Viikko sitten juttelin erään kaverin kanssa, joka oli pitkään OC:ssä aktiivinen, tosin ei enää viime aikoina.
Hän sanoi, että viranomaiset ovat vahvistaneet (en tiedä missä forumissa tai yhteydessä) että lohkoketju on olemassa, tietokoneet palautettu ja mitään laittomuuksia ei ole löydetty, rahanpesua tms.
Voikohan tuosta asiasta löytyä jotain faktaa, vai onko jäsenistö vielä kerran aivopesty uskomaan satuja? Pelaavatko aikaa kenties? Tämä kaverini on ihan täysissä järjissään (ainakin suurin piirtein) ja sanoi, että tämä tieto on varma ja vahvistettu.
Kaveri kertoi - uskoako vai ei?
7
385
Vastaukset
- ToBeOrNotToBee
Eli kusetus saa jatkua. Ongelma on se, että coinin arvoei vielä kertaakaan ole ollut kredit puolella. Vahva veikkaus on että ko. valuuttaa ei ole edes olemassa. T
- PonzipaPonzi
Ajatelkaa siltä kannalta, että normaali yritys nostaisi tuollaisessa kohtaa todella TODELLA SUUREN metelin maineensa palauttamiseksi, ja toisi IHAN ITSE esille kaikki dokumentit jota asian yhteydessä on syntynyt, ja jotka toteavat syyttömyyden ja toiminnalle myönnetyn laillisuuden.
Onecoinista itsestään ei kuulu yhtään mitään, eikä perustaja-omistaja tahoja ketään enää kiinnosta mikä on Onecoinin tulevaisuus.
Ei kiinnosta koska rahat ovat jo pesty VESKAAN ja kadotettu monen veroparatiisiyhtiön kautta "laillisesti" omaan käyttöön siten, ettei kukaan mukaan höynäytetyistä "sioittajista" voi oikeuksiaan vaatia.
Mustalaiset tekivät pikavoiton käyttämällä kryptovaluutan ympärillä olevaa HYPEä hyväkseen.
Muita perässä yrittäjiä varmasti vielä nähdään samaa koijausta yrittämässä.
DAG COIN on jotain johon kuuluu moni entinen Onecoinisti lähteneen "jatkoille".- OmatPois
Ihmiset ovat omituisia. Miksi lähteä mukaan aina uudestaan ja uudestaan noihin samantyyppisiin hömpötyksiin?
Ehkä syy on se, että "kun lähden ajoissa mukaan, ehdin saada omat pois ja voitolle jopa"
Käsittääkseni useimmissa pyramidisysteemeissä mukana oleminen ja eteenpäin markkinointi on laitonta puuhaa. Ehkä sitä olisi syytä miettiä?
Tai sitä, että saa maineen hörhönä, jonka olemus rakentuu jantteroinnin ja tunkituksen varaan. Ei kovin hyvältä näytä CV:ssä.
- täysikusetus
Lohkoketjua ei ole, eikä tule. Lohkoketjua on täysin mahdoton tehdä jälkikäteen.
Joo, paitsi että onecoin on niin legendaarinen "valuutta" että ne louhii lohkoketjuun lohkoja taannehtivasti, ottaakseen kiinni muutaman kuukauden aukon jolloin louhinta oli pysähdyksissä. Mutta silti kauppa kävi dealshitterissä vaikka lohkoketjuun ei tullutkaan uusia lohkoja. Mutta eihän tällainen SIOITTAJAA hätkäytä
- OneCoinOnKuopattu
Miksi nämä viestit on aina tällaisia että joku koittaa säälittävästi kysyä "kaverin puolesta" että voisko onecoin sittenkin olla ihan oikea juttu eikä huijaus. Jotenkin nämä on aina kirjoitettu samalla tavalla. Ei olla avoimia sen suhteen että Onecoin oli täyttä paskaa vaan se sävy on aina sama. Ja kun katsoo tuota onecoin porukkaa niin minä ainakin voin pahoin katsella tuollaisia oksettavia rikollisia ja sikanaamoja jotka Onecoinissa olivat mukana. Miten h----tissä ihmiset eivät nähneet että nuo läskit ovat täysiä ja pinttyneitä huijareita??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437201Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141787- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681354- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41914