Satamapaikkojakin on jo rakennettu valmiiksi kapelskärissä mitä huomasin kun tulin lomalta suomeen finnlinkillä. Mietin vain että koskahan se tapahtuu?
Tallink silja siirtyy kapelskäriin
6
153
Vastaukset
- Porissa-kans
Porissakin on satamatöitä. Alkaako Tallink kulkea sieltäkin?
- Mietteliäs99
Todennäköisesti koska Porista on hyvä junayhteys Helsinkiin.
Oulun satamassakin on remontti. Muuttaako sinnekkin?
- Tänne-kans
Taitaa laajentua kummasti. Täällä Kotkan suunnallakin on satamatöitä.
- näin.se.meni
Eipä tuo uutta ole. Joskus 13-15 vuotta sitten Silja Europa ajeli talvikaudet Turusta Kapellskäriin. Tuulen ollessa sopimaton, ajettiin suoraan Tukholmaan.
- Muuten.mukava.risteily
Sellaisella risteilyllä minäkin olin mukana.
Kapellskärissä käytiin, mutta minä en paikkaa sillä kertaa nähnyt. Oli sen verran sakea sumu. Näkyvyyttä ehkä sata metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844