Koulu-uinti, haukutaan läskiks

Öööh

Eli mulla on huomenna koussa uintii, tykkään uinnista ja muuta mut mun luokkalaiset pojat haukkuu mua jo vaatteet päällä läskiks nii entä kun mulla on uikkarit. Olen läski ja tiiän se (paino tällähetkellä normaalipainon ylärajoilla johtuu pian alkavista menkoista) ja on tällä hetkellä tosi turvonnu olo. Apua mua ahdistaa ku kaikki muut on sellatti hyvä kroppasii

8

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uotihanhyvä

Ei varmasti ole muut sinua paremman näköisiä. Kenelläkään ei ole oikeutta haukkua toisia. Ne haukkujapojat on itse varmaan koiran pyllyn näköisiä. Sano heille minulta terkkuja.

• minätiiänkuoonviisas

Jos tykkäät uinnista ni mene vain uimaan ja sano niille urpoille että imeköön laiheliinit omaa munaansa ku ei muuta saa. Saatat ehkä olla vähän pullukka tai "pehmeämpi" kuin muut mutta silti olet varmasti ihan terve? Se on aina tärkeintä koska terveys on kauneutta.
      Mutta älä sano itseäsi läskiksi. Läskejä on ne sellaiset norsut jotka eivät edes kykene liikkumaan kunnolla kun ovat niin lihavia. Sinun ei tarvitse olla mikään alusvaatemalli koska se on epärealistista. Ja vaikutat vieläpä sen verran nuorelta, että tulet vielä kasvamaan ja varmasti vanhempana kehosi tulee olemaan sopusuhtaisempi ja kauniimpi kuin tällä hetkellä, kunhan vain elät terveellisesti.

• kakkasetäkuivasrannasta

kakkaamalla laskee paino :)

• Itelläkin on ylipainoa ja vähän ahisti se ajatus koulussa uinnista, mutta menin vaan rohkeasti sinne ja kukaan ei sitten kuitenkaan välittänyt. Niin kauan kun edes joten kuten pystyt liikkumaan siellä niin ei pitäisi minkään olla pielessä. Ja jos luokkalaiset alkaa läskiksi haukkumaan niin on parempi vaan olla kuuntelematta.

• Weleho: viittaan toisaalla sanomaasi asiaan:

Ihminen, joka kirjoittaa näin, ei voi olla tyhmä. Viisautta ei myöskään mitata koulunumeroilla.

• Jos paino on normaalipainon rajoissa, niin ihminen voi olla läski ainoastaan sellaisen ihmisen mielestä, jonka maailmankuva on vääristynyt ja jolla on epärealistiset odotukset.

• Tämän oli siis tarkoitus kritisoida ensi sijassa niitä läskiksi haukkujia.

• MirandaUusi

Mulla on sama tilanne ku sulla, mut opettajat huomas sen puuttu siihen. Ja sitte se loppu siihen, etteivät mulle tuollaista tehty. Olen itse siis 13w tyttö, ja useimmiten just meil tytöillä on muutenkin, ihan tarpeeksi ulkonäköpaineita. En tiedä siis että onko sulla, mut mulla ainakin on. Sillö itse painan noin 68kg, ja mun pituus taas on 168cm. Eli olen normii pitempi, ja näytänkin muita mun ikäisten lähellä noin 5-10 senttii pidemmältä. Se tuntuu nololta, mutta oon tottunu jo tähän, enkä välitä ennää heidän mielipiteistäön. Tärkeintä on, se että itse on itseensä tyytyväinen. Ei siis se, että muut saavat hypyttää sinne ja tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      99
      4464
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2375
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2174
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2169
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      401
      1887
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1483
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1065
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe