sinne ja tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      36
      12261
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      89
      4158
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      108
      3941
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3628
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3298
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      111
      3251
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      34
      2129
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2102
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1925
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1603
    Aihe